mun lääkitys. tietääkö kukaan sopivaa ennustajaa, joka asuu lähellä tamperetta ?
Pitäs uusia
3
243
Vastaukset
- Anonyymi
Ennustajat eivät kirjoita reseptejä,kyllä sun nyt pitää ottaa yhteyttä lääkäriin jos joku kerran vaivaa.
- Anonyymi
Jokaisessa selvännäkijöistä kirjoitetussa ketjussa käy lääkkeitänsä peräämässä :( Milloin iltalääkkeet ottamatta milloin muut.
Ihan balanssissa ei tunnu menevän.
Yhdessä ketjussa näkyi jo itse muuttuneen selvännäkijäksi :)
Selvitti kuinka selvännäkijä Naomi oli kirjoittanu minun- ... - olen siis ammatiltani siivooja, enkä tosiaankaan mikään ennustaja- .. - kirjoittaman kommentin.
Selvitti kuinka hän selvännäkijänä näki että Naomi oli kirjoittanut KAIKKI??? kommentit.
Ei ainakaan minua tuollaiset ennustajan kyvyt oikein vakuuta.
Jotakin uusimista se lääkitys tuntuu kaipaavan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisessa selvännäkijöistä kirjoitetussa ketjussa käy lääkkeitänsä peräämässä :( Milloin iltalääkkeet ottamatta milloin muut.
Ihan balanssissa ei tunnu menevän.
Yhdessä ketjussa näkyi jo itse muuttuneen selvännäkijäksi :)
Selvitti kuinka selvännäkijä Naomi oli kirjoittanu minun- ... - olen siis ammatiltani siivooja, enkä tosiaankaan mikään ennustaja- .. - kirjoittaman kommentin.
Selvitti kuinka hän selvännäkijänä näki että Naomi oli kirjoittanut KAIKKI??? kommentit.
Ei ainakaan minua tuollaiset ennustajan kyvyt oikein vakuuta.
Jotakin uusimista se lääkitys tuntuu kaipaavan.Vaikuttaa aika tärähtäneeltä :( hemmetillinen kateus Naomia kohtaan. Oikein nolottaa sellanen, kun kaikki muut sen huomaa mutta itte ei tajua että kaikki muut on sen jo huomannu. Auttaako sellaseen enää lääkkeetkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078