500KM 800KM 1000KM 1200KM AKKUJA ALKAA TULLA ei näy ei kuulu miten on valehtelijat OISKO AIKA PUHUA TOTTA NÄITÄ EI TULE KOSKAAN. HIIIII
MILLOIN TOYOTAN...........
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä noita yli 600 km.n akkuja näy muillakaan merkeillä. Turhaahan se oiskin rahdata yli-isoja akkuja mukana, latausverkosto on sen takia olemassa. Itse jos hankkisin sähköauton, valintani olisi Renault Zoe, sillä pääsee nurkka-ajot hoitamaan 150 km säteellä, ja kotona yöt latuussa. Niitä saa jo 13 000 e. Matka-ajoon ja vaunun veturiksi joku dieselfarkku jonka voi laittaa seisontavakuutukseen väliajoiksi.
- Anonyymi
Ehkä avaus liittyy siihen, että Toyota on tuollaisia akkuja ja autoja luvannut vuosia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä avaus liittyy siihen, että Toyota on tuollaisia akkuja ja autoja luvannut vuosia sitten.
Niinnoh, hyvää on aina kannattanut odottaa.
Sen jo sokea reetakin on havainnut että hyviä ranskalaisia saa vain grillistä ja dieselit on tarkoitettu työkoneisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinnoh, hyvää on aina kannattanut odottaa.
Sen jo sokea reetakin on havainnut että hyviä ranskalaisia saa vain grillistä ja dieselit on tarkoitettu työkoneisiin.Hihii, tuoko on parasta mihin enää pystyt?
- Anonyymi
Taitaa syntyä ennen aito yksisarvinen kuin kunnollinen aito ja omaa tuotantoa oleva sähköauto Toyotalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949