Mitä oikein tapahtui Kylmiksen ja Sauniksen väleille

Anonyymi-ap

Saunis kirjoitti entisestä ystävästään "Eutanasiaa en salli tuolle pulsulle. Saa kärvistellä loppuun asti yksin kun sisuskalut sulaa ja huoltomies kärrää lopulta raadon kompostiin".

Eli jotain kähmintää on täytynyt tapahtua että Saunis on noin katkera Kylmikselle. Kerro Saunis mitä oikein tapahtui tai muuten asd tulee ja vetää sinua kakkoseen 3,5cm nysällään.

26

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisin muuten voinut vastata mutta tuo lopussa olevan lauseen lupaus niin haluan nähdä tämän tilanteen ja pakotan heiveröisen hampin työntämään lyhyen ja löysän elimensä Kylmiksen postiluukusta sisään ja sitten koputtelen ja odotan miten Kylmis reagoi asiaan. Tuleeko retkikirveestä vai onko sekin tyhjän höpötystä

      • Anonyymi

        Huomaatko Saunis, että ne yrittää tehdä kaikkensa, jotta asiasta saataisiin lukea Alibista. Nyt hyvää yötä kaikille tasapuolisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaatko Saunis, että ne yrittää tehdä kaikkensa, jotta asiasta saataisiin lukea Alibista. Nyt hyvää yötä kaikille tasapuolisesti.

        Mutta ne molemmat on mielenkiintoista luettavaa. S24 ja alibi


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mutta ne molemmat on mielenkiintoista luettavaa. S24 ja alibi

        Tää on muuten aivan hemmetin vihamielinen S24-osio tämä Alkoholi-palsta. Täällä kokoajan joku tai jotkut tekevät kaikkensa, että joku kuolisi tai vammautuisi veronmaksajien taakaksi.

        :O


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on muuten aivan hemmetin vihamielinen S24-osio tämä Alkoholi-palsta. Täällä kokoajan joku tai jotkut tekevät kaikkensa, että joku kuolisi tai vammautuisi veronmaksajien taakaksi.

        :O

        Internaatissa useimmat keskustelupalstat on. Esim aivan harmittomalta kuulostava autopalsta niin sielläkin on tullut tappouhkauksia kun joku jakoi kuvia sen OMASTA autosta minkä ulkonäkö ja muutokset ei miellyttänyt jotain tyyppiä


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Internaatissa useimmat keskustelupalstat on. Esim aivan harmittomalta kuulostava autopalsta niin sielläkin on tullut tappouhkauksia kun joku jakoi kuvia sen OMASTA autosta minkä ulkonäkö ja muutokset ei miellyttänyt jotain tyyppiä

        Eikös ole olemassa jokin sanontakin, että Suomi on kateellinen kansa. Se jolla onni on, se onnen kätkeköön. Tai jotai..

        En minä ainakaan ole kenellekään kateellinen, vaikka oma elämäni onkin täysin per******.


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Internaatissa useimmat keskustelupalstat on. Esim aivan harmittomalta kuulostava autopalsta niin sielläkin on tullut tappouhkauksia kun joku jakoi kuvia sen OMASTA autosta minkä ulkonäkö ja muutokset ei miellyttänyt jotain tyyppiä

        Mutta kyllä tämä palsta taitaa olla melko harvoja, joissa jotain TOISTA käyttäjää feikataan seetana 12 vuotta ja jatkuu loputtomiin. Tuskin autofoorumeilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä tämä palsta taitaa olla melko harvoja, joissa jotain TOISTA käyttäjää feikataan seetana 12 vuotta ja jatkuu loputtomiin. Tuskin autofoorumeilla.

        Voi johtua siitäkin kun sama käyttäjä itse roikkunut täällä sen 12vuotta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ole olemassa jokin sanontakin, että Suomi on kateellinen kansa. Se jolla onni on, se onnen kätkeköön. Tai jotai..

        En minä ainakaan ole kenellekään kateellinen, vaikka oma elämäni onkin täysin per******.

        Moni voisi luulla että vanhojen autojen entisöinti ja kunnostus on rentouttavaa mutta mobilistit on kaikista hulluinta porukkaa jotka hermostuu helposti väärän tyyppisistä rekisterikilvistä ja vanteista yms. Jos voittaisin eurojackpotista 100milliä niin tekisin esim aidosta bmw e30 m3 mallista täydellisen 316 kopion. Siis käänteisenä mitä yleensä. 23 ikkunainen junakeula volkkari tuunata pilalle jne kun semmoset suosta nostetut raadotkin maksaa 200 000e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyllä tämä palsta taitaa olla melko harvoja, joissa jotain TOISTA käyttäjää feikataan seetana 12 vuotta ja jatkuu loputtomiin. Tuskin autofoorumeilla.

        Miten täällä voi feikata toista käyttäjää kun 99% tänne saissee suoltavista ei ole edes rekisteröitynyt?

        - Vaahtokassi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten täällä voi feikata toista käyttäjää kun 99% tänne saissee suoltavista ei ole edes rekisteröitynyt?

        - Vaahtokassi

        Koittaako muut siis hankkia sinulle eutanasian?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Koittaako muut siis hankkia sinulle eutanasian?

        LOL tuo on hauskaa, kun juurihan aloittajakin feikkaa toista käyttäjää, Vaahtokassia. Se alkuperäinen ei ole kirjoitellut nimimerkillään enää vuosikausiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        LOL tuo on hauskaa, kun juurihan aloittajakin feikkaa toista käyttäjää, Vaahtokassia. Se alkuperäinen ei ole kirjoitellut nimimerkillään enää vuosikausiin.

        Onko istuinrengastippaa näkynyt?


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Onko istuinrengastippaa näkynyt?

        Tähtäyslima ja istuinrengastippa muuttivat kenttätielle samaan pieneen yksilön. Tunkkapussi asuu edelleen A-rapussa Kylmiksen naapurissa.

        -Faktaa vakioista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähtäyslima ja istuinrengastippa muuttivat kenttätielle samaan pieneen yksilön. Tunkkapussi asuu edelleen A-rapussa Kylmiksen naapurissa.

        -Faktaa vakioista.

        Mutta Kylmishän on b rapun miehiä


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mutta Kylmishän on b rapun miehiä

        Kylmis sai jonkun ihme kohtauksen lepositeissä, kun 1hoitsu tuli liinavarastoon kertomaan uutisen, että GTA 6 on julkaistu. Luulis, ettei edes välitä, koska ei sen romut pyöritä edes nelosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis sai jonkun ihme kohtauksen lepositeissä, kun 1hoitsu tuli liinavarastoon kertomaan uutisen, että GTA 6 on julkaistu. Luulis, ettei edes välitä, koska ei sen romut pyöritä edes nelosta.

        Sehän on pelkkä pelin traileri. Peliä saa vielä odotella vuoden tai useamman. Määhän olin itse opelsiteissä joskus


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Sehän on pelkkä pelin traileri. Peliä saa vielä odotella vuoden tai useamman. Määhän olin itse opelsiteissä joskus

        Muttaku sinä olet niin riski mies, niin miksi et vain repinyt itseäsi vapaaksi? Kylmis ei pysty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muttaku sinä olet niin riski mies, niin miksi et vain repinyt itseäsi vapaaksi? Kylmis ei pysty.

        En muista oikein mitään siitä ajasta. Olin koomassa. Kai ne ajatteli vain varmuuden vuoksi pitää opelsiteissä. Kanta.fi lukee että "Potilaan voimatasot vaikuttavat huomattavan vahvoilta". Tuo oli siis jossain tajunnan rajamailla. En itse muista asiasta mutta ehkä 5% normaaleista voimista ollut käytössä mun mielestä. Sitten kun on se normaali 100% niin opelsiteitä ja ovipönkkiä ei ehdi edes huomata


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        En muista oikein mitään siitä ajasta. Olin koomassa. Kai ne ajatteli vain varmuuden vuoksi pitää opelsiteissä. Kanta.fi lukee että "Potilaan voimatasot vaikuttavat huomattavan vahvoilta". Tuo oli siis jossain tajunnan rajamailla. En itse muista asiasta mutta ehkä 5% normaaleista voimista ollut käytössä mun mielestä. Sitten kun on se normaali 100% niin opelsiteitä ja ovipönkkiä ei ehdi edes huomata

        On se kova. Miten hoidat toiset esteen, kuiten Kylmiksen kirves-puolustautumisen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se kova. Miten hoidat toiset esteen, kuiten Kylmiksen kirves-puolustautumisen?

        Sen verran vaarallisen näköistä menoa jo yksinäänkin sen kirveen kans että tuskin tarvii auttaa että jotain käy


      • Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

        Sen verran vaarallisen näköistä menoa jo yksinäänkin sen kirveen kans että tuskin tarvii auttaa että jotain käy

        Meikäkin näkisi, että miksi hommata itselleen elinkautista, kun sehän kuolee jo ihan omia aikojaan sairauksiinsa, kunhan vain maltat odottaa kärsivällisesti.

        -Yksi teoria


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meikäkin näkisi, että miksi hommata itselleen elinkautista, kun sehän kuolee jo ihan omia aikojaan sairauksiinsa, kunhan vain maltat odottaa kärsivällisesti.

        -Yksi teoria

        Kuten sanoin jo että en salli eutanasiaa


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­N­y­­­m­f­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18139027A

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Siis toi on NIIN Kylmiksen tapaista, että aivan yht'äkkiä hylkää pitkäaikaisia ystäviään, jotka toki jäävät katkeriksi. Toki osa ei. Ei se ole tältä planeetalta kotoin se isopää, vaan Siriuksen aurinkokunnasta, joka on siirretty tänne tarkkailemaan ihmiskuntaa, mutta kovasti jo haluaisi työsopimuksensa päättyvän.

      Väittää nimittäin esihenkilöilleen, että sen ihmisruumis on jo täysin pssskana.

      • Anonyymi

        Onko esihenkilö jonkinlainen flufferi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe