Millaisen joulukinkun meinasitte ostaa? Tuoresuolattu, harmaasuolattu? Miten iso kinkun pitää olla?
Itse tilasin tuoresuolatun luomukinkun 12 kg, eikä maksa kuin 32 €/kg.
En olisi uskonut että noin edullisesti luomukinkkua saa, olen erittäin tyytyväinen.
Jos jämiä jää niin teen siitä hernerokkaa, itse en tosin sitä syö mutta annan köyhille.
Mitä suosittelette juomaksi luomukinkun kanssa?
Onko kokemuksia tuosta Chateau Lateaurista, 120€/pullo?
Jos on hyvää niin ostan kuusi pulloa.
Joko on kinkku ostettu?
28
457
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, kun sika juoksentelloo hengissä vielä.
- Anonyymi
Täällähän on jo Joulumieli korkealla! 😁
- Anonyymi
Tuli kinkkuun hyvä suolaus...
- Anonyymi
Juice Leskinen Sika-YouTube
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän on jo Joulumieli korkealla! 😁
Onko pakko kehua kinkkua, vai ei taho.
Jope Runansuu-Mannen joulu YouTube.
- Anonyymi
Sipuliteekinkku mielessä ja kuparia kylkeen.
- Anonyymi
Juhlakinkku, 5-6 kg painoinen, jossa ei ole kuin pieni luu. Hinnasta en tiedä vielä, mutta eikös tuo lie alle 10 e kilo? Luulisin.
- Anonyymi
Kinkku on murhaa ja vielä pahaa. Ei ole ollut enää vuosiin kinkkua eikä sitä roskaa enää. kaipaa.
- Anonyymi
Kinkku oli ehkä tärkeä jouluruoka ja joulupöydän kruunu vielä silloin kun ihmiset kasvattivat ruokansa ja possunsa itse, mutta nykyisenä tehotuotettujen ja joukkolahdattujen eläinten aikakaudella kinkku on lähinnä surullinen muisto menneistä ajoista
- Anonyymi
Minä ostan kinkun, mutta en huumeita, enkä tupakkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostan kinkun, mutta en huumeita, enkä tupakkaa.
Kinkku on aina parempi kuin huumeet tai tupakka
- Anonyymi
Olen pannut joulukinkkua paljaalla 🤠
- Anonyymi
Sosialismin vahvuus näkyy Korean demokraattisessa kansantasavallassa
KDKT on maa, jossa riippumattomuus ja suvereniteetti toteutuvat kaikkein parhaiten maailman valtioista. Yhteiskuntaa rakennetaan ihmisten tarpeista lähtien ja kaikki korealaiset antavat tälle politiikalle tukensa. Korealainen yhteiskunta on voinut tarjota kansalaisille palvelut, joita ei ole pystytty tarjoamaan missään muualla maailmassa.
Korean demokraattinen kansantasavalta on vahva sosialismin linnake, jonka kokemuksista meidän kaikkien on syytä ottaa oppia ja välittää tietoa..- Anonyymi
Pohjois-Koreassa saa ihmiset viettää vapaa-aikaa niin paljon kuin haluaa, töitä ei juurikaan tarvitse tehdä. Sosiaaliverkosto on parempi kuin meillä, ei ole puutetta ruuasta, eikä vaatteista. Kaikilla on omat uudehkot talot ja autot, koska palkkataso on maassa parempi kuin muissa maissa. Myös maan armeijaakaan ei juuri katukuvassa huomaa ja asevelvollisuus kestää 6kk ja on vapaaehtoista. Politikointia ei juurikaan suvaita, vaan halutaan elää naapurimaan kanssa sulassa sovussa. Maassa ei juurikaan ole ase teollisuutta. Länsimaisia tarvikkeita ja tuotteita on kaupat täynnä ja valikoimat ovat runsaat. Muoti on aivan länsimaista, ainakin hiusmuoti. Kannattaisi meidänkin ottaa oppia noin hyvästä elämisen kulttuurista. Ja työkoneiden tekniikka heillä siellä Pohjois-Koreassa on aivan huippuluokkaa ja vähän saastuttavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Koreassa saa ihmiset viettää vapaa-aikaa niin paljon kuin haluaa, töitä ei juurikaan tarvitse tehdä. Sosiaaliverkosto on parempi kuin meillä, ei ole puutetta ruuasta, eikä vaatteista. Kaikilla on omat uudehkot talot ja autot, koska palkkataso on maassa parempi kuin muissa maissa. Myös maan armeijaakaan ei juuri katukuvassa huomaa ja asevelvollisuus kestää 6kk ja on vapaaehtoista. Politikointia ei juurikaan suvaita, vaan halutaan elää naapurimaan kanssa sulassa sovussa. Maassa ei juurikaan ole ase teollisuutta. Länsimaisia tarvikkeita ja tuotteita on kaupat täynnä ja valikoimat ovat runsaat. Muoti on aivan länsimaista, ainakin hiusmuoti. Kannattaisi meidänkin ottaa oppia noin hyvästä elämisen kulttuurista. Ja työkoneiden tekniikka heillä siellä Pohjois-Koreassa on aivan huippuluokkaa ja vähän saastuttavaa.
Mitä yhteistä on lieksalla ja pohjois korealla?
Molemmissa käytetään eri tekniikkaa.💂♀️
- Anonyymi
Ei varmaan ole, ne maksaa maltaita, syön nakkeja.
- Anonyymi
työnsin 1kg pikkukinkun persijeen ja perrään ok. sipuliteemakkara tangon nyt ponpin ponilla kuntouttavaan illalla kinkku valmis k-menukaljan kanssa sinappia pinppiin
- Anonyymi
Lieksan ennätys kyseessä? 19 POISTETTUA viestiä ketjussa!!! Enemmän poistettuja kuin kirjoitettuja ja säästettyjä. Tämä kertoo, että olemme nerokkaita ja kirjoitamme täyttä asiaa!!! Laitoin poistettua viestiä. Paljaalla.
- Anonyymi
Varmasti olivat niin nerokkaita kirjoituksia ettei ylläpito ymmärtänyt niitä ja kun ei ymmärtänyt, niin kiukuissaan poistin ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti olivat niin nerokkaita kirjoituksia ettei ylläpito ymmärtänyt niitä ja kun ei ymmärtänyt, niin kiukuissaan poistin ne.
tästä se juuri johtuu. tämä on suvakki-median hallinnoima, joten suvakit hoitavat työnsä suvakkiudella.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856