Eivätkö naiset saa enää miesten ihailua osakseen?

Anonyymi-ap

Vauhti ja oirehdinta on sitä luokkaa. Tyrkätään muhkeaa peräpäätä linssiä kohden , huolehditaan tissien sojotuksesta etulinjaan, suipistetaan turvotettuja punahuulia tötterölle katse kaihoisaan utuisuuteen. Vielä tatuoitu naisenkuvatus, armoa kamerukset! Miehinen mies ei huoli edes kertakäyttöön.

7

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivät varmaan, huomionhaku on sitä luokkaa. Jotain puuttuu pään sisältä näiltä huomiohuorilta, ketä kiinnostaa tyhjät kuoret.

• Anonyymi

Elä nyt elä eihänne kun kaipaa vähän moloa ja vauhtia sinkku elämäänsä 👍.

• Anonyymi

Aitoa moloa, sitäpä juuri.

• Anonyymi

Niin en kyllä ymmärrä tissitörröjä kumonukkeja🤔! On menny överiksi ja vanhemmat naiset näkyy naasta ei sitä muoruutta putumillakaan saada ei osata vanheta arvokkaastj! Ja nuoret naiset hyväihme siis🤨.missä luonnonkauneus!? Ja tatuoinnit kyllä ymmärtää jos jotain mutta koko vartalo kaulaa myöten onko kaunista. Tai sit kallon hiontaa. Mutta ehkä tämä aika todistaa et kuinka elämä pinnallista ja ulkonäköpaineet😥

• Anonyymi

Joo en tiedä mikä on näyttää rintojaan ja vakojaan 🤔 Aamu kolmosella yksi rinnat pursuu ja halkio mekko! Pilettää ymmärrän mutta tullaan tv-ohjelmaan! Siis menkööt itteenssä jos???

• Anonyymi

Kyllä saavat huomiota riittävästi. Ajan ilmiönä on vaan että mikään ei riitä. Haetaan rajoja ja huomattavalle osalle jonkinlaisessa kuosissa olevista naisista instapyllistely on voimaannuttava haave. Instapyllistelyä harrastavat sellaisetkin joilla on korkeakoulutus ja hyvät tulot. Pyllistelyssä ei primääristi ole kyse rahasta. Ehkä pyllistely on naisille jotain itsensä ylittämistä samalla tavalla kuin karaokeassa pyritään voittamaan oma ujoutensa. Karaokea ei lauleta sen vuoksi että joku tykkäisi kuunnella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe