Tämän tädin kylmän liiton loppu

Anonyymi-ap

No ehkä otsikko on liioiteltu. Ei liitto kylmä ollut, hellyyttä oli, seksiäkin, Mutta intohimo uupui. Yli 30 vuoden avioliitto, kriisejä sen verran mitä noin pitkään ajanjaksoon nyt tulee väkisinkin. Lapset onnellisesti maailmalla. Kaksi vuotta omaan eläkkeeseen, mieheni oli ollut jo vuoden, Vaihdevuodet takana, onneksi, helvetillinen viisi vuotta kylmää, kuumaa ja kuivaa. Ja nyt kun minun tekisi taas mieli ,niin mies on aika haluton. Keskittyy enemmän harrastuksiinsa ja kesämökin remontoimiseen kuin seksiin. Masturboin kun oikein teki mieli ja ajattelin, että tästä se hiipuu kohti vanhuutta ja että niinhän sen kuuluukin mennä.

Mutta sitten olimme työpaikan tyttöporukan kanssa Tallinnan risteilyllä. Minä olin meistä neljästä ainoa joka oli naimisissa, muut olivat eronneet. Tästä syystä ilmassa oli levottomuutta, aikuiset naiset kikattivat ja katselivat tanssilattian miehiä kuin pahaisetkin teinit. Varmaan myös valkoviinillä oli osuutta asiaan. Minä siinä sitten muiden mukana ja ihan hauskaa ja viatontahan se oli, kunnes,,,

Minua haki tanssimaan itseäni yli 10 vuotta nuorempi mies. Hän osoittautui todella hyväksi tanssiaksi. Oli ihanaa olla vietävänä. Oma mieheni ei ole koskaan ollut kovin innokas tanssija ja rytmitaju ei ollut hänen vahvuuksia. Mutta tämän 40 vuotias herrasmies todellakin osasi tanssia. Kaiken lisäksi hän oli hauska, siisti ja kohtelias,
Välillä hän tanssi muidenkin kanssa ja minä myös, mutta se oli lähinnä muodollista koteliaisuutta ja todellisen tilanteen peittelyä. Mitä lähempä Tallinnaa oltiin, sen varmemmaksi tuli, että välillämme oli kipinää

Juttelimme niitä näitä, selvästi kumpikin varoi kertomasta liikaa. Kostuin ja halusin tuota miestä. Silti hieman epäilin, entä jos kuvittelen. Jos ei haluakaan sekisiä, Jos pitää minua vanhana akkana, mutta hyvänä tanssijana. Sitten tunsin
tanssilattialla otain kovaa itseäni vasten. Kysyin korvaan kuiskaten niin suoraan etten koskaa ennen: "panettaako?" Hän meni ensin noloksi. "Anteeksi, en mahda pikkukaverille mitään, olet upea nainen ja en ole saanut seksiä vuoteen."

Tuon jälkeen teimme suunnitelman. Hän poistuu ensin hyttiinsä ja minä kerron myöhemmin ystävilleni, että lähden jo hyttiin nukkumaan, päätä särkee tai jotain...
Ystäväni olivat jo sen verran vauhdissa, että kukaan ei kyseenalaistanut poistumistani mitenkään. Menin ensin meidän hyttiin, sydän hakkasi, kävin pissalla ja alapesulla. Istuin hetken neljän hengen hytin alasängyllä ja mietin mitä olin tekemässä. Pettämässä miestäni vai toteuttamassa seksuaalisuttani kun vielä voin. Vielä voisin perääntyä. Osaisinko olla alastomana vieraan miehen kanssa, antaa koskea. En oikeastaan miettinyt miestäni, hänhän ei saisi koksaan tietää, mutta mietin pystynkö minä tähän.

Lopulta päätin, että en voi vain jättää menemättä. Se olisi väärin myös miestä kohtaan, olimme sopineet, että tulen perästä, Ajattelin, että menen ja jos tilanne ei tunnu hyvältä niin peräännyn. Sydän pamppaillen nousin kuudennelta kannelta ylimmälle kannelle, kävelin käytävää pitkin ja löysin miehen antaman hyttinumeron. Koputin oveen hermostuneesti ja vilkuilin ympärilleni ettei kukaan näe... Olin kiihottunut, mutta se saattoi johtua enemmän jännityksestä kuin panetuksesta

Jatkan ehkä joskus,,,

7

7745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatka👍👍

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­­y­­­m­­f­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      jatkan nyt loppuun.... Hyttiin mennessä ajatukseni olivat taas ristiriitaisia, tunteita meni kiihottavan jännityksen kautta torjutuksi tulemisen pelkoon. "Tulit" mies sanoi lämpimästi hymyillen. Hymy oli vilpitön, ei itsevarma, ei viekas vaan mutkattoman vilpitön. Hetken seisoimme vastakkain tietämättä mitä tehdä. Sitten antauduimme pitkään suudelmaan.
      Miten syntisen hyvältä se tuntui, riisuimme toisiamme kuin pahaiset kiimaiset teinit ja ennen kuin tajusin olin alasti ja runkkasin hitaasti vieraan miehen ihanan kovaa kalua. Suutelimme samalla koko ajan. Mies ohjasi minut varmoin ottein sängylle selälleen ja hän avasi hellästi reiteni. Siinä minä olin vieraan miehen edessä, riettaana ja odottavana. Mies astui askeleen kauemman ja katsoi minua kainostelematta niin kuin mies vaan voi katsoa. Nyt näin kunnolla hänen kehonsa ja kalun joka oli ison näköinen ja kova, Väksin mielessä kävi mieheni puoliveltto kulli joka ei aina tahtonut edes mennä sisään kuin auttamalla. "Levitä" En ymmärtänyt kuuleemaani. "Avaa sitä pillua" Miehen puhe oli yllättävää mutta kiihottavaa. Avasin. Samalla mietin, tuoksunko, olisi pitänyt siistiä.... "Näyttää hyvältä, rakastan aikuisen naisen aikuista pillua ja erityisesti tuota karvoitusta, pikkuiset posliinipillut ei kiinnosta. Tuo pillu on lämmin ja märkä ja haluaa kovaa kyrpää" Miehen puheessa oli määrätietoisuutta yhdistettynä jonkilaiseen humoristiseen omituiseen sävyyn. Olin aivan mehuissani. "Haluatko, että nuolen vain tulenko sisään?" Tule sisään pyysin, lähes anelin. Hän kysyi vielä laittaako kumin. Ja hieman itseni yllättäen vastasin, että ei tarvitse. Hän tarttui minua polvitaipeista, nosti minua hieman ylös ja kova ihana elin painui hitaasti sisään. Vikisin, lähes itkin, ilosta.

      • Anonyymi

        Yes!


    • Anonyymi

      Voisi olla jopa minun kirjoittama, mutta taitaa kuitenkin olla jonkun miehen fantasiaa, ihan kivaa luettavaa ja jotain tuollaista olen itsekin saanut kokea pari kertaa laivalla Rva52

      • Anonyymi

        + 40 Rouvat on parasta, estottomia, antavat paljaalla ja osaavat lukea molempien mieltymyksiä myös yhden yön panoissa,


    • Anonyymi

      Jatkoa👍👍

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe