Olen 17v nuori mies. Poikuuteni vei 42v nainen. Hänen mies katsoi. Jatkossakin aina tavataan sen merkeissä. Onko muilla vastaavaa kokemusta.
Onko muilla kokemusta
14
497
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman kumia. Ei tarvi pelätä tauteja, kun en ole ollut ennen kenenkään kanssa
- Anonyymi
Kuuluukohan tänne? Vai tapahtuiko Eurajoella?
- Anonyymi
Tapahtui Eurajoella.
- Anonyymi
Missäpäin eurajokea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin eurajokea?
Uudehkolla omakotitaloalueella.
- Anonyymi
Satusi on väärällä aihealueella.
Yritäpä sivulla Iltasadut. - Anonyymi
Olet kateellinen.
- Anonyymi
Noi aika yleisiä nykyään. Esim. Nelikymppinen pariskunta etsii nuorta miestä tai parikymppinen pariskunta etsii 40-50v miestä.
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Esiaviollinen seksi on sielunvihollisesta. Älä sinä nuori mies mene tuollaisten naisten houkutuksiin mukaan ollenkaan. Hihittelevyt keskenään sitten vaan jölkeenpäin.
- Anonyymi
Ikäero kiihottaa
- Anonyymi
Ainakin mua
- Anonyymi
Eurajoen Daltonit?😜
- Anonyymi
Ja rahalla saa. Hjallis ruma 70v. Hänen nainen 35v. Sen naisen exäki oli joku 70v. Kuoli. Dannylla komeutta, kokoa ja karismaa. Hän saisi nuoren naisen, vaikkei olisi rikas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486348Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki824429- 484015
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213306- 1973010
- 402742
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132629törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202586- 1531566
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519