Tämä laalelijahan ol Olvilla aikonaan töessä, mitenkän se lähti niin noppeesti sieltä poes, tietääkö kukkaan?
Baplo muutti Iisalmeen
11
767
Vastaukset
- Anonyymi
Kuus tölökkiä Olovia nii kyllä laolattaa.
- Anonyymi
Kuhan ei oes vuan pöllinyt Olvin tuonnosta kaljoo?
- Anonyymi
Taas alkoi uteliaalla kysely toisen ihmisen henkilökohtaisista asioista.
- Anonyymi
.aatanan sähkörosvot! jo 20 senttiä on hinta taas!
- Anonyymi
Nyt sitten muuttui kommentointi sähköön!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sitten muuttui kommentointi sähköön!
Tunnelma alkaa olemaan sähköinen...
- Anonyymi
Käytti liikaa työnantajan valmistamia tuotteita
- Anonyymi
Jumalaut@¡!!!!!!!!!!!!!!!! 19 senttiin kilo!!!!!!!!!!!€#@€€€##€_€#
- Anonyymi
Kun nyt noin vaalien alla arvostelet paikallaistakin muusikkoakin niin arvaappa nyt sitten huviksesi vaikkapa kuinka hänkin saattanee puolestaan arvella arvostelijastansa hiljaisesti vaikkei ehdokkaana olisikaan tai vaikka olisikin. En mä katsos tieädä tää oli vaa tämmöinen heitto katsos vaan. Siirrytäänkö asioista toiseenkin.
- Anonyymi
Tuo olikin tärkeä tieto näinä ankeina aikoina kun muutti takaisin.
Laitan kalenteriin merkinnän, että muutti takaisin. - Anonyymi
Missä Baplon veli Pedro?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221