Ketyokaa te joilla on
Harkitseva
Saako paneeleista ilmaista sähköä kuten myyjä lupaa kysynvaan
8
209
Vastaukset
- Anonyymi
Eieiei oo joskaan ilmasta. Mutta sulla ei oo koskaan baraa paneleihin urpo
- Anonyymi
Tilillä on ainakin 4 teslanhinta joten saan noin 20 taloon paneelit jummattua ja maksettia itse
Huomennakin kanarialle lomalla
Entäs sinä pääsetkö mukaan
- Anonyymi
Hanki sinä homo oma. Elpmä
Se kanttaa
Sijoittaja guru - Anonyymi
Ei tuu hyt nitään kuj on talbi. Niim se muujakin sano ettib tuu sahjöö ku autinko ei laista ja om lunta pööllä.
- Anonyymi
Ei paneeleista saa sähköä. Sitä saa töpselistä.
- Anonyymi
Sähköstä pitää lähettää kymmenykset kirkolle.
- Anonyymi
Saa kun hankkii ensin 10 000 euron laitteet. Ihan ilmaista !!!!
- Anonyymi
Höh, eip tarvi hankia 10 000 juron penaaleita. Ilmasta sahkoa tule 100 juron penaalilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481221- 1571060
- 57843
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27716Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50714- 8712
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178709- 346688
- 11686
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11651