Ilomantsissa on yhteensä 493 Toyotaa. Se on 17,51 prosenttia kaikista kuntaan rekisteröidyistä autoista.
Kunnan suosituin automerkki on Toyota.
Äänestä Priusta;
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/aanesta-tasta-suosikkiasi-vuoden-auto-suomessa-2024-finalisteista-valitsetko-samoin-kuin-ammattilaiset/871eb240-9f4d-4264-96a8-7d06364c7ffe
Käy äänestämässä Toyota Prius vuoden autoksi 2024 tekstissä olevasta linkistä.
11
445
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset jotka eivät uskalla erottua massasta ostavat noita samoja romuja vaan
- Anonyymi
Ei ainakaan saksalaiset autot erotu massasta mitenkään. Eli persoonatonta tusina massaa kaikki. Yhdessä asiassa saksalaiset autot kuitenkin erottuu edukseen: korjaamoilla niitten kanssa riittää kyllä töitä, kokemusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan saksalaiset autot erotu massasta mitenkään. Eli persoonatonta tusina massaa kaikki. Yhdessä asiassa saksalaiset autot kuitenkin erottuu edukseen: korjaamoilla niitten kanssa riittää kyllä töitä, kokemusta on.
Audissa on 4 nollaa keulalla ja 1 ratintakana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audissa on 4 nollaa keulalla ja 1 ratintakana
Rinkeli-Mosse.
- Anonyymi
Ei aasialaista tavaraa ikinä.
- Anonyymi
Mulle kelpaa kyllä kaikenmaalainen " tavara", tosin useimmiten joutuu tyytymään kotimaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kelpaa kyllä kaikenmaalainen " tavara", tosin useimmiten joutuu tyytymään kotimaiseen.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍
Aasialainen on hyvä. Thaimaalainen.
- Anonyymi
Ei taida olla Aasialaista avararaa olla paljon tarjolla Ilomantsissa? Jos on voisitko kertoa missä on tarjolla.
- Anonyymi
Toyota sopii hyvin Ilomantsin kylmiin ja lumisiin maisemiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046