Samaa hörhöilyä..

Onko täällä ollu jotku Ressu-viikot, kun yhdestä ihmisestä riittää aloituksia?
Vai itsekkö kirjoittaa?

Näkynyt myös aloituksia vaikkapa v. 2014, joissa ihan samaa, joten mikään ei ole muuttunut.

Eihän sitä natista saisi, mutta tänään sattuu olemaan kitinäpäivä...

33

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kateellisten panettelua. Aihetta käsiteltiin aamupäivällä "kansakunnan kahvitunti" radio-ohjelmassa. Muuten tärkein jäi käsittelemättä. Vain narsisti on toisille kateellinen. Onnellinen, ja elämääsä tyytyväinen ihminen ei koskaan kadehdi muita. Tällainen henkilö on mm Kokkolan viisain mies - Ressu...

      • Anonyymi

        Jotenkin vaikuttaa valheelta myös tuo väite, sait 6 ääntä vaaleissa, eli olet valehtelija, poliisi pidättämään valehtelija


      • Anonyymi

        Pitäisi ensin keksiä että mistä syystä tuollaista voisi kadehtia? Pelkkä yksinäinen hörhö nettihäirikkö.


      • Mulle tulee aina vain vaikutelma, että on keltainen neste virrannut väärään suuntaan...


    • Anonyymi

      Kyl tääl ovat olleet Ressu-viikot siitä alkaen ku mä ekan kerran eksyin tälle saitille :) Ainaskin vuodesta 2015.

      - Artsi

      • No niinpä...

        Mua kyllä oikeasti hämmästytti, ku vilkaisin noita vanhoja ylösnostettuja, ettei mikään ole muuttunut.


    • Anonyymi

      Ai onkos toi Kitinä oikein nimipäiväkalenteris? :D

      - Artsi

      • Anonyymi

        Ressu-realisti (Reijo Kivelä) on Kokkolan Kingsi! On ollut jo 36 vuotta, ja on ehdottomasti kaupungin viisain mies. Viittä kieltä puhuva, ja kaiken osaava monitaituri:
        Mm eläinystävä, laulaja, runoilija, juhlapuhuja, taidemaalari, puutarhuri, rakentaja, ystäväpalvelija, vapaaehtoistyöläinen, kaikkien auttaja, hellyttävä hoituri, lasten ja nuorison idoli, kunnioitettu kansalainen, esimerkillinen isä, tuta ja kasvattaja. Tuhansia varusmiehiä ja satoja naisia kouluttanut upseeri. Sotatieteiden Maisteri, Kokkojoen puhdistaja, kymmenien ideoitten isä, Kokkolan kehittäjä, ulkoalueitten suunnittelija yms jne ja ja ja!!!...


      • No ei :))
        Mulle vain tuli tunne aamulla ku heräsin, että tänään saa/ joutuu kitistä :}

        Arvaa helpottiko?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei :))
        Mulle vain tuli tunne aamulla ku heräsin, että tänään saa/ joutuu kitistä :}

        Arvaa helpottiko?

        Sä nousit vääräl jalalla toisin sanoen? ;)

        - Artsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä nousit vääräl jalalla toisin sanoen? ;)

        - Artsi

        Kummalla jalalla nousit?

        -Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä nousit vääräl jalalla toisin sanoen? ;)

        - Artsi

        Mä olen ollut laiska kirjautumaan mut ny sit täytyi ku joku ryhtyi feikkaamaan Artsi-setää. Tää on viel aitoo Artsii mut noi allaolevat eivät ole.


      • artagnan kirjoitti:

        Mä olen ollut laiska kirjautumaan mut ny sit täytyi ku joku ryhtyi feikkaamaan Artsi-setää. Tää on viel aitoo Artsii mut noi allaolevat eivät ole.

        No minä jo aattelin, että mites Artsi noin pätkittäin pistelee :)

        Mä muutes, ku oikein muistelin, nii heitin molemmat kintut yhtäaikaa lattiaan :}

        Ehkä oliski pitäny ottaa vähän hitaammin, niin olis ehkä tullut muuta ku kitinäpäivä.

        Mistähän se johtuuki, että naisille osuu eniten tämmösiä natinapäiviä...?
        Miksei miehet niinkää kitise... :}


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei :))
        Mulle vain tuli tunne aamulla ku heräsin, että tänään saa/ joutuu kitistä :}

        Arvaa helpottiko?

        No varmasi ja joulun tunnelmaa.

        -Artsi


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No minä jo aattelin, että mites Artsi noin pätkittäin pistelee :)

        Mä muutes, ku oikein muistelin, nii heitin molemmat kintut yhtäaikaa lattiaan :}

        Ehkä oliski pitäny ottaa vähän hitaammin, niin olis ehkä tullut muuta ku kitinäpäivä.

        Mistähän se johtuuki, että naisille osuu eniten tämmösiä natinapäiviä...?
        Miksei miehet niinkää kitise... :}

        Vaihtarit, ukko laistaa kotitöistä ja maata mötköttää sohvalla. Siinäpäs niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtarit, ukko laistaa kotitöistä ja maata mötköttää sohvalla. Siinäpäs niitä.

        Syitä natinaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtarit, ukko laistaa kotitöistä ja maata mötköttää sohvalla. Siinäpäs niitä.

        Ressu on ihana. Rakastan Reijon rentoa elämäntapaa, jämäkkää luonnetta, päättäväisyyttä, lempeyttä, suloisuutta, ymmärrystä, viisautta, neroutta, ja kaikkea sitä mitä geeniperimä on Reijolle antanut...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtarit, ukko laistaa kotitöistä ja maata mötköttää sohvalla. Siinäpäs niitä.

        Tuon täytyy tarkoittaa vaan sitä, että me naiset ollaan helppoja elämänkumppaneita, kun miesten ei tarvitse natista eikä kitistä.

        Mikä oivallus, ihan mulla sytty lamppu pään päälle..


    • Anonyymi

      Älä nouse sillä keskimmäisellä!

      -Artsi

      • Anonyymi

        Ressu on kaikkien rakas.


    • Oletteko koskaan huomioinut sitä, että mitä enemmän ihminen on joutunut elämässään kohtaamaan vastoinkäymisiä, niin sitä enemmän häneltä löytyy inhimmillisyyttä ja empaattisuutta?

      Tietysti on ihmisiä, joilta löytyy näitä ilman isoja vaikeuksiakin, mutta useimmiten vaikeuksien kautta ymmärrys moniin asioihin kasvaa.

      • Anonyymi

        Niitäkin löytyy joilla vastoinkäymiset vievät empatiakyvyn. Ovat kireitä kuin viulunkielet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitäkin löytyy joilla vastoinkäymiset vievät empatiakyvyn. Ovat kireitä kuin viulunkielet.

        Niin, kyllä osa katkeroituukin vastoinkäymisten takia, ja tulee kyyniseksi.


      • Anonyymi

        Hyvä Ressu. Lasken sekunteja koska kommenttisi poistuu. Nimittäin, tuo Tinttu-Linttuli on sivuston yksi ylläpitäjä. Ja ämmä ei voi sietää häneen kohdistuvaa kielteistä arvostelua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Ressu. Lasken sekunteja koska kommenttisi poistuu. Nimittäin, tuo Tinttu-Linttuli on sivuston yksi ylläpitäjä. Ja ämmä ei voi sietää häneen kohdistuvaa kielteistä arvostelua...

        Poistuihan se kuten Ressu ennusti. Mutta tallessa on, ja ilmestyy pian sivustolle...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Ressu. Lasken sekunteja koska kommenttisi poistuu. Nimittäin, tuo Tinttu-Linttuli on sivuston yksi ylläpitäjä. Ja ämmä ei voi sietää häneen kohdistuvaa kielteistä arvostelua...

        Niin, kannattaa vapista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistuihan se kuten Ressu ennusti. Mutta tallessa on, ja ilmestyy pian sivustolle...

        On kyllä hämmentävän tyhmä tuo arvailija. Enää ei sitten muuta elämää olekaan kuin nettihäiriköinti.


      • Anonyymi

        Kylläpä vähintään puolet on syntymässä saatua. Vaikea kuvitella että jonkin umpinarsisti tapaus syntyisi tietyillä tavoin kasvattaen. Täytyy olla jokin pään sisäinen vamma jo syntyessään tällainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä vähintään puolet on syntymässä saatua. Vaikea kuvitella että jonkin umpinarsisti tapaus syntyisi tietyillä tavoin kasvattaen. Täytyy olla jokin pään sisäinen vamma jo syntyessään tällainen.

        Oot kyllä oikeassa...


    • Anonyymi

      Joo olet ihan oikeassa muuten,kyllähän kokkolassa on omat tähtensä myös kokkolaan liitetyilllä paikkakunnilla niitä riitää ja myös kokkolan kaunpunginhallituksesa,etenki demuisa ja vassareisa eikä unohdeta keskustaa niillä vasta kitinöö riittääki

      • Anonyymi

        Etpä sinäkään mikään erikoinen välkky liene jo vaikka kirjoituvirheiden puolesta, että sellainen porvari taas olevinaan.


    • Keskiviikkona on itsenäisyyspäivä. Hienoa, että sitä saadaan juhlia, mutta kyllähän ihan tavikselle se on enimmäkseen ylimääräinen palkallinen vapaa ( jos arkipäivälle sattuu)

      Herrasväki juhlii, ja me normikansa kattellaan ketä siellä linnassa on, ja minkälaisessa koltussa kukakin.

    • Anonyymi

      Olin Ressun kanssa samaa aikaa koulussa ja sitä piti jatkuvasti suojella,mutta minkäs teet tää maailma on kova ja jos ei ole itse kova niin tallotaan jualkoihin niin se on fakta hiiri ei saa olla pitää olla leijona

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe