Foorumeiden erilaisesta luonteesta

Anonyymi-ap

Suomi 24; Ei ongelmia. Perussananvaihtoa, josta on tullut talon tapa.

Sanaristikot.net; Ainoana pienenä ongelmana välillä ääneen pyrkivä nimimerkki, joka kuitenkin on lähestymiskiellossa, siis oikeus lukea muttei kirjoittaa.

Sanaristikkofoorumi; Ainoana "pienenä" ongelmana tuore järjestelmähäiriö, joka saattoi vierailijat vaaraan.

33

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietokantasn tuli vika, joka ei ketään saattanut vaaraan, joten siinä mielessä ei ketäön saatettu vaaraan . Vaijutti siltä, että keskenäiset relaatiot menivät jossakin kohtaa väärin, mistä seurasi se, että sivut eivät löytyneet.

      Otettu käytyöön kahden päivän takainen varmuuskopio.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18136789P

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Spoilauslustojen jako tällä sivustolla on eräiden mielestä ristikonratkonnan sabotaasia. Näi on kirjoittanut eräs Sanaridin foorumin aktiivijäsen. Tähän liittyyvä kommentti on poistettu.

      • Anonyymi

        Eiköhän puhuta ihan tämän foorumin käyttäjien kesken, jos tästä foorumista puhutaan? Huuhaan toiminta sabotoi tätä foorumia ja pääpalstaakin, jossa hänet kuitenkin pidetään kurissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän puhuta ihan tämän foorumin käyttäjien kesken, jos tästä foorumista puhutaan? Huuhaan toiminta sabotoi tätä foorumia ja pääpalstaakin, jossa hänet kuitenkin pidetään kurissa.

        Jiikoo pitää <HP:n toimintaa sabotaasina ja olen Jiikoon kanssa samaa mieltä HP-tyyppisestä spoilaamisesta. Tämä footumi on harrastukselle äärimmäisen huonoa mainosta.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jiikoo pitää <HP:n toimintaa sabotaasina ja olen Jiikoon kanssa samaa mieltä HP-tyyppisestä spoilaamisesta. Tämä footumi on harrastukselle äärimmäisen huonoa mainosta.

        Kuten sanottu, muut foorumit ja niiden säännöt sikseen ja sabotööristä ollaan eri mieltä.


    • Säikeen nimi oli sama kuin ennenkin rli käsitellään myös muita foorumeita kuin tätä. Minusta kaikkein tärkein asia ristikkofoorumeissa on se, että ei toisten ratkontoja tarpeettomasti pilata. Kysehän on siitä, että ideana on ITSE keksiä vihjeiden ideat. Jos kaipaa apua APU TULISI ANTAA MAKSIMAALISEN HIENOVARAISESTI.

      Maksimaalissn hienivaraista apua voi antaa vain ja ainoastaan sivustollani. Muualla sen anto on totaalisen mahdotonta.

      Jos ratkoja ei laim'nkaan välitä siitä, miten paljon apu voi pilata hänen ratkontaansa, sulloin tämän kaltaiselta toimintatavoitaan täysin ala-arvoista sivustoa voi käyttää. Ala-arvoisdn sivuston tarjoaman avun täysimääräisiä käyttäjiä on kyllä vaikea arvostaa.

      Tämö suvydto nyt vaan on harrastuksdn häpeätahra, ei asia selittelemisellä siitä miksikään muutu.

      Kyllä tätä foorumia puolustelkaan samaan tapaan kuin jotkut puolustavat Ekiä Sanarisin foorumissa näkemättä sitä, miltä homma näyttää ulkopuolisen silmin. Ulkopuolisin silmin pyrin tätäkin foorumia tarkastelemaan kuten tarkastelin Sanarisin foorumia kun sinne sain kirjoittaa.

      Foirumini on kahdessa suhtee töysin ylivertainen:
      * epäasialliset kommentit poistetaan tyystin, tarkemmin kuin Sanarisin foorumissa
      * kenenkään ratkojan ei tarvitse pilata rstkontojas
      * ratkoja saa TÄSMÄAPUA, sillä hän voi vakita, mihin vihjeisiin apua haluaa

      Foorumini kn "valovuosia" teknisessä mielessä muiden yläpuolella mitä tulee ratkojien yksilöllisen avun saamiseen ja muiden ratkojien kunnioittamiseen. Jos yksilöllistä apua ja muut ratkojat huomioon ottavaa sivustoa haluta hyödyntää, en sille mitään voi. Kaikkeni olen tehnyt, että voisin parhaalla mahdollisella tavalla auttaa.

      • Anonyymi

        Totta, 7674 viestiä. Lopputulos on kuitenkin, että sivustoasi ei haluta käyttää. Sama saattaa olla täälläkin. Mistä me tiedämme kuinka moni kuinka moni käyttää tällä sivustolla ilmestyvää listaa? Sinä someraivoat omaa erinomaisuuttasi ja ketään ei kiinnosta. Raivoamisesi kuitenkin jatkuu ja jatkuu ja jatkuu… miksi jatkat etkä tajua lopettaa. Ketään ei kiinnosta Magma ja spoilertagit - ne on ihan nautettavia. Miksi siteeraat koko ajan eliittipalstan kirjoittajien mielipiteitä. Sekin on ihan naurettavaa ja lapsellista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, 7674 viestiä. Lopputulos on kuitenkin, että sivustoasi ei haluta käyttää. Sama saattaa olla täälläkin. Mistä me tiedämme kuinka moni kuinka moni käyttää tällä sivustolla ilmestyvää listaa? Sinä someraivoat omaa erinomaisuuttasi ja ketään ei kiinnosta. Raivoamisesi kuitenkin jatkuu ja jatkuu ja jatkuu… miksi jatkat etkä tajua lopettaa. Ketään ei kiinnosta Magma ja spoilertagit - ne on ihan nautettavia. Miksi siteeraat koko ajan eliittipalstan kirjoittajien mielipiteitä. Sekin on ihan naurettavaa ja lapsellista.

        "Ketään ei kiinnosta Magma ja spoilertagit - ne on ihan nautettavia."

        Kyllä niistä pidetäänkin. Niiden avulla olen pystynyt tarjoamaan ratkojille hyvin yksilöidyn avun. Jos en itse ole osannut jotain kohtaa ratkoa tai en ole ymmärtänyt vihjeiden ideaa, ristikkoa on sitten selvitetty kimpassa. Ilman Magmaa moneen ristikkoon okisi jäänyt ratkontavirheitä, jolloin palkintokisaan ei olisi voinut osallistua. äöite, että spoilereiden ja Magman käyttö on naurettavaa on puhdasta ilkeämielistä kateutta. Kun suosikkisivustolla niitä ei ole, täytyy epäasiallisesti dissata ja panetella.

        Sivustoani jotkut käyttävät ja käyttäjät sitä suuresti arvostavat. Sieltä moni on saanut avun ja ristikot on tullut OIKEIN ratkottua.

        Toisten ratkojien mainintaa voinee syystäkin kritisouda.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        "Ketään ei kiinnosta Magma ja spoilertagit - ne on ihan nautettavia."

        Kyllä niistä pidetäänkin. Niiden avulla olen pystynyt tarjoamaan ratkojille hyvin yksilöidyn avun. Jos en itse ole osannut jotain kohtaa ratkoa tai en ole ymmärtänyt vihjeiden ideaa, ristikkoa on sitten selvitetty kimpassa. Ilman Magmaa moneen ristikkoon okisi jäänyt ratkontavirheitä, jolloin palkintokisaan ei olisi voinut osallistua. äöite, että spoilereiden ja Magman käyttö on naurettavaa on puhdasta ilkeämielistä kateutta. Kun suosikkisivustolla niitä ei ole, täytyy epäasiallisesti dissata ja panetella.

        Sivustoani jotkut käyttävät ja käyttäjät sitä suuresti arvostavat. Sieltä moni on saanut avun ja ristikot on tullut OIKEIN ratkottua.

        Toisten ratkojien mainintaa voinee syystäkin kritisouda.

        Kuules nyt Huuhaa, kukaan ei sinua arvostelisi, jos et omalla sivustollasi täällä koko ajan pröystäilisi ja muita haukkuisi. Siitä saa väkisinkin vastareaktioita. Ilkeyksiin vastataan ilkeyksillä. Et ehkä tajua olevasi ilkeä. Silti koko ajan olet.

        Etkö myöskään tajua, miten monta kertaa on huomautettu pääpalstan siteerauksista, tässäkin langassa? Vaikka mielestäsi sitä "voinee syystäkin kritisoida", niin tuskin sitä lopetat. Ihan kuin napanuoraasi ei olisi kunnolla katkaistu, kun lensit sieltä ulos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules nyt Huuhaa, kukaan ei sinua arvostelisi, jos et omalla sivustollasi täällä koko ajan pröystäilisi ja muita haukkuisi. Siitä saa väkisinkin vastareaktioita. Ilkeyksiin vastataan ilkeyksillä. Et ehkä tajua olevasi ilkeä. Silti koko ajan olet.

        Etkö myöskään tajua, miten monta kertaa on huomautettu pääpalstan siteerauksista, tässäkin langassa? Vaikka mielestäsi sitä "voinee syystäkin kritisoida", niin tuskin sitä lopetat. Ihan kuin napanuoraasi ei olisi kunnolla katkaistu, kun lensit sieltä ulos.

        En nyt ymmärrä, miksen voisi diteerata omalla foorumillani ja täällä Sanarisin foorumia, jos teen se niin, että tuler esilke, että siteeraan ja käsittelen viitattuka henkilöitä, (esim. Jaskaa) kunnioittaen ja arvostaen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules nyt Huuhaa, kukaan ei sinua arvostelisi, jos et omalla sivustollasi täällä koko ajan pröystäilisi ja muita haukkuisi. Siitä saa väkisinkin vastareaktioita. Ilkeyksiin vastataan ilkeyksillä. Et ehkä tajua olevasi ilkeä. Silti koko ajan olet.

        Etkö myöskään tajua, miten monta kertaa on huomautettu pääpalstan siteerauksista, tässäkin langassa? Vaikka mielestäsi sitä "voinee syystäkin kritisoida", niin tuskin sitä lopetat. Ihan kuin napanuoraasi ei olisi kunnolla katkaistu, kun lensit sieltä ulos.

        "Et ehkä tajua olevasi ilkeä. Silti koko ajan olet."

        Olen yrittänyt vain saada ihmisiä tajuamaan, mistä ratkaisusanojen tuputtamisessa on kyse. Olen asiani varmaan väärään tyyliin ilmaissut. Pohjimmiltaa kyse ei ole ilkeydestä vaan siitä, että ratkojat ihan enemmän kunnioittaisivat itseään ja pyrkisivät välttämään tapoja, jotja itsskunnioitusta nakertavat.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        En nyt ymmärrä, miksen voisi diteerata omalla foorumillani ja täällä Sanarisin foorumia, jos teen se niin, että tuler esilke, että siteeraan ja käsittelen viitattuka henkilöitä, (esim. Jaskaa) kunnioittaen ja arvostaen.

        Äsken ymmärsit ja nyt et taas ymmärrä eli jatkat sitä sekä tätä ikuista ilkeyttä tämän palstan väkeä kohtaan. Nyt olisi aika päättää jotain radikaalia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äsken ymmärsit ja nyt et taas ymmärrä eli jatkat sitä sekä tätä ikuista ilkeyttä tämän palstan väkeä kohtaan. Nyt olisi aika päättää jotain radikaalia!

        Siteeraamidia ainakin goorumillani aion jatkaa.

        Mitä tähän foorumiin tuler, kyllä tämän foorumin moni ulkopuolinen ajattelisi HP-tyylisestä toiminnasta aivan samoin kuin minä. Tämä foorumi näyttäytyy monille muillekin juuri sellaisena kuin sen olen tässä säikeessä kuvannut. Joka sellaisessa haluaa ola mukana, miten hän voi itseään täysin arvostaa?


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Siteeraamidia ainakin goorumillani aion jatkaa.

        Mitä tähän foorumiin tuler, kyllä tämän foorumin moni ulkopuolinen ajattelisi HP-tyylisestä toiminnasta aivan samoin kuin minä. Tämä foorumi näyttäytyy monille muillekin juuri sellaisena kuin sen olen tässä säikeessä kuvannut. Joka sellaisessa haluaa ola mukana, miten hän voi itseään täysin arvostaa?

        Mitä ihmettä tarkoitat? Ei tuosta sekamelskasta mitään selvää saa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä tarkoitat? Ei tuosta sekamelskasta mitään selvää saa.

        Meni liian pahaksi

        "Siteeraamista ainakin foorumillani aion jatkaa."

        Pyrin siteerauksissa kunnioittamaan kirjoittajaa, miksi rn pidä siteeraamista pahana. Danarisin kohdalla mainitsen aina tarkan paikan.


    • Kyyllähän tääktäkin saa apua, mutta siilä on minusta aika kova hinta.

      Hinta on se, että kun ottaa vastaa apua taholta, joka pakottaa saanaan enemmän apua kuin ratkoja tarvitsee, ratkoja "myy" itsekunnioituksena avun tarjoajalle. Minä en möisi omaa itsekunnioitustani HP:lle tai muille muille tarpeetoman avun tarjoaville.

      Minä en ratkojien itsekunnioitusta halua tuhota, koska teen kaikkeni, jotta ratkoja saa juuri sen avun, mitön hön oikeasti tarvitsee. En ylimielusesti tarjoa jotain itsekunnioitusta nakertavaa ekstaa. Täällä jotkut nauttivat siitä, miten saavat nakerrettua toisten itsekunnioitusta.

    • HP:n toiminta o henkistä lahjontaan. HP m'"myy" spoilauslistoja. Vastineeksi hön saa sen, että sai nöyryyttää, alistaa ja viedä ratkojilta itsekunnioitusta samalla kun sai osoittaa olevansa ylivertainen ratkoja. HP-tyylinen toiminta on minusta henkistä lahjontaa.

      En suostu lahjuksiin. En tarjoa apua, jotta ratkoja voisi sanoa, että hänellä tullee hyvä mieli, kun saa paljon ratkaisusanoja valmiina, En halua, että ratkoja menettää onnistumisen iloa vihjeistä, jotka hän voisi itse ratkoa.

      • HP:lle itsensö myymisessö on kyse vähän samasta asiasta, hos kukiolainen teetättää esseen ChatGPT:llä. Essee tuli, mutta voiko lukiolainen kikesdti sen jälkeen itseään kunnioittaa.


      • Anonyymi

        Kyllä se onkin nähty, että Huuhaalla tuntuu itsekunnioitusta riittävän. Sitä ei nakerra yhtään se, että hän sallii itselleen selkärangattoman käytöksen.


    • Anonyymi

      Huuhaan lässytys jatkuu taas yhdessä uudessa langassa.

      • Anonyymi

        Ihan käsittämätön ulostulo taas. Tai Huuhaan tapauksessa tyypillinen. Jo riittää,,Tapio kulta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan käsittämätön ulostulo taas. Tai Huuhaan tapauksessa tyypillinen. Jo riittää,,Tapio kulta!

        Huomenna on joulukuun eka eli Huuhaan sivuilla alkanee adventtikalenteri eli joka päivä saadaan joku uusi tehtävä pohdittavaksi. Tästä syystä seuraavien viikkojen aikana Tapiolla ei siis liene ylimääräistä aikaa palstoille kirjoittamiseen. Eräänlainen joulurauha siis laskeutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan käsittämätön ulostulo taas. Tai Huuhaan tapauksessa tyypillinen. Jo riittää,,Tapio kulta!

        Kaikki Tapiota tukevat viestit poistetaan heti. Nollatoleranssi!


    • Anonyymi

      Ihana pukkikuva Tapion goorumissa luomassa joulun tunnelmaa. Kilpailevissa alustoissa lie turha odottaa vastaavaa ajassa
      elämistä. 😃

    • Anonyymi

      ”80. TarjaLainaa1.12.2023 klo 08:55
      Olen päättänyt irtisanoa jäsenyyteni Sanasepoissa. En halua kuulua seuraan, jonka ydinporukka hyväksyy nettikiusaamisen ja jopa suojelee kiusaajaa. Se siitä sitten.

      81. EkiLainaa1.12.2023 klo 09:21
      Tarja, miten päättelet noin ydinporukasta? Itse (tai kukaan ylläpidostamme) en kuulu hallitukseen tai ole missään päättävässä asemassa seurassa. Tämän sivuston ylläpito on yrittänyt putsata kaikki sinuun kohdistuneet loukkaavat viestit, niitä on Pike suoltanut "Sanaristikoista sanottua"-säikeeseen jatkuvasti. Kun mekaanista sulkua ei pysty hyvin tekemään (ja se on kierrettävissä tai saattaa koskea myös viattomia), teemme parhaamme reaaliajassa. Kaikkea emme huomaa heti. Jos tämä ei sinulle riitä, emme voi asiaan vaikuttaa. Pahoitteluni, jos olemme epäonnistuneet!”

    • Anonyymi

      ”80. TarjaLainaa1.12.2023 klo 08:55

      Olen päättänyt irtisanoa jäsenyyteni Sanasepoissa. En halua kuulua seuraan, jonka ydinporukka hyväksyy nettikiusaamisen ja jopa suojelee kiusaajaa. Se siitä sitten.



      81. EkiLainaa1.12.2023 klo 09:21

      Tarja, miten päättelet noin ydinporukasta? Itse (tai kukaan ylläpidostamme) en kuulu hallitukseen tai ole missään päättävässä asemassa seurassa. Tämän sivuston ylläpito on yrittänyt putsata kaikki sinuun kohdistuneet loukkaavat viestit, niitä on Pike suoltanut "Sanaristikoista sanottua"-säikeeseen jatkuvasti. Kun mekaanista sulkua ei pysty hyvin tekemään (ja se on kierrettävissä tai saattaa koskea myös viattomia), teemme parhaamme reaaliajassa. Kaikkea emme huomaa heti. Jos tämä ei sinulle riitä, emme voi asiaan vaikuttaa. Pahoitteluni, jos olemme epäonnistuneet!”

    • Anonyymi

      Onko kaikkien muiden älypuhelimet sopivia Tapion foorumiin? Ihmettelen tätä siksi, koska minulla kiinalaisella Xiaomilla sille foorumille kirjoittaminen on mahdotonta. Textarea on kooltaan sellainen, että oma teksti osin katoaa näyttöalueen ulkopuolelle eikä sivua pysty sormin skaalaamaan.

      Millään muulla sivulla en ole törmännyt samanlaiseen ongelmaan. Olisiko niin, että sivustovastaava on asettanut kiinalaisen puhelimen epäystävällisten päätteiden listalle.

      • Anonyymi

        Näytön suunnan vaihto saattaa tuottaa ongelmia, jolloin sivun uudelleen lataus auttaa.
        Vähensin ladattavaa koodia, ehkä liikaakin.


      • Anonyymi

        Tuo ongelma on helppo ohittaa klikkaamalla mobiiliselaimessa kolmen pisteen valikko auki ja etsimällä sieltä "Tietokonesivusto" ja laittamalla täppä päälle. Sen jälkeen ne mobiilin mahdolliset ongelmat poistuu ja sivu skaalautuu näytön kokoon oikein ja on venyteltävissä omiin tarpeisiin kuin vettä vaan. Tapsan ei tarvitse muuttaa mitään.


    • Anonyymi

      Tapsa voisi siivota fooruminsa omista viesteistä loputtomat "allekirjoitukset" niiden kuuluisien spoiler -tägien taa. Ei ole mitään järkeä tuputtaa jokaisen viestin lopussa foorumin käyttöopasta ja ilmoittaa että talvi on tullut. Turhan toisto tekee koko foorumin selaamisesta epämiellyttävän kokemuksen.

      • Anonyymi

        Tässä näkyy amatöörimäisyys raadollisesti.


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe