Suomen leijonan ansioristi.

Anonyymi-ap

Miten sivari voidaan palkita tuolla merkillä?

15

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensi viikolla on vastaavat merkit kirpputorilla myynnissä - häpeähän tuota on sivarin kanssa kantaa.

    • Anonyymi

      Jos siihen auttaa sopivan puolueen jäsenkirja?

    • Anonyymi

      Ja pitää olla rasisti ilmeisesti myös.

      • Anonyymi

        Auttaako sekin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttaako sekin?

        Näkyi auttavan.


    • Anonyymi

      Olet varmaan itse käynyt armeijan. Mitä merkkejä sait?

      • Anonyymi

        Kävin,ihan vänrikki olen, ja kertaa massa usein. Onneksi en enää asu Kalajoella,ahdistaa koko paikka. Toki seuraan entisen kotipitäjän tapahtumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin,ihan vänrikki olen, ja kertaa massa usein. Onneksi en enää asu Kalajoella,ahdistaa koko paikka. Toki seuraan entisen kotipitäjän tapahtumia.

        Miten sää oot aina vain vänrikki jos olet käynyt useasti kertaamassa, taidat olla koiraslotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sää oot aina vain vänrikki jos olet käynyt useasti kertaamassa, taidat olla koiraslotta.

        Joku kommentoinut minuna näemmä.


    • Anonyymi

      Aivan turhanpäiväisiä killuttimia tuollaiset arvomerkit. Eihän ne ole kuin pala kangasta ja metallia. Mieluummin annettaisiin vaikka vuodeksi vapautus verojen maksusta, siitä olisi sentään jotain käytännön hyötyä. Kun Mannerheimin ristejä aikanaan jaettiin, niihin liittyi 50 000 markan palkkio.

      • Anonyymi

        Ehkäpä Miihkulin ansiomerkkiä ei kannata verrata Mannerheimin ristin ritareihin.... tai eipä tuossa kyllä verrattukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä Miihkulin ansiomerkkiä ei kannata verrata Mannerheimin ristin ritareihin.... tai eipä tuossa kyllä verrattukaan.

        Niin, ei verrattu. Tuohan on joku ehdottanut. Arvauksia,onko ketä nuoleskeltu että sai mitalin? Joku kepulainen tai miksei Puoskarikin.
        Mutta ihmettelen kun rehtorina voi olla ja ei hyväksy erilaisuutta. Sääli koulussa olevia erilaisia lapsia/ nuoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei verrattu. Tuohan on joku ehdottanut. Arvauksia,onko ketä nuoleskeltu että sai mitalin? Joku kepulainen tai miksei Puoskarikin.
        Mutta ihmettelen kun rehtorina voi olla ja ei hyväksy erilaisuutta. Sääli koulussa olevia erilaisia lapsia/ nuoria.

        Miihkuli ohjataan loppuunkäytettynä sivuraiteelle jatkossa - tässä oli lipaisusta palkkio.


    • Anonyymi

      Kyllähän Riksakin oli mitalinsa ansainnut... wohhoohooo

    • Anonyymi

      Näin sivarina sain minäkin ansio merkin piti olla vaan Halosen kolmas pyörä. Ei mitään mutta Haaviston myös

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe