Oikeastaan rakastuneena

Anonyymi-ap

On mukava olla😇 Niin huumaava olo. Olo varmaan niin, kuin maanisilla.. yhtÀÀn pysy paikalla, ajatus ei liiku, mihinkÀÀn pysty eikĂ€ nukuta.VĂ€lillĂ€ pitÀÀ oikein pakolla poistaa toinen mielestĂ€!

72

987

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Rakkaus on vÀhÀnkuin psykoosi

• Anonyymi

Joo hulluutta on😅

• Anonyymi

KyllÀ. Silkkaa hulluutta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

YksikÀÀn niistÀ ei sovi.

• Anonyymi

No ei ole. Miettii vaan kun ei nÀe toista eikÀ edes ÀÀntÀ kuule.

• Anonyymi

Se on parasta elÀmÀssÀ

Eller hur

• Anonyymi

TÀmÀ ei kivaa, mutta ihminen etsii toisen jostain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on parasta elÀmÀssÀ

Eller hur

Ei ole jos sitĂ€ kohdetta ei voi saavuttaa. 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on parasta elÀmÀssÀ

Eller hur

Rakkaus on parasta mitÀ voi olla..
        Supervoima❀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on illuusio jostain

• Anonyymi

Kuinka voi kuulla ÀÀnen jos ei ole samassa tilassa oletko sekoamassa kun luulet ÀÀniÀ kuulevasi vaikka olet yksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus on parasta mitÀ voi olla..
        Supervoima❀

VielÀkö kun kerrot mitÀ se rakkaus on onko se jotain syötÀvÀÀ ymmÀrrÀtkö mistÀ tunteet edes on perÀisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on illuusio jostain

Mulla ei ole mulla on paljon haaveita unelmia ja tÀrkeimpÀnÀ itse pidÀn sitÀ mitÀ elÀmÀssÀni on mitÀ siihen kaipaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina elÀmÀssÀ on vÀhintÀÀn jotain jota ei voi saavuttaa jos ei edes yritÀ ei meille mitÀÀn kanneta valmiina eteen jos joku on joskus edes yrittÀny opettaa kuinka tulisi itse pitÀÀ huoli itsestÀ

• Sai olla onnellinen, ettĂ€ sai tuntea sellaistakin tunnetta.

• Anonyymi

Toivottavasti uudestaan! Toisaalta se on ihanaa, mutta kaikki on yhtÀ hulluutta, pakkomiellettÀ. Se tunne, kun tajuaa olevansa rakastunut alkaa pelon vaihe ja ahdistus. Puolensa on nÀillÀ.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti uudestaan! Toisaalta se on ihanaa, mutta kaikki on yhtÀ hulluutta, pakkomiellettÀ. Se tunne, kun tajuaa olevansa rakastunut alkaa pelon vaihe ja ahdistus. Puolensa on nÀillÀ.

On se raastavaa ja ahdistavaakin. Ja pelonsekaista. SitÀ ei voi tietÀÀ tapahtuuko enÀÀ tÀssÀ elÀmÀssÀ.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On se raastavaa ja ahdistavaakin. Ja pelonsekaista. SitÀ ei voi tietÀÀ tapahtuuko enÀÀ tÀssÀ elÀmÀssÀ.

EihĂ€n mistÀÀn voi tietÀÀ. On se kivaa aikaa, mutta joskus toivoo.. voi kun ei ikinĂ€ enĂ€Ă€đŸ˜‡

• Anonyymi

Saisit olla kiitollinen, ettÀ sait sen edes kokea moni pÀÀse kokemaan sitÀkÀÀn!

• Anonyymi kirjoitti:

TiedÀn minÀ senkin kyllÀ, ja olen siitÀ kiitollinen, vaikka ei ollut kovin mukavaakaan aina. On sillÀ edelleen vaikutus siihen, miten vÀhÀn muut kiinnostaa edelleenkin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

TiedÀn minÀ senkin kyllÀ, ja olen siitÀ kiitollinen, vaikka ei ollut kovin mukavaakaan aina. On sillÀ edelleen vaikutus siihen, miten vÀhÀn muut kiinnostaa edelleenkin.

lopeta nyt siitÀ netasta puhuminen

• Anonyymi kirjoitti:

SinÀhÀn siitÀ puhut.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

SinÀhÀn siitÀ puhut.

just sanoit ettet pysty kiinostuu muista, ootko jani tyhmÀ

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

no jani kerrohan mulle olet rakastunut johonkin toiseeen koska nettaahan sÀ tarkoitat

• Anonyymi kirjoitti:

no jani kerrohan mulle olet rakastunut johonkin toiseeen koska nettaahan sÀ tarkoitat

SinÀ tulet aina mainitsemaan nimiÀ ja alleviivaamaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No mikÀ tarve sun on lÀhes joka pÀivÀ puhua netasta ja siitÀ miten et voi unohtaa hÀntÀ.

• Anonyymi kirjoitti:

No mikÀ tarve sun on lÀhes joka pÀivÀ puhua netasta ja siitÀ miten et voi unohtaa hÀntÀ.

MitÀ se taas sinulle kuuluu?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ei se mulle kuulu mutta netalle kuuluu. laitoin hÀnelle viestiÀ ettÀ olet edelleen rakastunut hÀneen ja et voi unohtaa hÀntÀ.

• Anonyymi kirjoitti:

ei se mulle kuulu mutta netalle kuuluu. laitoin hÀnelle viestiÀ ettÀ olet edelleen rakastunut hÀneen ja et voi unohtaa hÀntÀ.

Aha. Miksi sinun mielestÀsi hÀnen tarvitsee kuulla siitÀ? Kun hÀntÀ ei edes kiinnosta. En ymmÀrrÀ motiivejasi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aha. Miksi sinun mielestÀsi hÀnen tarvitsee kuulla siitÀ? Kun hÀntÀ ei edes kiinnosta. En ymmÀrrÀ motiivejasi.

ei jokainen halua kuulla ettÀ joku rakastaa. Musta netta on onnellisessa asemassa ettÀ 32 vuotta vanhempi mies rakastaa teini-ikÀistÀ tyttöÀ . se on hienoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EihĂ€n mistÀÀn voi tietÀÀ. On se kivaa aikaa, mutta joskus toivoo.. voi kun ei ikinĂ€ enĂ€Ă€đŸ˜‡

Nyt on jÀrkipuhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PĂ€ssi.

Sivusta.

• Anonyymi

MitÀ sÀ tÀllÀ kertaa luulet joskus tuntenees

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tuskin jos et asialle mitÀÀn teekkÀÀn sun kohdalla sun pitÀnee ettiÀ se samanlainen sÀÀlipisteiden kerÀilijÀ kun itte olet voit kokea sinÀkin edes joskus antavas munaa jollekin sÀÀlistÀ kun tÀhÀ ast olet kai pillua sÀÀlistÀ saanu vaikea edes kuvitella millanen nainen sulle ois vapaaehtosesti joskus antanu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EpÀilen tuotakin ettÀkö hÀn olisi sitÀkÀÀn kokenu enemmÀn vaikuttaa et koittaa aivan saatanan epÀtoivoisesti keksiÀ keinoja millÀ saisi edes tÀÀllÀ kerÀttyÀ sÀÀlipisteitÀ

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

đŸ„ČđŸ«ąđŸ˜Ž

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvin vÀhÀn mÀ tÀÀllÀ olen nimiÀ maininnu ja mul.on tarvittaessa pokkaa laittaa kokonimiÀ et suosittelen oleen puuttumatta mun elÀmÀÀn mÀ osaan hankkia ongelmia omaan elÀmÀÀni itsekin jos niittÀ tarttin toistaseks en saatana ole onnistunu siinÀkÀÀn niistÀ naisista jotka ei ois luottanu muhun muutenkaan mÀ olen pÀÀssy sun kaltasten takia huomattavasti helpommin eroon joten kiitos siitÀ pitÀkÀÀ hyvÀnÀnne muistakaa varoa useimmat niistÀ on hengenvaarallisia

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No kai se siksi hÀnelle kuuluu et hÀÀ mahtanee ol yksi niistÀ sun sivupersoonista etkö muuten enÀÀ netasta pÀÀse puhumaan kun itse itsellesi siitÀ puhumalla

• Anonyymi kirjoitti:

đŸ„ČđŸ«ąđŸ˜Ž

Hassu. :)

• Anonyymi

Rakastuminen on melkoista huumaa, koko elimistö tekee rakkauden töitÀ eikÀ sitÀ pysty pakottamaan tauolle.
      https://youtu.be/E5nKPYv0GsY

• Anonyymi

Joo, se on huomattu. MikÀÀn auta😅

• Anonyymi

Sellainen rakastuneena olo ei vastaa sinun miehen teennÀistÀ verbaliikkaa lainkaan

• Anonyymi

Falskimpaa se olisi sinulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Falskimpaa se olisi sinulta.

Yes, i’m dead inside and cold as a stone so what can you do

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yes, i’m dead inside and cold as a stone so what can you do

Suffocating all the feelings and shit

• Anonyymi

Nauti nyt❀ Se on ihanaa aikaa. Silloin luodaan pohja koko loppusuhteelle. TehkÀÀ paljon hyviĂ€ muistoja johon hyvĂ€ palata sitten vuosien pÀÀstĂ€ kun kaikki vĂ€lillĂ€ v* ttuttaa toisessa. EttĂ€ mihinkĂ€ minĂ€ tĂ€ssĂ€ ihmisessĂ€ oikein rakastuinkaan.

• Anonyymi

Jotain on vituillaan jos pystyt pitÀÀn rakkautta yllÀ vain muistelemalla yhteisiÀ aikoja suhteen ekalta vuodelta

• Nyt tarttis kyllĂ€ sellasen pika rakastumisen tai jotain,

et sais manian pÀÀlle.

Tai oikeestaan ennemmin jotain neuvoja millÀ muulla sen saa aikaan.

Ihan liian monta pÀivÀÀ ollu mania hukassa.

MissÀ lie piilottelee.

• Anonyymi

Sen kurjuuden ja ikÀvÀn maksimoinniksi tulee kuunneltua Avrilin ja Eminemin Wish you were here. MasopiirteitÀ ilmeisesti omaan. S

• Anonyymi kirjoitti:

Sen kurjuuden ja ikÀvÀn maksimoinniksi tulee kuunneltua Avrilin ja Eminemin Wish you were here. MasopiirteitÀ ilmeisesti omaan. S

TiiÀks kun ei auta enÀÀ mikÀÀn.

Mut tÀtÀ tÀÀ on sekamuotosen kaksuuntasen kans.
        ( ilman lÀÀkitystÀ sinnitelly tÀhÀn asti, ei jaksa enÀÀ. Luovutan vaan.. )

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

TiiÀks kun ei auta enÀÀ mikÀÀn.

Mut tÀtÀ tÀÀ on sekamuotosen kaksuuntasen kans.
        ( ilman lÀÀkitystÀ sinnitelly tÀhÀn asti, ei jaksa enÀÀ. Luovutan vaan.. )

Eli lÀÀkitys nyt sitten mukaan? S

• Anonyymi kirjoitti:

Eli lÀÀkitys nyt sitten mukaan? S

Tuo meni ihan metsÀÀn.. Pahasti.

• Anonyymi

EikĂ€!! Siis mitĂ€ tarkoitat?? Heiiiii, nyt sinĂ€!! 💙 Tarttetko jutteluseuraa? S

• Anonyymi

Sinun yksinpuhelut menee aina metsÀÀn hyvÀ mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun yksinpuhelut menee aina metsÀÀn hyvÀ mies

EipÀ tuo yksin juttele, kun ainakin mÀ oon keskustellut hÀnen kanssaan. S

Ps. ÄlĂ€ tule turhaa vĂ€ittĂ€mÀÀn, ettĂ€ olisin sama henkilö, sillĂ€ en todellakaan ole. SitĂ€kin kun on esitetty tÀÀllĂ€ jo jonkin kerran. En edelleenkÀÀn ole kuin S.

• Anonyymi kirjoitti:

EipÀ tuo yksin juttele, kun ainakin mÀ oon keskustellut hÀnen kanssaan. S

Ps. ÄlĂ€ tule turhaa vĂ€ittĂ€mÀÀn, ettĂ€ olisin sama henkilö, sillĂ€ en todellakaan ole. SitĂ€kin kun on esitetty tÀÀllĂ€ jo jonkin kerran. En edelleenkÀÀn ole kuin S.

MÀ en tajua mitÀ mÀ olen tehnyt tuolle ja jollekin muulle.

Edelleen oon sitÀ mieltÀ ettÀ mua luullaan joksikin ihan muuksi.

Ainakin onnistui hajottamisessaan.

Ois ollu niin mukava saada totuudet ja syyt muutamiin asioihin.

Oisivat pÀÀsseet eroon jo kauan sitte.

ps . outoa tuo ps...

• Anonyymi

Jossain kohtaa rakastuin, eipÀ suhde edennyt ja kanssa kÀyminen aiheutti hirveitÀ juttuja. En pÀ ole uskaltanut tai kyennyt rakastumaan. Kaikki jutut on pilattu sen jÀlkeenkin. Kaikki mitÀ teet ovat kiinni vielÀ osittain vielÀkin hakkaamassa ja yrittÀvÀt tuhota ja tuoda paskaa elÀmÀÀsi. Onnesi ja hyvÀ elÀmÀsi on heille kuin punainen vaate. johon pitÀÀ puskea ja varastaa ja tuhota.

• Anonyymi

Helpottaako se mies sinua jos joku osallistuu tÀhÀn pakinaan vai vapauttaako se lisÀÀ demoneita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpottaako se mies sinua jos joku osallistuu tÀhÀn pakinaan vai vapauttaako se lisÀÀ demoneita?

You shall not anger it

• Anonyymi

PitÀÀkö tÀÀ kirjoittelu koossa. Jos ei kirjoittelisi niin eikö kestÀisi niitÀ tunteita mitÀ joutuisi kohtaamaan

• Anonyymi

ItteesÀ rakastuneena pikemminkin hurmaava.

• Anonyymi

tÀssÀ taitaa olla joku nettirakastuninen kÀynnissÀ?

• Anonyymi

Ei!

• Anonyymi

OLI joskus mukava ohi ne kaikki menee, kunnes uusi. Nuorena jotain, mutta sitten alkoikin nk.yhdenillanjutut vaiheet ja niitÀ riitti. Tavat jÀÀnyt pÀÀlle monella.

• Anonyymi

Niin riitti.

• Anonyymi

haluaisin tutustua enemmÀn hÀneen

• Anonyymi

Ja minÀ ihanaan naiseen.

• Anonyymi

Aha. En ole siis rakastunut koska just nyt haluaisin kadottaa itseni, hÀ vet tÀÀ. Ihan kaikki. Omassa kÀytöksessÀ.
      Miksi. Miksi. Miksi. Miksi. Miksi. Olen tÀllainen.

• Anonyymi

Aloitus kuvaa rakastumista, jossa molemmat tuntevat samoin. IkÀvÀpalstalla tuollaisia tunteita ei juuri tunneta.

• Anonyymi

Se mitÀ rakkaus mulle on ei ole mitÀÀn tuollaista se mitÀ se on mulle se on ja pysyy mun omana tietonani

• Anonyymi

Minulle ihastus on tuollaista. Rakkaus on paljon hitaampaa.

Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka rikas perijÀtÀr kuoli yllÀttÀen? - Kytkös Lehtisaaren murhaan!!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010238071.html Nainen oli vain 3-kymppinen... jotain hÀmÀrÀÀ KenestÀ henkilöstÀ ja
      Helsinki
      71
      11228
    2. Sebastian Halonen ja Muusa Rissanen

Sebastian ja Muusa. Onko nÀhty jo Joensuussa liikkumassa julkisesti?
      Joensuu
      134
      4768
    3. SinÀ olet tÀrkeÀ

HerÀtÀt minussa kunnioitusta. Kiehdot minua. En oikein saa kiinni sinusta. EhkÀ juuri siksi. Aistin ettÀ sinÀkin pidÀt m
      IkÀvÀ
      111
      2630
    4. Voi helvetti noita ukrainassa palvelleita suomi-vapaaehtoisia...

...nyt ne itkee apua, kun on traumaperÀisiÀ psyykkisiÀ sotavammoja, voi Àiti. Olisko pitÀnyt miettiÀ jo ennen kuin sinne
      Maailman menoa
      546
      2593
    5. VĂ€kivalta etusijalla ? Hallituksen tavoite on saada ampumarata joka kuntaan

Hallitus pitÀÀ ampumataitoa yhtenÀ perustaidoista https://yle.fi/a/74-20074583
      Perussuomalaiset
      269
      2058
    6. Jaksan kyllÀ odottaa seksiÀ

Halusin vain kertoa sulle ettÀ arvostan sun ÀlykkyyttÀsi tosi paljon. Jaksan odottaa, ettÀ pÀÀstÀÀn rakastelemaan joskus
      IkÀvÀ
      52
      1913
    7. Hevostalli hoiti hevoset henkihieveriin

Onpa aikoihin eletty. Oman onnensa nojaan jÀtetyt hevoset jouduttiin lopettamaan tai kuolivat hoidonpuutteeseen. JÀrkytt
      Kauhava
      19
      1885
    8. Nainen miten tÀmÀ kirjamme pÀÀttyy

Kirjoitetaanko se yhdessĂ€ loppuun onnellisesti meillĂ€ olisi yhteinen taival ja rakkautta / lĂ€mpĂ¶Ă€â€ïž
      IkÀvÀ
      97
      1741
    9. HyvÀ veli kerhon Alpua sanonu ittesÀ irti...

Eikö vÀhÀn outoa, kun tÀmÀn jupakan jÀlkeen sanoi ittesÀ irti.....
      HaapajÀrvi
      20
      1648
    10. Oli ihana tutustua sinuun

JÀin surulliseksi siitÀ miten kaikki pÀÀttyi. MitÀ ihmettÀ oikein tapahtui? Tai kyllÀ me molemmat tiedetÀÀn.
      IkÀvÀ
      42
      1319
    Aihe