Olisin halunnut...

Anonyymi-ap

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattelemattomasti.

Tiedän nyt, että et anna minulle anteeksi, mutta olisin jotenkin halunnut hyvittää kaiken, vaikka sillä ei ehkä merkitystä sinulle olekaan.

Minä näin pinnan alle.
Tiedän, että olet hyvä ihminen.
Ansaitset pelkkää hyvää ja tulen aina muistamaan sinut aitona ihmisenä.

Buddha ovenpielestä

97

1611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa. Eikun joo. Tai kenties ehkä.

    • Anonyymi

      Onko sulla buddha oikeesti oven vieressä🤔

      • Anonyymi

        Miksi tästä ketjusta poistuu koko ajan viestit? Näyttäny kolmea jo pitkään. Nyt 4 ja viestejä oli vain 1. Ja yksi poistettu. Onko suomi24 huijari? Vai kuka siellä yp😠😡


      • Anonyymi

        Tällä miehellä ei ole kuule varmaan edes sitä ovea. Viittaatko ehkä johonkin muuhun yksityisasunnon varustukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä miehellä ei ole kuule varmaan edes sitä ovea. Viittaatko ehkä johonkin muuhun yksityisasunnon varustukseen?

        Voitko mennä johonkin muuhun ketjuun jankuttamaan tuota mies-juttuasi?


      • Anonyymi

        No kyllähän se on.


      • Anonyymi

        Buddha on hyviä. Ne rakastaa rauhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko mennä johonkin muuhun ketjuun jankuttamaan tuota mies-juttuasi?

        En usko, että aivan vielä- maailma ei ole siihen vielä valmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että aivan vielä- maailma ei ole siihen vielä valmis

        🥶🥶😎


    • Anonyymi

      Joskus me joudumme elämään kärsien tekojemme seurauksista loppuikämme...
      Tämän voin vain todeta siksi että saanut itsekin kärsiä " huolettomasta huulenheitosta" joka ilmeisesti ollut hyväkin heitto jonkun mielestä.
      En silti ole katkera enkä vaadi anteeksipyyntöä. Se ei korjaa mitään.
      Totean vain asian ja toivon hänen unohtavan minut, sillä enhän ollut muun arvoinen hänelle.

      • Anonyymi

        Voitko sanoa millä perusteella et ollut muun arvoinen hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko sanoa millä perusteella et ollut muun arvoinen hänelle?

        Sinä se jaksat nähdä näistä trollaavan miehen tunnesyövereistä vaivaa. Etsit etsimällä surkeusnarratiivia- miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat nähdä näistä trollaavan miehen tunnesyövereistä vaivaa. Etsit etsimällä surkeusnarratiivia- miksi?

        No kai meillä kaikilla on tunteet? Kaikkia pitää kohdella hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai meillä kaikilla on tunteet? Kaikkia pitää kohdella hyvin.

        Koetko, että suhtaudut yksilöön oikeasti hyväntahtoisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko, että suhtaudut yksilöön oikeasti hyväntahtoisesti?

        Kyllä koen, mutta olen valmis tarkastelemaan käytöstäni, jos joku kokee, että en suhtaudu häneen hyväntahtoisesti.


      • Anonyymi

        Olen paljon ihmisten parissa ollut koko pitkän ikäni
        Kun ihmisellä menee hyvin on itsestään selvyys ja kun huonosti nii voi.
        Mutta ihmiselämän mahtuu jaksoja jolloin oikein mikään luista.suunta muuttuu kuin tyhjästä tuleekin onnela vastaan.
        Oletkos kullut en vaihtaisi mitään pois perustuu siihen,että huonosti menee silloin luodaan pohjaa.hyviä hetkiä on kokoaja jonka on oppii arvotaanmaan aikuinen kulkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen paljon ihmisten parissa ollut koko pitkän ikäni
        Kun ihmisellä menee hyvin on itsestään selvyys ja kun huonosti nii voi.
        Mutta ihmiselämän mahtuu jaksoja jolloin oikein mikään luista.suunta muuttuu kuin tyhjästä tuleekin onnela vastaan.
        Oletkos kullut en vaihtaisi mitään pois perustuu siihen,että huonosti menee silloin luodaan pohjaa.hyviä hetkiä on kokoaja jonka on oppii arvotaanmaan aikuinen kulkija.

        Olen tismalleen samaa mieltä siitä, että jos ihmisellä menee huonosti, niin vain sillä tavalla hän osaa arvostaa hyviä hetkiä.

        Kun elämä antaa sitruunaa, niin voit joko:

        A) pistää suolaa kämmenelle ja vetäistä tequila-paukun naamariin.

        B) viipaloida sen sitruunan ja nakata vesikannuun.

        C) puristaa sen mehuksi.

        Minkä sinä valitset? Oikeaa vastausta ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tismalleen samaa mieltä siitä, että jos ihmisellä menee huonosti, niin vain sillä tavalla hän osaa arvostaa hyviä hetkiä.

        Kun elämä antaa sitruunaa, niin voit joko:

        A) pistää suolaa kämmenelle ja vetäistä tequila-paukun naamariin.

        B) viipaloida sen sitruunan ja nakata vesikannuun.

        C) puristaa sen mehuksi.

        Minkä sinä valitset? Oikeaa vastausta ei ole.

        Valitsen vapauden


    • Anonyymi

      Hmm. Tuskin on häneltä, mutta ei minua haittaa vaikka hän olisi kirjoittanut mitä. Tehnyt mitä vaan.

      • Anonyymi

        Ai koska ei kiinnosta vai? Niinhän se menee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai koska ei kiinnosta vai? Niinhän se menee..

        Ei kun aivan päinvastoin. Siksi kun hän on niin ihana. Mutta olen varma, että hän ei ole kirjoittanut tänne mitään negatiivista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun aivan päinvastoin. Siksi kun hän on niin ihana. Mutta olen varma, että hän ei ole kirjoittanut tänne mitään negatiivista.

        Toivottavasti löydät onnesi hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun aivan päinvastoin. Siksi kun hän on niin ihana. Mutta olen varma, että hän ei ole kirjoittanut tänne mitään negatiivista.

        Hän ei ole oikeasti niin ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole oikeasti niin ihana.

        Ei niin.Olen saanut maistaa sitä pahinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole oikeasti niin ihana.

        🤧sairaanA oOn


    • Anonyymi

      Miksi pyytää tänne kirjoittamiaan juttuja täällä anteeksi, sillä eihän täältä kukaan ketään tunnista.

      • Anonyymi

        Sinusta en tiedä, mutta minä olen pyytänyt anteeksi myös ihan oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta en tiedä, mutta minä olen pyytänyt anteeksi myös ihan oikeassa elämässä.

        Rehellisesti voin sanoa, että en ole tänne kirjoittanut mitään ilkeitä juttuja, ei kuulu tyyliini, kun en ole ilkeä ihminen muutenkaan. Aloitukseksi oli muuten hieman ristiriitainen eli pyydät anteeksi ja samalla korostat tietäväsi toisen olevan hyvä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisesti voin sanoa, että en ole tänne kirjoittanut mitään ilkeitä juttuja, ei kuulu tyyliini, kun en ole ilkeä ihminen muutenkaan. Aloitukseksi oli muuten hieman ristiriitainen eli pyydät anteeksi ja samalla korostat tietäväsi toisen olevan hyvä ihminen.

        Mitä ristiriitaista siinä on, jos on vaikkapa jakanut itse jonkin pienen tunnisteen, eli tehnyt siinä mielessä ajattelemattomasti toista kohtaan? Eihän se mitenkään poista sitä, että se toinen on hyvä ihminen. Syytönhän se toinen siihen on, jos olen ollut niin pässi.


    • Anonyymi

      Ihan ympäri pyöreitä tarinoita😮‍💨

      • Anonyymi

        No älä sitten lue, jos ärsyttää.


      • Anonyymi

        Niinhän täällä mielikuvituksen mikä-mikämaassa aina on provoa provon perään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän täällä mielikuvituksen mikä-mikämaassa aina on provoa provon perään

        Anteeksi. Pidät aloittajaa varmasti vähän höpsönä, mutta kommenttisi alkoi silti hymyilyttämään. Rupesin kuvittelemaan sitä mikämikä -maata. Harmi, sinusta saa sellaisen kuvan, että koet kaiken olevan trollausta täällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi. Pidät aloittajaa varmasti vähän höpsönä, mutta kommenttisi alkoi silti hymyilyttämään. Rupesin kuvittelemaan sitä mikämikä -maata. Harmi, sinusta saa sellaisen kuvan, että koet kaiken olevan trollausta täällä palstalla.

        Sinä olet se muija kuka on sekoittanut mikä,mikä maan,tavallisen maan ja netin samaksi maaksi.
        Bimbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se muija kuka on sekoittanut mikä,mikä maan,tavallisen maan ja netin samaksi maaksi.
        Bimbo.

        No sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Harmi, kun toiset meistä turvautuvat aseisiin ja alkavat tuomitsemaan ja haukkumaan anonyymejä heti kättelyssä.

        Mikäli viittaat kommentillasi mielenterveysongelmiin, niin diagnooseja ja lääkitystä minulla ei ole. En kuitenkaan väheksy heitä jolla on diagnooseja ja lääkityksiä.

        Monestihan ilkeät ihmiset voivat pilata toisen elämän. Millainen ihminen itse olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se muija kuka on sekoittanut mikä,mikä maan,tavallisen maan ja netin samaksi maaksi.
        Bimbo.

        Sinä olet se hapansilakka joka on muodostanut palstan provokandiasta yhtä ihmistä koskevan obsessiivisen rakennelman et näe mitään muuta varmaan myöskään irl kuin tämän infernaalisen kateuden kohteen jota yritä murskata lapsellisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se hapansilakka joka on muodostanut palstan provokandiasta yhtä ihmistä koskevan obsessiivisen rakennelman et näe mitään muuta varmaan myöskään irl kuin tämän infernaalisen kateuden kohteen jota yritä murskata lapsellisesti

        🧏‍♀️🧏‍♀️


    • Anonyymi

      Jankutatko taas sille varatulle H.r.lle?
      Ei se välitä kakkaakaan oikeasti ,se on narsku.

      • Anonyymi

        No en jankuta kenellekään horolle. Eikä tässä tilanteessa mielestäni kummalakaan ole diagnooseja mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en jankuta kenellekään horolle. Eikä tässä tilanteessa mielestäni kummalakaan ole diagnooseja mistään.

        Narsismia ei voi diagnosoidakkaan. Sen olemassa olo tiedetään kyllä. Kvg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsismia ei voi diagnosoidakkaan. Sen olemassa olo tiedetään kyllä. Kvg

        Älä viitsi jankuttaa narsismista ja syyttää toista narsistiksi. Olen lukenut narsismista ja ollut joskus sellaisen uhri.

        He eivät edes yritä olla toisia kohtaan hyviä ja kannustavia, jos eivät itse hyötyisi siitä jotenkin.

        Ei heille tule hyvä mieli siitä, jos toisella on hyvä mieli. Eivät he ajattele toisia ennen kuin ajattelevat itseään.

        He tekevät tarkoituksen mukaisesti pahaa toisille yhä uudestaan ja uudestaan. He nauttivat siitä, jos saavat toisen poljettua alimpaan maan rakoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en jankuta kenellekään horolle. Eikä tässä tilanteessa mielestäni kummalakaan ole diagnooseja mistään.

        Jos olisi yksinkertaisempi niin nämä teennäiset provomiehen draamat vaikuttaisi ihan uskottavalta, vaikka mistään ne ei ala ja mihinkään ne ei pääty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi jankuttaa narsismista ja syyttää toista narsistiksi. Olen lukenut narsismista ja ollut joskus sellaisen uhri.

        He eivät edes yritä olla toisia kohtaan hyviä ja kannustavia, jos eivät itse hyötyisi siitä jotenkin.

        Ei heille tule hyvä mieli siitä, jos toisella on hyvä mieli. Eivät he ajattele toisia ennen kuin ajattelevat itseään.

        He tekevät tarkoituksen mukaisesti pahaa toisille yhä uudestaan ja uudestaan. He nauttivat siitä, jos saavat toisen poljettua alimpaan maan rakoon.

        voi herranen aika sentaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi jankuttaa narsismista ja syyttää toista narsistiksi. Olen lukenut narsismista ja ollut joskus sellaisen uhri.

        He eivät edes yritä olla toisia kohtaan hyviä ja kannustavia, jos eivät itse hyötyisi siitä jotenkin.

        Ei heille tule hyvä mieli siitä, jos toisella on hyvä mieli. Eivät he ajattele toisia ennen kuin ajattelevat itseään.

        He tekevät tarkoituksen mukaisesti pahaa toisille yhä uudestaan ja uudestaan. He nauttivat siitä, jos saavat toisen poljettua alimpaan maan rakoon.

        Aina en ymmärrä että narsistista puhuvat heidän uhrit, ei heidän tai heidän ilmiöiden voittajat. Missä ovat ylpeät narsismin voittajat?

        Voin selittää sitä absurdia sillä että vaikkakuinka nopea ja älykäs joku olisi, ihmiset yleensä ovat perifeerisen hermoston alistettumia(varsinkin viime vuosikymmenien terveyden laskemisen muodikaassa tilanteessa) (voin kertoalisää mutta en lähdesiihen juuri nyt).

        Tajunta vaikka kuinka laajentunut olisi, ei voi olla nopeampi kuin perifeerinen hermosto.

        Narsistit yrittävät elätä se tasolla, ei tajunnan tasolla.

        Siksi yleensä heitä ei voiteta ja en itse ole ikinä kuullut oikeista voittoista. Yleensä eivät puhu että se oo edes mahdollinen.

        Koska ovat katkerat ja kyyniset, ja vaikka ratkaisemattomia ongelmia itseä vastaan asettaminen kehittää kaikki tajunnan ja aivojen kykyä, se myös vaatii paljon resursseja. Ja ilman taitoja muuttaa toisia toisiksi resursseiksi tai huomata semmoisia muutoksia , jopa niiden erikseen varastoimista omassa elämässä.

        Puoliluonnolliset (en usko yliluonnolliseen, vaan rajatietoihin uskon) viitteet sanovat että ... okei ei ole väliä.

        Sanon lyhyesti että kuulin että Suomen kieli opettaa synkkyyttä Ruotsin kieli opettaa optimismia, ja jos trolli itseä rajoittaa van kielen käsitteillä sitten hän voi uppoa pessimismin sokkeloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi yksinkertaisempi niin nämä teennäiset provomiehen draamat vaikuttaisi ihan uskottavalta, vaikka mistään ne ei ala ja mihinkään ne ei pääty

        Kaikilla meillä on tunteet. Niillä trolleillakin, vaikka en itse olekaan sellainen. Ihan siis vain sillä perusteella miten vähän teen aloituksia.


      • Anonyymi
        Valmistapaamaan1 kirjoitti:

        Aina en ymmärrä että narsistista puhuvat heidän uhrit, ei heidän tai heidän ilmiöiden voittajat. Missä ovat ylpeät narsismin voittajat?

        Voin selittää sitä absurdia sillä että vaikkakuinka nopea ja älykäs joku olisi, ihmiset yleensä ovat perifeerisen hermoston alistettumia(varsinkin viime vuosikymmenien terveyden laskemisen muodikaassa tilanteessa) (voin kertoalisää mutta en lähdesiihen juuri nyt).

        Tajunta vaikka kuinka laajentunut olisi, ei voi olla nopeampi kuin perifeerinen hermosto.

        Narsistit yrittävät elätä se tasolla, ei tajunnan tasolla.

        Siksi yleensä heitä ei voiteta ja en itse ole ikinä kuullut oikeista voittoista. Yleensä eivät puhu että se oo edes mahdollinen.

        Koska ovat katkerat ja kyyniset, ja vaikka ratkaisemattomia ongelmia itseä vastaan asettaminen kehittää kaikki tajunnan ja aivojen kykyä, se myös vaatii paljon resursseja. Ja ilman taitoja muuttaa toisia toisiksi resursseiksi tai huomata semmoisia muutoksia , jopa niiden erikseen varastoimista omassa elämässä.

        Puoliluonnolliset (en usko yliluonnolliseen, vaan rajatietoihin uskon) viitteet sanovat että ... okei ei ole väliä.

        Sanon lyhyesti että kuulin että Suomen kieli opettaa synkkyyttä Ruotsin kieli opettaa optimismia, ja jos trolli itseä rajoittaa van kielen käsitteillä sitten hän voi uppoa pessimismin sokkeloihin.

        Narsistin tunnistaa yhdellä tavalla,astu sen varpaille ,alkaa ajojahti ja ei lopu.
        Täällä on pienesti astuttu varpaille ja sota paisui mielettömiin mitta suhteisiin.Narsistilla kun on se hovi.
        Narsisti horoskooppi osaa kietoa ja kiehtoa ihmisiä puolelleen ,käyttää kaikkia manipuloinnin keinoja saada porukkaa taakseen..uhrautuminen on yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistin tunnistaa yhdellä tavalla,astu sen varpaille ,alkaa ajojahti ja ei lopu.
        Täällä on pienesti astuttu varpaille ja sota paisui mielettömiin mitta suhteisiin.Narsistilla kun on se hovi.
        Narsisti horoskooppi osaa kietoa ja kiehtoa ihmisiä puolelleen ,käyttää kaikkia manipuloinnin keinoja saada porukkaa taakseen..uhrautuminen on yksi.

        *horo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi jankuttaa narsismista ja syyttää toista narsistiksi. Olen lukenut narsismista ja ollut joskus sellaisen uhri.

        He eivät edes yritä olla toisia kohtaan hyviä ja kannustavia, jos eivät itse hyötyisi siitä jotenkin.

        Ei heille tule hyvä mieli siitä, jos toisella on hyvä mieli. Eivät he ajattele toisia ennen kuin ajattelevat itseään.

        He tekevät tarkoituksen mukaisesti pahaa toisille yhä uudestaan ja uudestaan. He nauttivat siitä, jos saavat toisen poljettua alimpaan maan rakoon.

        Narsisti ei pääse koskaan yli siitä jos homma jää puolitiehen tai tyssää alkumetreille. Heikkoja ns ihmisiä ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistin tunnistaa yhdellä tavalla,astu sen varpaille ,alkaa ajojahti ja ei lopu.
        Täällä on pienesti astuttu varpaille ja sota paisui mielettömiin mitta suhteisiin.Narsistilla kun on se hovi.
        Narsisti horoskooppi osaa kietoa ja kiehtoa ihmisiä puolelleen ,käyttää kaikkia manipuloinnin keinoja saada porukkaa taakseen..uhrautuminen on yksi.

        Minulla on ollut joskus narsisti esimiehenä. Muuta kokemusta ei ole narsistista. Tuosta esimiehestä jäi sellaiset traumat, että niiden käsitteleminen kesti useamman vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en jankuta kenellekään horolle. Eikä tässä tilanteessa mielestäni kummalakaan ole diagnooseja mistään.

        Jos se on varattu ja vaihtaa puolisoa muutaman vuoden välein ensin leikkimällä ihmisillä kuukausia niin kyllä semmonen on narsku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti ei pääse koskaan yli siitä jos homma jää puolitiehen tai tyssää alkumetreille. Heikkoja ns ihmisiä ovat

        Eikä ne jätä kostamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ne jätä kostamatta.

        Joo ja heidän kosto on aina oikeutettu ja ei tule koskaan valmiiksi, piruparst


      • Anonyymi

        J on varattu koita jo käsittää. Hänellä o jo S ja he ovat onnellisesti yhdessä.


    • En tiedä onko se oikea palsta ja tunnistavatko toisia ihmiset, mutta kyllä kirjoittamasi juttu heijastuu minussa, ja luen.

      Laitan viestin että yllätyksieni tyyli jatkuisi

    • Jostain aina jotakin muodostuu. Se ei katoaa.

    • On yksi juttu joka vielä vuosisatoja tulee olla loukkaava. Tässä ei ollutmainittuja on vaikea arvatamitä se on. Viestit ovat hyviä.

      • Anonyymi

        Sun viestit on naisen tonoviestejä🤣ihan diibadaapaa. Lue mikä niissä on sanoma. Tuulihuuliaheiluttaa🤣ihan kamalan typerä edes lukea sun vastauksia kun niissä ei lue mitään asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun viestit on naisen tonoviestejä🤣ihan diibadaapaa. Lue mikä niissä on sanoma. Tuulihuuliaheiluttaa🤣ihan kamalan typerä edes lukea sun vastauksia kun niissä ei lue mitään asiaa

        Et siis mies jaksa edes itse omia juttujasi? No jospa se päivä vielä paistaa🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun viestit on naisen tonoviestejä🤣ihan diibadaapaa. Lue mikä niissä on sanoma. Tuulihuuliaheiluttaa🤣ihan kamalan typerä edes lukea sun vastauksia kun niissä ei lue mitään asiaa

        Lyhyesti sanoen psykosomaatikka on asia.

        Suurella todennäköisyydellä olet hetero ja siksi varmasti saatat tiedä sitä murrosiästä asti.

        Pidempää systeemiä on turha joka kerta aloittaa kirjoittamaan, en usko että monet lukevat


      • Valmistapaamaan1 kirjoitti:

        Lyhyesti sanoen psykosomaatikka on asia.

        Suurella todennäköisyydellä olet hetero ja siksi varmasti saatat tiedä sitä murrosiästä asti.

        Pidempää systeemiä on turha joka kerta aloittaa kirjoittamaan, en usko että monet lukevat

        Älä usko mielensä pahoittajia. He sanelevat liikaa narratiivia. Semmoinen diktatuuri ilman diktaatoria.

        Olen suurella todennäköisyydellä hetero ja saatat huomata tai muista muiden tarinoista sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun viestit on naisen tonoviestejä🤣ihan diibadaapaa. Lue mikä niissä on sanoma. Tuulihuuliaheiluttaa🤣ihan kamalan typerä edes lukea sun vastauksia kun niissä ei lue mitään asiaa

        Mikäli tulet toisen ketjuun nauramaan jollekin ihmiselle, niin voisit tehdä selväksi, et ole ketjun aloittaja!


      • Anonyymi
        Valmistapaamaan1 kirjoitti:

        Lyhyesti sanoen psykosomaatikka on asia.

        Suurella todennäköisyydellä olet hetero ja siksi varmasti saatat tiedä sitä murrosiästä asti.

        Pidempää systeemiä on turha joka kerta aloittaa kirjoittamaan, en usko että monet lukevat

        No ei ainakaan sun juttuja😅


      • Anonyymi
        Valmistapaamaan1 kirjoitti:

        Älä usko mielensä pahoittajia. He sanelevat liikaa narratiivia. Semmoinen diktatuuri ilman diktaatoria.

        Olen suurella todennäköisyydellä hetero ja saatat huomata tai muista muiden tarinoista sitä.

        Mistä vtusta sä revit tähän diktaattorit ja hetskut ym presidentit ja kippari kallet🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ainakaan sun juttuja😅

        Miksi sinä sinä sitten kommentoit aika maanisesti ja vähän hermostuneen oloisesti tuon äijän juttuja, tekeekö se sinun päähänpistoista oikeita? Et vaikuta kovin älykkäältä, onko ihan mitattu ja hännille jääneeksi todettu?


    • Anonyymi

      Ei kait nyt näitä voi jutella selviksi vaikuttamalta täysin sekaisin olevalle. Ensinnäkin itse edes kehtaisi kysyä onko hän tänne kirjoittanut saatikka alkaa tilittää omia kirjoituksiani.

      • Anonyymi

        Hautaatko kaiken täällä kirjoitetun tänne, vaikka se väkisinkin joskus laittaa mietityttämään? Onko parempi, et niitä ei käsittele ollenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hautaatko kaiken täällä kirjoitetun tänne, vaikka se väkisinkin joskus laittaa mietityttämään? Onko parempi, et niitä ei käsittele ollenkaan?

        Lisään vielä, että rohkenen väittää toisen palstalla olleen ymmärtävän paremmin kuin sellaisen, joka ei ole koskaan palstalla käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hautaatko kaiken täällä kirjoitetun tänne, vaikka se väkisinkin joskus laittaa mietityttämään? Onko parempi, et niitä ei käsittele ollenkaan?

        Minun pitäisi ensinnäkin kohdata hänet jossain kasvotusten että voisi jonkun keskustelun edes aloittaa. Sekin on todella epätodennäköistä että missään enää kohdataan. En rupea tälläistä missään viesteissä käymään läpi. Tänne se todennäköisesti jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että rohkenen väittää toisen palstalla olleen ymmärtävän paremmin kuin sellaisen, joka ei ole koskaan palstalla käynyt.

        Enhän minä voi edes tietää onko hän täällä koskaan oikeasti ollutkaan. Olenko kuvitellut kaiken. Jälkimmäinen tuntuu järkevämmältä.


      • Anonyymi

        Tiedän että on kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hautaatko kaiken täällä kirjoitetun tänne, vaikka se väkisinkin joskus laittaa mietityttämään? Onko parempi, et niitä ei käsittele ollenkaan?

        Sitte jos käsittelee, hyökkää viestin viejän ja tuoja kimppuun porukalla.Syyttää muita omasta pelkuruudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun pitäisi ensinnäkin kohdata hänet jossain kasvotusten että voisi jonkun keskustelun edes aloittaa. Sekin on todella epätodennäköistä että missään enää kohdataan. En rupea tälläistä missään viesteissä käymään läpi. Tänne se todennäköisesti jää.

        Nyt on oikeaa puhetta!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitte jos käsittelee, hyökkää viestin viejän ja tuoja kimppuun porukalla.Syyttää muita omasta pelkuruudestaan.

        Miten niin et kohtaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin et kohtaa??

        Jos nyt olen oikein käsittänyt meidän välillä on n. 4 h ajomatka.


    • Anonyymi

      KÄYKÄÄÄÄÄ IRL JUTTEELEEEN JOS ASUTTE SAMAL PAIKKAKUNNALLA JA JOPA ALKE KILSAN PÄÄSSÄ TOISISTANNE.
      YLI VUOSI TÄÄLLÄ 24/ 7 SUREMISET ON JO SAIRASTA.

      • Anonyymi

        EIKÖ MUKA OO MITÄÄN RAUHOTTAVAA PILLERIÄ ETTÄ USKALLAT SUORAAN SELVITTÄÄ ASIAT TOISELL!!!!???!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIKÖ MUKA OO MITÄÄN RAUHOTTAVAA PILLERIÄ ETTÄ USKALLAT SUORAAN SELVITTÄÄ ASIAT TOISELL!!!!???!!

        Samaa mieltä💪taitaa olla aika nössö mieheksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä💪taitaa olla aika nössö mieheksi

        En tiedä nössö mutta rikkonainen täytyy olla eli kauheita kokemuksia ihmisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä💪taitaa olla aika nössö mieheksi

        Menisitkö muualle haukkummaan toisia ihmisiä. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIKÖ MUKA OO MITÄÄN RAUHOTTAVAA PILLERIÄ ETTÄ USKALLAT SUORAAN SELVITTÄÄ ASIAT TOISELL!!!!???!!

        Lopettaisitko tuon huutamisen. Kiitos!


    • Anonyymi

      Tämä ketju täyttyi ilmeisesti sellaisesta välien selvittelystä, johon minä en kuulu, joten poistun omasta alouttamastani ketjusta. Koittakaa ihmiset saada jostain parempi fiilis ja voikaa paremmin!

      Ap.

      • Anonyymi

        Tämä ketjusi täyttyi mies jälleen kerran eeppisistä feikkidraamoista ja parista interventiosta, että miettikää näitä juttuja vähän


    • Anonyymi

      Ota yhteyttä, jos asiat jäi mietityttämään.

    • Anonyymi

      Olet mies roskakirjoittelusi kanssa kuin katolilainen taparikollinen joka lähtee keikan jälkeen ripille, rukoilee muutaman ave marian ja sittrn geeliä tukkaan. Kaikki me ymmärretään sisälukutaitoa sen verran, että olet se tyyppi joka kirjoittelee kaikista mahdollisista naisista ihan täyttä skeidaa

    • Anonyymi

      me too.

    • Anonyymi

      Joo ei sitä päissäänkään keskustella 😁🤣 Hyvä kun sanoit Selvä!

    • Anonyymi

      Minäkin olisin halunnut jutella hänelle. Tai juteltinhan me, niitä näitä epäolennaisuuksia. Paljon keskusteltiin vuosien varrella, mutta ei koskaan meistä. Kaipaan niin paljon.

    • Anonyymi

      Se ei ole tarpeen. Tiedän niin hyvin peitteleväni omaa hylkäämisen pelkoani salailun ja välinpitämättömyyden naamioiden alla. Ja aiheuttavani tällä monenlaista kasautuvaa häiriötä ympäröivään todellisuuteen. SInun sovituksesi olkoon se lukko jolla suljet oven kaikkeen tähän tapahtuneeseen. Minulla on otettavana tämä oma vastuuni tekemisistäni että voisin vielä joskus toimia toisin. Arvet tulevat epäilemättä haalistumaan kaikilta osallisilta mutta eivät koskaan olemattomiin. Kun herää vihdoin tekoihinsa, joiden aikana on ehtinyt siirtyä öiseen välinpitämättömyyden kylmään ja hohtavaan maahan, siihen karuun maahan, jossa tähtiin katsoessaan tuntee vain niiden kylmän loiston. Se on jatkuvuutta, talven ytimessä, ja itse on se villi, joka tulee tuhoamaan itsensä peittäen lumen lailla kaiken unohdukseen. Sen jälkeen ei oikeastaan koskaan ole siellä minne ikinä tuleekaan menneeksi.

    • Anonyymi

      Hei, saat kaiken anteeksi...olet kultainen :) Hyvää joulun odotusta.

    • Anonyymi

      Eipä meillä ole mitään juteltavaa enään et osaa yhtään mitään muuta kuin kiusata kiusata ja kiusata hyvästi

    • Anonyymi

      😠😡🤡🤡🤓🤓🤓

    • Anonyymi

      🤮🤮🤮

    • Anonyymi

      Saiaitten palsta,pieruaaaaaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe