Paras biisi?

Kiroku

Niin, elikkäs Zen Cafeen paras biisi teidän mielestä? Minusta Todella kaunis ^.^

76

12029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veeva

      todella kaunis on kyl ehdottomasti yks parhaista mut talo on kyl mun suosikki

      • todella kaunis..?

        Se on todella kaunis, joka soi aina pässäni!


    • koo3

      ehottomaste zenkkareitten paras nykäisy on herkkä jätkä..

      • jeee

        antaa vituttaa,talo,sella,helvetisti järkeä,..


    • apis

      hyviä biisejä on monia,mutta parhaita
      -todella kaunis
      -piha ilman sadettajaa
      -kissa kuumalla katolla

    • Laydee-J

      !!! paras ikinä.

      • Zen Faní

        Nollapisteessä on hyvä tunnelma ja hienot kaiken kertovat sanat. Todellinen tunteiden mestari tuo Samuli.


      • Samba
        Zen Faní kirjoitti:

        Nollapisteessä on hyvä tunnelma ja hienot kaiken kertovat sanat. Todellinen tunteiden mestari tuo Samuli.

        nollapiste on hyvä. ei siitä sen enempää


    • Todella kaunis, nollapiste ja laiska tyhmä ja saamaton biisissä on hauskat sanoitukset...

    • Zen Faní

      Ehdottomasti Laiska, tyhmä ja saamaton levyn biisi Moi on Zen Cafén ehdotonta kärkeä. Biisin syvällisestä sisällöstä päätellen Putro on kirjoittanut sanat ihan itse. Aikaisemmilla levyillähän sanoitukset ovat pitkälti Pekka Ruuskan käsialaa.

      • laiska, tyhmä ja saamaton

        mistä olet tuollaista keksinyt, että muka pekka ruuskan käsialaa? jokaikinen biisi, mitä zen cafe on ikinä soittanut, on Samuli Putron sanottamia


    • ...

      Todella Kaunis ja Talo

      • *mimmi28

        Parhaat biisit on mielestäni Talo, Todella Kaunis ja Älä tee.
        Sella, Minun kaupunkini ja Piha ilman sadettajaa on myös hyviä :)


    • saara

      Talo, autoparkissa(?)

    • Karpalo

      "Huonot päiväsi" on kauneimpia biisejä, mitä olen koskaan kuullut. Yhdyn myös "Nollapisteen" ihailijoihin, mutta parhaiten Zen cafen uusimmalta levyltä muhun on iskenyt "Rakastunut taas".

    • Nimetön

      Helvetisti järkeä

    • a.v.a

      Piha ilman sadettajaa.

    • maakrapu

      Kaikkihan ne on aika paskoja, mut ..taivas on juoppojen kapakka...rulettaa

    • darklady86

      Mun mielestä ehdottamasti paras zen cafen biisi on Älä tee..

      • Zena

        Älä tee kuuluu minunkin suosikkeihini. Samoin Tuulensuoja, Huonot päiväsi sekä Taxi. Uudelta levyltä Nollapiste!


    • BONBONER

      Herra heroiini, elämä moukaroi ja todella kaunis on aika iskeviä raitoja..;)

    • Sakke

      Parhaat biisit / levy tulee tässä!

      Romuna
      -Kolmen viikon taivas
      -Antaa vituttaa

      Idiootti
      -Taxi
      -Jos etsit miestä

      Uaua
      -uaua
      -Minun kaupunkini

      Helvari
      -Älä tee
      -Huhtikuu

      Vuokralainen
      -Kotona kaikuu
      -Ensimmäinen

      Jättiläinen
      -Huonot päiväsi

      Laiska, tyhmä ja saamaton
      -Pistät avaimet lukkoon
      -Nollapiste

      Zenkkarit rulettaa!

    • Virpi

      Virpi

    • Jane

      Ensimmäinen, Puuenkeli ja viimeiseltä levyltä en ole vielä löytänyt yhtään huonoa biisiä :) Hontelot pojat naurattaa joka kerta! Idiootti myös kolisee.

    • idiootti--

      ne on kaikki niin loistavia biisejä, ettei niitä voi laittaa mihinkään paremmuusjärjestykseen. :) ..ärsyttää se kun zen cafén biisejän kulutetaan radiossa ihan puhki, sit ne biiist alkaa maistuu puulta.

      T:KaikkiZenCafénLevytHyllyssä

    • ateisti20

      syystä ja varmasta...

    • L86

      heititpä pahan!Niitä on monia mutta jos on pakko valita niin talo.

    • Suvimämmi

      Harri niiden parhaalta levyltä Ua Ua.

    • tghsdgdf

      Tahdon halvan naisen

      • Nipa

        Ihmettelen kovasti,ettei Mies eikä poika enää ole saanut yhtään kannatusta. Siinä vasta kaunis kipale! Muita suosikkeja mm. Huonot päiväsi, Hontelot pojat ja Eipä tiennyt tyttö.


    • en teekkaan

      "ala tee minun kanssani mitaan sellaista, jonka voisit saastaa siihen, kun sinulla on mies jota todella tadot.

      • MaleHuman

        Älä Tee ( kakkosena Kosketuksen Alla )


    • faabio fiimeil

      jos täytyy valita, niin talo ja eipä tiennyt tyttö. festareilla kun eipä tiennyt tyttö rupeaa soimaan ei kyyneliltä voi välttyä....

    • Triply

      Koska Zen Cafe onnistuu sanoituksiensa kautta tutkiskelemaan niin monellaisia sielunmaisemia ja mielentiloja ei pysty yhteen biisiin sormeaan osoittamaan mutta kyllä sieltä muutamia esiin nousee.

      "Älä tee" "Taxi" (Koko Levottomat leffasarja kahdessa biisissä ; )

      "Talo" "Piha ilman sadettajaa" (Ihmisen ikävä toisen luo kahdessa täysin erillaisessa kappaleessa)

      "Eipä tiennyt tyttö" "Mies jonka ympäriltä tuolit viedään" (Harvoin on biisejä jotka yhtä aikaa rockaa näin hyvin ja sanat on asiaa)

      Eiköhän siinä ollu.

    • mies

      ympäriltä tuolit viedään. Paras piisi, tyylikkäin video ja.....kertoo minusta? Heh.

      • Riikka

        Kissa kuumalla katolla
        Miehet ja naiset
        Ensimmäinen
        Herra heroiini

        Ihan parhaita nuo kappaleet!


    • Jaakko

      Kannattaako kokoelma-albumi Jättiläinen ostaa, jos on kaikki aikaisemmat levyt? Mitä uusia kappaleita kokoelmalevyllä on?

    • Kalle Zen Kahvilasta

      Ua ua ua -levyn nimiraita on aika hyvä!

    • mielest

      todella kaunis on aivan mahtava!siihen ei voi kyllästyä ikinä!Zen cafeen keikka ruisrockis tänä vuon oli ehdottomasti paras!!!

    • Eve

      Paras biisi on Talo.

    • Uupi

      Otsikossa mielestäni Z:n parhaat biisit. En voi nimetä toista toisen edelle:)

    • piha ilman sadettajaa

      ja monet muut

    • on tehnyt itsestään pellen

      Se on mahtava. Tullee mieleen mun kulti joka on kaukana mun viekusta.:(
      Mutta kun kuulee tämän biisin, on sellainen olo ettei mun Harri olekaan niin kaukana.

      • QueenOfTheDawn

        Eikä rakas ees yhtää tykkää ku tätä laulaa sille.. :)


    • on paras!

      Ja muuksi se ei muutu!

    • Lepantti

      En tiedä miksi, mutta taksi on minusta Zen cafen paras biisi. Sen sanat ja melodia vain iskee. Zen cafe muutenkin lempparibändini

    • jee

      Paras on kyllä todella kaunis, koska nii hyvin Putro veti sen qstockisa viime viikonloppuna!!! :)

    • Kaisa

      Voisi kertoa tavallaan minusta...

    • fatan

      Kaisa Pieni sydämmeni vie :) Alottipa Ilosaaressa tällä biisillä, en ois ikinä uskonu.

      t. Kaisa

    • ympäriltä

      ...tuolit viedään

    • ..tilanteesta

      Muuten tykkään vaikkas kuinka 'eipä tiennyt tyttö' ja 'aamuisin' biiseistä, mutta livenä ehdottomasti 'harri on tehnyt itsestään narrin' sekä aina toimii 'todella kaunis',... :)

    • .........

      Todella kaunis ja Harri, siinä ne.... vaikka onhan noita hyviä piisejä niin saa**nasti.

    • meeri

      nollapiste tällähetkellä.

    • Pikkis

      koska huippuja on niin paljon, mutta esimerkiksi "Alä tee", "Tuulensuoja", "Mies eikä poika enää", "Kannattaako tunnustaa jos pettää" ja "Eipä tiennyt tyttö", joka sattui kuulumaan radiosta kun olin synnyttämässä esikoistani. Eli "eipä tiennyt tyttö kuinka monta askelta on alttarilta äidiksi......."

      • schnappi-apina

        zen cafe on paska.


      • Tarja
        schnappi-apina kirjoitti:

        zen cafe on paska.

        Olen vissiin poikkeava, koska ehdottomasti paras biisi zenkkareilta ikinä on mun mielestä Surullinen aina.


      • Paras!!
        Tarja kirjoitti:

        Olen vissiin poikkeava, koska ehdottomasti paras biisi zenkkareilta ikinä on mun mielestä Surullinen aina.

        Elämä moukaroi, ehdottomasti paras :)


    • Mursu

      Omituista on ZC:n paras biisi. Sanat ja fiilis perusteluina.

    • faery79

      Esimerkiksi 'Eipä tiennyt tyttö', 'Ihminen', 'Laiska, tyhmä ja saamaton' ja 'Aamuisin' ovat sellaisia kappaleita, jotka kolahtavat minuun sanoituksiensa takia.

    • Sämpylä

      On tosi monia hyviä tietenkin... mutta esim. "kannattaako tunnustaa jos pettää", "älä tee" ja nyt tää uusin, joka on soinut ratiossa :), "maailma moukaroi", jossa jotain country-tyylistä soitantaa :) soi päässä. On niitä muitakin, muttei nyt muista :)).

      • ..........

        Laiska tyhmä ja saamaton,
        Harri ja
        Ihminen.
        Haluaisin kuulla sen Nollapisteen kun niin moni tuntuu siitä tykkäävän!


    • cactuar_king

      Paras on Tavallaan jokainen on surullinen. Hyviä ovat myös Mies jonka ympäriltä tuolit viedään(?) ja Todella kaunis.

      • ...Surullinen...

        ...on mun listallani ehdoton YKKÖNEN...ja KAKKOSENA 'Todella Kaunis'... :)
        Ja sit ne muut ilman järjestystä:
        - Minun Kaupunkini, Taxi, Tuulensuoja, Talo, Piha Ilman Sadettajaa, Virpi, Taivas On Kirkas Ja Napakka ja Hontelot Pojat...


    • gemmm

      valita zen cafen tuotannosta sitä parasta, mutta sanoisin että taksi on se paras biisi....se on niin ihana.. :)

    • Maikki

      Mä oon ihan heikkona biisiin "Nollapiste".. Siinä on jotain sellasta. Ne kaikki eri sävelet ym.

    • Kata

      Tohon ei pysty kyl mitenkää vastaamaa.. Zen cafeen kaikki biisit on aiva mahtavia!! Etenkin tyhmä laiska ja saamaton levyn biiseissä on aivan mahvatavat sanat!

    • Painos

      Taivas on kirkas ja napakka.

    • Vainoharhasi

      Todella kaunis ei,periaatteen vuoksi.

      Parhainten joukossa ehdottomasti herttaisen kamala Taxi!

    • on tietysti

      Ihminen!!! Tosin kaikki on kyllä loistavia, mut toi on paras.

    • Zencafe-1

      Stop on yksi parhaista

    • MrJuha82outolintu

      Mun suosikkejani eivät välttämättä ole ne suurimmat hitit.
      Tässä mun suosikit;

      1.Elämä moukaroi
      2.Tyypit
      3.Ensimmäinen
      4.Laulu numero7
      5.Kolmen viikon taivas
      6.Teit minut eilen
      7.Älä mee
      8.Harri
      9.Ongelma
      10.Sateinen aamu

    • onkin

      Isoin hitti se.

    • Anonyymi

      Vanha opettaja

    • Anonyymi

      minulle paras biisi on ua ua.

      • Anonyymi

        tuo kyseinen biisi on huikea avaruus poprock biisi.


    • Anonyymi

      Laulajalla on niin tylsä R. E. M. -soundi, ettei niillä ole parasta biisiä?

      Ua ua; kuiva biisi sopii parhaiten soundiin.

      Tavallaan arvostankin, muttei jaksa innostua. Ehkä pitäisi kokeilla sitä soolotuotantoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe