Mies vartalo

Anonyymi-ap

Millainen mies vartalo sinut sytyttää?
Itseäni:
Mies 40+, lyhyet hiukset tai melkein kalju
parransänki
Sileä tai hiukan karvoja rintakehässä
Hieman vatsaa ja pyöreyttä
Posliinikulli ja kassit, PALJAS TERSKA!
Tällainen kokonaisuus saa minut himokkaaksi 🙂

108

2611

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Imisin tollasta mielellään. Ukm 60

      • Anonyymi

        Kurppa imee vaan ikeniäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurppa imee vaan ikeniäs

        Se on sun bravuusi hönö. Eihän sulla peräkammarissa muutakaan tekemistä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sun bravuusi hönö. Eihän sulla peräkammarissa muutakaan tekemistä ole.

        Sää mää ja bää on nyt bravuuri peräkamarissa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt bravuuri peräkamarissa buaahaa

        Siis mikä olet . Otahan lääkkeesi spede sulla tuntuu taas sekottavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt bravuuri peräkamarissa buaahaa

        Onko siellä oikein peräkammari sua varten spede jouduttu laittaa. Nyt on spede parka lääkitys ihan hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt bravuuri peräkamarissa buaahaa

        Häh mitä sä hönö oikein selität. Delaa jo urpo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt bravuuri peräkamarissa buaahaa

        Kjäh kjäh kjäh Mikä tampio.


    • Anonyymi

      Poikamainen hoikka junttura, painiatyyppi on paras.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä punaisista kullin karvoituksesta?

    • Anonyymi

      Kiimaiseksi saa sellainen yli 190 cm pitkä ja roteva noin 60v mies.Paksut karvaiset käsivarret ja reidet, tummat rintakarvat, pitkä ja paksu kulli ja isot kivekset.

      • Anonyymi

        Tollainen kun nussisi suutani. M 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollainen kun nussisi suutani. M 60

        Se tekee hyvää, kun saa ottaa isosta kullista viikon satsin suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tekee hyvää, kun saa ottaa isosta kullista viikon satsin suuhun.

        Löytäiskin vakkarin jolta tyhjentäis spermat viikottain. M 607


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytäiskin vakkarin jolta tyhjentäis spermat viikottain. M 607

        Niinpä, paljas terska pehmeä tatti suussa lutkuttaen pitkään, ja sperman nieleminen palkintona 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tekee hyvää, kun saa ottaa isosta kullista viikon satsin suuhun.

        Ei mikään isokaan kulli tarvitse olla kunhan saa vaan kullia suuhun JA usein 🙂


    • Anonyymi

      Kiihottaa pullukka pienikullinen mies, iso pylly, tisut, vatsaa;)

      Tukeva bim46

    • Anonyymi

      Nuoret kiimaset runkkari klopit tekee hulluksi.

      • Anonyymi

        Niimpä tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä tekee

        Kyllä,nuoret pojat tuppi pippeleiden kanssa kiihottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,nuoret pojat tuppi pippeleiden kanssa kiihottaa

        Kyllä. Kiimasia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kiimasia

        Mulla tytärpuolen poika mikä tykkää saunassa leikkiä pippelin kanssa,pitkä pippeli jäykistyy ja poika vetelee esinahkaa pois päältä,kiihottavaa katsella kun terävä terska näkyy,poikaa ihan selvästi kiihottaa näytellä pippeliä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tytärpuolen poika mikä tykkää saunassa leikkiä pippelin kanssa,pitkä pippeli jäykistyy ja poika vetelee esinahkaa pois päältä,kiihottavaa katsella kun terävä terska näkyy,poikaa ihan selvästi kiihottaa näytellä pippeliä...

        Wau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau

        Poikaa selkeesti kiinnostaa munkin kyrpä,kerran kysyin onko mukava leikkiä pippelin kanssa,poika nauroi ja sanoi että on,millanen sun pippeli on kun se nousee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,nuoret pojat tuppi pippeleiden kanssa kiihottaa

        Paljas terska kaunein ja paras.uuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljas terska kaunein ja paras.uuh

        On kyllä,on eri mallisia,teräviä,pyöreitä,mahtavia tatteja,kaikki kiihottavia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä,on eri mallisia,teräviä,pyöreitä,mahtavia tatteja,kaikki kiihottavia

        Juuri näin, miehen tatti on vaan niin kaunis ja upea näky(ja maku)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, miehen tatti on vaan niin kaunis ja upea näky(ja maku)

        Terska paljaana on niin kiihottavava,kovana ja tummana pissareikä vähän auki valmiina pumppaamaan kuumaa spermaa sormille ja suuhun,katsella kuinka sperma saa terskan sykkimään...


    • Anonyymi

      Aloittajan kaltainen mies on kyllä makuuni.

      Jäin pitkän hyvän liiton jälkeen leskeksi ja sinkkuutta kestänyt jo monta vuotta.
      Mieheni oli hoikahko, rintakarvat ja kaunis kulli. Minua inhottaa jostain syystä tuppikulli ja vielä huonompi juttu jos päässä ryppyistä löysää esinahkaa reilusti yli terskan. En voi mitään, että jo ajatuskin saa moisen tuntumaan ikävältä.

      Työssäni hoitajana olen nähnyt satoja peniksiä ja aina mielestäni on kaunis sellainen varustus missä terska näkyy kokonaan. Olen katetroinut miehiä ja monesti se esinahan piilossa oleva elin haiskahtaa ainakin pissalle vaikka muuten olisi pesty ja siisti.

      Taitaa jatkua yksinelo, kun en rohkene alkaa mihinkään vakavampaan miesten kanssa, kun en tiedä mitä sieltä alakerrasta paljastuu.

      • Anonyymi

        Älä pelkää. Kyllä se päänsä paljastaa, kun virkaan astuu.


      • Anonyymi

        Aloittajan kaltainen mies juuri 👌


      • Anonyymi

        Olisi kiva jutella vaikka whatsapissa miesten kesken haluista yms.Olisiko kiinnostusta muilla🙂


    • Anonyymi

      Hoikka poika ja suuri kyrpä pystyssä kiihottaa

      • Anonyymi

        13-14cm kulli mielestäni paras erektiossa, suuhun mahtuu kivasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13-14cm kulli mielestäni paras erektiossa, suuhun mahtuu kivasti

        Minulta löytyisi juuri sen kokoinen penis ja plussana terskakin paljas pyöreä vartta paksumpi tatti


    • Anonyymi

      Pitkä ohut kyrpä,pylly pystyssä edessä,paljaat kivespussit mitä puristella,runkata takaapäin kyrpää ja katsella pientä pyllyreikää...tuntea kuin kyrpä sykkii kädessä

      • Anonyymi

        Juu, nuori poju ja pitkä tuppikulli, pieni poikapillu ootilla kieltä ja raavasta kyrpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, nuori poju ja pitkä tuppikulli, pieni poikapillu ootilla kieltä ja raavasta kyrpää.

        Yhdellä sukulaispojalla on just tuollainen,pitkä pippeli ikäisekseen,tosi pitkä,sitä saunassa katsellut kun poika pippelillä pelailee..niin rivosti tupen peitossa pikku terska...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä sukulaispojalla on just tuollainen,pitkä pippeli ikäisekseen,tosi pitkä,sitä saunassa katsellut kun poika pippelillä pelailee..niin rivosti tupen peitossa pikku terska...

        Varmaan kiihottava. Onko vielä karvaton? Opeta sille runkun salat, taitaa osatakkin jo.
        Onko kuin pitkä esari ja entä kulli, arvio noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kiihottava. Onko vielä karvaton? Opeta sille runkun salat, taitaa osatakkin jo.
        Onko kuin pitkä esari ja entä kulli, arvio noin?

        On tosi kiihottavan näköinen.Niinkuin sanoin,on tosi pitkä,sanoisin 10 ja 15 sentin välillä velttona,lähempänä 15 senttiä,kun näin ekan kerran,katoin kaks kertaa,ja sitten kun tosi hoikka poika,tuntuu että on pelkkää pitkää pippeliä koko poika...ja on karvaton pippeli,kun poika pelailee pippelin kanssa ja sehän jäykistyy heti,oon katsellut yllättävän iso terävä terska sieltä näkyy kun poika tykkää vetää pitkän esinahan terskan taakse...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kiihottava. Onko vielä karvaton? Opeta sille runkun salat, taitaa osatakkin jo.
        Onko kuin pitkä esari ja entä kulli, arvio noin?

        Se on kiihottavaa katsella kun poika pitkää pippeliä pitelee ja vetelee esinahkaa taakse,kerran se seisoi ihan jäykkänä,sanoinkin pojalle että sulla on kunnon pippeli,poika hihitteli ja veti terskan ihan näkyviin,paljas pitkä pippeli pystyssä,pieni pyllyreikä vilkkui kun jalat auki oli,oli rivon näköinen,poika katseli mun kyrpää kiinnostuneena...


    • Anonyymi

      Oi oi, varmaa teki mieli kosketella, mut ei saa. Ottiko sulla yhtään eteen? Poika sua kiusotteli, tiesi kyllä jo nuo metkut. Näkyikö poikapimppi selvästi?
      Tuollaiselta kun sais neitsyt spermaa niin vois kuolla jo pois.

      • Anonyymi

        Joo mutta on kiihottavaa katsella..kiva seurata kun pojan käsi hieroo pitkää pippeliä,ja kyllä poika tietää mitä tekee,siinä katselin että kuinka voi olla noin pitkä pippeli pojalla,jalat auki laihalla pojalla ja pylly näkyi selvästi..pitkä pippeli ihan pystyssä,..kysyipoika kysyi kuinka sulla pippeli on tuollainen,toi kärki on paljjaana .kun kyrpäni rupesi seisomaan,sanoin että kun on kuuma,vois sanoa kyllä että pojalla on kyrpä,sit poika sanoi kato mäkin saan tään kärjen näkyviin,veti esinahan taakse ja paljasti terävän aika suuren terskan esiin,pissareikä oli myös ihan auki,on kiihottavaa katsella..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta on kiihottavaa katsella..kiva seurata kun pojan käsi hieroo pitkää pippeliä,ja kyllä poika tietää mitä tekee,siinä katselin että kuinka voi olla noin pitkä pippeli pojalla,jalat auki laihalla pojalla ja pylly näkyi selvästi..pitkä pippeli ihan pystyssä,..kysyipoika kysyi kuinka sulla pippeli on tuollainen,toi kärki on paljjaana .kun kyrpäni rupesi seisomaan,sanoin että kun on kuuma,vois sanoa kyllä että pojalla on kyrpä,sit poika sanoi kato mäkin saan tään kärjen näkyviin,veti esinahan taakse ja paljasti terävän aika suuren terskan esiin,pissareikä oli myös ihan auki,on kiihottavaa katsella..

        Ja kyllä,pikku pyllyreikä näkyi hyvin,poika vielä sanoi että kato kuinka auki mä saan jalat...oli kyllä liian kiihottavaa..ajattelin että mitä se jos mun kyrpä seisoi..poika katsoi kyrpääni ja pikku käsi hinkkas pitkää pippeliä mikä oli aivan kova ja sileä,karvaton,kiihottavan näköinen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä,pikku pyllyreikä näkyi hyvin,poika vielä sanoi että kato kuinka auki mä saan jalat...oli kyllä liian kiihottavaa..ajattelin että mitä se jos mun kyrpä seisoi..poika katsoi kyrpääni ja pikku käsi hinkkas pitkää pippeliä mikä oli aivan kova ja sileä,karvaton,kiihottavan näköinen..

        No hui, tuo kun on nuorella pojalla noin kovat halut esitellä, niin tietää että on kyllä myös katsojia. Ohut pitkä siitin ja nuorena jo pissareikä näkyvästi auki on kyl kuumottava näky, sellaisesta vois ottaa jo kusetkin suihin. Kuin usein pääset näkemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hui, tuo kun on nuorella pojalla noin kovat halut esitellä, niin tietää että on kyllä myös katsojia. Ohut pitkä siitin ja nuorena jo pissareikä näkyvästi auki on kyl kuumottava näky, sellaisesta vois ottaa jo kusetkin suihin. Kuin usein pääset näkemään?

        Kyllä mä oon katellut että poika mielellään näyttelee pippeliä,jopa siskolleenkin pippeli pystyssä esittelee..ja pääsen näkemään usein,onneksi...mutta on kyllä järjettömän kokoinen pippeli pojalla,en oo koskaan nähnyt vastaavaa..ohut mutta pitkä,niin kiihottava...ja tosiaan pissareikä niin suurena auki ja ihan levossakin niin pitkänä roikkuu,saatikka sitten kun poika sitä suoraan sanottuna runkkaa,oon kyllä katsellut että poika nauttii kun pippeliä silittää,aina jalat aukeaa ja pyllyreikä näkyy,poika kyllä taitaa tietää että on kiihottavan näköistä...


    • Anonyymi

      Kyllä pojat tietää, itsekkin jo mopoikäisenä näyttelin kulliani setämiehille saaden muutaman markan hyvitystä. Koskea en silti antanut. Äijät runkkas ja katso. Nyt itse setämies ja katselisin kyllä mieluusti.

      • Anonyymi

        On kyllä kiihottavaa katsella kun poikaa kiinnostaa hyväillä pippeliään,ja kun se sekunneissa rupeaa seisomaan..veikkaan että pippeliä on muillekin näytetty,sen verran poika nauttii kun pippeliä hyväilee,ja se kun terskan vetää paljaaksi näyttää tekevän erikoisen hyvää,pippeli aivan kovana aina...muutaman kerran nähnyt kun terskaa sivelee silmät kiinni...ja pylly aina levottomasti nousee...


      • Anonyymi

        Oot ollut tuhma poika..nautitko kun näyttelit sedille❓Mullakin oli yks tuhma setä aikoinaan....


    • Anonyymi

      Mukavalla tiellä jo nuorena, niinkuin olin itsekkin.
      Onko pojalla pitempi kuin itselläsi?
      Onko näyttänyt koskaan että jo lentäis?
      Ollaan samalla mieltymysalueella sinun kanssa, katsoa saa mut ei koskea.
      Runkkaan tänään.

      • Anonyymi

        Wau.Pakko runkata kun näitä lukee


      • Anonyymi

        Joo on kyllä kiihottavaa katsella. Melkein on yhtä pitkä,se on kyllä melkoinen pippeli pojalla,pitkä ja ohut. Muutaman kerran pissareikä on suurentunut uhkaavasti...silloin aina poika on vetänyt esinahan taakse ja terävä terska tullut esiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on kyllä kiihottavaa katsella. Melkein on yhtä pitkä,se on kyllä melkoinen pippeli pojalla,pitkä ja ohut. Muutaman kerran pissareikä on suurentunut uhkaavasti...silloin aina poika on vetänyt esinahan taakse ja terävä terska tullut esiin...

        Joskus poika näyttelee seisovaa pippeliä siskolleen,sisko katselee kiinnostuneena,puku huoneessa siskon eteen menee ja näyttelee kun seisoo kovana..


    • Anonyymi

      luuletko et siltä jo lentää? Jos ohut ja pitkä pippeli, niin varmaan räkäsee pitkälle. Jos paljo runkkaa, niinkuin tuollaiset nuoret tekee, niin tulee ohutta spermaa ja lentää hyvin.

      • Anonyymi

        Kyllä mä oon katsellut kun poika pitkää pippeliä runkkaa,että varmaan on lentänyt neitsyt spermat..sen verran tottuneesti pitelee pippeliä ja mielellään vetää terskan näkyviin...ja aina jalat aukeaa kun vetelee pippeliä..


    • Anonyymi

      Netistä oppii yhä nuoremmat ajoissa runkun salat, hyvä niin. Kivekset varmaan vielä melko pienet mutta joko roikkuvat? Poikapimpsaa ois mukava kieliä ja vähän sormettaakkin, mut ei saa.
      Mulla seisoo täällä iso runkkukyrpä.

      • Anonyymi

        Niin seisoo munkin kyrpä,kyllä kivekst roikkuu,tässä ajattelee...niin pieni pyllyreikä on kiihottava kun näkyy,ja sitten se pissareikä kun on auki,kun uskomattoman suuri terska on esillä,ja se kun hoikka poika ja pitkä pippeli aivan kovana,karvattomana,sileä vielä,niin kiihottavaa katsella on..runkataanko kyrpää...


    • Anonyymi

      Tuo kyllä kiihottaa et pissareikä avoinna, sitä ois mukava kielellä lirputtaa.
      Juu runkannu koko päivän ja kyrpä alkaa oleen jo melko paisuksissa ja terska arka ja hehkuu. Ootko kans runkkari kuten minä?

      • Anonyymi

        Olen kyllä,nytkin kova kyrpä pystyssä,jos vetäis renkaan kyrvän ja kiveksien taakse...ja tässä ajattelee pojan piitkää pippeliä ja runkkaa kyrpää...


    • Anonyymi

      Pidän tuosta runkkari tittelistäni kovasti. Aijon jättä lastin purun huomiselle kun pääsen rauhassa ns. raakalle runkulle mökille. Pikku pöhnässä en kyrpää säästele vaan vedän rystypuolelta vartta säälittä, siitä se kyrpä tykkää. Nuo poju jutut kyllä lisää kovaa kiimaa ja varmaan tulee kan sidottua kulli tiukoille ja dildotettua pepaa.

      • Anonyymi

        Olet tuhma setä...niin minäkin...pikkupojan pitkä pippeli,pyllyreikä vilkkuu,esinahka takana ja terävä terska paljaana...paljas kova suorana seisoo...


      • Anonyymi

        Jokos oot mökillä runkannut säälimättä kyrpääsi,onko kova suuri kyrpä saanut purkaa spermat jo ulos❓


    • Anonyymi

      Niin olen mielessäni, vaikka kukaan ei sitä arvaa ulkoisesta hapituksestani. Kaiken moinen irstailu pyörii jatkuvasti mielessäni, vaikka vietän "normaalia heteromiehen" perhe elämää. Miehet on kiinnostanut nuoresta pojasta asti. Tuli jo poikasena vakoiltua kuinka vanhat miehet kävi runkkaamassa läheisessä levähdysalueessa iltaisin, silloin näki kuinka lasti roiskui lehden kuviin tai tyttöjen pikkuhousuille. Monasti olen nähnyt miesten homoilevan ja koittelevan toistensa kaluja ja imevän toistensa mulkkuja. Itse kävin nuuhkimassa myös nuita housuja ja vetämässä käteen samoihin kohtiin. Jonkun kerran olen olen ottanut toiselta suihin paljaasta ja pitänyt mausta. Saattaa tänäänkin olla sellainen ilta, kun niin oon kiimaantunut näinä päivinä valtavasti.

    • Anonyymi

      Shemale vartalo ts. ladyboy. Pienirintainen, ja nuori. Kunhan on vähän naisen vartaloa mukana, siis esim. lantiota. Kullin ei tarvitse olla mikään iso. Kunhan on mitä imeä. 13cm riittää. Sellaisen tyttöpojan kanssa olisi mukava leikkiä.

      • Anonyymi

        Toi olis ihan unelma kiusata ja katsella ihanaa pakettia


      • Anonyymi

        Niinppä, kiva siro pylly ja vähän hepeneitä ympärillä, sukkanauhaliivit aina sytyttää.
        Pepa tiukka johon joutuis jonkin aikaa sovittelemaan että saa oman sisään, pieni askartelu reiällä kiihottaa ihmeesti. Shemalet on ihania ja myös kotimaiset nuorehkot tytyt ihan kivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinppä, kiva siro pylly ja vähän hepeneitä ympärillä, sukkanauhaliivit aina sytyttää.
        Pepa tiukka johon joutuis jonkin aikaa sovittelemaan että saa oman sisään, pieni askartelu reiällä kiihottaa ihmeesti. Shemalet on ihania ja myös kotimaiset nuorehkot tytyt ihan kivoja.

        Nyt oot asian ytimessä.Nuorehkot tytöt on niin hottiksii,kyrpä nousee väkisin pystyyn....


      • Anonyymi

        Samoin ihania ovat, kyllä seisoo. ukm 61


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ihania ovat, kyllä seisoo. ukm 61

        Kulli kovenee niitä katellessa 65v ex ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ihania ovat, kyllä seisoo. ukm 61

        Kyllä kyrpä heräilee kun tyttöjä katselee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulli kovenee niitä katellessa 65v ex ukm

        Sileä pylly naisten silkkipöksyissä ja minihameessa, tekee hyvää hinkata. ukm61


    • Anonyymi

      Kyllä tytötkin, varsinkin skootteritytöt, mut poikatytöt on hottii pienine pepoinen, nam.

    • Anonyymi

      Nuoret tytöt kaipaa kyrpää yhä enepi, johon saavat halua internetin kautta. Mutta myös nuoria poikia jotka ovat kyrvän perään täytyy auttaa tarjonnalla Mo

    • Anonyymi

      Juurikin näin, nuorille poikille on tarjottava kyrää.

    • Anonyymi

      Kyllä jo päältäpäin näkee pojista kelle voi ehdottaa mulkkuleikkejä. Nätti nuori poju kyl panee kyrvän seisokkiin.

    • Anonyymi

      Tänään pääsee pojan kanssa taas saunaan.Poika taas pelailee pitkällä pipoelillä,jos vähän antais vettä myllyyn,kyselis vähän pojalta juttuja....

    • Anonyymi

      oon kyl sulle kades. Kysele vähän tytöistä, niin huomaat onko enempi jo miesten perään, kun muutenkin pyllynreikää näyttelee .

      • Anonyymi

        Kyllä kyselen,sitä oottaen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyselen,sitä oottaen..

        Kerro tänne, oon tosi kiima just nyt, seisotanut koko päivän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tänne, oon tosi kiima just nyt, seisotanut koko päivän.

        Kyllä kerron,ootan innolla itsekin mitä tulee illan aikana tapahtumaan...


    • Anonyymi

      Koita ohimennen sen pippeliä.

      • Anonyymi

        Jotain vois keksiä...


    • Anonyymi

      Kuin vahingossa, itsehän esittelee vehkeitään.
      Ootan ja runkuttelen. Ja

    • Anonyymi

      No niin,pojan kanssa saunaan päästiin.Pukuhuone oli mukavan lämmin,siinä oikein katselin pojan pippeliä,se suorastaan roikkui pehmeenä jalkojen välissä,on se pitkä...Mentiin saunaan ja juteltiin kaikkea,sit yht äkkiä poika sanoi,saako hän kysyä jotain,mä sanoin tottakai,sit tuli pommi,poika on katellut mummon posliini pillua tarkkaan,kysyi että kuinka mummon pimppa on sillai auki ja huomasin että poika hiveli pippeliä,kysyin kuinka niin,poika sanoi kun siskon pimppa on sillee kiinni,oma kyrpäkin rupes heräämään,kysyin ootko sä katellut siskon pimppaa,joo poika sanoi,he oli tutkineet toisiaan,mä kysyin mitä sisko sanoi sun pippelistä,poika sanoi että sisko oli sanonut että ompa se paljon pitempi kuin muilla pojilla...sitten huomasin ett pojan kalu seisoo ihan suorana,mä kysyin kiihottiko mummon pimppa,poika siihen että kun ne heltat on auki ja näkyy syvälle,sillee....kysyin tekeekö hyvää hivellä pippeliä,poika sanoi että tekee kivan olon...mä kysyin näytitkö mummolle kun sulla seisoo,joo sanoi poika,mummo oli kehunut hänen isoa pippeliä...aika monta uutta asiaa tuli tietoon🥰Mä kysyin mikä tekee mukavinta,poika siihen että tämä ja veti esinahan taakse,terävä terska tuli esiin,oma kyrpäkin seisoi jo pystyssä,nyt mennään välillä jäähylle ja jutellaan lisää,jatkoa tulee...

    • Anonyymi

      Ime jo pojan kullia hyvä mies, sitähän se jo kerjää.

      • Anonyymi

        Meinaatko että uskaltais...poika kysyi että kun terska on ulkona ja katseli tarkkaan.mä sanoin kun alkaa seisomaan se rullaa taakse,sit poika näytti että hän joutuu vetämään sen taakse..pissareikä taas auki ja sileä ja paljas pippeli niin pitkänä,poika kysyi saatko sä nahan uudestaan päälle,näytin ja vedin esinahan päälle ja pois,poika runkkas kans pitkää kaluaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että uskaltais...poika kysyi että kun terska on ulkona ja katseli tarkkaan.mä sanoin kun alkaa seisomaan se rullaa taakse,sit poika näytti että hän joutuu vetämään sen taakse..pissareikä taas auki ja sileä ja paljas pippeli niin pitkänä,poika kysyi saatko sä nahan uudestaan päälle,näytin ja vedin esinahan päälle ja pois,poika runkkas kans pitkää kaluaan...

        Uskomatonta et pissareikä jo auki tuolla ikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta et pissareikä jo auki tuolla ikää.

        Nyt oltiin löylyissä taas,pojan kalu seisoi ihan pystyssä,poika kysyi että kuinka sun tatti on niin suuri,kysyin että tykkäätkö sä siitä,poika siveli kaluaan ja katsoi tarkkaan,mä sanoin kun on hyvä olo niin se on suuri,poika veti taas oman terskan esiin ja sanoi olispa mullakin noin suuri tatti,sanoin että kyllä sullekin tulee iso kun sun pippeli on noin pitkä,pojan pissareikä suorastaan sykki auki,poika sanoi kun mummo oli pessyt häntä,hänellä oli ruvennut seisomaan,hän oli ollut mummon edessä ja näyttänyt koko kalun mummolle,mummo oli sanonut että herra jumala poika,on sulla kalu🥰Mummo oli ottanut varresta kiinni ja sanonut että nyt nätisti,poika sanoi että olis mummo voinut kauemminkin pitää,se oli tehnyt hyvää...poika hipelöi pippeliä koko ajan,niin pitkä kalu...kohta mennään pesulle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oltiin löylyissä taas,pojan kalu seisoi ihan pystyssä,poika kysyi että kuinka sun tatti on niin suuri,kysyin että tykkäätkö sä siitä,poika siveli kaluaan ja katsoi tarkkaan,mä sanoin kun on hyvä olo niin se on suuri,poika veti taas oman terskan esiin ja sanoi olispa mullakin noin suuri tatti,sanoin että kyllä sullekin tulee iso kun sun pippeli on noin pitkä,pojan pissareikä suorastaan sykki auki,poika sanoi kun mummo oli pessyt häntä,hänellä oli ruvennut seisomaan,hän oli ollut mummon edessä ja näyttänyt koko kalun mummolle,mummo oli sanonut että herra jumala poika,on sulla kalu🥰Mummo oli ottanut varresta kiinni ja sanonut että nyt nätisti,poika sanoi että olis mummo voinut kauemminkin pitää,se oli tehnyt hyvää...poika hipelöi pippeliä koko ajan,niin pitkä kalu...kohta mennään pesulle....

        Huh huh,pesulla oltiin,nyt koiteltiin...poika sanoi pesetkö hänen selän,pesin selkää,poika levitti pyllyn..pesin sieltäkin,näin että pippeli nousi ihan pystyyn,olematonta masua vasten järkyttävän pitkä pippeli seisoo,hikinen ja paljas kalu niin kiihottava,poika kääntyi ja hyvä että kalu ei ollut mun suussa...kysyin pesenkö edestäkin,poika sanoi joo...hankasin masun ja käsi hipaisi pippeliä,se sykki,terska takana,pissareikä auki,oma kyrpä seisoi ihan järjettömän kovana...huuhtelin pojan vielä,sanoin että on sulla mahtava kulli ikäisekseen,käsi hipaisi pippeliä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh,pesulla oltiin,nyt koiteltiin...poika sanoi pesetkö hänen selän,pesin selkää,poika levitti pyllyn..pesin sieltäkin,näin että pippeli nousi ihan pystyyn,olematonta masua vasten järkyttävän pitkä pippeli seisoo,hikinen ja paljas kalu niin kiihottava,poika kääntyi ja hyvä että kalu ei ollut mun suussa...kysyin pesenkö edestäkin,poika sanoi joo...hankasin masun ja käsi hipaisi pippeliä,se sykki,terska takana,pissareikä auki,oma kyrpä seisoi ihan järjettömän kovana...huuhtelin pojan vielä,sanoin että on sulla mahtava kulli ikäisekseen,käsi hipaisi pippeliä..

        Poika vielä sanoi että mummon pimppa on kiinnostavan näköinen,mä kysyin kuinka niin,kun ne heltat on auki ja näkyy hyvin,ja kun hänen äitillään on karvat ja mummo on paljas,kun mummo nostaa jalat ylös on kuulemma kiva katsella mummon pimppaa,ihan erilainen kun siskon pimppa...no niin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika vielä sanoi että mummon pimppa on kiinnostavan näköinen,mä kysyin kuinka niin,kun ne heltat on auki ja näkyy hyvin,ja kun hänen äitillään on karvat ja mummo on paljas,kun mummo nostaa jalat ylös on kuulemma kiva katsella mummon pimppaa,ihan erilainen kun siskon pimppa...no niin..

        Poika vielä sanoi että ethän kerro mummolle näitä juttuja,sanoin että en kerro,poika sanoi että hän saa jatkaa mummon pimpan katselua sitten,mä sanoin että sovitaanko että kiusaat mummua kovalla pippelillä sitten,pojan silmät loisti ja sanoi joo,se sopii hyvin...ja pippeli oli ihan pystyssä taas,sanoin että sä taidat tykätä katella mummon pimppaa,poika siihen että joo,se on niin erilainen kuin siskon pimppa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika vielä sanoi että ethän kerro mummolle näitä juttuja,sanoin että en kerro,poika sanoi että hän saa jatkaa mummon pimpan katselua sitten,mä sanoin että sovitaanko että kiusaat mummua kovalla pippelillä sitten,pojan silmät loisti ja sanoi joo,se sopii hyvin...ja pippeli oli ihan pystyssä taas,sanoin että sä taidat tykätä katella mummon pimppaa,poika siihen että joo,se on niin erilainen kuin siskon pimppa....

        Poika oli mummon kanssa eilen saunassa,juteltiin pojan kanssa illalla,hän oli kuulemma kiusannut mummoa kokoajan pippeli pystyssä,mummo oli ihmetellyt kuinka se koko ajan on pystyssä....poika sanoi että oli kiva kiusata mummoa pippeli pystyssä


    • Anonyymi

      pieni penis. sileä, pienen omenan kokoiset rinnat. tytöhtävä lantio.
      ulisee, uikuttaa ja nyhkii.

    • Anonyymi

      Nuoren kikkeli kiinnostaa, ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Juu. Nuoren shemalen kikkeli. Vois maistaa. En voi minäkään mitään. Tyttöpojan kikkeli. Vois niellä kaikki spermat, mitä sieltä tulee...

      • Anonyymi

        kaiken ottaisin vastaan nuoresta kikkelistä jopa kusetkin joisin halulla.


    • Anonyymi

      Oltiin pojan kanssa taas saunassa. Poika ihan häpeilemättä runkkas pippeliään kokoajan. Kysyin tekeekö hyvää,poika sanoi että liian hyvää,kysyin vielä mitä sä aattelet kun pippelillä leikit,poika siihen että mummon paljasta pimppaa kun se on auki...tykkäätkö sä pippeleistä kans,poika siihen että kyllä,sun isoa pippeliä on kiva katella....

    • Anonyymi

      Seisoko sullakin? Lensikö pojalta? Anna sille enskerralla kortsu et ei saa saunaa sotkea. Nuoret tykää kortsuista ja sä saat tuoreet nuoren flenat imasta korsusta lämpimänä.
      Minä taas täällä runkkaan arkaa kyrpääni, luoja tätä vatkaamista.

      • Anonyymi

        Kyllä seisoi,ei lentänyt spermat pojalta,pitkä pippeli vaan täysin suorana seisoi,komiaa katseltavaa ja kiihottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä seisoi,ei lentänyt spermat pojalta,pitkä pippeli vaan täysin suorana seisoi,komiaa katseltavaa ja kiihottavaa

        Tuon ikäiset on kovia runkkareita, hiplaavat kikkeliä aina kun silmä välttää. Näyttikö poikapillua taas kuinka reilusti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäiset on kovia runkkareita, hiplaavat kikkeliä aina kun silmä välttää. Näyttikö poikapillua taas kuinka reilusti?

        Kyllä poika hiplas pitkää pippeliä ihanasti,veteli esinahan taakse ja terävä terska oli nätisti paljaana,ja jalat auki,pylly vilkkui koko ajan..pissa reikä oli taas auki....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä poika hiplas pitkää pippeliä ihanasti,veteli esinahan taakse ja terävä terska oli nätisti paljaana,ja jalat auki,pylly vilkkui koko ajan..pissa reikä oli taas auki....

        Pojan paljas kova pippeli niin kiihottavan näköinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pojan paljas kova pippeli niin kiihottavan näköinen...

        Se on niin rivon ja kiihottavan näköinen,ei suonia vielä varressa,sileä kova suora,aaaahh


    • Nuori, karvaton, pitkähiuksinen, pienen kokoinen ja mielellään mahdollisimman naisellinen transu

      • On kyl hyvännäköinen


    • Anonyymi

      Toi olis aika kiihottavaa nähdä

    • Anonyymi

      Hieman pyöreät ehkä jopa lihavat jolla ihanan pyöreä posliini peppu mitä sais kullilla kunnolla työstää samalla kun pakarat heiluu ihanasti!! Toive noin 170-180cm ja 100-130kg ikää noin 45-60v semmosta olis kiva panna!!

      • Anonyymi

        Sama homma. Itse 46/185/130, vatsaa ja karvoja kyllä reippaasti;)


    Ketjusta on poistettu 239 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe