Nokia 800 sanovat nokian paras puhelin ikinä

Anonyymi-ap

Joo heidän mielestään varmaan mutta ei minun 2hyvää ominaisuutta pitkä toimintaaika 865h 3g verkossa olisi ollut nyt 4g vain 650h .Minunkin mielestä hyvä puhelin olisi ollut text syöttö amerikkalaisesta cat puhelimesta joka kirjain painaa erikseen ja aina tuli automaattinen text syöttö päälle ,vaikka pani pois päältä aina tuli takaisin sotilastason suojaus pöly,isku,vesi ip 65 .30v. Taaksepäin nokia made in finland,7v.nokia made in vietnam,nyt nokia 2023 made in china .Mikä seuraava maa jossa valmistetaan nokia puhelin????.🙄🤔.

3

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nokian 800 sanovat nokian paras puhelin ikinä = Sain pois automaattisen text syötön eri asetuksien kautta löytyi ,nyt tuli ihan kelpo puhelin .Kaikki kytkin pois päältä twitter,fasebook,google,insgarmin .Sitten panin kortin takaisin 100% älypuhelimeen ei ruvennut enään toimimaa kaikki nuo piti kytkeä päälle että rupesi taas toimimaan kaikki poistin yksitellen googlen vain säästin nyt toimii melko kova saldo käyttämättä ,en puhumalla olisi sitä saanut käytettyä .🤔💶.

• Anonyymi

Nokia 800 sanovat nokian paras puhelin ikinä= Ihan kohtalainen puhelin siitä tuli ,mutta ei voita äänitehossa aktiivi käytössä olevaa puhelintani tosi iso ääni nauhoitettuja ääniä palosireenin ääntä nauhoitettu herätys ääneksi 130dba naapuri herää am 5.35 mitä ihmettä siellä oikein kärryyttä jatkuvasti piiputta ,polttaako se joka aamu puuron pohjaan .Hiljaisemmalle äänelle vaihtaa aina kun herää korvat tahtovat piipata.🤔🥺🤫.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1389
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1185
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      212
      1180
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      201
      1171
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      881
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe