Mitä yhteistä on lieksan kaupungintalolla ja moskovan kremlillä?
Kummankaan lipputankoon ei saa vetää sateenkaarilippua.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010028059.html
Venäjä kieltää koko sateenkaaritouhun ääriliikkeenä, miksi ei lieksa kerrankin voisi ottaa mallia venäjästä?
Kremlinkään lipputangossa ei saa pride-liputtaa
20
224
Vastaukset
- Anonyymi
Kremlistä ovat edes löytäneet lipputangon.
- Anonyymi
Mitä yhteistä on Kremlillä ja Pohjois-Karjalan Osuuspankilla?
Kumpikaan ei hyväksy pride-liputusta.- Anonyymi
Kremlissä ei saa pride liputtaa kuten ei myöskään Lieksan Osuuspankin rakennuksessa joka nimenomaan kiellettiin kun sitä rakennusta ehdotettiin.
- Anonyymi
Mitä yhteistä on Vladimir Putinilla ja Lieksan kaupungilla?
Molempien mielestä Pride-lippu symboloi jotakin salakavalaa ja pahaa eikä tasa-arvoa.- Anonyymi
No miksi myös "eläinrakkaat" ja "lapsirakkaat" sitten piileksii tuon lipun takana?
Minusta siellä silloin on tosi paljon pahaa sateenkaarilipun piirissä.
Niin kauan kun prideväki ei irtisanoudu näistä ilmiöistä, niin sateenkaarilippua tullaan hyljeksimään ja halveksimaan.
- Anonyymi
Mitä yhteistä on patriarkka Kirilillä ja Lieksan persuilla?
Molempien mielestä homoseksuaalisuus on kauhistuttava synti.- Anonyymi
10% kansasta yrittää tehdä itsestään enemmistön ja alkaa kirkumaan kun se ei oikein onnistu.
- Anonyymi
Pappi ja Lieksan persut pitää homoilua pervona, sellainen yhteys on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10% kansasta yrittää tehdä itsestään enemmistön ja alkaa kirkumaan kun se ei oikein onnistu.
Juuri näin. Venäjällä liputtajat voivat päästä hengestään, näkyy olevan miliiseillä aika kovat otteet.
Siellä ei päätä silitetä eikä maanitella, jos käsky ei tehoa, sitten tulee turpaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaariväkeä ei ole muuten 10 % kansasta. Jos olisi niin jokaisen pitäisi tuntea useampia . Minä en tunne yhtään, vaikka olen elänyt jo pitkään. Nuoret marssii raitarätin kanssa päästäkseen julkisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sateenkaariväkeä ei ole muuten 10 % kansasta. Jos olisi niin jokaisen pitäisi tuntea useampia . Minä en tunne yhtään, vaikka olen elänyt jo pitkään. Nuoret marssii raitarätin kanssa päästäkseen julkisuuteen.
Kyllä niitä varmaan on tuo 10%, ovat vaan kasaantuneet kaupunkeihin ja eteläsuomeen.
Lieksassa niitä ei juuri ole kuin bemupojat ja pari hullua lepakkoa.
- Anonyymi
Venäjä lahjoittaa siirtolaisia Lieksaan, ihan ilmaiseksi.
- Anonyymi
Tekee hyvää lieksalaiselle perimälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekee hyvää lieksalaiselle perimälle.
Minä perin isäni rahat ja metsät aikanaan. Minusta se on hyvä perimä.
. - Anonyymi
Olen ymmärtänyt, että nämä jätkät jaetaan ympäri Suomen, että kaikki saamme nauttia tätä erinomaista herkkua. Meille kaikille, myös lieksalaisille jää se epäkiitollinen osa, kaikki saamme osallistua tuloillemme mukaan näiden jätkien elätykseen.
Eivät nämä ole siirtolaisia!
Siirtolaisia ovat ne, jotka ovat esim. sodan takia siirretyt ( evakuoidut) oman maansa sisällä edemmäs rintamasta. Nämä urhot siirtävät itse itsensä toiseen maanosaan, ettei vain sattuisi pipi sormeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä perin isäni rahat ja metsät aikanaan. Minusta se on hyvä perimä.
.Ruvetaanko kimppaan? Minkä ikäinen olet, entä isäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruvetaanko kimppaan? Minkä ikäinen olet, entä isäsi?
Tänään oli sokkarilla kymmenkunta työnsankaria, vissiin uusinta tuontierää. Onneksi ei ollut mitään lumeluonti välineitä siinä ulkona saatavilla, muuten olisi varmaan intoutuneet lumitöihin, kun tulivat liikkeen sisältä ulos. Noinkohan on noista pelkoa , että vievät ainoat vapaat työpaikat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään oli sokkarilla kymmenkunta työnsankaria, vissiin uusinta tuontierää. Onneksi ei ollut mitään lumeluonti välineitä siinä ulkona saatavilla, muuten olisi varmaan intoutuneet lumitöihin, kun tulivat liikkeen sisältä ulos. Noinkohan on noista pelkoa , että vievät ainoat vapaat työpaikat?
Ei ole pelkoa, jantterit ovat palkatut vain koristeiksi näin joulun kunniaksi. Hyvä palkka heillä, täysi ylläpito, asunto, oppipaikka esikoulussa ja rajaton luotto, että heistä tulee vielä jotain muutakin kuin koriste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pelkoa, jantterit ovat palkatut vain koristeiksi näin joulun kunniaksi. Hyvä palkka heillä, täysi ylläpito, asunto, oppipaikka esikoulussa ja rajaton luotto, että heistä tulee vielä jotain muutakin kuin koriste.
Niin että koristeeksiko?
Oliko vetäisty ihan puunoksille kiikkumaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että koristeeksiko?
Oliko vetäisty ihan puunoksille kiikkumaan?Joutais vetää kaulastaan killumaan puunoksaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314577
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233142Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132584- 462171
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471659- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281470
- 951211