No jos sulla on muitakin ottajia

Anonyymi-ap

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata edes niin kauniin naisen kuin sinun edes miettiä.

48

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidätkö kauniina

      • Anonyymi

        Kyllä! Kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.

        Hämmentävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämmentävää

        No ei varmaan sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Kauneinta mitä olen koskaan nähnyt.

        Koska näitte viimeksi?


    • Anonyymi

      Mitä jos on niin että se nainen tykkää just susta

      • Anonyymi

        Ei se lähesty minua. Ei ainakaan kunnolla että voisin vastata...


      • Anonyymi

        En varmaan ole kyseinen nainen mutta olen tykästynyt erääseen tässä lähistöllä. Tämä on kyllä aika vaarallista peliä mitä olen lähtenyt pelaamaan. Tunnen hänet ajatuksissani ja ne ajatukset on hyvin lämpimät..tämä on tosi outoa. En tällaista kemiaa ja yhteyttä ole tuntenut aikaisemmin.... Okei olen kyllä erityisen herkkä aistimaan ja tuntemaan muutenkin...Tämä kyllä täytyisi selvittää koska luulen että tässä on kysymys jostain suuremmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan ole kyseinen nainen mutta olen tykästynyt erääseen tässä lähistöllä. Tämä on kyllä aika vaarallista peliä mitä olen lähtenyt pelaamaan. Tunnen hänet ajatuksissani ja ne ajatukset on hyvin lämpimät..tämä on tosi outoa. En tällaista kemiaa ja yhteyttä ole tuntenut aikaisemmin.... Okei olen kyllä erityisen herkkä aistimaan ja tuntemaan muutenkin...Tämä kyllä täytyisi selvittää koska luulen että tässä on kysymys jostain suuremmasta.

        Joskus voi kuvitella kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi kuvitella kaikenlaista.

        Kuvittelu ja tunne on kaksi eri asiaa. Kuvitelma voi olla virheellinen tulkinta millä ei ole perusteita tai se on virheellinen, tunne on jokaisen oma totuus mitä kannattaa seurata. Sydäntä seuraamalla löytyy oma tie👍🏼
        Jos haluaa löytää onnen, elä tunteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi kuvitella kaikenlaista.

        Olen samaa mieltä. Ei kannata kuvitella liikoja yksipuolisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan ole kyseinen nainen mutta olen tykästynyt erääseen tässä lähistöllä. Tämä on kyllä aika vaarallista peliä mitä olen lähtenyt pelaamaan. Tunnen hänet ajatuksissani ja ne ajatukset on hyvin lämpimät..tämä on tosi outoa. En tällaista kemiaa ja yhteyttä ole tuntenut aikaisemmin.... Okei olen kyllä erityisen herkkä aistimaan ja tuntemaan muutenkin...Tämä kyllä täytyisi selvittää koska luulen että tässä on kysymys jostain suuremmasta.

        Jos olisit P nainen niin sitten meidän täytyisi selvittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se lähesty minua. Ei ainakaan kunnolla että voisin vastata...

        Lähesty sä häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Ei kannata kuvitella liikoja yksipuolisesti.

        Ei kannata kuvitella liikoja yksipuolisesti? Olipa siinä lauseiden aatelia ja muutenkin nämä alkaa olla jo aika koomisia nämä itsetarkoitukselliset rutinat mitä näihin miehen ihan yhtä epäuskottaviin tunnelmointeihin kirjoitatte vai onko kirjoittaja yksi ja sama joka komppaa itseään,,luultavasti näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan ole kyseinen nainen mutta olen tykästynyt erääseen tässä lähistöllä. Tämä on kyllä aika vaarallista peliä mitä olen lähtenyt pelaamaan. Tunnen hänet ajatuksissani ja ne ajatukset on hyvin lämpimät..tämä on tosi outoa. En tällaista kemiaa ja yhteyttä ole tuntenut aikaisemmin.... Okei olen kyllä erityisen herkkä aistimaan ja tuntemaan muutenkin...Tämä kyllä täytyisi selvittää koska luulen että tässä on kysymys jostain suuremmasta.

        Kuulostaa mt-häiriöltä mutta tuskin vaarallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan ole kyseinen nainen mutta olen tykästynyt erääseen tässä lähistöllä. Tämä on kyllä aika vaarallista peliä mitä olen lähtenyt pelaamaan. Tunnen hänet ajatuksissani ja ne ajatukset on hyvin lämpimät..tämä on tosi outoa. En tällaista kemiaa ja yhteyttä ole tuntenut aikaisemmin.... Okei olen kyllä erityisen herkkä aistimaan ja tuntemaan muutenkin...Tämä kyllä täytyisi selvittää koska luulen että tässä on kysymys jostain suuremmasta.

        Onpa jännä juttu, että tein kattavan luonnekuvauksen, niin joku kummasti lähtenyt samantapaista rakentamaan aika isolla värikynällä.

        Minähän en mitään "vaarallisia pelejä" pelaile, vaan olen jättänyt naapurini rauhaan ja jätän ne rauhaan myös seuraavassa elämässä..

        Tällaista se on täällä palstalla.
        Toivon todella, että jos tämä on joku sairas leikki, niin paha saa todellakin palkkansa ja joku näkisi mikä kommentti on oikeasti minulta ja mikä ei ole.


    • Anonyymi

      No ei totta vie kauaa kannata ihmetellä, jollei kelpaa niin sit on kelpaamatta.

    • Anonyymi

      Ei ole ketään. Lopeta

    • Anonyymi

      Ehkä sekin menee puihin sun kohdatessa, koska tuntee jotain? Voihan ujous voi olla molemminpuolista.

      • Anonyymi

        Tuliko perma.


    • Anonyymi

      Kukaan ei ole ainakaan ilmoittautunut.

    • Anonyymi

      Koen että ympärillä on niin paljon kauniimpia ja parempia kuin minä. Vaikea ajatella että hän olisi juuri minusta kiinnostunut

    • Anonyymi

      Vastailen muuten vain...
      Elämä on pyllystä. Joku voi olla kiinnostunut, mutta kun en itse ole kiinnostunut kuin yhdestä, joka on kiinnostunut eksästään. Näin se kiertokulku menee. Kun joskus olisikin tilanne, että kiinnostus olisi molemminpuolista ja se olisi happily ever after. 😥

      • Anonyymi

        Ottiko exn takas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottiko exn takas?

        Mistäpä minä sen tietäisin. En ole kenenkään portinvartija.


    • Anonyymi

      Hän ei oo vaikea, ujo jossain määrin

    • Anonyymi

      Nössöt!

      • Anonyymi

        Kiitos. Nyt rupesi soimaan Klamydia päässä enkä erityisemmin välitä kyseenomaisesta poppoosta.


    • Anonyymi

      Päätän itse kenet haluan enkä tarvitse siihen sinun lupaasi.

    • Anonyymi

      Miehellä taas on selvästi useitakin ottajia eikä ihme. Puhuu siitä usein ja nähnyt miten naiset lähestyvät häntä koko ajan. Olenkin alkanut etääntymään sillä vaikuttaa siltä että nauttii saamastaan huomiosta niin paljon ettei tälläinen yksi ihminen merkitse hänelle mitään. Sitä hän taitaa yrittää rivien välistä kertoakkin.

      • Anonyymi

        Dumppaa se. Tollasella miehellä ei tosinainen tee yhtään mitään🤣


      • Anonyymi

        Ootko kiusannut miestä jotenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kiusannut miestä jotenkin?

        En ainakaan puoleen vuoteen. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan puoleen vuoteen. Sivusta

        Eli oot 😁 siinä sulle syy 😘


    • Anonyymi

      Jos ei mies tee aloitetta, se ei ole tarpeeksi kiinnostunu oikeesti.

      • Anonyymi

        En ole samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Syitä voi olla muitakin kuin kiinnostuksen puute.. .Jos ei ota yhteyttä. Mieheltä sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä voi olla muitakin kuin kiinnostuksen puute.. .Jos ei ota yhteyttä. Mieheltä sivusta.

        Miehet on siinä missä naisetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä voi olla muitakin kuin kiinnostuksen puute.. .Jos ei ota yhteyttä. Mieheltä sivusta.

        Pascaluukun ronklaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pascaluukun ronklaus

        Voi tsiisusta kaverit😂 syitä voi olla vaikka mitä. Kiinnostuksen puute ei kaikkia kiinnosta kaikkia, omat ongelmat, ujous, epävarmuus, ja vaikka kuis paljon muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tsiisusta kaverit😂 syitä voi olla vaikka mitä. Kiinnostuksen puute ei kaikkia kiinnosta kaikkia, omat ongelmat, ujous, epävarmuus, ja vaikka kuis paljon muuta.

        Näinpä. Ujona miehenä se ei todellakaan ole helppoa. Usein on huomattavasti helpompi lähestyä vähemmän kiinnostavaa naista, jos hän on osoittanut jonkinlaista kiinnostusta. En siis tarkoita ystävällisyyttä ja kehuja, jotka ovat ihan normaaleja asioita, vaan ihan konkreettisia merkkejä irl. - joku muu


    • Anonyymi

      Voihan se olla ettei ole niistä muista kiinnostunut.
      Aina voi olla jotain ihailijoita jos on kaunis mutta ei se tarkoita sen kummempaa.

    • Anonyymi

      Huhu, tänään töissä niin kaunista katsottavaa. Nyt on henkinen pikkujoulu.

    • Anonyymi

      Vähän hankalaa, kun itsekin ujostelen. Ja oon epävarma, koska olet niin komea.

    • Anonyymi

      Noin yleensä, jos huomaa että irl tapahtuu jotain ja palsta-kirjoituskin siihen voisi viitata, mielestäni on kohteliasta siihen vastata kun tämä on keskustelupalsta. Tietenkin jos tapahtuma sopii jonkun muunkin elämään, niin tietysti voi samaan vastata. Ei siinä olla ketään iskemässä, hieman vaikeata se näillä tiedoilla olisikin.

    • Anonyymi

      Ei! Kyllä minä odotan että sinä saat kerättyä rohkeutta. 😌

    • Anonyymi

      Niin se on parempi, väkivaltainen, ja juoppo jännis katselussa.

    • Anonyymi

      Mietin ketä haluan vaikka en omikaan tätä. En siis luule olevani kaunis mutta saattaa joku tykätä minusta silti. En tietääkseni ole lähestynyt muita miehiä kiinnostusmielessä tai mitenkään. Eikä he minua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe