Nyt faktoja tiskiin mies

Anonyymi-ap

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.

77

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äläkä turhaan kainostele! Olen itse haukkunut sinut pataluhaksi täällä, joten anna palaa! Ap

      • Anonyymi

        Sitä en tiennyt... Ehkä olen sen ansainnut. Ei se haittaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiennyt... Ehkä olen sen ansainnut. Ei se haittaa!

        Et/ei ole ansainnut, mutta tehty mikä tehty.


      • Anonyymi

        Taas vaikutat mies niin katkeralta, että eihän tätä sinun juttua osta edes elämämkoluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et/ei ole ansainnut, mutta tehty mikä tehty.

        Olenko ollut mielestäsi jotenkin tahditon vai miksi olet kirjoittanut loukkaavaa tekstiä? Ei ole pakko kertoa mutta haluaisin tietää jos jokin minussa ärsyttää niin voisin itse miettiä käytöstäni jos olen ollut jossain asioissa ns. sokea tai muuta vastaavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko ollut mielestäsi jotenkin tahditon vai miksi olet kirjoittanut loukkaavaa tekstiä? Ei ole pakko kertoa mutta haluaisin tietää jos jokin minussa ärsyttää niin voisin itse miettiä käytöstäni jos olen ollut jossain asioissa ns. sokea tai muuta vastaavaa...

        Ei ei ei. Hän ei ole ollut mitenkään tahditon, ärsyttävä tai muuta. Ne haukut ei kertoneet hänestä yhtään mitään, ainoastaan minusta. Joskus vaan olen sellainen. Varsinkin, jos olen tunnistellut ja ominut täällä negaa, siitä se yleensä on alkanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei ei. Hän ei ole ollut mitenkään tahditon, ärsyttävä tai muuta. Ne haukut ei kertoneet hänestä yhtään mitään, ainoastaan minusta. Joskus vaan olen sellainen. Varsinkin, jos olen tunnistellut ja ominut täällä negaa, siitä se yleensä on alkanut.

        Okei... Älä kuitenkaan jää miettimään asiaa koska pitää myös itselleen antaa anteeksi :) Mukavaa loppuiltaa sinulle. Ikävä on olet ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas vaikutat mies niin katkeralta, että eihän tätä sinun juttua osta edes elämämkoluu

        Luulet vaan, että on mies.-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet vaan, että on mies.-sivusta

        Kyllä se on mies, itse taidat luulla että se on joku tietty nainen hohhoijaa🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei... Älä kuitenkaan jää miettimään asiaa koska pitää myös itselleen antaa anteeksi :) Mukavaa loppuiltaa sinulle. Ikävä on olet ihana :)

        Mistä päättelet että juuri hän on ihana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on mies, itse taidat luulla että se on joku tietty nainen hohhoijaa🥱

        En luule, kuten sinä vaan voi olla kumpi tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet että juuri hän on ihana?

        Mistä päättelet että on järkeä yrittää pumpata itsensä kanssa juttelevalta äijältä sen feikkidialogeissa lisätietoa? Mieti nyt vähän järjellä tätäkin keskustelun irvikuvaa taas, taidat pitää muita todella yksinkertaisina, vaikka…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei... Älä kuitenkaan jää miettimään asiaa koska pitää myös itselleen antaa anteeksi :) Mukavaa loppuiltaa sinulle. Ikävä on olet ihana :)

        Kuin myös :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei ei. Hän ei ole ollut mitenkään tahditon, ärsyttävä tai muuta. Ne haukut ei kertoneet hänestä yhtään mitään, ainoastaan minusta. Joskus vaan olen sellainen. Varsinkin, jos olen tunnistellut ja ominut täällä negaa, siitä se yleensä on alkanut.

        Se että luulet että joku on hän jota kaipaat ja sitte haukut häntä ni Eikö se ole lapsellista touhua?


    • Anonyymi

      Annoit pakit!

      • Anonyymi

        En.


      • Anonyymi

        Eipä olla sillai keskustelu asiasta en ole suoraan antanut pakkeja mu en oikeastaan silloi sillai mitenkään oikeastaan osoittanut myöskään kiinnostustani ikäerosta johtuen harvemmin nuori nainen kai edes kiinnostuu itseään reilu kakskyt vuotta vanhemmasta miehestä monesti johtunee kaiketi siittä kun nykynuorilla on niittä potenssi ongelmia jo parikymppisenä ni ehkenni se oletus mennöö si taas et kui huomattavasti vanhemmalla si vois seisoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olla sillai keskustelu asiasta en ole suoraan antanut pakkeja mu en oikeastaan silloi sillai mitenkään oikeastaan osoittanut myöskään kiinnostustani ikäerosta johtuen harvemmin nuori nainen kai edes kiinnostuu itseään reilu kakskyt vuotta vanhemmasta miehestä monesti johtunee kaiketi siittä kun nykynuorilla on niittä potenssi ongelmia jo parikymppisenä ni ehkenni se oletus mennöö si taas et kui huomattavasti vanhemmalla si vois seisoa

        Eli esiinnyt naisena ja kirjottelet itsellesi vimmatusti, koska sulla ei nouse? Tässäpä elämänkoululaisille nyansseja mitä miättiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli esiinnyt naisena ja kirjottelet itsellesi vimmatusti, koska sulla ei nouse? Tässäpä elämänkoululaisille nyansseja mitä miättiä

        Valkoista roskasakkia 4-evö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä olla sillai keskustelu asiasta en ole suoraan antanut pakkeja mu en oikeastaan silloi sillai mitenkään oikeastaan osoittanut myöskään kiinnostustani ikäerosta johtuen harvemmin nuori nainen kai edes kiinnostuu itseään reilu kakskyt vuotta vanhemmasta miehestä monesti johtunee kaiketi siittä kun nykynuorilla on niittä potenssi ongelmia jo parikymppisenä ni ehkenni se oletus mennöö si taas et kui huomattavasti vanhemmalla si vois seisoa

        🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤧

        Ikäero 🤑🤑🤑🤑🤑


    • Anonyymi

      Kiinnostuksesta olet väärässä koska tykkään tosi paljon. No niin ne syyt eli häpeän itseäni en usko että voisit hyväksyä minua. Olen karvainen selkäkin karvainen monille naisille se on "turn off" ja minulla on pieni. No siinäpä ne taisi olla. Olen pahoillani että olet joutunut tuhlaamaan aikaasi miettimällä minua turhaan vaikka mitään ei voi tulla... Lupaan etten enää kirjoita mitään niin sunkin on helpompi unohtaa.

      • Anonyymi

        Ei haittaa :)


      • Anonyymi

        Sivusta, aika monella miehellä on karvainen selkä, ja niillä on naiset eli ei ole ollut esteenä. Moni nainen arvostaa ihan muuta miehessä kuin ison pilin kokoa, ja pari miestä keillä ei ole mielestäni ollut pieni, on itse kokenut että "se on liian pieni. " Älä ole liian kriittinen itseäsi kohtaan, kun löydät naisen joka rakastaa sua, hän rakastaa sua just sellaisena kuin olet.


      • Anonyymi

        If it's man, no like aman!


    • Anonyymi

      Emme kohdanneet oikeesti.

      • Anonyymi

        Enkä minä haukkuisi sinua täällä siltikään. Säälittävää että omit tämän aloituksen.


      • Anonyymi

        Mutta voimmeko


    • Anonyymi

      Ikäväpalstalla on kolmenlaisia miehiä.

      Niitä jotka kaipaavat aidosti.
      Trolleja.
      Epävakaita ihmisiä.

      Tämä sinun aloituksesi tavoittaa vain kaksi viimeistä.

      • Anonyymi

        Aloittaja on kylläkin miestrolli, että mietihän tätä asiaa myös tältä kannalta


    • Anonyymi

      Olen liian herkkä ja arka ja uudet asiat pelottaa ja muutokset. Enkä halua olla harmiksi.

      • Anonyymi

        Uusi tuntematon pelottaa meistä useimpia. Herkkä ja arka mies on mielestäni kaunista, arvostan. Ehkäpä hän ei kokosi sinusta olevan vaivaa? Jos tykkää, niin silloin ei ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi tuntematon pelottaa meistä useimpia. Herkkä ja arka mies on mielestäni kaunista, arvostan. Ehkäpä hän ei kokosi sinusta olevan vaivaa? Jos tykkää, niin silloin ei ainakaan.

        Sinä et ole multipersoonamies herkkää nähnytkään, tai onhan sulla noita ns tunteita joka lähtöön, aika huvittavaa sgagailua


    • Anonyymi

      Kerro sinä, mikälaiset saavat aikaan wau-efektin.
      Tää on aika kriittinen kyssäri, faili on eternal.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään faktoja, kiinnostat

    • Anonyymi

      En tunne mitään vetoa sua kohtaan, kemia puuttuu. Oot ollut mulle ok naapurina, mutta sun tyrkky asenne on vastenmielistä.

      • Anonyymi

        Ok kiitos että kerroit... Anteeksi jos olet kokenut minut tuolla tavalla lupaan että ei toistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok kiitos että kerroit... Anteeksi jos olet kokenut minut tuolla tavalla lupaan että ei toistu.

        Olet mies kyllä varsin nolo tyyppi näiden yksinkeskustelujesi kanssa vähän on liian hönö dialogi vakavasti otettavaksi esim tuo edellisen edeltäneen kommentin ”olet ollut ihan ok naapurina” no sitäpä onkin aika vaikea mokata sinänsä


      • Anonyymi

        No en kirjoittele kenellekään naapurille täällä. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok kiitos että kerroit... Anteeksi jos olet kokenut minut tuolla tavalla lupaan että ei toistu.

        Eli. Kun me tavataan hississä tai parkkipaikalla, nii moikataan. En haluu keskustella sun kans mitään.


      • Anonyymi

        Tämä troIIin tyylin tunnistaa sokeakin. Ei kai kukaan kuvittele tällaisia kommentteja aidoiksi?
        Miettikää nyt järjellä. Jos sinulla on naapuri, jota kohtaan et tunne mitään muuta kuin vastenmielisyyttä, niin kuvitteletko sinä sen tänne kirjoittamaan sinulle tällaisia aloituksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli. Kun me tavataan hississä tai parkkipaikalla, nii moikataan. En haluu keskustella sun kans mitään.

        No hitto kun ei ole hissiä eikä mitään parkkistakaan. Entäs nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä troIIin tyylin tunnistaa sokeakin. Ei kai kukaan kuvittele tällaisia kommentteja aidoiksi?
        Miettikää nyt järjellä. Jos sinulla on naapuri, jota kohtaan et tunne mitään muuta kuin vastenmielisyyttä, niin kuvitteletko sinä sen tänne kirjoittamaan sinulle tällaisia aloituksia?

        Ei ainakaan luulisi, että kenelläkään on intressiä uskoa näihin saman äijän aloituksiin saati sitten vastauksiin


      • Anonyymi

        Mikä on mielestäsi tyrkkyä,mieluummin irl tapahtuvaa?
        Kuitenkin naapuri asuu samassa paikkaa ei kait kenenkään tarvii sinua ruveta kyttään että osaa vältellä ???Hankalaksi menee.
        Vai onko tyrkky lähestynyt jutteleen kaikella tekosyyllä aina kun olette yhtäaikaa piha-alueella(tosi ärsyttävää,liika on liikaa).
        Mikä siis on tyrkkyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan luulisi, että kenelläkään on intressiä uskoa näihin saman äijän aloituksiin saati sitten vastauksiin

        Epätoivoisimmat renklaa ketjut läpi, että jos trollaava mies kirjoittaisi jotain millä mälvätä tänäänkin, viva la misogyny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies kyllä varsin nolo tyyppi näiden yksinkeskustelujesi kanssa vähän on liian hönö dialogi vakavasti otettavaksi esim tuo edellisen edeltäneen kommentin ”olet ollut ihan ok naapurina” no sitäpä onkin aika vaikea mokata sinänsä

        Jätä naapurit rauhaan!


    • Anonyymi

      Si ois paree kysyä kasvotusten vai eikönä sulla ole pokkaa nääs naiset ihte kun on järjestäny itelleen sellaisen maailman järjestyksen et miehen on lähes mahdotonta lähestyä saamatta syytettä

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä aivan totta- ei tarvitse kuin laittaa sähköpostia syyttäjälle, että olisi taas tällainen tapaus, hoidaks asap


      • Anonyymi

        Ei muutama harvoin otettu asiallinen lähestyminen ole vielä ahdistelua?Mutta jos jatkuvasti pyrkii puheille tai jää tuojotteleen pitkäksi aikaa vaikka pihatouhuja tai kyttää parvetta suoraan minuutteja on jo ahdistelun alkua.Fiksut naiset tekee kyllä selväksi suoraan sanomalla missä mennään.
        Onhan kyllä miehissäkin näitä ettei uskalla suoraan sanoa jos tuntee itsensä nurkkaan ahetuksi jonku naisen puolelta,kavereille sitte haukkuu naisia tai täällä netissä panettelee!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muutama harvoin otettu asiallinen lähestyminen ole vielä ahdistelua?Mutta jos jatkuvasti pyrkii puheille tai jää tuojotteleen pitkäksi aikaa vaikka pihatouhuja tai kyttää parvetta suoraan minuutteja on jo ahdistelun alkua.Fiksut naiset tekee kyllä selväksi suoraan sanomalla missä mennään.
        Onhan kyllä miehissäkin näitä ettei uskalla suoraan sanoa jos tuntee itsensä nurkkaan ahetuksi jonku naisen puolelta,kavereille sitte haukkuu naisia tai täällä netissä panettelee!!!!

        ” Onhan kyllä miehissäkin näitä ettei uskalla suoraan sanoa jos tuntee itsensä nurkkaan ahetuksi jonku naisen puolelta,kavereille sitte haukkuu naisia tai täällä netissä panettelee!!!!” Sulla lähti aloittajasetä ns hurmosvaihde päälle


    • Anonyymi

      Jos sinä et kiinnosta häntä niin hän kirjoittelee täällä jonkun toisen kanssa. Halooo!

      • Anonyymi

        Eikö sulla ole mitään muuta kuin palstaorientaatio kuten tällä trollimiehellä? Kaikki on vaan yhtä kirjoittelua🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla ole mitään muuta kuin palstaorientaatio kuten tällä trollimiehellä? Kaikki on vaan yhtä kirjoittelua🤦‍♀️

        Muille osoitetut tunteet ja kaipaukset ja niiden omimiset ja ja ja ihan uskomatonta skeidaa, jo on palstan järjestys tärkeä


    • Anonyymi

      No mun mielestä tälläisiä tarvi edes tietää, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kaikki oo kiinnostuneita kaikista.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa, mutta en vain tee asialle enää mitään, koska minä en kiinnosta vastaavasti tarpeeksi. On minullakin itsesuojeluvaisto.

      • Anonyymi

        Annoit pakit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoit pakit.

        Olin pakotettu tekemään niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin pakotettu tekemään niin.

        No tuo kyllä selittäisi sen ihan täydellisen täyskäännöksen mikä tapahtu yhdessä kohtaa ja ne viestit.


    • Anonyymi

      Vastasin jo tuolla aiemmin, turhaan sitä pelkäät ettei kiinnosta. Se vaan minua huolestuttaa, miten minun käy. Ei kaikkea voi tänne sepustaa joihinkin liittyvistä asioistaan. Vastasin kuin hälle ja sivusta.

    • Anonyymi

      Kiinnostus on vasta ensimmäinen askel, sen jälkeen pitää miettiä mikä on parhaaksi itsekullekin. Kaikki eivät tiedä aina parastaan. Siitä tulee sitten ikävyyksiä. Ja varovaiseksi jatkossa omissa ryhtymisissään.

      • Anonyymi

        Ja jotkut ei tiedä mitään tietääkseen mitään ollakseen mitään tunteakseen mitään


      • Anonyymi

        Miltäs sellaisessa tilanteessa tuntuisi olla yksin


    • Anonyymi

      Onko sinulla käynyt koskaan mielessä, että kaikki eivät välttämättä halua parisuhdetta ? Ei minkäänlaista. Ei tämän tajuaminen mielestän paljoa vaadi.

    • Anonyymi

      Arvaan että mun kommunikointitaidot, persoona, luonne, ikä ja ulkonäköpuutteet ja se, että markkinoilla on näiden edellä mainittujen asaioiden suhteen tarjontaa,joka ylittää minun ominaisuudet.

      So, what are we going to do about it.

      • Anonyymi

        What am I going to do about it.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        What am I going to do about it.

        To be precise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        To be precise.

        Multa ei yksikään mies tule samaan seksiä


      • Anonyymi

        Valheellista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheellista

        Kuule sarvinen, koko miehen ketju alusta loppuun on valheellinen, eli trollaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule sarvinen, koko miehen ketju alusta loppuun on valheellinen, eli trollaus

        Et ymmärrä


    • Anonyymi

      Joo hyvä tässä yks facta.. luukkaan evankeliumissa on joka ei vihaa vaimoaan ja lapsiaan ei voi olla minun opetuslapsi. Ja sit se yks toine n missä sa notaan parempi on miehen olla naiseen koskematta.
      Joskus lapsena luin ilmestyskirjaa niin siinä oli näistä valituista etteivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa. Niin silloin se vaikutti todella fiksulta
      Olin kyllä aikuisviihdettä vähän nähnyt no joo voi se olla tosi kaunistakin.
      Enemmän oli raamatussa kohtia joissa varoitettiin varsinkin huonoista naisisga.
      Ja muutenkin jos peräti rakastaa jotan ihmistä
      Kaikdti on sitten parempi olla yksin kun loppuikä vihata.??

    • Anonyymi

      Varattu?

    • Anonyymi

      Nonni. Olipa se yllätys.
      Ei kellekään !

    • Anonyymi

      Kevyet kengät.

    • Anonyymi

      Et tervehdi... Olen kuin ilmaa Sinulle

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe