Oikeastaan rakastuneena

Anonyymi-ap

On mukava olla😇 Niin huumaava olo. Olo varmaan niin, kuin maanisilla.. yhtään pysy paikalla, ajatus ei liiku, mihinkään pysty eikä nukuta.Välillä pitää oikein pakolla poistaa toinen mielestä!

74

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaus on vähänkuin psykoosi

      • Anonyymi

        Joo hulluutta on😅


      • Anonyymi

        Kyllä. Silkkaa hulluutta.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­N­­­y­­­m­f­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yksikään niistä ei sovi.


    • Anonyymi

      No ei ole. Miettii vaan kun ei näe toista eikä edes ääntä kuule.

      • Anonyymi

        Se on parasta elämässä

        Eller hur


      • Anonyymi

        Tämä ei kivaa, mutta ihminen etsii toisen jostain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on parasta elämässä

        Eller hur

        Ei ole jos sitä kohdetta ei voi saavuttaa. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on parasta elämässä

        Eller hur

        Rakkaus on parasta mitä voi olla..
        Supervoima❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jos sitä kohdetta ei voi saavuttaa. 😔

        Sulla on illuusio jostain


      • Anonyymi

        Kuinka voi kuulla äänen jos ei ole samassa tilassa oletko sekoamassa kun luulet ääniä kuulevasi vaikka olet yksin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on parasta mitä voi olla..
        Supervoima❤️

        Vieläkö kun kerrot mitä se rakkaus on onko se jotain syötävää ymmärrätkö mistä tunteet edes on peräisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on illuusio jostain

        Mulla ei ole mulla on paljon haaveita unelmia ja tärkeimpänä itse pidän sitä mitä elämässäni on mitä siihen kaipaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole jos sitä kohdetta ei voi saavuttaa. 😔

        Aina elämässä on vähintään jotain jota ei voi saavuttaa jos ei edes yritä ei meille mitään kanneta valmiina eteen jos joku on joskus edes yrittäny opettaa kuinka tulisi itse pitää huoli itsestä


    • Sai olla onnellinen, että sai tuntea sellaistakin tunnetta.

      • Anonyymi

        Toivottavasti uudestaan! Toisaalta se on ihanaa, mutta kaikki on yhtä hulluutta, pakkomiellettä. Se tunne, kun tajuaa olevansa rakastunut alkaa pelon vaihe ja ahdistus. Puolensa on näillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti uudestaan! Toisaalta se on ihanaa, mutta kaikki on yhtä hulluutta, pakkomiellettä. Se tunne, kun tajuaa olevansa rakastunut alkaa pelon vaihe ja ahdistus. Puolensa on näillä.

        On se raastavaa ja ahdistavaakin. Ja pelonsekaista. Sitä ei voi tietää tapahtuuko enää tässä elämässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se raastavaa ja ahdistavaakin. Ja pelonsekaista. Sitä ei voi tietää tapahtuuko enää tässä elämässä.

        Eihän mistään voi tietää. On se kivaa aikaa, mutta joskus toivoo.. voi kun ei ikinä enää😇


      • Anonyymi

        Saisit olla kiitollinen, että sait sen edes kokea moni pääse kokemaan sitäkään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisit olla kiitollinen, että sait sen edes kokea moni pääse kokemaan sitäkään!

        Tiedän minä senkin kyllä, ja olen siitä kiitollinen, vaikka ei ollut kovin mukavaakaan aina. On sillä edelleen vaikutus siihen, miten vähän muut kiinnostaa edelleenkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tiedän minä senkin kyllä, ja olen siitä kiitollinen, vaikka ei ollut kovin mukavaakaan aina. On sillä edelleen vaikutus siihen, miten vähän muut kiinnostaa edelleenkin.

        lopeta nyt siitä netasta puhuminen


      • Anonyymi kirjoitti:

        lopeta nyt siitä netasta puhuminen

        Sinähän siitä puhut.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinähän siitä puhut.

        just sanoit ettet pysty kiinostuu muista, ootko jani tyhmä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tiedän minä senkin kyllä, ja olen siitä kiitollinen, vaikka ei ollut kovin mukavaakaan aina. On sillä edelleen vaikutus siihen, miten vähän muut kiinnostaa edelleenkin.

        no jani kerrohan mulle olet rakastunut johonkin toiseeen koska nettaahan sä tarkoitat


      • Anonyymi kirjoitti:

        no jani kerrohan mulle olet rakastunut johonkin toiseeen koska nettaahan sä tarkoitat

        Sinä tulet aina mainitsemaan nimiä ja alleviivaamaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä tulet aina mainitsemaan nimiä ja alleviivaamaan.

        No mikä tarve sun on lähes joka päivä puhua netasta ja siitä miten et voi unohtaa häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mikä tarve sun on lähes joka päivä puhua netasta ja siitä miten et voi unohtaa häntä.

        Mitä se taas sinulle kuuluu?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä se taas sinulle kuuluu?

        ei se mulle kuulu mutta netalle kuuluu. laitoin hänelle viestiä että olet edelleen rakastunut häneen ja et voi unohtaa häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei se mulle kuulu mutta netalle kuuluu. laitoin hänelle viestiä että olet edelleen rakastunut häneen ja et voi unohtaa häntä.

        Aha. Miksi sinun mielestäsi hänen tarvitsee kuulla siitä? Kun häntä ei edes kiinnosta. En ymmärrä motiivejasi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aha. Miksi sinun mielestäsi hänen tarvitsee kuulla siitä? Kun häntä ei edes kiinnosta. En ymmärrä motiivejasi.

        ei jokainen halua kuulla että joku rakastaa. Musta netta on onnellisessa asemassa että 32 vuotta vanhempi mies rakastaa teini-ikäistä tyttöä . se on hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mistään voi tietää. On se kivaa aikaa, mutta joskus toivoo.. voi kun ei ikinä enää😇

        Nyt on järkipuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lopeta nyt siitä netasta puhuminen

        Pässi.

        Sivusta.


      • Anonyymi

        Mitä sä tällä kertaa luulet joskus tuntenees


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On se raastavaa ja ahdistavaakin. Ja pelonsekaista. Sitä ei voi tietää tapahtuuko enää tässä elämässä.

        Tuskin jos et asialle mitään teekkään sun kohdalla sun pitänee ettiä se samanlainen säälipisteiden keräilijä kun itte olet voit kokea sinäkin edes joskus antavas munaa jollekin säälistä kun tähä ast olet kai pillua säälistä saanu vaikea edes kuvitella millanen nainen sulle ois vapaaehtosesti joskus antanu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisit olla kiitollinen, että sait sen edes kokea moni pääse kokemaan sitäkään!

        Epäilen tuotakin ettäkö hän olisi sitäkään kokenu enemmän vaikuttaa et koittaa aivan saatanan epätoivoisesti keksiä keinoja millä saisi edes täällä kerättyä säälipisteitä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tiedän minä senkin kyllä, ja olen siitä kiitollinen, vaikka ei ollut kovin mukavaakaan aina. On sillä edelleen vaikutus siihen, miten vähän muut kiinnostaa edelleenkin.

        🥲🫢😴


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä tulet aina mainitsemaan nimiä ja alleviivaamaan.

        Hyvin vähän mä täällä olen nimiä maininnu ja mul.on tarvittaessa pokkaa laittaa kokonimiä et suosittelen oleen puuttumatta mun elämään mä osaan hankkia ongelmia omaan elämääni itsekin jos niittä tarttin toistaseks en saatana ole onnistunu siinäkään niistä naisista jotka ei ois luottanu muhun muutenkaan mä olen päässy sun kaltasten takia huomattavasti helpommin eroon joten kiitos siitä pitäkää hyvänänne muistakaa varoa useimmat niistä on hengenvaarallisia


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä se taas sinulle kuuluu?

        No kai se siksi hänelle kuuluu et hää mahtanee ol yksi niistä sun sivupersoonista etkö muuten enää netasta pääse puhumaan kun itse itsellesi siitä puhumalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        🥲🫢😴

        Hassu. :)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo, se on huomattu. Mikään auta😅


    • Anonyymi

      Sellainen rakastuneena olo ei vastaa sinun miehen teennäistä verbaliikkaa lainkaan

      • Anonyymi

        Falskimpaa se olisi sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Falskimpaa se olisi sinulta.

        Yes, i’m dead inside and cold as a stone so what can you do


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yes, i’m dead inside and cold as a stone so what can you do

        Suffocating all the feelings and shit


    • Anonyymi

      Nauti nyt❤️ Se on ihanaa aikaa. Silloin luodaan pohja koko loppusuhteelle. Tehkää paljon hyviä muistoja johon hyvä palata sitten vuosien päästä kun kaikki välillä v* ttuttaa toisessa. Että mihinkä minä tässä ihmisessä oikein rakastuinkaan.

      • Anonyymi

        Jotain on vituillaan jos pystyt pitään rakkautta yllä vain muistelemalla yhteisiä aikoja suhteen ekalta vuodelta


    • Nyt tarttis kyllä sellasen pika rakastumisen tai jotain,

      et sais manian päälle.

      Tai oikeestaan ennemmin jotain neuvoja millä muulla sen saa aikaan.

      Ihan liian monta päivää ollu mania hukassa.

      Missä lie piilottelee.

      • Anonyymi

        Sen kurjuuden ja ikävän maksimoinniksi tulee kuunneltua Avrilin ja Eminemin Wish you were here. Masopiirteitä ilmeisesti omaan. S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen kurjuuden ja ikävän maksimoinniksi tulee kuunneltua Avrilin ja Eminemin Wish you were here. Masopiirteitä ilmeisesti omaan. S

        Tiiäks kun ei auta enää mikään.

        Mut tätä tää on sekamuotosen kaksuuntasen kans.
        ( ilman lääkitystä sinnitelly tähän asti, ei jaksa enää. Luovutan vaan.. )


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Tiiäks kun ei auta enää mikään.

        Mut tätä tää on sekamuotosen kaksuuntasen kans.
        ( ilman lääkitystä sinnitelly tähän asti, ei jaksa enää. Luovutan vaan.. )

        Eli lääkitys nyt sitten mukaan? S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli lääkitys nyt sitten mukaan? S

        Tuo meni ihan metsään.. Pahasti.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Tuo meni ihan metsään.. Pahasti.

        Eikä!! Siis mitä tarkoitat?? Heiiiii, nyt sinä!! 💙 Tarttetko jutteluseuraa? S


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Tuo meni ihan metsään.. Pahasti.

        Sinun yksinpuhelut menee aina metsään hyvä mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun yksinpuhelut menee aina metsään hyvä mies

        Eipä tuo yksin juttele, kun ainakin mä oon keskustellut hänen kanssaan. S

        Ps. Älä tule turhaa väittämään, että olisin sama henkilö, sillä en todellakaan ole. Sitäkin kun on esitetty täällä jo jonkin kerran. En edelleenkään ole kuin S.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo yksin juttele, kun ainakin mä oon keskustellut hänen kanssaan. S

        Ps. Älä tule turhaa väittämään, että olisin sama henkilö, sillä en todellakaan ole. Sitäkin kun on esitetty täällä jo jonkin kerran. En edelleenkään ole kuin S.

        Mä en tajua mitä mä olen tehnyt tuolle ja jollekin muulle.

        Edelleen oon sitä mieltä että mua luullaan joksikin ihan muuksi.

        Ainakin onnistui hajottamisessaan.

        Ois ollu niin mukava saada totuudet ja syyt muutamiin asioihin.

        Oisivat päässeet eroon jo kauan sitte.

        ps . outoa tuo ps...


    • Anonyymi

      Jossain kohtaa rakastuin, eipä suhde edennyt ja kanssa käyminen aiheutti hirveitä juttuja. En pä ole uskaltanut tai kyennyt rakastumaan. Kaikki jutut on pilattu sen jälkeenkin. Kaikki mitä teet ovat kiinni vielä osittain vieläkin hakkaamassa ja yrittävät tuhota ja tuoda paskaa elämääsi. Onnesi ja hyvä elämäsi on heille kuin punainen vaate. johon pitää puskea ja varastaa ja tuhota.

      • Anonyymi

        Helpottaako se mies sinua jos joku osallistuu tähän pakinaan vai vapauttaako se lisää demoneita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottaako se mies sinua jos joku osallistuu tähän pakinaan vai vapauttaako se lisää demoneita?

        You shall not anger it


    • Anonyymi

      Pitääkö tää kirjoittelu koossa. Jos ei kirjoittelisi niin eikö kestäisi niitä tunteita mitä joutuisi kohtaamaan

    • Anonyymi

      Itteesä rakastuneena pikemminkin hurmaava.

    • Anonyymi

      tässä taitaa olla joku nettirakastuninen käynnissä?

      • Anonyymi

        Ei!


    • Anonyymi

      OLI joskus mukava ohi ne kaikki menee, kunnes uusi. Nuorena jotain, mutta sitten alkoikin nk.yhdenillanjutut vaiheet ja niitä riitti. Tavat jäänyt päälle monella.

    • Anonyymi

      Niin riitti.

    • Anonyymi

      haluaisin tutustua enemmän häneen

      • Anonyymi

        Ja minä ihanaan naiseen.


    • Anonyymi

      Aha. En ole siis rakastunut koska just nyt haluaisin kadottaa itseni, hä vet tää. Ihan kaikki. Omassa käytöksessä.
      Miksi. Miksi. Miksi. Miksi. Miksi. Olen tällainen.

    • Anonyymi

      Aloitus kuvaa rakastumista, jossa molemmat tuntevat samoin. Ikäväpalstalla tuollaisia tunteita ei juuri tunneta.

    • Anonyymi

      Se mitä rakkaus mulle on ei ole mitään tuollaista se mitä se on mulle se on ja pysyy mun omana tietonani

    • Anonyymi

      Minulle ihastus on tuollaista. Rakkaus on paljon hitaampaa.

    • On varmaan niin. Tuon saman olotilan saat aikaiseksi huumaavilla aineilla/lääkkeillä. Vähemmillä haittavaikutuksilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe