Suomen leijonan ansioristi.

Anonyymi-ap

Miten sivari voidaan palkita tuolla merkillä?

15

787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensi viikolla on vastaavat merkit kirpputorilla myynnissä - häpeähän tuota on sivarin kanssa kantaa.

• Anonyymi

Jos siihen auttaa sopivan puolueen jäsenkirja?

• Anonyymi

Ja pitää olla rasisti ilmeisesti myös.

• Anonyymi

Auttaako sekin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auttaako sekin?

Näkyi auttavan.

• Anonyymi

Olet varmaan itse käynyt armeijan. Mitä merkkejä sait?

• Anonyymi

Kävin,ihan vänrikki olen, ja kertaa massa usein. Onneksi en enää asu Kalajoella,ahdistaa koko paikka. Toki seuraan entisen kotipitäjän tapahtumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin,ihan vänrikki olen, ja kertaa massa usein. Onneksi en enää asu Kalajoella,ahdistaa koko paikka. Toki seuraan entisen kotipitäjän tapahtumia.

Miten sää oot aina vain vänrikki jos olet käynyt useasti kertaamassa, taidat olla koiraslotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sää oot aina vain vänrikki jos olet käynyt useasti kertaamassa, taidat olla koiraslotta.

Joku kommentoinut minuna näemmä.

• Anonyymi

Aivan turhanpäiväisiä killuttimia tuollaiset arvomerkit. Eihän ne ole kuin pala kangasta ja metallia. Mieluummin annettaisiin vaikka vuodeksi vapautus verojen maksusta, siitä olisi sentään jotain käytännön hyötyä. Kun Mannerheimin ristejä aikanaan jaettiin, niihin liittyi 50 000 markan palkkio.

• Anonyymi

Ehkäpä Miihkulin ansiomerkkiä ei kannata verrata Mannerheimin ristin ritareihin.... tai eipä tuossa kyllä verrattukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä Miihkulin ansiomerkkiä ei kannata verrata Mannerheimin ristin ritareihin.... tai eipä tuossa kyllä verrattukaan.

Niin, ei verrattu. Tuohan on joku ehdottanut. Arvauksia,onko ketä nuoleskeltu että sai mitalin? Joku kepulainen tai miksei Puoskarikin.
        Mutta ihmettelen kun rehtorina voi olla ja ei hyväksy erilaisuutta. Sääli koulussa olevia erilaisia lapsia/ nuoria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei verrattu. Tuohan on joku ehdottanut. Arvauksia,onko ketä nuoleskeltu että sai mitalin? Joku kepulainen tai miksei Puoskarikin.
        Mutta ihmettelen kun rehtorina voi olla ja ei hyväksy erilaisuutta. Sääli koulussa olevia erilaisia lapsia/ nuoria.

Miihkuli ohjataan loppuunkäytettynä sivuraiteelle jatkossa - tässä oli lipaisusta palkkio.

• Anonyymi

Kyllähän Riksakin oli mitalinsa ansainnut... wohhoohooo

• Anonyymi

Näin sivarina sain minäkin ansio merkin piti olla vaan Halosen kolmas pyörä. Ei mitään mutta Haaviston myös

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72