Biologisia sukupuolia on vain kaksi. Yksi niistä käy kynekologilla, toinen käy urologilla ja kaikki muut kuvitteelliset sukupuolet käy psykiatrilla.
Montako sukupuolta on?
9
252
Vastaukset
- Anonyymi
900
- Anonyymi
Luononluominakin tulee välillä jotain siltä väliltä tai kumpanakin. Ja moniko sitten käy ko. lekureilla... ehkä sinulla kokemusta.
- Anonyymi
Ne on urosten tai naaraiden sivuosumia. Niitä ei lasketa kaalipää.
- Anonyymi
Mulla oli molemmat vehkeet kun synnyin. Lekuri teki sitten päätöksen kumpi mää oon. Väärän päätöksen teki mutta onneksi nykyaika helpottaa kovasti näitä pulmia.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. On vain kaksi sukupuolta, uros ja naaras, mutta kummastakin on kuvitteellisia versioita.
Urostransu. Naarastransu.
Urostransulla on sama geeni kuin naaraalla vaikka kävisisi minkälaisen urostransuprosessin läpi, eli pysyy hautaan asti naaraana, narttuna.
Asia tulee todistetuksi viimeistään kun argeologit tekee rehumanisaation ja toteaa luurangon nähtyään, kah.... tämäpä olikin uros, mies vaikka hautakivessä luki Liisa se ja se.
Naarastransulla on sama geeni kuin uroksella vaikka kävisi minkälaisen naarastransuprosesdin läpi, eli pysyy hautaan asti uroksena. Asia tulee todistetuksi viimeistään kun argeologit tekee rehumanisaation ja toteaa luurangon nähtyään, kah.... tämäpä olikin naaras, nainen vaikka hautakivessä luki Jorma se ja se.- Anonyymi
Palstan filosofit vielä haudataan hautakiven kera, sekin on kohta mennyttä aikaa.
- Anonyymi
Jokainen ns. Sukupolven korjauskeikkaus on pelkkä yritys joka ei onnistu nimittäin X X ja X Y määrää sukupuolen, eikä niitä voi vaihtaa.
- Anonyymi
En tiedä oikeaa vastausta, mutta tässä asiassa kaikkien pitää ajatella just niin kuin mä tahdon.
- Anonyymi
Korjauskeikkaus onko se sama kuin paluu rikospaikalle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875