Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
Nyt faktoja tiskiin mies
77
1272
Vastaukset
- Anonyymi
Äläkä turhaan kainostele! Olen itse haukkunut sinut pataluhaksi täällä, joten anna palaa! Ap
- Anonyymi
Sitä en tiennyt... Ehkä olen sen ansainnut. Ei se haittaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä en tiennyt... Ehkä olen sen ansainnut. Ei se haittaa!
Et/ei ole ansainnut, mutta tehty mikä tehty.
- Anonyymi
Taas vaikutat mies niin katkeralta, että eihän tätä sinun juttua osta edes elämämkoluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et/ei ole ansainnut, mutta tehty mikä tehty.
Olenko ollut mielestäsi jotenkin tahditon vai miksi olet kirjoittanut loukkaavaa tekstiä? Ei ole pakko kertoa mutta haluaisin tietää jos jokin minussa ärsyttää niin voisin itse miettiä käytöstäni jos olen ollut jossain asioissa ns. sokea tai muuta vastaavaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko ollut mielestäsi jotenkin tahditon vai miksi olet kirjoittanut loukkaavaa tekstiä? Ei ole pakko kertoa mutta haluaisin tietää jos jokin minussa ärsyttää niin voisin itse miettiä käytöstäni jos olen ollut jossain asioissa ns. sokea tai muuta vastaavaa...
Ei ei ei. Hän ei ole ollut mitenkään tahditon, ärsyttävä tai muuta. Ne haukut ei kertoneet hänestä yhtään mitään, ainoastaan minusta. Joskus vaan olen sellainen. Varsinkin, jos olen tunnistellut ja ominut täällä negaa, siitä se yleensä on alkanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei ei. Hän ei ole ollut mitenkään tahditon, ärsyttävä tai muuta. Ne haukut ei kertoneet hänestä yhtään mitään, ainoastaan minusta. Joskus vaan olen sellainen. Varsinkin, jos olen tunnistellut ja ominut täällä negaa, siitä se yleensä on alkanut.
Okei... Älä kuitenkaan jää miettimään asiaa koska pitää myös itselleen antaa anteeksi :) Mukavaa loppuiltaa sinulle. Ikävä on olet ihana :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas vaikutat mies niin katkeralta, että eihän tätä sinun juttua osta edes elämämkoluu
Luulet vaan, että on mies.-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vaan, että on mies.-sivusta
Kyllä se on mies, itse taidat luulla että se on joku tietty nainen hohhoijaa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei... Älä kuitenkaan jää miettimään asiaa koska pitää myös itselleen antaa anteeksi :) Mukavaa loppuiltaa sinulle. Ikävä on olet ihana :)
Mistä päättelet että juuri hän on ihana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on mies, itse taidat luulla että se on joku tietty nainen hohhoijaa🥱
En luule, kuten sinä vaan voi olla kumpi tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että juuri hän on ihana?
Mistä päättelet että on järkeä yrittää pumpata itsensä kanssa juttelevalta äijältä sen feikkidialogeissa lisätietoa? Mieti nyt vähän järjellä tätäkin keskustelun irvikuvaa taas, taidat pitää muita todella yksinkertaisina, vaikka…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että luulet että joku on hän jota kaipaat ja sitte haukut häntä ni Eikö se ole lapsellista touhua?
- Anonyymi
Annoit pakit!
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Eipä olla sillai keskustelu asiasta en ole suoraan antanut pakkeja mu en oikeastaan silloi sillai mitenkään oikeastaan osoittanut myöskään kiinnostustani ikäerosta johtuen harvemmin nuori nainen kai edes kiinnostuu itseään reilu kakskyt vuotta vanhemmasta miehestä monesti johtunee kaiketi siittä kun nykynuorilla on niittä potenssi ongelmia jo parikymppisenä ni ehkenni se oletus mennöö si taas et kui huomattavasti vanhemmalla si vois seisoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä olla sillai keskustelu asiasta en ole suoraan antanut pakkeja mu en oikeastaan silloi sillai mitenkään oikeastaan osoittanut myöskään kiinnostustani ikäerosta johtuen harvemmin nuori nainen kai edes kiinnostuu itseään reilu kakskyt vuotta vanhemmasta miehestä monesti johtunee kaiketi siittä kun nykynuorilla on niittä potenssi ongelmia jo parikymppisenä ni ehkenni se oletus mennöö si taas et kui huomattavasti vanhemmalla si vois seisoa
Eli esiinnyt naisena ja kirjottelet itsellesi vimmatusti, koska sulla ei nouse? Tässäpä elämänkoululaisille nyansseja mitä miättiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli esiinnyt naisena ja kirjottelet itsellesi vimmatusti, koska sulla ei nouse? Tässäpä elämänkoululaisille nyansseja mitä miättiä
Valkoista roskasakkia 4-evö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧
Ikäero 🤑🤑🤑🤑🤑
- Anonyymi
Kiinnostuksesta olet väärässä koska tykkään tosi paljon. No niin ne syyt eli häpeän itseäni en usko että voisit hyväksyä minua. Olen karvainen selkäkin karvainen monille naisille se on "turn off" ja minulla on pieni. No siinäpä ne taisi olla. Olen pahoillani että olet joutunut tuhlaamaan aikaasi miettimällä minua turhaan vaikka mitään ei voi tulla... Lupaan etten enää kirjoita mitään niin sunkin on helpompi unohtaa.
- Anonyymi
Ei haittaa :)
- Anonyymi
Sivusta, aika monella miehellä on karvainen selkä, ja niillä on naiset eli ei ole ollut esteenä. Moni nainen arvostaa ihan muuta miehessä kuin ison pilin kokoa, ja pari miestä keillä ei ole mielestäni ollut pieni, on itse kokenut että "se on liian pieni. " Älä ole liian kriittinen itseäsi kohtaan, kun löydät naisen joka rakastaa sua, hän rakastaa sua just sellaisena kuin olet.
- Anonyymi
If it's man, no like aman!
- Anonyymi
Emme kohdanneet oikeesti.
- Anonyymi
Enkä minä haukkuisi sinua täällä siltikään. Säälittävää että omit tämän aloituksen.
- Anonyymi
Mutta voimmeko
- Anonyymi
Ikäväpalstalla on kolmenlaisia miehiä.
Niitä jotka kaipaavat aidosti.
Trolleja.
Epävakaita ihmisiä.
Tämä sinun aloituksesi tavoittaa vain kaksi viimeistä.- Anonyymi
Aloittaja on kylläkin miestrolli, että mietihän tätä asiaa myös tältä kannalta
- Anonyymi
Olen liian herkkä ja arka ja uudet asiat pelottaa ja muutokset. Enkä halua olla harmiksi.
- Anonyymi
Uusi tuntematon pelottaa meistä useimpia. Herkkä ja arka mies on mielestäni kaunista, arvostan. Ehkäpä hän ei kokosi sinusta olevan vaivaa? Jos tykkää, niin silloin ei ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi tuntematon pelottaa meistä useimpia. Herkkä ja arka mies on mielestäni kaunista, arvostan. Ehkäpä hän ei kokosi sinusta olevan vaivaa? Jos tykkää, niin silloin ei ainakaan.
Sinä et ole multipersoonamies herkkää nähnytkään, tai onhan sulla noita ns tunteita joka lähtöön, aika huvittavaa sgagailua
- Anonyymi
Kerro sinä, mikälaiset saavat aikaan wau-efektin.
Tää on aika kriittinen kyssäri, faili on eternal. - Anonyymi
Ei ole mitään faktoja, kiinnostat
- Anonyymi
En tunne mitään vetoa sua kohtaan, kemia puuttuu. Oot ollut mulle ok naapurina, mutta sun tyrkky asenne on vastenmielistä.
- Anonyymi
Ok kiitos että kerroit... Anteeksi jos olet kokenut minut tuolla tavalla lupaan että ei toistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiitos että kerroit... Anteeksi jos olet kokenut minut tuolla tavalla lupaan että ei toistu.
Olet mies kyllä varsin nolo tyyppi näiden yksinkeskustelujesi kanssa vähän on liian hönö dialogi vakavasti otettavaksi esim tuo edellisen edeltäneen kommentin ”olet ollut ihan ok naapurina” no sitäpä onkin aika vaikea mokata sinänsä
- Anonyymi
No en kirjoittele kenellekään naapurille täällä. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli. Kun me tavataan hississä tai parkkipaikalla, nii moikataan. En haluu keskustella sun kans mitään.
- Anonyymi
Tämä troIIin tyylin tunnistaa sokeakin. Ei kai kukaan kuvittele tällaisia kommentteja aidoiksi?
Miettikää nyt järjellä. Jos sinulla on naapuri, jota kohtaan et tunne mitään muuta kuin vastenmielisyyttä, niin kuvitteletko sinä sen tänne kirjoittamaan sinulle tällaisia aloituksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli. Kun me tavataan hississä tai parkkipaikalla, nii moikataan. En haluu keskustella sun kans mitään.
No hitto kun ei ole hissiä eikä mitään parkkistakaan. Entäs nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä troIIin tyylin tunnistaa sokeakin. Ei kai kukaan kuvittele tällaisia kommentteja aidoiksi?
Miettikää nyt järjellä. Jos sinulla on naapuri, jota kohtaan et tunne mitään muuta kuin vastenmielisyyttä, niin kuvitteletko sinä sen tänne kirjoittamaan sinulle tällaisia aloituksia?Ei ainakaan luulisi, että kenelläkään on intressiä uskoa näihin saman äijän aloituksiin saati sitten vastauksiin
- Anonyymi
Mikä on mielestäsi tyrkkyä,mieluummin irl tapahtuvaa?
Kuitenkin naapuri asuu samassa paikkaa ei kait kenenkään tarvii sinua ruveta kyttään että osaa vältellä ???Hankalaksi menee.
Vai onko tyrkky lähestynyt jutteleen kaikella tekosyyllä aina kun olette yhtäaikaa piha-alueella(tosi ärsyttävää,liika on liikaa).
Mikä siis on tyrkkyä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan luulisi, että kenelläkään on intressiä uskoa näihin saman äijän aloituksiin saati sitten vastauksiin
Epätoivoisimmat renklaa ketjut läpi, että jos trollaava mies kirjoittaisi jotain millä mälvätä tänäänkin, viva la misogyny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet mies kyllä varsin nolo tyyppi näiden yksinkeskustelujesi kanssa vähän on liian hönö dialogi vakavasti otettavaksi esim tuo edellisen edeltäneen kommentin ”olet ollut ihan ok naapurina” no sitäpä onkin aika vaikea mokata sinänsä
Jätä naapurit rauhaan!
- Anonyymi
Si ois paree kysyä kasvotusten vai eikönä sulla ole pokkaa nääs naiset ihte kun on järjestäny itelleen sellaisen maailman järjestyksen et miehen on lähes mahdotonta lähestyä saamatta syytettä
- Anonyymi
Tämä on kyllä aivan totta- ei tarvitse kuin laittaa sähköpostia syyttäjälle, että olisi taas tällainen tapaus, hoidaks asap
- Anonyymi
Ei muutama harvoin otettu asiallinen lähestyminen ole vielä ahdistelua?Mutta jos jatkuvasti pyrkii puheille tai jää tuojotteleen pitkäksi aikaa vaikka pihatouhuja tai kyttää parvetta suoraan minuutteja on jo ahdistelun alkua.Fiksut naiset tekee kyllä selväksi suoraan sanomalla missä mennään.
Onhan kyllä miehissäkin näitä ettei uskalla suoraan sanoa jos tuntee itsensä nurkkaan ahetuksi jonku naisen puolelta,kavereille sitte haukkuu naisia tai täällä netissä panettelee!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muutama harvoin otettu asiallinen lähestyminen ole vielä ahdistelua?Mutta jos jatkuvasti pyrkii puheille tai jää tuojotteleen pitkäksi aikaa vaikka pihatouhuja tai kyttää parvetta suoraan minuutteja on jo ahdistelun alkua.Fiksut naiset tekee kyllä selväksi suoraan sanomalla missä mennään.
Onhan kyllä miehissäkin näitä ettei uskalla suoraan sanoa jos tuntee itsensä nurkkaan ahetuksi jonku naisen puolelta,kavereille sitte haukkuu naisia tai täällä netissä panettelee!!!!” Onhan kyllä miehissäkin näitä ettei uskalla suoraan sanoa jos tuntee itsensä nurkkaan ahetuksi jonku naisen puolelta,kavereille sitte haukkuu naisia tai täällä netissä panettelee!!!!” Sulla lähti aloittajasetä ns hurmosvaihde päälle
- Anonyymi
Jos sinä et kiinnosta häntä niin hän kirjoittelee täällä jonkun toisen kanssa. Halooo!
- Anonyymi
Eikö sulla ole mitään muuta kuin palstaorientaatio kuten tällä trollimiehellä? Kaikki on vaan yhtä kirjoittelua🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ole mitään muuta kuin palstaorientaatio kuten tällä trollimiehellä? Kaikki on vaan yhtä kirjoittelua🤦♀️
Muille osoitetut tunteet ja kaipaukset ja niiden omimiset ja ja ja ihan uskomatonta skeidaa, jo on palstan järjestys tärkeä
- Anonyymi
No mun mielestä tälläisiä tarvi edes tietää, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kaikki oo kiinnostuneita kaikista.
- Anonyymi
Kiinnostaa, mutta en vain tee asialle enää mitään, koska minä en kiinnosta vastaavasti tarpeeksi. On minullakin itsesuojeluvaisto.
- Anonyymi
Annoit pakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annoit pakit.
Olin pakotettu tekemään niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin pakotettu tekemään niin.
No tuo kyllä selittäisi sen ihan täydellisen täyskäännöksen mikä tapahtu yhdessä kohtaa ja ne viestit.
- Anonyymi
Vastasin jo tuolla aiemmin, turhaan sitä pelkäät ettei kiinnosta. Se vaan minua huolestuttaa, miten minun käy. Ei kaikkea voi tänne sepustaa joihinkin liittyvistä asioistaan. Vastasin kuin hälle ja sivusta.
- Anonyymi
Kiinnostus on vasta ensimmäinen askel, sen jälkeen pitää miettiä mikä on parhaaksi itsekullekin. Kaikki eivät tiedä aina parastaan. Siitä tulee sitten ikävyyksiä. Ja varovaiseksi jatkossa omissa ryhtymisissään.
- Anonyymi
Ja jotkut ei tiedä mitään tietääkseen mitään ollakseen mitään tunteakseen mitään
- Anonyymi
Miltäs sellaisessa tilanteessa tuntuisi olla yksin
- Anonyymi
Onko sinulla käynyt koskaan mielessä, että kaikki eivät välttämättä halua parisuhdetta ? Ei minkäänlaista. Ei tämän tajuaminen mielestän paljoa vaadi.
- Anonyymi
Arvaan että mun kommunikointitaidot, persoona, luonne, ikä ja ulkonäköpuutteet ja se, että markkinoilla on näiden edellä mainittujen asaioiden suhteen tarjontaa,joka ylittää minun ominaisuudet.
So, what are we going to do about it.- Anonyymi
What am I going to do about it.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
What am I going to do about it.
To be precise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
To be precise.
Multa ei yksikään mies tule samaan seksiä
- Anonyymi
Valheellista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheellista
Kuule sarvinen, koko miehen ketju alusta loppuun on valheellinen, eli trollaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule sarvinen, koko miehen ketju alusta loppuun on valheellinen, eli trollaus
Et ymmärrä
- Anonyymi
Joo hyvä tässä yks facta.. luukkaan evankeliumissa on joka ei vihaa vaimoaan ja lapsiaan ei voi olla minun opetuslapsi. Ja sit se yks toine n missä sa notaan parempi on miehen olla naiseen koskematta.
Joskus lapsena luin ilmestyskirjaa niin siinä oli näistä valituista etteivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa. Niin silloin se vaikutti todella fiksulta
Olin kyllä aikuisviihdettä vähän nähnyt no joo voi se olla tosi kaunistakin.
Enemmän oli raamatussa kohtia joissa varoitettiin varsinkin huonoista naisisga.
Ja muutenkin jos peräti rakastaa jotan ihmistä
Kaikdti on sitten parempi olla yksin kun loppuikä vihata.?? - Anonyymi
Varattu?
- Anonyymi
Nonni. Olipa se yllätys.
Ei kellekään ! - Anonyymi
Kevyet kengät.
- Anonyymi
Et tervehdi... Olen kuin ilmaa Sinulle
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859