Suomessa sähköautoja hankkivat erityisesti paljon ajavat, tilastoista paljastuu – ”Sähkö on korvannut paljon dieseliä”
Sähköauton toimintamatka ei suomalaisia vaivaa, sillä Suomessa sähköautot ovat nimenomaan paljon ajavien valinta.
Rangesta itkevät toopet saa itkeä, kun muut ajaa ja paljon!
Sähköauton valitsee paljon ajavat
9
167
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö, pilluralliautosähkövibraattori.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olet oikeassa . Minä laskin uuden diiselin ja uuden sähköauton ( Peugeot 2008) "polttoainekulut" . Kun autojen hankintahinta ero kuolettui n.166tkm ajolla ja minulla tähän kuluu n . 6 vuotta , niin ei mielestäni kannata sähköauto minun ajoilla . Pitäisi ajaa 40 - 50 tkm vuosittain . Ja tuon sähköversion range on 340 km . Diiselin yli 1000 km .
- Anonyymi
Miksi sähköautoja menee paljon liisarilla 10 tkm/vuosi?
- Anonyymi
Ne ajaa paljon jotka ostaa sähköauton omaksi.
Firmat taas hankkii sähköauton sen takia et päästöjä ei ajamisesta tule.
Imago ratkaisee firmojen valinnat. Monet huoltoyhtiöt ja kaupungit hankkivat sähkäautoja työntekijöiden käyttöön. Ei se lataaminen ole mikään ongelma jos siitä ei tee ongelmaa.
Harva auto tarvitsee liikkua 24/7 jatkuvasti.
Tässä laskelmia Corolla vs Tesla vs MG4 https://youtu.be/whl-iD3lYwg - Anonyymi
Koska sähköautoilua tuetaan veroissa monella tapaa.
- Anonyymi
Vähän ajava ei juurikaan hyödy taloudellisesti jos ostaa kalliin sähköauton. Bensa-auto on huolettomampi ja se muutama tuhat kilometriä vuodessa ei lompakossa tee pahaa.
- Anonyymi
Mitä huolia sähköautosta muka on? mukavuus on huippuluokkaa, koska auto on hiljainen.
Lämpiää talvella kun laittaa kännykkä apista lämpiämään. Aina lämmin auto kun lähtee liikkeelle. Vähemmän huoltoja ja ei pelkoa hajoavasta polttomoottorista.
Edes sähköauton akun vaihtaminen ei kaada taloutta samalla tavalla kuin polttomoottorin hajoaminen. Ja hybrideistäkin joutuu akut vaihtamaan. Täysin turhaa on raahata mukana akkuajossa polttomoottorin turhaa painoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä huolia sähköautosta muka on? mukavuus on huippuluokkaa, koska auto on hiljainen.
Lämpiää talvella kun laittaa kännykkä apista lämpiämään. Aina lämmin auto kun lähtee liikkeelle. Vähemmän huoltoja ja ei pelkoa hajoavasta polttomoottorista.
Edes sähköauton akun vaihtaminen ei kaada taloutta samalla tavalla kuin polttomoottorin hajoaminen. Ja hybrideistäkin joutuu akut vaihtamaan. Täysin turhaa on raahata mukana akkuajossa polttomoottorin turhaa painoa.Kirjoittaja on aivan sekaisin ?
Ylimääräinen massa on sähköautossa ei polttomoottori autossa !
Polttomoottoriauton lataa/tankkaa 1000km matkalle muutamassa minuutissa kun sähköautolla vastaavassa menee pari tuntia !?
Sähköautossa akuston vaihto tulee eteen ennemmin tai myöhemmin ja maksaa 10000-15000€ tai enemmän !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959