Montako sukupuolta on?

Anonyymi-ap

Biologisia sukupuolia on vain kaksi. Yksi niistä käy kynekologilla, toinen käy urologilla ja kaikki muut kuvitteelliset sukupuolet käy psykiatrilla.

9

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

900

• Anonyymi

Luononluominakin tulee välillä jotain siltä väliltä tai kumpanakin. Ja moniko sitten käy ko. lekureilla... ehkä sinulla kokemusta.

• Anonyymi

Ne on urosten tai naaraiden sivuosumia. Niitä ei lasketa kaalipää.

• Anonyymi

Mulla oli molemmat vehkeet kun synnyin. Lekuri teki sitten päätöksen kumpi mää oon. Väärän päätöksen teki mutta onneksi nykyaika helpottaa kovasti näitä pulmia.

• Anonyymi

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. On vain kaksi sukupuolta, uros ja naaras, mutta kummastakin on kuvitteellisia versioita.
      Urostransu. Naarastransu.

Urostransulla on sama geeni kuin naaraalla vaikka kävisisi minkälaisen urostransuprosessin läpi, eli pysyy hautaan asti naaraana, narttuna.
      Asia tulee todistetuksi viimeistään kun argeologit tekee rehumanisaation ja toteaa luurangon nähtyään, kah.... tämäpä olikin uros, mies vaikka hautakivessä luki Liisa se ja se.

Naarastransulla on sama geeni kuin uroksella vaikka kävisi minkälaisen naarastransuprosesdin läpi, eli pysyy hautaan asti uroksena. Asia tulee todistetuksi viimeistään kun argeologit tekee rehumanisaation ja toteaa luurangon nähtyään, kah.... tämäpä olikin naaras, nainen vaikka hautakivessä luki Jorma se ja se.

• Anonyymi

Palstan filosofit vielä haudataan hautakiven kera, sekin on kohta mennyttä aikaa.

• Anonyymi

Jokainen ns. Sukupolven korjauskeikkaus on pelkkä yritys joka ei onnistu nimittäin X X ja X Y määrää sukupuolen, eikä niitä voi vaihtaa.

• Anonyymi

En tiedä oikeaa vastausta, mutta tässä asiassa kaikkien pitää ajatella just niin kuin mä tahdon.

• Anonyymi

Korjauskeikkaus onko se sama kuin paluu rikospaikalle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      652
      27455
    2. MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa

Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall
      Maailman menoa
      202
      2432
    3. Surullinen olo

Mutta helpottunutkin😭
      Ikävä
      117
      1800
    4. Perussuomalaiset leikkaa suomalaisilta enemmän kuin mikään puolue ikinä on leikannut

Suomalaisia pitää auttaa ensin, uskottelivat kehitysavun leikkausten kapellimestarit Purra ja Tavio. Kannattajat äänest
      Salo
      3
      1766
    5. Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?

Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on
      Maailman menoa
      310
      1726
    6. Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."

Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l
      Bachelor
      30
      1478
    7. Onko kaivattusi

Millainen luonteeltaan?
      Ikävä
      69
      1430
    8. Mitä ajattelet

Kaivatustasi juuri nyt?
      Ikävä
      99
      1417
    9. Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo

mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o
      Ikävä
      11
      1356
    10. Miksi en antautunut sulle mies?

Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin
      Ikävä
      147
      1344
    Aihe