Kuhmon pikku s. Matket

Anonyymi-ap

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.

78

3919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaksi myyjää on semmoisia känkkä ränkköjä.eivät tiedä milloin ostavaa asiakasta pitää tervehtiä.siinäpä kaupan johdolle mietittävää kun on seuraavat yt...

    • Anonyymi

      Ps nämä ovat varmaan vaki työntekijöitä.......olevinaan..ovat tekevinään töitä.

      • Anonyymi

        Olen huomannut saman asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut saman asian.

        Korjaan kolme ylimielistä myyjää pikku s marketissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan kolme ylimielistä myyjää pikku s marketissa.

        Taitaa näillä kirjoittajilla jotka morkkaavat ässän työntekijöitä olla ongelma omien korvien välissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa näillä kirjoittajilla jotka morkkaavat ässän työntekijöitä olla ongelma omien korvien välissä...

        Ootko keskustellut lääkärin kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan kolme ylimielistä myyjää pikku s marketissa.

        Kyllä vaan,samaa mieltä.Tai jos tervehtii niin vastenmielisesti,niinkuin tietäisi asiakkaasta kaiken vaikka ei edes tunne. No itse on työnsä valinnut mutta ehkä vääränlaisen jos ei asiakaspalvelu toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan,samaa mieltä.Tai jos tervehtii niin vastenmielisesti,niinkuin tietäisi asiakkaasta kaiken vaikka ei edes tunne. No itse on työnsä valinnut mutta ehkä vääränlaisen jos ei asiakaspalvelu toimi.

        Kyllähän se on niin että jo kassalla tekisi mieli puristella melooneista mehut ja tunkea ne piirakat suuhun mutta kun joutuu vetämään kotona sillin ja rähmäpullien kera. Varsinainen makuelämys🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko keskustellut lääkärin kanssa

        Saisit kyllä menä keskustelemaan lääkärin kanssa itse, jos ongelma on omassa elämässäsi ,niin näillähän syylliset löytyy aina toisista... Katsopa peiliin!


    • Anonyymi

      Hyvä kun nostit asian puheeksi.

    • Anonyymi

      Isossa vasta onkin yks paskan syöny...

    • Anonyymi

      Isossa Ässässä on monta jolta puuttuu asiakaspalvelu!

    • Anonyymi

      Minä olen aina saanut hyvän palvelun molemmissa s-kauppoissa

      • Anonyymi

        Taidat olla henkilökuntaan kuuluva.


    • Anonyymi

      Kyllä näissä kaupoissa hyvä palvelu tervehditään molemmin puolin ja vaihdetaan joku sanakin

      • Anonyymi

        Pikku Ässässä kyllä palvelu pelaa.


    • Anonyymi

      Kaikissa kaupoissa on ystävällinen henkilökunta. On tosi raukkamaista nimimerkin suojassa haukkua ihmisiä, jotka tekevät töitä sinunkin eteen, ei ole sekään helppoa hommaa. Voisiko olla kyse sinun omasta käyttäytymisestä? Sanotko sinä ystävällisesti päivät kaupoille mennessäsi vai menetkö sisään kuin euroopan omistaja, ajatuksenasi vain minä, minä, minä, minä....

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani.
        Kyllä siellä kassan takana näkee ja kuulee jos ja vaikka mitä,ei passaa vaan täällä huudella ,voi saada kunnianloukkauksesta syytteen.
        Tunnen välillä myötähäpeää nähdessäni joidenkin asiakkaiden käytöksen kassaa kohtaan.
        Sanonta: niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Negatiivisenkin palautteen voi antaa nätisti ja rakentavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veit sanat suustani.
        Kyllä siellä kassan takana näkee ja kuulee jos ja vaikka mitä,ei passaa vaan täällä huudella ,voi saada kunnianloukkauksesta syytteen.
        Tunnen välillä myötähäpeää nähdessäni joidenkin asiakkaiden käytöksen kassaa kohtaan.
        Sanonta: niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Negatiivisenkin palautteen voi antaa nätisti ja rakentavasti.

        Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille


    • Anonyymi

      Kepulaisten kauppa kierrän kaukaa

    • Anonyymi

      Kaikki kaupan työntekijät on työn sankareita.

    • Anonyymi

      Isossa ässässä uusi näyttävä blondi, oisko uus päällikkö

      • Anonyymi

        Oli näyttävä joo mutta ylimielinen käytökseltään


      • Anonyymi

        Sitä ihmettä pittää lähteä kattomaan, tietenni tukka kammattunna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ihmettä pittää lähteä kattomaan, tietenni tukka kammattunna

        Jumankekka... Onko tänään vuorossa? Pitää lähteä katsomaan, jos on.... Muka ostoksille....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumankekka... Onko tänään vuorossa? Pitää lähteä katsomaan, jos on.... Muka ostoksille....

        Mullakin huomenna muka asiaa isoon ässään.
        Jos sattuisi tämä näyttävä blondi sopivasti pyllistämään hyllyjen välissä


      • Anonyymi

        Onpa hyvännäköinen!


    • Anonyymi

      Onko uhkea?

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen S-matket, eikö osata kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Typerykset kommennoi pikku s-marketin työntekijoitä. Niin ystävällisiä työtekijoitä kun voi olla . Aina tulee tervehdys ja hymy . Kassa työskentely on ripeeää ja punalappuset näkyy kuittissa .Ei mitää valittamista ..

    • Anonyymi

      Joku muukin saman huomannut.

    • Anonyymi

      Ei tod koske kaikkia myyjiä!

    • Anonyymi

      Mennään kaikki jonossa tänä iltana vartti ennen sulkeutumisaikaa ja kysytään myyjältä jokainen vuorollaan löytyykö rupsuttimeen uusia suuttimia.

      Se voittaa jonka kohdalla myyjän pokka ei enää pidä vaan hän tikahtuu nauruunsa vähin äänin.

      Voittajalle hankitaan kimppaostona kinkku joulun jälkeen alennusmyynnistä.
      S-marketista tietenkin.

    • Anonyymi

      Se on häirintää tämäkin ketju täynnä! Eikö ne opeta teille käytöstapoja?

      • Anonyymi

        Nää ketjut on täyttä paskaa täynnä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää ketjut on täyttä paskaa täynnä!

        Olet aivan oikeassa👍🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää ketjut on täyttä paskaa täynnä!

        Paskaisten ketjujen pesuun voi ostaa fillarikaupasta ketjupesurin.


    • Anonyymi

      Eihän sitä oo pakko jos ei halluu

    • Anonyymi

      Onhan se, mutta jos kovin suuna päänä yhtenään, niin tulee helpommin puhuttua sivu suunsa eli leviteltyä asioita jotka olisi pitänyt pitää visusti itsellään. Sitäkin näillä tienoilla tapahtuu enemmän kuin riittämiin.

    • Anonyymi

      Oletko kuiruvejen arkkipiispa? Jäikö merkki saamatta

    • Anonyymi

      Voe pahoton maikka.

    • Anonyymi

      Ei osata tervehtiä... Eikä kirjoittaa.... Metket

    • Anonyymi

      ainahan tuo on ollut tuota

    • Anonyymi

      neljällä sanalla pitäisi pärjätä. Päivää.Ole hyvä.: kiitos. Hei.

    • Anonyymi

      Yksi on minuun rakastunut. Tervehtii ja hymyilee kauniisti. Lantioitaan keinuttaa ja rintojaan kohottelee. Ruusuja ja tsuukkoja hänelle...

      • Anonyymi

        Niin minullekin, meitä on ainakin kaksi jos on muitakin niin ilmoittautukoon tänne ja pidetään pikkujoulut porukalla.


    • Anonyymi

      Nyt menee lujaa

    • Anonyymi

      Mä rikon sen, rikoin jo!

    • Anonyymi

      Tosi on,aloittaja on ihan oikeassa,eikä kaikkien mieleen tietenkäään kaikki voi olla!!MUTTA kun menee kauppaan,tervehtii kassanhoitajaa,joka istuu siinä joutilaanakin hiljaisempana aikan,niin kuinka ollakaan,ilmekään ei värähdä,ei nyökkäystä,ei hymyä,ei edes irvistystä,että huomaisi että tuohan vastasi minulle!!Sitten kun teet ostokset menet kassalle niin sieltä tulee TERVE! hyvä,mutta puolituntia myöhässä! eikös yleensä tervehditä ekalla näkemisellä ? ei voi yleistää kuin muutamaan henkilöön ja useammassa kaupassa Kuhmossa !

      • Anonyymi

        Minä aennaan mennessä ja poeslähtiessä terveterve ja hei sanon niille 3myyjälle


    • Anonyymi

      Kyllä teillä ihmisillä on murheet Onko vaikea sinun tervehtiä ekana Tokmannin eteisessä sinua tervehtii joulupukki.

    • Anonyymi

      Eihän täällä enää pysty muuhun kauppaan menemään kuin pikkuässään. Supermarketti viritti kahvion aulaan niin nämä kyttääjät viihtyy vielä paremmin aulassa vahtaamassa mitä kukin ostaa ja ketä käy kaupassa saatikka alkossa. Isossa ässässä on penkit missä pentulauma kuluttaa aikaansa ja pyörät on sikinsokin oven edessä. Siinä räkivät ja meluavat. Pikkuässässä saa käydä ihan rauhassa kaupassa ilman että on mitäkin sakkia arvostelemassa ja nokka kiinni ikkunassa vahtaamassa

      • Anonyymi

        Minnuo ärsyttää pikku Ässässä se postin jono siinä kyttäävät ihmisten kalja ostoksia sun muuta. Posti poes siitä käytävältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minnuo ärsyttää pikku Ässässä se postin jono siinä kyttäävät ihmisten kalja ostoksia sun muuta. Posti poes siitä käytävältä.

        No, osta jotain muutakin kuin kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minnuo ärsyttää pikku Ässässä se postin jono siinä kyttäävät ihmisten kalja ostoksia sun muuta. Posti poes siitä käytävältä.

        Jos ärsyttää siirretään Posti huoltoasemalle🤣😂


    • Anonyymi

      Myyjä kavalsi Hyrynsalmella kaupalta yli 26 000 euroa pullonpalautuskuiteilla
      Kassalla työskennellyt henkilö käytti kavalluksen välineinä perusteettomia ja jo käytettyjä pullonpalautuskuitteja. Kokonaisuuteen liittyy myös toinen henkilö, jota epäillään rahanpesusta.

    • Anonyymi

      Huomenna isoon ässään katsomaan jos iso vaalee rotunainen pyllistäisi taas hyllyn välissä

    • Anonyymi

      Jos kaikki eivät ymmärrä mitä tarkoittaa Moi Moi tai moi

    • Anonyymi

      Ei kuhmo juntteja tartte tervehtiä kyllä ne kateelliset killisköt pärjää ilmankin hienosti

    • Anonyymi

      Pikku s-market on toiseksi paras kauppa.paras on Heikura!

    • Anonyymi

      Eikö osata oikein kirjoittaa mitäh.? Mee opettelemaan kirjaimia
      .

    • Anonyymi

      Voe pahoton maikka.

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä.
      Ennen pikku S oli mukava paikka asioida. Oli todella mukavat kesäharjoittelijat kassalla. Kun myyjät vaihtu lopetin KOKONAAN asioinnin! Postissa saa nyrpeetä naamaa ja tiuskimista ja kassat ei tervehdin kuten ennen. Miksi mennä kauppaan josta saa vaan pahan mielen ja paskaa palvelua. On muitakin kauppoja.
      Työntekijät vaihtoon!

    • Anonyymi

      Voi kuhmolaiset raukat lökäpöksyt epäsiistit ihmiset Vieläkö teitä pitää nuoleksia

      • Anonyymi

        Ollaan lisäksi sukurutsattuja...!


    • Anonyymi

      Menkääpä ison peilin eteen ja katsokaa itseänne kuka sieltä katsoo Kannattaako teitä tervehtiä..

    • Anonyymi

      Eiköhän tässä pärjäillä?

    • Anonyymi

      Pitää huomenna lähteä S-kaupan eteen ja kätellä kaikki asiakkaat.

    • Anonyymi

      Mukava asioida pienessä S-kaupassa ja posti asiat hoituu siinä ohessa?!

    • Anonyymi

      Onko tukevia myyjiä?

      • Anonyymi

        Isossa S-marketissa on uusi, varsin muodokas myyjä.


    • Anonyymi

      Tokmannin asiakaspalvelu on äärimmäisen huonoa, asioin siellä vain kun on pakko. Jätin muutama vuosi sitten asiakaspalautetta, mutta eipä siihen reagoitu.
      Kauppa aina ihan sekainen ja sellainen olo ettei sinne ole tervetullut. Saisivat ottaa muista tokmanneista mallia. Kuhmon ruokakaupoissa olen saanut ihan hyvää asiakaspalvelua.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä niin totta. Eikä auta edes oma ystävällinen asenne ja käytös. Harvoin saa ystävällistä palvelua Tokmannilla. Kovin on nyrpeät kassaneidit niin nuoret kun vanhemmatkin.
        Hyvien tarjousten takia vaan pakko käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä niin totta. Eikä auta edes oma ystävällinen asenne ja käytös. Harvoin saa ystävällistä palvelua Tokmannilla. Kovin on nyrpeät kassaneidit niin nuoret kun vanhemmatkin.
        Hyvien tarjousten takia vaan pakko käydä.

        Ei ne oo sen kummempia kuin ässäläkään,usein kalliimpia


    • Anonyymi

      Kävinpä tuossa päivällä Tokmannilla palvelu on loistavaa kiitokset teille.

    • Anonyymi

      Eiköhän tässä pärjäillä!

      • Anonyymi

        Onko huijari etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille


    • Anonyymi

      Voe pahoton maikka.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe