Niin pieni, köyhä ihminen sä synnyit maailmaan,
Em A7 D
täällä elääksesi hetkisen nyt vaan.
Em A7 D Fmaj7 Hm
Ja kohta on se aika, kun sä jätät tämän maan.
Em A7 D
Lähdet pois, et enää palaa milloinkaan.
G A7 D Em
Kerto: KUN SÄ KÄYT YLI VIRRAN, NIIN KÄYT YKSIN.
Em H7 Em A7 D D7
KUN SÄ KÄYT YLI VIRRAN, KAIKKI JÄÄ.
G A7 Fmaj7Hm Em A7 D
EI OO YHTÄÄN YSTÄVÄÄ, RIKKAUTESI TÄNNE JÄÄ.
G A7 D Hm7 Em A7 D - G - D
KUN SÄ KÄYT YLI VIRRAN, KAIKKI JÄÄ.
Olet yksin vastuussa sanoista teoista ajatuksista
Anonyymi-ap
4
291
Vastaukset
- Anonyymi
HULLU OLET MEE HOITON
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040619380001_uu.shtml
"Ensin vanhemmat järkyttyivät, mutta he kielsivät asiasta puhumisen, kun kuulivat veljeni pyytäneen minulta anteeksi. Minut vaiennettiin täysin."
Tämä on täysin normaali kuvio vl-herätysliikkeessä. Raiskataan IHAN SIKANA omia lapsia, siskoja tai muita lapsia. Sitten pyydetään anteeksi toiselta vanhoillislestadiolaiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611414Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?801397Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47946Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51943Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73876
- 109873