No joko susta on nainen tullut johtaja

Anonyymi-ap

Kun sä olet opiskellut niin paljon, ja olet niin terävä?

77

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Up

      • Anonyymi

        Tämä nainen on opiskellut n. 10v!


      • Anonyymi

        Johtajuus ei ole itseisarvo. Olen ollut johtajan vastuussa koko ikäni. Jos en osaa johtaa, kaikki seisovat tumput suorina palelemassa. Olen harmistunut vastuusta joka johtamiseen liittyy.
        Tänä päivänä olen tahallani jättäytynyt rivihenkilöksi, ja antanut innokkaiden olla johtajina.
        Koko ajan tulee pyyntöjä tulla johtajaksi koska asiasta on jo yli 40 vuoden kokemus.
        Johtajuus ei ole helppo nakki.
        Jotka ovat ikänsä olleen suorittavalla tasolla, kokevat että johtajuus olisi joku lepopaikka ja arvostettavuuden huipentuma.
        Sitä se ei ole. On stressaavaa ja rasittavaa hommaa. Pyrin nykyään välttelemään johtajuutta ja onnistunut siinä aika hyvin.
        Aina on tarjolla hulluja, jotka kuvittelevat johtajuuden olevan joku kiitos ja palkintopaikka.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18138141g

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Viisaus ei oo opinnoissa. Veikkaan et hän on pikkupomo joka konsultoi kollegoja ja alaisiaan

      • Anonyymi

        Tuollaisesta pääsee helposti eroon.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisesta pääsee helposti eroon.

        -sivusta

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Monoa vaa 👊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monoa vaa 👊

        Siis olet(te) ns antamassa kenkää jollekin abstraktille naishenkilölle netissä? Taitaa olla erään hurmoksellinen yksinpuhelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olet(te) ns antamassa kenkää jollekin abstraktille naishenkilölle netissä? Taitaa olla erään hurmoksellinen yksinpuhelu

        Onhan hirveetä, ett pitää puuttua jon kun työntekoon ja asioihin ihan kokonaan ulkopuolisena! Onks narsistisuutta, sosiopaattisuutta, katdutta vai motä, ei viisas ymmärrä tollasta ihmistä!


    • Anonyymi

      Sitä vaan ihmettelen et mitähän olin tehnyt edes?
      Kenellekään en yhtään mitään.
      Jollekin oli vaan elämäntarkotus ajaa toinen,
      (syytön ja tuntematon kaikenlisäksi)
      pelkkään *tse*uho*suuteen.

      Onneksi olkoon!
      Kymmenen pistettä ja vaikka joku tarra,
      onnistuit.
      Et aja pelkästään palstalta tuntematonta pois,
      vaan ihan kaikesta.

      • Anonyymi

        Ei ole itsetuvoisuutta, mistä sen olet keksinyt vai kerrptko itsestäs?


      • Anonyymi

        Häh? Ootko se sinä oikeasti? Mitä oikein höpötät? En ymmärrä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh? Ootko se sinä oikeasti? Mitä oikein höpötät? En ymmärrä...

        Kuka minä oikeesti? Olenhan minä minä. Kuka ikinä sinä oletkaan ja ketä minää tarkoitat. Minua vai keneksi minua luullaan.


    • Anonyymi

      Mene nyt sinne töihin vaikka ethän sä osaa sitäkään taitoa.

      • Anonyymi

        Terävä ihminen osaa olla hiljaa ja nöyrä. Ei kannata luulla olevansa.
        Aloittajalta


    • Anonyymi

      Lol

    • Anonyymi

      Haluaako aloittaja pyllistää naiselle vai miksi teet aloituksia hänestä.

      • Anonyymi

        On niin suuri johtaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin suuri johtaja

        Miten olet noin katkeroitunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olet noin katkeroitunut?

        Nainen ansaitsee sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ansaitsee sen.

        don't hate the player, hate the game.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ansaitsee sen.

        Miks ansaitsee ihmiseltä, jolle ei ole ikinä juuri puhunut mitään! Skitsofrenikko taitaa olla toi mies, ja kaipaa laitoshoitoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ansaitsee ihmiseltä, jolle ei ole ikinä juuri puhunut mitään! Skitsofrenikko taitaa olla toi mies, ja kaipaa laitoshoitoo!

        Ihan sama kuka tuollaista horisee, niin ei ole terve, onhan täällä näitä katkeria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        don't hate the player, hate the game.

        I think you think too highly of yourself buddy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ansaitsee ihmiseltä, jolle ei ole ikinä juuri puhunut mitään! Skitsofrenikko taitaa olla toi mies, ja kaipaa laitoshoitoo!

        Jatkaakseni edellistä kommenttia niin ihan kivasti tämä skitsomies on on onnistunut pyörittämään jutuillaan muita skitsoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ansaitsee sen.

        Jaa ansaitsee? Mistähän syystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkaakseni edellistä kommenttia niin ihan kivasti tämä skitsomies on on onnistunut pyörittämään jutuillaan muita skitsoja

        Skitsojen vajuck- superteoria on vuosia pyörinyt joka neroputtea varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skitsojen vajuck- superteoria on vuosia pyörinyt joka neroputtea varten

        Jotkut on olleet ns avuliaita valaisemaan, että miten jonkun puupään kaava menee, en ole kuullut vastaavaa skeidaa koskaan


    • Anonyymi

      Jatkuva itsensä korottaminen ei tuota onnea, vain sitä neidin mainostamaa ohjetta.

      Minähän tiedän tämän homman.
      Jeesus tuntee sinut parhaiten.
      Omat on asias.

      Se on moro.

      https://m.youtube.com/watch?v=g39kfkRrcoQ

      • Anonyymi

        Ei kuule auta jeesustelut jos joki ei halua politiikkaan eikä johtajaksi niin sitten ei halua. Ei siinä auta jeesuksen nimeen huutelut ta pskan puhumiset.


    • Anonyymi

      Joskus heikkoa itsetuntoa pönkitetään pätemällä jollain suorituksilla, millä ei sitten loppupeleissä ole niin kovin paljoa merkitystä. Kyllä kai ihmisillä on näihin syynsä. Jollain on itseään yritettävä nostaa, kun ei ole saanut tuntea aidosti olevansa merkityksellinen.

      • Anonyymi

        Työelämästä kannattaa jäädä tuollaisen pois.


      • Anonyymi

        Minusta on hienoa että opiskelen ja saavuttaa tavoiteitaan. Suosittelen muillekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työelämästä kannattaa jäädä tuollaisen pois.

        Helppo päästä eroon


      • Anonyymi

        Ei kiinnosta ammattina politiikka, johtaminen, huippuvirat. Ei ole koskaan kiinnostanut eikä tule kiinnostamaankaan koskaan. Ei kuule auta itkupotkuraivarit eikä Jeesuksen nimeen huutelut. Et voi päättää kenenkään ammattia toisen puolesta. Et edes tunne koko henkilöä. Miten edes voit kuvitella, että henkilöä kiinnostaa tuollainen alanvalinta kun et edes tunne koko henkilöä etkä ole keskusteliut edes henkilön kanssa? Voiko enää enempää pieleen mennä jos et edes tunne koko henkilöä ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työelämästä kannattaa jäädä tuollaisen pois.

        On niitä muitakin ammattialoja kuin politiikka ja johtaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on hienoa että opiskelen ja saavuttaa tavoiteitaan. Suosittelen muillekkin

        En opiskele enkä alistu kenenkään tahtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työelämästä kannattaa jäädä tuollaisen pois.

        Minua ei käskytetä, pompotella eikä alisteta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei käskytetä, pompotella eikä alisteta!

        Sitten pitää olla rahaa, koska köyhän on pakko olla nöyrä voidakseen elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitää olla rahaa, koska köyhän on pakko olla nöyrä voidakseen elää.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂vttu mikä vitsi


    • Anonyymi

      Naiset ovat parempia johtajia kuin miehet. Sellaiset miehet jotka eivät kestä naisjohtajia voivat painua helve**iin. Ei tule ikävä.

      • Anonyymi

        Ei ole sukupuoliasia.


      • Anonyymi

        Ei kukaan ulkopuolinen voi päättää, että tuosta naisesta tulee johtaja jos nainen ei itse halua olla johtaja.


      • Anonyymi

        Eihän miehiäkään alisteta, pakoteta ja käskytetä johtajiksi vastoin omaa tahtoa, miksi siis naisiakaan? Eikä kaikki miehet halua olla johtajia, miksi siis naisten pitäisi?


      • Anonyymi

        Todellisuudessa on vähän hyviä naisjohtajia, niillä menee asiat usein liikaa tunteisiin ja siitä ei hyvää seuraa työasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa on vähän hyviä naisjohtajia, niillä menee asiat usein liikaa tunteisiin ja siitä ei hyvää seuraa työasioissa.

        Miksi levität valheellista tietoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa on vähän hyviä naisjohtajia, niillä menee asiat usein liikaa tunteisiin ja siitä ei hyvää seuraa työasioissa.

        Onneksi miehillä ei ikinä karkaa suhteellisuuden taju yms lapasesta


    • Anonyymi

      En ole, olen tyhmä kuin saapas!

      • Anonyymi

        Miten se toisen johtajan ammatti sulle kuuluu, hoitaisit vaan ittes kouluun ja töihin, niin ei tarvis olla katkera! Toisaalta, kyllä kiusaaminen ja alistami en nyt riittää! Hoidetaan asiat oikeella tavalla, rehellisesti, kaikkia kuunnellen, kannustaen, tällaista on hyvä johtaminen! Npin varmaan useampi tekeekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se toisen johtajan ammatti sulle kuuluu, hoitaisit vaan ittes kouluun ja töihin, niin ei tarvis olla katkera! Toisaalta, kyllä kiusaaminen ja alistami en nyt riittää! Hoidetaan asiat oikeella tavalla, rehellisesti, kaikkia kuunnellen, kannustaen, tällaista on hyvä johtaminen! Npin varmaan useampi tekeekin!

        Ketään naista ei voi alistaa ja käskyttää johtajaksi vastoin hänen omaa tahtoaan.


    • Anonyymi

      Miksi et itse opiskele ja tee. Miksi pitää minua aina ivata, ethän sinä minulla töitä tee, vai? Ei minun työni ole mikään paikka jossain ihan omaa tietoisuutta. Hyvä keskiverto, joskus loistan. Ei se keltään pois ole. Mutta pitää tehdä itse, siihen sinua joskus yritettiin mutta et halunnut. En jaa tietoisuutta kanssani mutta en estä muita mitenkään. Ei se ole haukkumista tai kiusaa.

      • Anonyymi

        Johtajaksi pitää haluta ITSE. Ei se riitä, että muut haluaa sut johtajaksi. Pitää itse haluta olla johtaja.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Riittääkö että olen johtajan kanssa suhteessa.

    • Anonyymi

      Jos on opiskellut paljon ja on terävä niin eikö hän mene vähän hukkaan johtajana?

    • Anonyymi

      Yksi toimitusjohtajan vaimo kyttäsi pitkään kassalla eilen, et vissiin ollu sää?

      • Anonyymi

        Ei johtajan kanssa seurustelu tee kenestäkään johtajaa kuten ei lähihoitajan kanssa seurustelukaan tee kenestäkään lähihoitajaa.


    • Anonyymi

      En ole johtaja-ainesta eikä ole kunnianhimoa.
      Teen mieluummin itse kun ohjailen muita.

      • Anonyymi

        Onko veemäisempää hommaa kuin väliportaan pomona oleminen. On alaisia ja on omia esimiehiä. Puun ja kuoren välissä.


      • Anonyymi

        En voi sietää, että muut ohjailee minua. Siksi minusta ei voi tulla johtajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko veemäisempää hommaa kuin väliportaan pomona oleminen. On alaisia ja on omia esimiehiä. Puun ja kuoren välissä.

        Usein sanotaan, että ne jotka ei osaa alkaa pomoiksi tai opettajiksi ja kyllä se monilla asiantuntija-aloilla pitääkin paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko veemäisempää hommaa kuin väliportaan pomona oleminen. On alaisia ja on omia esimiehiä. Puun ja kuoren välissä.

        Niinpä ja muutosneuvotteluissa ensimmäisenä potkut persiissä.


    • Anonyymi

      No, pomoille jos keille ollaan ekana kaunaisia ja jos vielä opiskellut kunnolla että löytyy päätä ja kestävyyttä, se on kans sillai huono jos kuitenkin itse ei pysty. Mutta vain silloin. Prot yleensä ottaen kunnioittaa toista ammattilaista ja tekee yhteistyötä.

    • Anonyymi

      Olet tervetullut tiimiin!

      • Anonyymi

        Kiitos, taidan laittaa mellakkavarusteet kuitenkin varmuuden vuoksi paarteihin


    • Anonyymi

      Höppänä. Meehän nukkumaan. Se hoitaa oloa fyysisesti ja henkisesti.
      (Vastaan kuin hälle)

      Kukaan meistä ei ole terävämpi kuin toinen.

      Ei paha ole kenkään ihminen,
      vaan toinen on heikompi toista.
      Paljon hyvää on rinnassa jokaisen, vaikk' ei aina
      esille loista. Kas hymy jo puoli on hyvettä
      ja itkeä ei voi ilkeä;
      miss ihmiset tuntevat tuntehin,
      siellä lähell' on Jumalakin. (Eino Leino)

      Levollista unta ✨️

    • Anonyymi

      Ei noin tylsälle kannata edes vastata. Jutut niin absurdeja

      • Anonyymi

        Tylpälle


    • Anonyymi

      Hävettävä tietämättömyyttä heikkoutta

    • Anonyymi

      Olen joutunut opiskelemaan ikäni, mutta sillä ole tekemistä kanssasi. Uskon, mitä uskon. Siinä ei kukaan ole etulyönti asemassa. Se joka tuntuu häviävän todellisuudessa, olen minä, mutta sitä kuka olen ei muuteta opiskeluilla, vaan kohtaamis taidoilla.

    • Johta,a kepatti vääntää, kepatti putkasssa.
      Pasrta kasvaa, perkele, ja letti, ihan turha olet, muut opiskelee, sinä trollaat, mopo olet, me ollaan jo ikämiehiä, perkele.

      Mene töihin, me eläkelläiset, elelellään ja eläköidytään tänne. Parkissa ollaan täällä, perkele.

      Ollaan jo ikämiehiä, niin ollaa, lapista, Poroja syödään, ja ajetaan, lohi on hyvä kala, putkesta lohi tulee, ei järvestä.

      Onkivedessä kukkii, lohi kukkii, ja Valio saastuttaa sen. Kuopiossa asut, juppeja ja hippejä täys, kalliissa vuokrakämpässä, sillanvieressä, ei ole lohia, on vaan perkleen lahnoja, haiseevat pahalle, ja lapamadolle, elä syö tai saat, lapamadon saat.

      Kalakukko, pahaa ääntää pitää, ja lentää, perkele, ilimaan nousee, vaarallisia ovat, ukrainaan pitäs lähettää, joko uskot!

    • Anonyymi

      Olen ollut sitä aina

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe