Joo heidän mielestään varmaan mutta ei minun 2hyvää ominaisuutta pitkä toimintaaika 865h 3g verkossa olisi ollut nyt 4g vain 650h .Minunkin mielestä hyvä puhelin olisi ollut text syöttö amerikkalaisesta cat puhelimesta joka kirjain painaa erikseen ja aina tuli automaattinen text syöttö päälle ,vaikka pani pois päältä aina tuli takaisin sotilastason suojaus pöly,isku,vesi ip 65 .30v. Taaksepäin nokia made in finland,7v.nokia made in vietnam,nyt nokia 2023 made in china .Mikä seuraava maa jossa valmistetaan nokia puhelin????.🙄🤔.
Nokia 800 sanovat nokian paras puhelin ikinä
3
264
Vastaukset
- Anonyymi
Nokian 800 sanovat nokian paras puhelin ikinä = Sain pois automaattisen text syötön eri asetuksien kautta löytyi ,nyt tuli ihan kelpo puhelin .Kaikki kytkin pois päältä twitter,fasebook,google,insgarmin .Sitten panin kortin takaisin 100% älypuhelimeen ei ruvennut enään toimimaa kaikki nuo piti kytkeä päälle että rupesi taas toimimaan kaikki poistin yksitellen googlen vain säästin nyt toimii melko kova saldo käyttämättä ,en puhumalla olisi sitä saanut käytettyä .🤔💶.
- Anonyymi
Nokia 800 sanovat nokian paras puhelin ikinä= Ihan kohtalainen puhelin siitä tuli ,mutta ei voita äänitehossa aktiivi käytössä olevaa puhelintani tosi iso ääni nauhoitettuja ääniä palosireenin ääntä nauhoitettu herätys ääneksi 130dba naapuri herää am 5.35 mitä ihmettä siellä oikein kärryyttä jatkuvasti piiputta ,polttaako se joka aamu puuron pohjaan .Hiljaisemmalle äänelle vaihtaa aina kun herää korvat tahtovat piipata.🤔🥺🤫.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014