Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko ollu koronaa,

Anonyymi-ap

kellään nyt tämän ikäisillä syksyn aikana.

20

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei nuhaa , ei koronaa,ainakaan 23 vuoteen.
      Muita sairauksi kyllä 4v takaperin. Mutta onneksi sairastuttiin tammikuussa, jouduttiin maksamaan vain yhdet omavastuut. Osa tuli jo täyteen huhtikuussa, taksi kesäkuussa. Hoidontarve lopui marraskuussa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­m­­f­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kerrottiin, että noin 450 olisi Suomessa menehtynyt koronaan kesän jälkeen
      ja yhdestä ulkomaisessa tilastosta sai käsityksen, että 450 olisi kuollut
      Suomessa pelkästään parissa viikossa lokakuussa.

      • Anonyymi

        Varmaan sellaisia, jotka ovat olleet henkiheitollaan muutenkin, mutta sitten korona jouduttanut kuolemaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sellaisia, jotka ovat olleet henkiheitollaan muutenkin, mutta sitten korona jouduttanut kuolemaa.

        Kaikkihan me olemme henkiheitollamme, mutta jos siihen päälle lisätään korona, niin se on korona, joka tappoi. Ilman sitä potilas eläisi.


      • Anonyymi

        Kyllä korona nytkin ottaa ihmishenkiä , itse olin toissaviikolla ihan varma että minulla oli korona kun kuumetta pukkas ja yskitti ja nuha niin että sai niistää yhtämittaa, otin kolmena päivänä tiesin eikä ollut koronaa , mutta olin todella huonossa kunnossa , siksi olin ihan varma että olisi korona, mutta olikin flunssa


    • Anonyymi

      Sairastin viime jouluna koronan. En ole uudestaan saanut tartuntaa
      luojan kiitos. Kunto meni lopullisesti alaspäin. Hankalia ja omituisia oireita
      oli kuukausia.

    • Anonyymi

      Keväällä sairastin ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen koronan, ilmeisesti reissukaveri tartuttajana koska oli oireinen jo lähtiessä. Ei vaan myöntänyt sitä edes sitten kun itselläänkin testi positiivinen reissun jälkeen, ihmetteli vaan keneltä tartunta mahdettiin saada.
      Minulla 4 rokotusta takana ja on vain yksi joukkorokotuspäivä enää ja sinnekään en kerkeä jonottamaan kun sovittuja menoja, joten se viides rokotus jäänee saamatta.
      Ihan normaalisti olen kaupoilla kulkenut ja ainoa missä olin maski naamalla oli konsertissa reilu viikko sitten.
      Jos jostain tartunnan saan ja siihen perusterveenä kupsahdan niin eipä tuo kovin hetkauta.

      • Anonyymi

        Omassa kunnassa joukkorokotukset kestivät vain pari viikkoa , taisivat olla pari ekaa marraskuun viikkoa. Sen jälkeen 65-v ja riskityhmäläiset voivat ottaa rokotteet terveysasemalla.
        En halunnut jonottaa ja verkossa ajanvaraus ei antanut minulle sopivia aikoja, joten varasin joulukuulle terkkarille ajan ja saan sieltä sekä korona- että kausi-influenssarokotteet nyt tällä viikolla. Onneksi ei nyt tarvitse pakkasessa jonotella ja terkkari sijaitsee naapurikorttelissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa kunnassa joukkorokotukset kestivät vain pari viikkoa , taisivat olla pari ekaa marraskuun viikkoa. Sen jälkeen 65-v ja riskityhmäläiset voivat ottaa rokotteet terveysasemalla.
        En halunnut jonottaa ja verkossa ajanvaraus ei antanut minulle sopivia aikoja, joten varasin joulukuulle terkkarille ajan ja saan sieltä sekä korona- että kausi-influenssarokotteet nyt tällä viikolla. Onneksi ei nyt tarvitse pakkasessa jonotella ja terkkari sijaitsee naapurikorttelissa.

        No meillä niitä aikoja ei saa ja joukkorokotuspäiviä vain kolme joista vielä yksi jäljellä ja sinnekään en pääse . Pitää vissiin olla tosi sairas riskiryhmäläinen että ajanvarauksella pääsee rokotukseen. Siellä ne on jopa liki yhdeksänkymppiset rollaattoreineen joutuneet sairaalalla jonottamaan. Näin hyvin toimii nykyisellä hyvinvointialueella tänäpäivänä.


    • Koronaa en tietääkseni ole sairastanut, neljä koronarokotetta olen ottanut. Nyt syksyllä otin vain influenssarokotuksen, en koronarokotetta.

    • Anonyymi

      Pitää olla kyllä varovainen, itse pidän etäisyyttä kaupassa muihin ja maski naamalla on.

    • Anonyymi

      Itselläni ei ole ollut koronaa, koska en ole kovin suuressa tartuntavaarassa: elän yksin neljän seinän sisällä. Ruokaostokset tuodaan eteiseeni kerran viikossa. Olen myös mm. verkkoapteekin asiakas: parin päivän odotusajalla saan lääkkeeni kotiovelleni. Harvoin olen ihmiskontakteissa.

      Otin kylläkin pari viikkoa sitten 5. koronarokotuksen. Ei tuo ota, jos ei annakaan.

      Hgin joulutorille (Tuomaan markkinat, Senaatintori) lähden joskus viikon kuluttua. Kävin pari vuotta sitten, kun markkinat olivat Kauppatorilla ja Espan puistossa. V. 2019 kävin Berliinin joulutorilla. (Niitä oli siellä useampia, mutta huonojalkaisena kävelin vain hotelliani lähimpänä olevalle, Keisari Vilhelmin muistokirkon luona olevalle.)

      Sain muutama vuosi sitten RS-viruksen ja se oli melkoinen taudinkuva. Jos korona on sitä pahempi, niin henki kyllä menee.

      Mahd. lääkkeitä on kaappi puolillaan, eli taudin iskiessä ei tarvii lähteä minnekään: kuumemittari, flunssalääkkeitä, vitamiinijauhetta kuumaan veteen sekoitettavaksi, imeskelytabletteja kurkun desinfioimiseksi, yskänlääkettä kunnon pullolliset odottamassa. Muovisia oksennuspussejakin, jos tarvetta on, ja pönttöön tyhjennyksen jälkeen huuhtelen.

    • Anonyymi

      sama täällä olen varautunut et kotona pärjään jos tauti iskee

    • Anonyymi

      Sairastin kuukausi sitten koronan, sain tartunnan perheenjäseneltä. Rokotuksia on kolme, ein vielä ollut tälle syksylle otettuna. Kuume kohtalainen, meni ohitse parissa vuorokaudessa, mutta kurkkukipu oli kamala. Yskää vielä jäljellä. Kurkkukivun ja yskän vuoksi oli tavallista flunssaa pahempi.

    • Anonyymi

      Sairastin marraskuussa koronan. Ryhmässä joku tartutti. Kurkkukipu, päänsärky, yskää, ei kuumetta, etova olo ja yleisen sairas tunne. Meni viikossa ohi, pari ekaa päivä oli pahinta. Kolme rokotusta takana.

    • Anonyymi

      Sanoin lepopaikka Hoikussa, Kymenlaaksossa kerran hoitsulle, että mitenkä se niin tuntuukin koronalta tuo olopuoli nykyisellään.
      Äkkiäkös ne pensselin nenään työnsiit. Myöhemmin hoitsu tuli kuin saastepilven sammuttaja ilmottamaan; olet koronan itseesi pyydystänyt.

      Siitä ei tykitty. Parin päivän päästä hoitaja tuli ilmottamaan, että humenna pääset kotiin. Ennustus toteutuikin.
      Ne hommas Kelataksin sportille, ja toivottiit hyvää kotielämää. Ei paha. Ei siellä kesäaikana mielellään asustele.

    • Anonyymi

      Viime viikkoina on koronaan menehtynyt poikkeuksellisen suuri määrä ihmisiä.

    • Anonyymi

      Korona viirus leviää ihan puhen kautaa.Otos pakteerista kun puhut suustasi leviää ympäristöön sitä tätä on netti joku sivusto,Kantaa ainaki 1-2 metriä. Joten ihan hissi tai kaupan kassalla saat viruksen.Ei aina ystävältä tai perheen kouluaiselta,työssä kävijätä.,

      • Anonyymi

        Jotkut saavat tartunnan, toiset eivät. Ei voi tietää keneen ruletti osuu. Ilman kautta toki moni virus leviää. Kun pysyy poissa ihmisten ilmoita, niin tartuntariski vähenee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe