Ennustaja hintansa määrää.

Anonyymi-ap

Kävijät maksaa taikka on iliman.
sillä sitä kirjotan kun näkyy nuissa olevan, valeellisia tietoja minun luottonäkijästä Naomista.
Olen hällä enstemmäisen kerran ollu jo vuonna 2016, Tampereella käymäsä ja maltillisia on hintansa aina ollut.
Eräälläkin näky takavuosna olevan, aika tunnettu nimi oli hänkii, puolesa tunnissa samaa hintaa mikä Naomilla on nykysellään tuntitaksana! Ja siittä on sentään semmoinen kymmenkunta vuotta!

Ennustuslinjoille minä aikasemmin soittelin, mutta sejos vasta kalliksi kävi! Oikein pelästyin, mikä laskusa oli.
Varsintein kun siellä puhuivat mitä puhuivat ja koittivat vaan puheluita pitkittää.

Naomi on oikein nähny ja lahjallansa minut vakuuttanu. Niin on myös muut. Ei sunkasten sillain olisi vuosikymmeniä ennustajana ollu ja suosiotaan senkuin vaan kasvattanu, josei oikea ja aito olisi. Minullaki ainakin 6 lehteä tallessa, missä on hänestä vuosikymmenten ajalta pitkiä juttuja. Sillain hänet aikanaan löysinnii, hiertojan luona lehdestä luin.

Viime kesänä tuli nuoruuvenrakkaus, kosi ja kihlasi. Niin sen minulle jo sillon alussa ennusti, ja sillon olin sentään vielä aviosa toisaalla!

Tyttären työn ja pojan ulkomaille muuton, kaikki on napilleen mennyt.
Oikealle ennustajalle minä maksan enkä minnekään linjoille. Se on sellanen asia, että jokanen tehköön rahoillaan mitä tykköö ja niillä keillä ei ole, olokoon iliman.

Mitä se siitä paranoo että täällä herjaa ja haukkuu. Kai niitä ennustjia löytyy nykysin vähän joka sormelle että jos joku ei miellytä, mänköön toisaalle! Minä olen hyvän löytäny ja hällä käyn. Sitä ei muuta miksikään vaikka miten joklu hyvää näkijää herjaa ja hinnoistansa valehtelee!

36

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Piti ihan mennä katsomaan että mitä siellä on kirjoitettu. Mitä tuommoisista kannata välittää, kyllähän kaikki Naomin asiakkaat hänen hintansa tietävät, ja saahan ne häneltä kysymällä jos ei tiedä.
      Fasessa oli sivullansakin ja eikä hänellä todella mikään palvelu maksa mitään sataa euroa. Varmasti on joku kateellinen, joka koittaisi alalla pärjätä, mutta ilman näkijänkykyjä ei pärjää.

      Onhan se niin että kaikki on kallistunut, mutta ei kai se hintojen kallistuminen näkijöitäkään kierrä, eikä ketään muitakaan, jotka palveluita tarjoaa.
      Itselleni, toimin siis itse yrittäjänä kauneudenhoito-alalla, ei ole ainakaan mieleenkään pälähtänyt, että minun pitäisi jotenkin laskea hintojani koska maailmantilanne on mikä on. kulut ne on minullakin siinä missä asiakkaillakin.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­N­­y­­­m­­f­­­o­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mä en kanssa oikein ymmärrä mistä se näissä ketjuissa meuhkaa? Itse kehittelee hatusta hintoja mitä Naomilla ei edes ole, lähimaillekkaan, ja kiukuttelee ettei kellään ole varaa.
      Puhuisi omasta puolestaan, kun minulla ainakin on!

      Tarkottaako jotenkin sitä, että näkijä, jolla on palvelunsa hinnat pysynyt täysin muuttumattomina koko sen vimeisen 5 vuotta ainakin,, minkä olen hänen asiakkaana ollut, pitäisi alkaa jotain alennusmyyntiä pitää, sen vuoksi että sähkön hinta on noussut?!- - - no huuh huh!
      Ainakaan selvänäkö-sessioiden hinnoissa en ole mitään muutosta havainnut, vaikka kaikki muu Suomessa tuntuukin on noussut, että taitaa nyt väärälle taholle kiukkuaan kohdentaa.

      Rahaahan saa yleensä siitä että käy vaikka töissä. En ole kuullut että kenellekkään maksettaisin siitä että päivät pääksetyksin haukkuu nettiketjuissa näkijöitä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tota.,,,,olettaen että --Naomia-stalkkaava-"kade-ässä-päästään-hintoja-tempova-kateellinen-näkijää-leikkivä-ilmais-sessioita-antava-jos-edes-joku-niihinkää-tulisi -- jälleen asialla,,,,ei satu havaintoon noissa missään 100 euroo,,,???,
        ja pitkäaikaisena asiakkaanaan voin kertoa, että se hintahan esim. tunnin katsannolle, minkä yleensä otan, ei muodostu niin, että kerrot tuon puolen tunnin hinnan kahdella.

        Naomilla olen käynyt yhdistelmähoidoissakin, eli katselmus-session lisäksi on tehty esim. auratulkinta, eikä sellaisetkaan ole ollut 100 euroo. Että mites, toisiko taasen apuja ne iltaääkkeet,,,,,?


      • Anonyymi

        Noihan on HALPOJA! Mä olen luullu, tai oliko joku laittanu johonkii jonkun törkeen hinnan :( miks täällä jaetaan väärää tietoo :(
        Sissus sentääs mitä hintoja mulla on mennyt kun oon soitellu, en nyt viitti kertoo minkä selvänäköpalveluita tuottavan linjoille, muutamillekin näkijöille, ja ollu siis täysin yhtä tyhjän kans. mitään ei tienny.
        Yhdeltä erehdyin ottaan yhdessä ryhmässä jonkun ilmaiskatsannon, se vasta meni metsää mutta ei mulla siitä ny mitään odotuksia oikeen ollukkaan.
        Noilla linjoila mulle ennustettiin että meen pian naimisiin vaikka siis olen jo naimisissa, ja että mun työpaikka vaihtuu pian, vaikka en edes ole töissä kun opiskelen ja kaikkee muuta yhtä tuubaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noihan on HALPOJA! Mä olen luullu, tai oliko joku laittanu johonkii jonkun törkeen hinnan :( miks täällä jaetaan väärää tietoo :(
        Sissus sentääs mitä hintoja mulla on mennyt kun oon soitellu, en nyt viitti kertoo minkä selvänäköpalveluita tuottavan linjoille, muutamillekin näkijöille, ja ollu siis täysin yhtä tyhjän kans. mitään ei tienny.
        Yhdeltä erehdyin ottaan yhdessä ryhmässä jonkun ilmaiskatsannon, se vasta meni metsää mutta ei mulla siitä ny mitään odotuksia oikeen ollukkaan.
        Noilla linjoila mulle ennustettiin että meen pian naimisiin vaikka siis olen jo naimisissa, ja että mun työpaikka vaihtuu pian, vaikka en edes ole töissä kun opiskelen ja kaikkee muuta yhtä tuubaa.

        Samanlaisia kokemuksia. Aika karseitakin oikeastaan. Yksikin ketä tarjosi jotain ilmaista katsomista, Facebookin jossain ryhmässä se oli. Esitti ensin jotain kauhean ystävällistä ja henkistä ja sain hänestä kuitenkin kauhean häijyn ja ilkeän vaikutelman. Jäi todella huonot tunnelmat, oli niin negatiiviset energiat hänessä. Ihan jotain painajaista näin seuraavana yönä. Mikä lie lainkaan ollut.

        Mieluummin sitä ottaa ennustus -katselmuksen oikealta näkijältä, jolta saa oikeat ennusteet ja empaattista ja hyvää palvelua. Eihän niitä kukaan nyt niin usein ota, että sellainen taloutta rasittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noihan on HALPOJA! Mä olen luullu, tai oliko joku laittanu johonkii jonkun törkeen hinnan :( miks täällä jaetaan väärää tietoo :(
        Sissus sentääs mitä hintoja mulla on mennyt kun oon soitellu, en nyt viitti kertoo minkä selvänäköpalveluita tuottavan linjoille, muutamillekin näkijöille, ja ollu siis täysin yhtä tyhjän kans. mitään ei tienny.
        Yhdeltä erehdyin ottaan yhdessä ryhmässä jonkun ilmaiskatsannon, se vasta meni metsää mutta ei mulla siitä ny mitään odotuksia oikeen ollukkaan.
        Noilla linjoila mulle ennustettiin että meen pian naimisiin vaikka siis olen jo naimisissa, ja että mun työpaikka vaihtuu pian, vaikka en edes ole töissä kun opiskelen ja kaikkee muuta yhtä tuubaa.

        Se sama käy näissä naomia muutenki koko ajan haukkumassa. Sen tunnistaa siitä tyylistä miten kirjottaa. Pyörii joka ketjussa vahtaamassa mitä naomista on kommentoitu ja laittelee niitä haukkumisia ja syyttelee että naomi mainostaa itteään. Yhteen munkin kommenttiin oli heti perään tullu misä syytti naomia mainostamisesta.

        En oikeen tajua mikä agenda sillä on mutta on ilmeisesti jääny ilman aikaa ettei naomi ollu huolinu sitä asiakkaaks. Jostain kävi kyllä ilmi että on joku joka ilmeisesti leikkii ite jotain ennustajaa, mutta ei saa asiakkaita. No miksiköhän ei. Aika surullista touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaisia kokemuksia. Aika karseitakin oikeastaan. Yksikin ketä tarjosi jotain ilmaista katsomista, Facebookin jossain ryhmässä se oli. Esitti ensin jotain kauhean ystävällistä ja henkistä ja sain hänestä kuitenkin kauhean häijyn ja ilkeän vaikutelman. Jäi todella huonot tunnelmat, oli niin negatiiviset energiat hänessä. Ihan jotain painajaista näin seuraavana yönä. Mikä lie lainkaan ollut.

        Mieluummin sitä ottaa ennustus -katselmuksen oikealta näkijältä, jolta saa oikeat ennusteet ja empaattista ja hyvää palvelua. Eihän niitä kukaan nyt niin usein ota, että sellainen taloutta rasittaisi.

        Sillon ainakin tietää heti mitä maksaa! Ettei käy kuin mun tädille. Oli alkanu soitella johonkin palveluun, kun oli terveydestään huolissaan, ja oli sitten pienen eläkkeensä kanssa tosi pulassa, kun sai laskun.
        Nehän on noissa linjoilla sellaista yli kolmee ja puoltakin euroo minuutti, siinähän on jo 20 minuutin ajasta lähes sama taksa kun millä Naomille saa ajan koko tunniksi!

        Viellä kun siellä lukee että ne tulkinnat tehdään ainoastaan viihdetarkoituksessa!
        Niin pitäisi siitä jo ymmärtää ettei niillä ole mitään tekemistä oikeittein näkijöitten kanssa.
        Kysynpä kellä on tänä päivänä varaa maksaa siittä että joku kertoilee jossain viihdelinjalla tarinoita.

        Mä itte käyn Naomilla useita kertoja vuodessa kyllä, mutta sillon tiedän että saan ainakin rahalleni vastinetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon ainakin tietää heti mitä maksaa! Ettei käy kuin mun tädille. Oli alkanu soitella johonkin palveluun, kun oli terveydestään huolissaan, ja oli sitten pienen eläkkeensä kanssa tosi pulassa, kun sai laskun.
        Nehän on noissa linjoilla sellaista yli kolmee ja puoltakin euroo minuutti, siinähän on jo 20 minuutin ajasta lähes sama taksa kun millä Naomille saa ajan koko tunniksi!

        Viellä kun siellä lukee että ne tulkinnat tehdään ainoastaan viihdetarkoituksessa!
        Niin pitäisi siitä jo ymmärtää ettei niillä ole mitään tekemistä oikeittein näkijöitten kanssa.
        Kysynpä kellä on tänä päivänä varaa maksaa siittä että joku kertoilee jossain viihdelinjalla tarinoita.

        Mä itte käyn Naomilla useita kertoja vuodessa kyllä, mutta sillon tiedän että saan ainakin rahalleni vastinetta.

        Osaa sentään joku muukin laskee :D Mun työkaveri selitti että oli soittanu jollekin palvelulinjalle, oli koittanut saada ennustusta kun sillä tuli bänät hiljattai, ja oli tosi pettyny, oli kuulemma ollu täyttä puuta heinää koko puhelu ja oli lopettanut sen lyhyee.
        Ihmettelin hälle että miks edes oli soittanu, kun aidolta näkijältä saa ajan paljon halvemmalla.
        Sillon ku mä ekaa kertaa varasin Naomilta, kysyin että mikä on hänen lyhin aika, sano että se on 20 minsaa, että sen lyhyempii ei anna kun niistä ei ole asiakkaalle mitään hyötyy.
        Kysyin mitä tarkotti ja sano mulle että selvänäkö asiat ei ole mitään napinpainallus juttuja, että näkijällä ottaa hetken päästä asiakkaan energioihin ja aikajatkumoon.

        On kai se ymmärrettävää, ko oikein järjelläki sitä miettii. Jos tossa nyt joku soittaa johonki linjalle, niin en mäkään usko, että sieltä viidesä minsasa saa mitään vastausta mihkää, ja vaikka vastauksen saiski niin mikä se on, kun ne kuiteski on vaan viihteeks tarkotettuja,
        Mun asiat on ainaski yleensä aika sökkyrällä sillä kohtaa ku mä varaan ajan, niin kyllä haluun että ne kans selvii.


    • Anonyymi

      mitä siansaksaa yrität sokeltaa??

      • Anonyymi

        Se on noi vitun idiootit,Yrittää vääntää jotain muuta murretta,ettei jäisi kiinni. Mahtaa olla vilkas mielikuvitus kun keksii vuodesta toiseen tätä samaa sontaa. Itse menen muualle kuin Naomille joka itseään täällä mainostaa päivä toisensa perään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on noi vitun idiootit,Yrittää vääntää jotain muuta murretta,ettei jäisi kiinni. Mahtaa olla vilkas mielikuvitus kun keksii vuodesta toiseen tätä samaa sontaa. Itse menen muualle kuin Naomille joka itseään täällä mainostaa päivä toisensa perään

        Bon Voyage!

        jääpä meille hahahahahahaa nopeemmin aikoja kun ei kulu sexy-hottis noitanaisella " turhaa aikaa vtun iviootti"kadesakin söhlintää.

        Hiukan onki varmaan tarvetta suomen tunnetuimpiin kuuluvalla näkijällä, jossiis meikältä kysytään -parhaalla - käydä jossain nettitopiceisa itteään mainostamasa. Sekä hiertää kunei hyvien tarvi. hahahahaha.
        Eräillä ei tunnu tunkua olevan kun täälä tarvii itteensä mainostaa ja parempia kadehtia päivä toisensa perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bon Voyage!

        jääpä meille hahahahahahaa nopeemmin aikoja kun ei kulu sexy-hottis noitanaisella " turhaa aikaa vtun iviootti"kadesakin söhlintää.

        Hiukan onki varmaan tarvetta suomen tunnetuimpiin kuuluvalla näkijällä, jossiis meikältä kysytään -parhaalla - käydä jossain nettitopiceisa itteään mainostamasa. Sekä hiertää kunei hyvien tarvi. hahahahaha.
        Eräillä ei tunnu tunkua olevan kun täälä tarvii itteensä mainostaa ja parempia kadehtia päivä toisensa perään.

        Niinnon asia! Nykkö se räävänen ruotana jo ihmisten murteisiinki puuttuu! Vitun idiootiksi haukkuu kun sillaitten kirjottaa mite aina kirjottanu.
        Mitä se kelleen haissoo miten kirjottaa kun asiansa saa kai jokanen sannoo, onko joku oikeinkirjottamise maisteri olevinaa täälä mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bon Voyage!

        jääpä meille hahahahahahaa nopeemmin aikoja kun ei kulu sexy-hottis noitanaisella " turhaa aikaa vtun iviootti"kadesakin söhlintää.

        Hiukan onki varmaan tarvetta suomen tunnetuimpiin kuuluvalla näkijällä, jossiis meikältä kysytään -parhaalla - käydä jossain nettitopiceisa itteään mainostamasa. Sekä hiertää kunei hyvien tarvi. hahahahaha.
        Eräillä ei tunnu tunkua olevan kun täälä tarvii itteensä mainostaa ja parempia kadehtia päivä toisensa perään.

        Lääkkeet ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinnon asia! Nykkö se räävänen ruotana jo ihmisten murteisiinki puuttuu! Vitun idiootiksi haukkuu kun sillaitten kirjottaa mite aina kirjottanu.
        Mitä se kelleen haissoo miten kirjottaa kun asiansa saa kai jokanen sannoo, onko joku oikeinkirjottamise maisteri olevinaa täälä mitä?

        Silei ole kaikki kotona. Muusta ei osaa jankuttaa kun Naomista ja omasta lääkityksestänsä. Täällä komentaa muita kaiken aikaa; "Lääkkeet!"
        Nytkö se jo kuvittelee niitä täällä jaetaan. tarve on selkeesti suuri mutta selvännäkijöistä se asia ei taida parantua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silei ole kaikki kotona. Muusta ei osaa jankuttaa kun Naomista ja omasta lääkityksestänsä. Täällä komentaa muita kaiken aikaa; "Lääkkeet!"
        Nytkö se jo kuvittelee niitä täällä jaetaan. tarve on selkeesti suuri mutta selvännäkijöistä se asia ei taida parantua.

        Aukesko korkki jo näin aikaisin aamulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aukesko korkki jo näin aikaisin aamulla?

        Älä..........? no mutta paraneeko niitten lääkkeitesi kanssa samaan aikaan................? kannattaako täällä ihan kaikkea asioitaan jakaa...............?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silei ole kaikki kotona. Muusta ei osaa jankuttaa kun Naomista ja omasta lääkityksestänsä. Täällä komentaa muita kaiken aikaa; "Lääkkeet!"
        Nytkö se jo kuvittelee niitä täällä jaetaan. tarve on selkeesti suuri mutta selvännäkijöistä se asia ei taida parantua.

        Eikös niin sanotakin, että siitä puhe mistä puute-,-,? Meinaan kun joka ketjussa käy niistä lääkkeistänsä japuttamassa.


    • Anonyymi

      Oli kyllä maksun arvoinen. Olisin ollut valmis maksamaan vaikka enemmänkin, siitä minkä sillä soitolla sain.
      Mun mieltä oli pitkään jo kaihertanu epätietosuus liittyen mun miesystävään ja yhteen naiseen, minkä piti muka olla entinen naisystävä, että heillä ei olis muka ollut enää mitään keskenään. Aavistin ja epäilin, mutta en voinut olla varma, ei ollut mitään millä olisin voinut näyttää mun epäilykset toteen.

      Yks soitto Naomille ja selvsi, mun aavistukset oli osunut oikeaan. Tiesin mitä mun piti tehdä. Valehtelu jatkui ensin mutta lopulta sen oli pakko tunnustaa kun tajus että oli paljastunu. ne oli jatkanu peliään mun selän takana melkein siitä asti ko alettiin seurusteleen.

      • Anonyymi

        Sun miehilläs on näköjään aina joku nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun miehilläs on näköjään aina joku nainen.

        😂näköjään maailman paras sexy-hottis noitanainen enkelitauluineen kertoo saman stoorin kaikille..


      • Anonyymi

        Resonoi mulla aika paljon, tosin en tarvinnut näkijän apua, kuulin mun ystävältä.

        Muuten aika sama kuvio, elikkäs aloin seurustella miehen kanssa, jolla oli kuulemma mennyt aika hiljattain poikki eksän kanssa.

        Pian selvisi, että exä ei sitten ollutkaan eksä.

        Niillä oli joku työreissu, missä ne oli nähty yhdessä, mun ystävä oli kuullu kaveriltaan, joka oli ne nähnyt.

        Sen jälkeen kun toi oli jo selvinnyt, olen ottanut pari sessioo, missä on noussut vielä muutakin.


      • Anonyymi

        Onko joku ihme että oli toisen naisen kanssa? Ei ole mikään ihme. Ihmeen kauan se sua kesti


    • Anonyymi

      Ei ++tu toi jaksaa! Jättäis nyt edes noi pärstänkuvansa pois ettei ihan heti huomaisi sama iltalääke-ankis taas purkaa ahdistustaa.

      • Anonyymi

        Ei kannata noteerata, selkeesti ei kaikki ihan kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata noteerata, selkeesti ei kaikki ihan kunnossa.

        Joo huomataan että on jotain vainoharhoja kun näkee pärstänkuvia täällä. Olisiko iltalääke jääny ottamatta ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo huomataan että on jotain vainoharhoja kun näkee pärstänkuvia täällä. Olisiko iltalääke jääny ottamatta ??

        Ekkö tohon jaksanu pärstähymiötää laittaa. Sairaan olosta touhua kaikenkaikkiaan että ilmankos koittaa nyt muistella, olisiko se jääny ottamatta? Jotain säätöä varmaan tarvisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekkö tohon jaksanu pärstähymiötää laittaa. Sairaan olosta touhua kaikenkaikkiaan että ilmankos koittaa nyt muistella, olisiko se jääny ottamatta? Jotain säätöä varmaan tarvisi.

        🪰🦟🐜🪳🕷️🪳🐜🪱🪰🐛🐛


    • Anonyymi

      Humpuukin hinta on se minkä uhriksi joutunut suostuu maksamaan .

      • Anonyymi

        Joo kannattaa vaan hankkia niitä lääkkeitä<<--- toisisa tapauksisa toimii parhaite


      • Anonyymi

        Nimeommaa! Ja toiset meistä käyki juurikin siistä syystä ihan oikeilla ja aidoilla näkijöillä. Eikä niillä ilmaiskattelmuksia ym humpuuki-arvailuja Fasebookkien mitä ernomasemmisa ryhmisä tarjoovilla ja 0700-linjojen ym. "tarinapalvelu linjojen ennustelijoilla". Enkänii osaa sanoo, onko se uhri joka sinne ehrontahron itteensä tunkee. Nee kun on valintakysymyksiä, kuitennii.


    • Anonyymi

      Pelasti mun Joulun :)

    • Anonyymi

      Apua! Kävin hiljattain Naomilla, siitä ei ole kun ehkä kuukausi, kun kertoi tuosta kouluampumisesta!
      Katsoi mun asioita ja kysyin sitten jotain tästä nykyisestaä maailman tilanteesta, mulla on ollut huoli kun mun lasta on kiusattu.

      Kertoi että hänelle on näytetty mitä pian tulee tapahtumaan, kuolemantapaus, ja ampuja on lapsi vasta. Että hän näkee kauhuissaan olevia lapsia ja punaisen veren.
      Katsoin häntä ihan järkyttyneenä ja sanoi että ja valitettavasti ei jää tuohon, että maailma on sekaisin kuin käkikello, ja tuleva ei hyvätä näytä kun lapset on sekoamassa. Että siellä on tulossa vielä muutakin.

      Ajattelin sen tarkoittavan jotain mitä tapahtuisi jossain ulkomailla, mutta nyt kun luin uutisia, tajusin mitä tarkoitti.

      • Anonyymi

        Nythän oli jo uutisissa muutakin,,


      • Anonyymi

        Näitä tapahtuu ympäri maailmaa muutaman kk:n välein.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe