Loimaa hakee osaamis koordinaattorina, eiks Loimaalla osata enää mitää tehdä kun joka paikkaan tarvitaan konsulttia tai jotai kehittämis päällikköö. Mihin on päättäjiltä kadonnut tavallinen maalaisjärki.
Maksetaan turhasta sinne ja tänne. Ja sit itketään että ei oo ragaat. Nekin rahat vois sijoittaa vanhuksiin ja lapsiin. Sillä vanhuksia täällä on todella paljon
Osaamis koordinaattori
Anonyymi-ap
3
454
Vastaukset
- Anonyymi
No niin just!
Taitaa olla vähän niinku Tunkkarin seuraaja vähän fiinimmällä tittelillä.
lajijasuris - Anonyymi
Osaamiskoordinaattori on yhdyssana, ei taida aloittajalla ainakaan tietotaito riittää, ehkä sitä konsulttia tai kehittämispäällikköä (myöskin yhdyssana) sittenkin tarvitaan.
- Anonyymi
Niin näkyy, minä mummo taas kirjoitin väärin, mut siitä huolimatta Loimaan ei tartte tollasiin tuhlata rahaa. Asiat tärkeysjärjestykseen tehdään itse ja suunnitellaan niin säästyy rahaa jota Loimaalla ei ole ja kohta on vielä vähemmän kun ei ole veron maksajiakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81528- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1081088Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli184749Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253726- 81725
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633