mikä avuksi päästöissä
CO% 0,70
CO2 13,6
HC ppm 105
O2 1,20
Lambda 1,035
autona siis e46 m54b22 moottorilla
bemarin päästöt
4
217
Vastaukset
- Anonyymi
Se kannattaa viedä asiansa osaavalle korjaamolle,
- Anonyymi
Mikä sinun mielestä pielestä päästöissä? mitä haluat muuttaa.
Oliko moottori kuuma päästötestin mittauksen aikana.
Mittautan autot aina kuumana eli varmistan itse että kone ja neste on niin kuuma ennen mittausta. Polttomoottori ei toimi optimaallisesti kylmempänä. Kun flekti pyörii jäähdyttämässä nestettä niin neste riittävän kuumaa ja moottori.
Sytytyksen toimivuuden, puolat, johtimet, tulppien kunto, happi-anturin voi todeta on kaikki toimivia ettei aiheuta mitään häiriöitä, joskus voi olla kannen venttiilien kunto ja ajoitus. - Anonyymi
Syö vähemmän hernekeittoa ja papuja, niin päästöt pienenevät huomattavasti. Kasvisruokavalion kylkeen kannattaa ei heteronkin ottaa aina välillä kunnon pihvi tai reilusti pekonia. Lehmätkin tuottavat melkoisesti metaania juuri ruokavalionsa takia. Sossun luukulta maksusitoumus ravintoterapeutille, niin saat asiaa eteen päin.
- Anonyymi
Paaliin vaan tuokin vanha luuska.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888