Jutta telkkarissa. ohukais ilme päällä.
Jutta,,,juu juu.
7
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ohukainen pelastaa maamme.
- Anonyymi
Ei taida muuta pelastaa, kuin matuja lisää kiusaksemme.
- Anonyymi
Sanoo olevansa työväen ehdokas, eikös pitäisi olla koko Suomen ehdokas.
- Anonyymi
Jonkun pitää olla työväenkin ehdokas kun stuppi Halla ja muut on rikkaiden ehdokkaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun pitää olla työväenkin ehdokas kun stuppi Halla ja muut on rikkaiden ehdokkaita
Jutta ei ole ainakaan edustava pressa, päälle käyvä idiootti jolla ei ole mitään karismaa hoitaa virkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutta ei ole ainakaan edustava pressa, päälle käyvä idiootti jolla ei ole mitään karismaa hoitaa virkaa.
Jutta on eniten perheenäiti -tyyppiä. Hänen tekohymynsä on kuvottava. Mikä pätevöittää hänet prinsessaksi? Sekö, että pyörii työkseen säälimässä afrikaaneja?
Omista viis, kunhan vain Afrikkaan virtaa rahaa mm. Suomesta? Eikö demareilla ollut tarjolla parempaa?
Mielestäni pressan kuuluu keskittyä meihin suomalaisiin ja tähän omaan maahan.
Pressan pitää olla vaatimaton, onhan hän kansan ja oman maansa palvelija. Pressan ei tarvitse esitellä kotiaan eikä perhettään, ei myöskään hienoja harrastuksiaan.
Pressan on hyvä osata täydellistä venäjää, hyvä tuntea Venäjän kulttuuria ja tapoja. Hyvä pressa ei tee numeroa itsestään, hän on maltillinen, rauhallinen, harkitseva ja yhteistyökykyinen.
Sauli on täyttänyt lähes kaikki nämä kriteerit, hän on ollut paras pressa meille näinä kummallisina aikoina.
Ajat eivät tule tästä paranemaan tulevaisuudessakaan, siksi kannattaa äänestää harkiten. Pitää miettiä , kuka on lähinnä paras.
Saulia ei korvaa ehdokkaista kukaan, mutta joku heistä on lähinnä.
Minä tiedän ketä äänestän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutta on eniten perheenäiti -tyyppiä. Hänen tekohymynsä on kuvottava. Mikä pätevöittää hänet prinsessaksi? Sekö, että pyörii työkseen säälimässä afrikaaneja?
Omista viis, kunhan vain Afrikkaan virtaa rahaa mm. Suomesta? Eikö demareilla ollut tarjolla parempaa?
Mielestäni pressan kuuluu keskittyä meihin suomalaisiin ja tähän omaan maahan.
Pressan pitää olla vaatimaton, onhan hän kansan ja oman maansa palvelija. Pressan ei tarvitse esitellä kotiaan eikä perhettään, ei myöskään hienoja harrastuksiaan.
Pressan on hyvä osata täydellistä venäjää, hyvä tuntea Venäjän kulttuuria ja tapoja. Hyvä pressa ei tee numeroa itsestään, hän on maltillinen, rauhallinen, harkitseva ja yhteistyökykyinen.
Sauli on täyttänyt lähes kaikki nämä kriteerit, hän on ollut paras pressa meille näinä kummallisina aikoina.
Ajat eivät tule tästä paranemaan tulevaisuudessakaan, siksi kannattaa äänestää harkiten. Pitää miettiä , kuka on lähinnä paras.
Saulia ei korvaa ehdokkaista kukaan, mutta joku heistä on lähinnä.
Minä tiedän ketä äänestän.Saulia ei kukaan korvaa, samaa mieltä tässä. Olisko Aaltola hyvä kaikesta huolimatta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201