Ettei ikäväsi kohde ole sinulle oikea
Joko ymmärrät
92
1383
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkkää riitaa
- Anonyymi
Ajat sitten
- Anonyymi
Joko ymmärrät oman haitallisuutesi?
- Anonyymi
En..
- Anonyymi
Ymmärrät että ei kannata tuhlata energiaa
- Anonyymi
Ymmärrän, että se uuvuttaa minut.
- Anonyymi
Tiedän tunteen...
- Anonyymi
Milloinkas olen luulet että hän on se oikea? Oltais varmaan yhdessä jos olisi.
- Anonyymi
Sitä olet sanonut. Mutta hyvä jos ymmärrät ettei hän ole oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä olet sanonut. Mutta hyvä jos ymmärrät ettei hän ole oikea.
Enkä ole koskaan sanonut niin 😂😂😂Pidä vaan huoli omasta ymmärräksestäsi.Sitä ei taida paljon olla nimittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole koskaan sanonut niin 😂😂😂Pidä vaan huoli omasta ymmärräksestäsi.Sitä ei taida paljon olla nimittäin.
Olet ihan tarpeeksi monta kertaa.
"En tiedä muutakuin sen että SINÄ olet se oikea"
Mitä kuvittelet omasta ymmärryksestäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuvittelet omasta ymmärryksestäsi.No en tasan ole. En ole kellekään sanonut koskaan että olisi minulle se oikea. 😂 Kuvitelet itsestäsi liikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tasan ole. En ole kellekään sanonut koskaan että olisi minulle se oikea. 😂 Kuvitelet itsestäsi liikoja.
Kyllä hän on sinulle number one
Sivusta seuranneena
Älä viitsi esittää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän on sinulle number one
Sivusta seuranneena
Älä viitsi esittääAi se kiusaava pelle on ykkössijalla elämässäni. Jep. On kyllä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tasan ole. En ole kellekään sanonut koskaan että olisi minulle se oikea. 😂 Kuvitelet itsestäsi liikoja.
En mäkään ole ihan noin sanonu täydellinen minulle olen toki sanonu johtui kyseisen henkilön tavasta vaatia toki jännitystä lisäämässä oli se et jos ja kun ei tehny just niin kuin hän vaati olisi ollut suuri todennäköisyys päästä hengestään ja silti olen vie hengis vaik en tehny tasan niin kui hän vaati
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se kiusaava pelle on ykkössijalla elämässäni. Jep. On kyllä. 😂
Jokain meittist on oman elämänsä pelle jollain tavalla turha sun on kuvitella jotenkin noilta osin olevas yhtään meitä muita parempi onko sulla pokkaa myöntää omat mokas tai virhees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuvittelet omasta ymmärryksestäsi.Joku yrittää tunkea väliin..kö? Väittämällä olevansa se oikea 😲 no näitä riittää 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku yrittää tunkea väliin..kö? Väittämällä olevansa se oikea 😲 no näitä riittää 🤮
Tämäkään feikkivuoropuhelu ei ollut palstamies kiinnostava, voisitko keksiä elämänkoululle parempaa raamaa nääs?
- Anonyymi
Ei hän ole. En halua riitaisaa suhdetta
- Anonyymi
Näytät lauhkealta lampaalta mutta olet kaikke muuta
- Anonyymi
Täytyy luottaa
Meitä johdetaan
Ei se oo meidän tahto
- Anonyymi
Niinpä... Kukaan ulkopuolinen ei voi estää mitä kukin todella haluaa elämäänsä ja sitä ei muut päätä. Tieni olen valinnut ja otan omani
- Anonyymi
Meinaatko minut väkisin saada
- Anonyymi
Mistäs sinä sen tiedät? Yrität vain lannistaa. Välillä täällä kehotetaan ottamaan kaivattuun yhteyttä, välillä mollataan, jos sitten yrittää tehdä tuttavuutta. Luuseriksi ja vaikka miksi haukutaan. Yksi asia on varma. Täällä mikään asia ei selviä.
- Anonyymi
Ei niin ja onneksi ei irl myöskään
- Anonyymi
Nykkö sen vasta hokasit montako vuotta tai vuosikymmentä sulla tuohon meni
- Anonyymi
Kirjat on jo kansissa...Niitä ei voi enää uudelleen painaa.... Tie on selvä ja se ei muille kuulu
- Anonyymi
Olet vaan katkera.
- Anonyymi
Todellakin on ja kuvittelee psyykkaustaidoistaan liikoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin on ja kuvittelee psyykkaustaidoistaan liikoja
Mä en psyykkaa muuten iha kiva tiedäks mikä vika psyykkaamisessa on sen nostaa toki tunteet pintaan mu tiedäkkö minkä päällimmäisenä
- Anonyymi
Sillä ei ole mitään väliä koska en muita halua. Hän on paras vääränäkin.
- Anonyymi
Oon ymmärtänyt sen jo ajat sitten..
- Anonyymi
Olen mutta minkäs teen kun toinen rakastui minuun tulisesti ja itsekin olen rakastunut kympillä häneen. Me mennään sitten yhdessä pää edellä puuhun!
- Anonyymi
Hyvin kirjoitat, onnea teille!.
- Anonyymi
Se ei ole sinun päätös.
- Anonyymi
Koskaan ei ole riidelty! Aina ollut ihan mukavaa keskenämme. Varmaan oltaisiin samanlaisia vieläkin jos oltais yhdessä 🤗 hieman kypsempiä tosin..
Hiukan on ikävä 🥴
- a -- Anonyymi
Jotain ois ehkenni menny vituiksi jos olisitte vielä vuosien jälkeenkin just samanlaisia
- Anonyymi
Miten voitte päättää kuka on toiselle oikea? Vain kaksi tekee sen päätöksen miten elämä jatkuu... Jumalauta sekopäät...Vetäkää lärvit ja juoskaa seinille
- Anonyymi
Kyllä mä ymmärrän ollaan vaan etäisesti kavereita niin et sekoa
- Anonyymi
Peli menetetty ajat sitten
Nyt korjataan rippeitä - Anonyymi
Niin etäisesti ettei olla edes tekemisissä toistemme kanssa. Joo o
- Anonyymi
Haluan oikeasti meidät liimattavan yhteen Erikeepperillä.
T.💙 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peli menetetty ajat sitten
Nyt korjataan rippeitäEi kyllä meinaa tarpeeksi jesaria löytyä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.💙Pitäs tuosa kogti ol pikaliimaa vähintään erikeepperi kun on puuliima/askarteluliima
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.💙Vanha virsi....
- Anonyymi
Kunhan takapenkille mahtuu
- Anonyymi
Kiva olisi mop on satulassakin joku olla
- Anonyymi
Ohjaustangolla istumassa selkä menosuuntaan
- Anonyymi
Edessä ja takana
- Anonyymi
Se onnea ois
- Anonyymi
Siitä jotakin tulla vois ...
- Anonyymi
Miltä se sinust a tuntuisi ystävän kanssa kesäillassa?
- Anonyymi
Hyvältä tuntuisi
- Anonyymi
Mitä tarkoittaisi? .....
- Anonyymi
Istumista ....
- Anonyymi
Tuskin kukaan seisoo tangolla?
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Vihdoinkin ymmärrän että hän on se oikea.
- Anonyymi
Rakkaani... Kuuntele Hyvää Syntymäpäivää Behm
- Anonyymi
Kaikki juoksukoirat ja trollipeikot, ette voi mitenkään vaikuttaa tulevaisuuteemme.
Teemme todella päätöksen yhdessä ja sananne ei vaikuta mihinkään - Anonyymi
En olisi tässä jos ajattelisin hänet vääräksi. Kirjoitan kuin hänelle.
- Anonyymi
Ymmärrän, että en ole välttämättä hänelle hyväksi tällaisena. Miten enää korjataan asia.
- Anonyymi
Jotenkin vähemmästäkin olisi pitänyt ymmärtää.
- Anonyymi
Minä en päätä sitä. Ensiksikin, naisella on oma tahto ja hän kaipaa ketä kaipaa, siihen en voi merkittävästi vaikuttaa. En voi muuttaa sitä ketä hän rakastaa. Minussa ei pakosti ole hänen silmissään mitään rakastettavaa. Toisekseen en voi vaikuttaa merkittävästi siihen että kohtaisimme koska olen hyvin yksinäinen. Kohtaamispaikkoja ei ole, ne pitäisi tehdä keinotekoisesti ja se on vaikeaa.
- Anonyymi
Kohtaamis paikkaa on mahdoton luoda tavan kohdata jossain pystyy toteuttaan jos tietää vähänkin miten ja missä toinen liikkuu
- Anonyymi
Voima joka tätä rulettia johtaa on sellainen mahtava taivaallinen energia jota koskaan ette voi kaataa... Me tunnemme sen ja sen järisevän tunnemyrskyn hallitsemme vain Me....Tiemme suunnan valitsemme itse
- Anonyymi
Ei olla nyt oltu tekemisissä, joten ymmärrys ei ole nyt lisääntynyt. Tilanne on pitkälti sama kuin keväällä. En tiedä mitä hän haluaa vai haluaako mitään. Palstalta en tee päätelmiä, koska nämä on ihan vääriä kaikki.
- Anonyymi
Nii en mä siitä tiiä, mutta sen tiiän, että hänet otan!
Ymmärrän.
- Anonyymi
Mitä sää ymmärrät
- Anonyymi
Ei varmaan kun muita on👩
- Anonyymi
En ymmärrä.
- Anonyymi
Tietää vasta sitten, kun tutustuu. Jos tunteita, kertoo jo jotakin ainakin vähän.
- Anonyymi
Tiedän satasella kenet haluan tulevaksi vaimokseni
- Anonyymi
Toivottavasti et minua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti et minua
Olisitko mies vähän kolho morsian?
- Anonyymi
Toivottavasti minut.
- Anonyymi
Mistä sä voit tuota tietää tunnetko häntä edes sen verran että hauaisit oikeasti tutustua lähemmin
- Anonyymi
On harjoiteltu ja opittu
- Anonyymi
Vääräksi tajuaa vasta tavattuaan oikean, siihen asti tuntuu aika hyvältä kokoonpanolta.
- Anonyymi
HÄN TUNTUU TUONEEN PARHAAT PUOLENI ESIIN JA NE EI OLE KOVIN KUMMOISET, JOTEN MISTÄ HITOSTA MINÄ TIEDÄN.
- Anonyymi
Sivusta ilolla katsonut ja ollaan huomattu kuinka skarpannut olet.
Toivotaan ettei turhaa ole.
- Anonyymi
kaikki, menee paremmin, en tiedä, meneekö itselläni,
mutta, Suomella ainakin, menee, ja, se, on tärkeintä,
:)
toivotaan, vain, että minullakin joskus, menee paremmin,
mutta, aika, näyttää sen, sitten, - Anonyymi
Kenenköhän tämä pitäs ymmärtää mä olen jonnein jo aikasemmin laittan et se joka haluaa ottaa riskin kanssani osaa tulla oven taakse mikä se riski taas on sehän riippuu ihan sitää mitä itse haluaa
- Anonyymi
Hän on minulle oikea.
- Anonyymi
Ei voida sanoa noin. Et jos ikävöi toista niin se vaan on sellaistA
Jotain aitoa välittämisrä toisesta.
Mullakin tuo yks s nainen nii aina muistuu mieleen.
Kuitenkin tää on sitä onkose sitten rakkautta
Et toivoo lkaikkea hyvää toiselle. Tiedän sen olevan rakkautta. - Anonyymi
Etenee niin kuin on suunniteltu
- Anonyymi
Sepä kiva.
- Anonyymi
No nniin mut tuo tauskin laulu taivaassa tavanneet
Et siltä se ensirakkaus tuntuu. Et vielä näiden kymmenten vuosien jälkeen.- Anonyymi
Sopiva mulle
Odotan saavani häneltä sitä hellyyttä, mitä oon aina janonnut
- Anonyymi
Onko pakko
Ymmärtää.
Kai sitten niin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486308Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694325- 483875
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213256- 1972980
- 402702
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132549törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202546- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508