Olen hyvin pettynyt! Olin tilaamassa kakkuja asiakaspalvelu oli töykeää tatuoitu nainen oli ilmeetön ja väsynyt ja hymyä ei tuntunut löytyvän.. toivon että kakut ovat hintansa arvoisia!!
Asiakaspalvelu kakkukaaoksessa
28
1173
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa siellä olikin pelkkä kaaos, kun kakut oli palaneet uunissa.
- Anonyymi
En ole käynyt kyseisessä paikassa eli ei kokemusta, mutta minusta asiatonta täällä antaa nimettömänä palautetta eikä meistä kukaan tiedä onko edes oikeutettua palautetta.
Yritykseen suoraan annettava ja mikäli ei uskalla, niin pidetään mölyt mahassa.- Anonyymi
Jep,monesti täällä haukkuu vaan kateelliset tai kilpailijat...
- Anonyymi
En ole ikinä kerennyt käymään.. kun on niin vähän aikaan auki vaan..
- Anonyymi
Useilla on nykyään tatuointeja ja suinkaan kaikki eivät hymyile, mutta se ei tee heistä kuitenkaan töykeitä!
Vanha sanonta pitänee erittäin usein paikkansa: Niin mrtdä vastaa kuin sinne huudetaan. - Anonyymi
Jotkut ottavat sen sloganin 'asiakas on aina oikesssa' niin itsekkäästi, että palvelussa kuin palvelussa löytyy hyvin usein moitittavaa.
Negatiivinenkin palaute kannattaa esittää rehdisti paikan päällä! - Anonyymi
Asiakkaan oma mieliala voi heijastua myös negatiivisesti asiakaspalvelijaan.
Hymyyn vastataan usein hymyllä.- Anonyymi
Kävin liikkeessä , mutta läksin pois, syy tatuoinnit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin liikkeessä , mutta läksin pois, syy tatuoinnit!
Kukkahattutäti on vähän höperö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkahattutäti on vähän höperö!
Kukkahattutädille käy kaveriksi karvahattusetä ja tästä päätöksestä ei voi valivalivalivalittaa!
Ps. kävin pilkillä Olavinlinnan lähellä ja sain vain kuusi (6) pientä silakkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkahattutädille käy kaveriksi karvahattusetä ja tästä päätöksestä ei voi valivalivalivalittaa!
Ps. kävin pilkillä Olavinlinnan lähellä ja sain vain kuusi (6) pientä silakkaa.Sinäpäs oletkin oikea kalamies juttujen perusteella.
Oliko silakan silmienväli yli 25cm?
- Anonyymi
Onkohan niitä tilattuja kakkuja muuten jo maistettu?
Vai tarttuiko tatuointi liian pahasti? - Anonyymi
Nytten voi aukiolo aikoja pidentää, kun isäntä on lomautettu ja hoitaa lapset kotona.. voi sitä mies parkaa, kun muuta elämää ei ole kun työ ja kaikki vapaa aika menee kotona lapsia hoidellessa. En yhtään ihmettele, että hän on masentunut elämäänsä..
- Anonyymi
No hyvä, että hoitaa lapsiansa, kun on lomautettuna. Kuulostaa aika normaalilta.
Mikähän helevatin kateus-mustamaalaus-typerys lieneekään kampanjoimassa.
- Anonyymi
Voisitteko kokeilla ihan tavan maalais ruoka lounasta! Savonlinnassa ei ole sellaista ruokapaikkaa mistä saisi kunnon koti ruokaa
- Anonyymi
Siiskonen taitaa olla melko kotiruokaa
- Anonyymi
Kotiruokaa tehdään kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotiruokaa tehdään kotona.
Just niin ja kotona suap olla vaikka kuin mualainen.
- Anonyymi
MUUTEN IHAN HYVÄ PAIKKA MUTTA TOSIAAN ASIAKAS PALVELU ON PASKAA...
- Anonyymi
Kerran kävin. Hyvä kahvi ja hyvä pulla, mutta epämiellyttävän ahdas, joten ei mitenkään houkutteleva kahvila.
Olisko seinän takana tyhjää tilaa ...? - Anonyymi
Kahvila tarvitsisi sesonki aikaan lisää työntekijöitä keittiössä oma ja kassalla oma.. epähygieenistä juosta keittiön ja kassan välillä.. ja aika ahdas paikka.. isompaan tilaan saisi muuttua että mahtuisin istumaan
- Anonyymi
Saman olen huomannut ja kädet ovat kuivan näköiset.. kakuista löytyy varmaan ihon palasia
- Anonyymi
Kukas tätä puljua pyörittää
- Anonyymi
Joku lihava tatuoitu nainen on paikalla aina
- Anonyymi
Kotitekoista pizzaa olisi myös hyvä saada
- Anonyymi
Lapsille jäätelöbaari päiviä niikun jenkeissä on
- Anonyymi
Mulla sattu kaaos kanssa lensi kakku naamariin ja yks palo pohjaan samperinsamperi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882