Onko kellään kokemuksia kyseisestä kasvista, toimiiko ollenkaan? Itselläni on muutama kasvamassa, saa nähdä miten käy. Mutta siis. Onko kokemuksia/tietoa
Leonurus Sibiricus aka "Marihuanilla"
8
5444
Vastaukset
- Beatrix*
Koristekasvi! Sama vaikka polttelisit tulppaania.
- GanjaKaveri
Sitten mulla on myös kasvamassa aitoakissanminttua ja skullcappia (rohtovuohennokkaa). Onko noista kenelläkään mitään kokemusta?
- Blossom Blue
Aitokissanmintusta saa tehtyä rauhoittavaa ja nukuttavaa teetä, suosittelen.
Poltettaessa ei siitä ole mitään efektiä. Skullcapiakin löytyy mutta en ole kokeillut vielä tehdä teetä siitä. Pitäisi olla miellyttävän makuista kun sitä kerran on Vihreä tee -(mehu)juomassakin. - keve
skullcap on poltettuna miedosti rauhoittava, kissanminttu sitäkin vähemmän...jos aikaisemmassa viestissä tarkoitit kasvia leonitis leonurus niin se aiheutti mulla sellasen negatiivisen jumituksen kun hasasta joskus mutta paljon miedomman
- GanjaKaveri
keve kirjoitti:
skullcap on poltettuna miedosti rauhoittava, kissanminttu sitäkin vähemmän...jos aikaisemmassa viestissä tarkoitit kasvia leonitis leonurus niin se aiheutti mulla sellasen negatiivisen jumituksen kun hasasta joskus mutta paljon miedomman
No Leonotis Leonurus sisältää samaa alkaloidia kuin Leonurus Sibiricus. Ilmeisesti vain sibiricus sisältää sitä huomattavasti vähemmän. Näitä kasveja, jotka sisältävät leonure- nimistä alkaloidia (joista siis johtuu mieto euforia) kutsutaan Dagga kasveiksi joihin kuuluu erilaisia kasveja. Suosituin ilmeisesti on Wild Dagga (eli Leonotis Leonurus). Eniten leonurea sisältävä on kuuleman mukaan Leonotis Nepetofolia eli ns. Klip Dagga. Tämän siemeniä voi tilata vaikkapa exoticgarden.fi:stä
- GanjaKaveri
Kiitoksia vaan vinkeistä. Juu en suunnitellut noita yrttejä edes poltettavaksi vaan teeksi tai vaporoitavaksi. Kasvaahan mulla siellä viellä humalaa, korianteria ja ukontulikukkaa. Tuolla ukontulikukalla pitäisi olla kuulemma puuduttava vaikutus?
- GanjaKaveri
Onko kukaan kokeillut Californian unikkoa (Californian Poppy). Miten olen saanut selville, ei sisällä opiaatteja ollenkaan. Onko kokemuksia?
- Anonyymi
Hemmetin huumehörhö loiset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267073Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1166198Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv183481Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400