Yhteensopivuus

Petri

Mites kaksosmies ja kalanainen sopivat yhteen? Yhdessä emme asu, mutta suunnittelemme muuttaa syksyllä.

7

1721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bolle

      Ei kannata ajatellakaan yhteenmuuttoa!! Katastrofi siitä tulee!! Kokemusta löytyy!!

      • Petri

        Kerro hiukan lisää, mikä meni pieleen. Meillä on ollut ihan kivaa yhdessä.


      • Sinni*
        Petri kirjoitti:

        Kerro hiukan lisää, mikä meni pieleen. Meillä on ollut ihan kivaa yhdessä.

        Mä olen kalanainen ja seurustellut 2vuotta kaksosmiehen kanssa, riitoja on ollut (aika paljonkin), kun hieman epäsopivia merkkejä toisillemme ollaan, mutta rakkaus kuitenkin aina voittaa, ja silloin millään horoskooppimerkeilä ei pitäisi olla väliä :)


      • itse kala
        Petri kirjoitti:

        Kerro hiukan lisää, mikä meni pieleen. Meillä on ollut ihan kivaa yhdessä.

        olivat kaksoset ja kalat. Ovat eronneet jo ajat sitten monien vuosien erimielisyyksien jälkeen. Aivan erilaisia ihmisiä. Kaksonen halusi matkustaa ja harrastaa, kala olisi viihtynyt kotona ja perheen parissa. Itse olen kalat ja tahdon paljonkin matkustaa, harrastaa ja aina pitää tapahtua, mutta kaikki ovat erilaisia. Riippuu paljolti muista merkeistä, nousu- kuu-, miten hyvin ihmiset sopivat yhteen. Siis luonteenpiirteistä, toimintatavoista, arvoista ja muusta. Alussahan kaikki on aina mukavaa ja kivaa, koska ihminen harvoin näyttää ihan sitä todellista minäänsä, kun tutustuu uuteen ihmiseen. Kun arki sitten astuu kuvioon mukaan, silloin vasta punnitaan kuinka hyvin ihmisinä tullaan toimeen keskenään. Eihän tietenkään horoskooppimerkkeihin kannata tuijottaa, varsinkaan pelkkään aurinkomerkkiin. Voi olla että teillä on hyvinkin yhteensopivat kuu- tai nousumerkit, tai venus ja mars. Uskaltamalla heittäytyähän se selviää. Tsemppiä!


    • wisu

      Miksikäs se ei onnistu! tosin edellytyksenä on se että kumpikin tuntee itsensä ja tarpeensa. itse asun tällä hetkellä kaksosmiehen kanssa ja erittäin hyvin menee. kokemukset kaksosista on muutenkin hyviä läpi elämän. Oma isäni on kaksonen ja ajatukset menee yhteen erittäin hyvin, molemmilla levotonta verta ja vilkas mielikuvitus :)

    • kitkatti

      Itse on kalat ja seurustelin 4,5 vuotta kaksosmiehen kanssa. Hänelle oli tärkeää kavereiden kanssa hengailu ja hauskanpitäminen.Itse olisin halunnut suunnitella perhettä ja kotia. Kun sitten yhteen muutettiin, elämästä tuli helvettiä. Yhteinen koti oli kuulemma vain minun kotini, mies kieltäytyi tekemästä mitään ja alkoi sabotoida minunkin tekemisiäni. En saanut enää puhua edes kännykkään sisällä. Muutenkaan kotona ei saanut suutaan avata. Möllötettiin vaan teeveen ääressä ja jos suun sitten vahingossa avasi, tuli siitä heti kauhea riita.

      Katso ainakin, että kaksosmiehesi kunnioittaa sinua, eikä yritä tehdä herkkää mieltäsi sekopäiseksi. Kalat tarvisee huomiota ja hellyyttä. Sitä kaksonen ei aina välttämättä pysty kalalle tarjoamaan. Kaksonen on kuitenkin alan kannalta aika provosoiva merkki. Jos haluat kaksosmiehen pitää, ole vahva, äläkä takerru pikkuasioihin. Anna tilaa. Keksi itsellesi paljon omaa tekemistä, kun kaksoselle kuitenkin tulee niitä omia menohaluja!

    • _kissanpentu_

      Voiko jo 5 vuotta ennen alkaa suunnitella perhettä, jos ei ole vielä seurustellut kuin 1 vuoden?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe