Moro. Tulin stadist käväsee sukulaisis tääl. Kulkeeko tääl mitään dösii tai junii kun on kaupoille 15 kilsaa onko tääl ees mitää vaikka prismaa tai cittarii?
Bussit ja junat
Anonyymi-ap
3
505
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei sulle kuullu ja kaikki palvelut on vain Juukalaisille. Elä ihmeessä tule Juukaan!
- Anonyymi
Kato totaööö ööö öööö!
- Anonyymi
Meillä kun ensinnäkään ei ole Busseja vaan linja-autoja. saat vastapalloon välittömästi kun hyppäät dösästäs Juuan kamaralle Stadi-pelle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13050Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.72103Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121722Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91041Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450972Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn122938- 35754
- 66675
- 50667
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30625