Miten tämä

Anonyymi-ap

Päättyy sitä pohdin

111

1881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuvittelitko että tämä päättyy

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­­­y­m­­f­o­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Päättyy se. Itsestä on kaikki kiinni

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että se on päättynyt jo... 😭

    • Anonyymi

      Ei ole vaihtoehtoa

    • Anonyymi

      Ei räjähdykseen vaan inahdukseen🤔

      • Anonyymi

        Niinku pieru. Odottaa paukahdusta ja tulee nolo pärähtävä suhahdus kuin sirkusrääkkä


    • Anonyymi

      Tämä on minulle jo tuttua ei kukaan ole mun kanssa tosissaan kun vähän oppii tuntemaan vaikka vähän tykkäiskin. Kaikki päättyy totaaliseen ingnooraamiseen ja välinpitämättömyyteen. Kumpikaan ei ole tuntevinaan toisiaan siihen se päättyy. Tiedän tämän näin on käynyt aina ennenkin olen jo varautunut siihen.

      • Anonyymi

        Tuskin hän on vähän tykännyt.


      • Anonyymi

        Ei hän sinua halua


      • Anonyymi

        Miten muuten se voisi päättyä?


      • Anonyymi

        Et voi tietää etukäteen miten hän tulee kokemaan, jos vaikka kelpaisit kaikkinesi juuri hänelle.


      • Anonyymi

        On niin surullista, kun käy noin. Ei sitä halua enää päästää ketään lähelle, kun hän lähtee kuitenkin taas pois, kuten aina ennen kaikki muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän sinua halua

        Jännää ku sinä tunnut tietävän jotenkin maagisen yksisarvismaisesti muiden kirjoitukset, asiat ja kaikki. Sivusta


    • Anonyymi

      Joskus kaikki alkaa siitä, kun poika läimäisee ajoneuvon rattia, hölmön näköinen hymy kasvoilla ja päättyy siihen kun tyttö hymyilee pojalle.. ja poika kokee jalkansa kevyeksi ja mielensä huumaantuneeksi, eikä kykene enää koskaan ajattelemaan mitään tavallista.
      https://youtu.be/wyRyRyjRV4o

      • Anonyymi

        Puhut vain omista pojistanne. Ette onneksi meidän. Jotain hyvää siitä mitä olette meille tehneet. Minua ette hengiltä saa ja voimistun koko ajan.


    • Anonyymi

      Vaihto on selvä...Naimisiin kesällä 2024

      • Anonyymi

        Ihanaa ja kuulostaa hyvälle.


    • Anonyymi

      Luultavasti masennun niin syvästi etten jaksa enää lukea näitä. Putoan kuoppaan jossa en usko kenenkään välittävän. Niin se päättyy.

      • Anonyymi

        Taasko sä kuoppaan menet? Miks ihmeessä? Monta kertaa mun pitää yrittää auttaa sua sielt pois? En mä voi sille mitään etten mä ole se Oikea. Tai ettet huolinut sinne samaan kuoppaan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko sä kuoppaan menet? Miks ihmeessä? Monta kertaa mun pitää yrittää auttaa sua sielt pois? En mä voi sille mitään etten mä ole se Oikea. Tai ettet huolinut sinne samaan kuoppaan mukaan.

        Sähän mua sinne taas työnnät ja kuoppaa kaivat. Ihan ilman sua selvinnyt tähänkin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähän mua sinne taas työnnät ja kuoppaa kaivat. Ihan ilman sua selvinnyt tähänkin asti.

        Miten niin mä sua sinne työnnän ja kaivan kuoppia sulle? Mä haluan sut pysymään pois kuopasta mun vierellä. Sä tuuppaat mut aina nurin ja pimeeseen kylmään kuoppaan, just kun vähän jaloillani taas oon, tai en ehi ees polvillenikaan nykyään takas. Riittääkö sulle se että on selvinnyt? Mulle ei riitä vaan selvitä. Onko tää edes oikeiden kappaleiden sotaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin mä sua sinne työnnän ja kaivan kuoppia sulle? Mä haluan sut pysymään pois kuopasta mun vierellä. Sä tuuppaat mut aina nurin ja pimeeseen kylmään kuoppaan, just kun vähän jaloillani taas oon, tai en ehi ees polvillenikaan nykyään takas. Riittääkö sulle se että on selvinnyt? Mulle ei riitä vaan selvitä. Onko tää edes oikeiden kappaleiden sotaa?

        Anteeksi oon ihan epäreilu ja kohtuuton. Et sä mua minnekään työnnä ihan itse itselleni kuoppaa kaivan. Mä jotenkin pakenen tätä kaikkea. En mä halua sua satuttaa tai minnekään kuopaan työntää. Eilinen oli raskas päivä ja luin täältäkin kaikkia inhottavia juttuja nekin vaikuttaa muhun. Mutta en ala enempää selitellä. Anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin mä sua sinne työnnän ja kaivan kuoppia sulle? Mä haluan sut pysymään pois kuopasta mun vierellä. Sä tuuppaat mut aina nurin ja pimeeseen kylmään kuoppaan, just kun vähän jaloillani taas oon, tai en ehi ees polvillenikaan nykyään takas. Riittääkö sulle se että on selvinnyt? Mulle ei riitä vaan selvitä. Onko tää edes oikeiden kappaleiden sotaa?

        Sekä on mun rehellisyyden nimissä sanottava että jossain vaiheessa rupesi tuntumaan että nuo ilkeily viestit on tarkoitettu mulle että mua halutaan tahallisesti loukata. Silloin rupesin ajattelemaan jos olen vaan tyly ehkä ne loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä on mun rehellisyyden nimissä sanottava että jossain vaiheessa rupesi tuntumaan että nuo ilkeily viestit on tarkoitettu mulle että mua halutaan tahallisesti loukata. Silloin rupesin ajattelemaan jos olen vaan tyly ehkä ne loppuu.

        Niin mitenhän ne muhun liittyy? Ja siihen että mulle oot tyly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitenhän ne muhun liittyy? Ja siihen että mulle oot tyly.

        Kyllä mua pelottaa kirjoittaa mitään mukavaa tai tunteistani pelkään jos vastaatkin ilkeästi. Siitä kait se johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitenhän ne muhun liittyy? Ja siihen että mulle oot tyly.

        Sekä musta tuntuu että olen sullekin vaan samanlainen vitsi kuin kaikille muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä musta tuntuu että olen sullekin vaan samanlainen vitsi kuin kaikille muillekin.

        Mulle kukaan ihminen ei ole vitsi.
        Vaikka oon ite muille.
        Mutta tuskin sä mua ajattelet vaan jotain toista.
        Jos ajattelisit ja tuntisit jotain, ainoa toive ois että sanoisit sen.
        Mä en vastaa ilkeästi jos tiedän ettei joku leiki.
        Puhu äänellä jonka kuulen, sanoilla jotka ymmärrän....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kukaan ihminen ei ole vitsi.
        Vaikka oon ite muille.
        Mutta tuskin sä mua ajattelet vaan jotain toista.
        Jos ajattelisit ja tuntisit jotain, ainoa toive ois että sanoisit sen.
        Mä en vastaa ilkeästi jos tiedän ettei joku leiki.
        Puhu äänellä jonka kuulen, sanoilla jotka ymmärrän....

        Niin eipähän sitä tiedä. Todennäköisesti tuo ihminen jolle kirjoitan ei edes enää ajattele minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eipähän sitä tiedä. Todennäköisesti tuo ihminen jolle kirjoitan ei edes enää ajattele minua.

        Jokos se selvisi ajatteleeko vai ei ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokos se selvisi ajatteleeko vai ei ?

        Ei se selviä ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se selviä ikinä.

        Miksi ei selviä? Onpas tylsää..


    • Anonyymi

      Kunpa tämä päättyisi siihen että saisin olla sen naisen ikioma mies. Se olisi lohdullista ja tuntuisi hyvältä päätökseltä. Totuus on että en pärjää ilman häntä. Selviän mutta en pärjää. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Toivottavasti saat hänet. Toivon oikeasti. Haluaisin, että edes yksi tällä palstalla aidosti kaipaavista saisi lopulta kaivatultaan rakkautta ja saisi antaa hänelle rakkautta vastavuoroisesti...


    • Anonyymi

      Suruun😪

    • Anonyymi

      Voisiko kaikki päättyä rakkauteen ja yhdessä oloon viimeinkin...

    • Anonyymi

      Minulla on ollut paljon viime päivinä sydän tuntemuksia. Tiedän nyt ettei se mies minua enää rakasta. Minä olen siis valmis kuolemaan. Kuolen siis sydänkohtaukseen lähipäivinä. Voisin mennä lääkäriin. Mutta minä haluan että tämä loppuu osaltani. Toivon että hän löytää elämänkumppanin. Sellaisen kun on aina halunnut. Nyt menen pois. En jaksa enää seurata näitä ja toivoa.

      • Anonyymi

        Samalta tuntuu mihin että oon nyt valmis myöskin tuohon.


    • Anonyymi

      No sen kun tietäisi.
      Ja itseasiassa kun tietäisi
      edes sen mikä on se miten päättyy.
      Tuskin kovin hyvin kuitenkaan.
      Vaikka joku sanoikin tänään että me mennään naimisiin.
      Mutta taisi väärälle anonyymille sen sanoa.

      • Anonyymi

        ♥️♥️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️♥️♥️

        Kiitos sydämistä!
        Saisinpa niitä tietäen keneltä.
        Alkaa tässä jo myöntämään
        itselle ettei mikään tuu päättymään
        hyvin. No kyllä yksinkin jotenkin jaksaa
        tallustaa, kylmissään ja itkien itsensä uneen,
        yksin heräten aina samaa loputonta kehää
        kiertämään. Yksin, vaikka toisen kanssa
        voisi kaiken jakaa ja olla onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ♥️♥️♥️

        Eipä mitään jatkoa saanut. Ei yllätä.
        Itkuun, ja ikävään päättyy.


    • Anonyymi

      Päädyt kuoppaan kuten kaikki muutkin.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt päätökseni aikaa sitten. Tunne vain vielä kummittelee mutta se lähtee ajallaan.

      • Anonyymi

        Hän ajattelee varmasti noin. Siksi hän on vetäytynyt pois.


    • Anonyymi

      Samoilla fiiliksillä.
      Vähän niin kuin hiekkapaperilla hioisi.
      Puukolla vuoltu jo isommat ryhmät.

    • Anonyymi

      Tietäisikin vastauksen asioihin.
      Tulen menetystä suremaan. Tiedän sen.

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei murhaan:(

      • Anonyymi

        Miksi sä kirjoitat tällaista täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä kirjoitat tällaista täällä?

        Koska tämä mies trolla ja keskustelee yksin päivät pitkät…


    • Anonyymi

      Tämähän päättyi jo vuosia sitten GAME over

      • Anonyymi

        Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää?

        Miten voi jotain piinattua sielua kiinnostaa jokainen anonyymin raapustus, onko tarinapulaa vai?


    • Anonyymi

      Jaa niin mikä

    • Anonyymi

      Mustamaalaajat luikkii huonot housuissa takavasemmalle kitinän kera ja the end

      • Anonyymi

        Toki kalkkkiviivoilla on pakko kokeilla jotain epätoivoista vielä kerran


    • Anonyymi

      Jätän sinut rauhaan jos niin haluat

      • Anonyymi

        Kyllä. Se on juuri niin. Olen tehnyt päätökseni.
        Satutat minua etkä ole hyväksi minulle.
        En tule koskaan jakamaan elämää kanssasi.


      • Anonyymi

        En halua! Haluan sut! Rakastan sua ikuisesti❤🔥mikään ei sitä muuta. Usko jo toi nainen vain haluaa meidät erilleen. Se kuuli mun jutut susta ja nyt se on päättänyt ottaa sut pois multa. Mutta jos se on niin ja annat sen tapahtua niin sitten se olkoon niin. En jaksa tällaista. Olen vanha jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua! Haluan sut! Rakastan sua ikuisesti❤🔥mikään ei sitä muuta. Usko jo toi nainen vain haluaa meidät erilleen. Se kuuli mun jutut susta ja nyt se on päättänyt ottaa sut pois multa. Mutta jos se on niin ja annat sen tapahtua niin sitten se olkoon niin. En jaksa tällaista. Olen vanha jo.

        Kuulin ettei nainen enään halua eroittaa teitä.
        Hän ymmärtää kyllä miettien asiaa syvällisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin ettei nainen enään halua eroittaa teitä.
        Hän ymmärtää kyllä miettien asiaa syvällisesti.

        Ai täällä on muitakin joita joku nainen haluaa erottaa? Keitä lie oottekaan.
        Jotain ainakin joku sai loppumaan. :(


      • Anonyymi

        Tuhosit jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhosit jo.

        Tosin, vielä ois mahdollisuuksia jos...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua! Haluan sut! Rakastan sua ikuisesti❤🔥mikään ei sitä muuta. Usko jo toi nainen vain haluaa meidät erilleen. Se kuuli mun jutut susta ja nyt se on päättänyt ottaa sut pois multa. Mutta jos se on niin ja annat sen tapahtua niin sitten se olkoon niin. En jaksa tällaista. Olen vanha jo.

        Ai, etkö olekaan enää "vielä nuori ja elämä edessä"? Pidä se lohduttaja nainen, ei se näköjään enää muille kelpaakaan... Karma!! Sen avulla hylkäsit mut, nauti nyt ikäsestäs kiertopalkinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin ettei nainen enään halua eroittaa teitä.
        Hän ymmärtää kyllä miettien asiaa syvällisesti.

        Te erotitte meidät. Nauttikaa toisistanne, sen hetken mitä tuo muka onni kestää 😅 Mun ei tarvi erottaa teitä. E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua! Haluan sut! Rakastan sua ikuisesti❤🔥mikään ei sitä muuta. Usko jo toi nainen vain haluaa meidät erilleen. Se kuuli mun jutut susta ja nyt se on päättänyt ottaa sut pois multa. Mutta jos se on niin ja annat sen tapahtua niin sitten se olkoon niin. En jaksa tällaista. Olen vanha jo.

        Te 5-60t miehet laulatte tätä samaalauluu iät ja ajat, hyppikää vaan sinne navetan taa, ei näitä kukaa enää kestä, eikä jaksa lukee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te erotitte meidät. Nauttikaa toisistanne, sen hetken mitä tuo muka onni kestää 😅 Mun ei tarvi erottaa teitä. E

        Kyllä sinä esko löydät oikeamielisen nätin suomalais naisen, vaik sieltä itäsuomesta! Onnea etsintään!


    • Anonyymi

      Tämä päättyy niin ettet pysty olemaan mun kanssa eli heipä hei vaan taas kerran seuraavalla kerralla kun viestiä mulle laitat niin muistutan sua miten et pysty kanssani olemaan yhteydessä

      • Anonyymi

        Miksen pystyis olemaan? Mikä siihen syy olis?


    • Anonyymi

      Voisin kuvitella teoistanne, että suhteellisen epätoivoisia ootte, tai olette olleet pitkään. Ja ihan omista teoistanne, mitkä ovat mitä järkyttävämpiä ja psykopaattisia.

    • Kiitos kehotuksesta jos se siinä oli. On joko se tai jotakin muuta vaikutti kehottavalöa tavalla

    • Anonyymi

      Miten nyt olettaa saattaa että netissä predaattoritoimintaa harrastaville pedoille käy. Se on niinQ päämäärä tämän palstalla naisia esittävän saastan suhteen

      • Anonyymi

        Word all the losers


    • Anonyymi

      Tutkimattomat ovat herran tiet.

      • Anonyymi

        Siksi häneen herraan haluaisinkin tutustua paremmin. Mitä tuleman pitää, miten käy, jää herran haltuun.


    • Anonyymi

      Trollit sotkee Rakkaani... Olet jo valittu toiselle kierrokselle ja viimeiselle

    • Anonyymi

      TÖIHIN menoon päättyy.

      • Anonyymi

        Sitten tarvitaan muilta ihmisiltä apua. Vai eikö löydy ymmärryskykyä?


      • Anonyymi

        Tai töihin meno päättyy. Rahat loppuu.


      • Anonyymi

        Onko sulla TYÖPAIKKAA kun huudat sen perään koko ajan? Epäilen, että ei


    • Anonyymi

      Onko nää nyt saman kirjottamia, vai miks niin paljon epävarmaa ja kohtalokasta ⛄

      • Anonyymi

        Ei varmaan mulle se kommentti vuoden takaisesta viestistä (jossain täällä syövereissä), koska paljon tapahtunut sen jälkeen, mut mun viesti liittyi kohteeseen ympäristöllisistä syistä, muuten ois ollu ok :}


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan mulle se kommentti vuoden takaisesta viestistä (jossain täällä syövereissä), koska paljon tapahtunut sen jälkeen, mut mun viesti liittyi kohteeseen ympäristöllisistä syistä, muuten ois ollu ok :}

        Viel, viimeisimmän viestin tunnelmat liittyi aiheeseen. Nyt puhelimet pois, äänet kii, hetkeks jne ja relax.


    • Anonyymi

      Todella tiedämme mitä teemme... Elämämme ei kuulu muille todellakaan... On kaksi voimaa vastakkain ja huudelkaa sivusta... Mikään ei muutu

    • Anonyymi

      Millekään ei ole koskaan vastausta.

    • Anonyymi

      Pyörällä voi kaatua.

      • Anonyymi

        Kannattaisiko vähän nyt miettiä, että mitä kirjoittaa tänne.
        Pahuutesi on tullut ilmi selkeästi palstalla AP?
        Kuka ansaitsee ja kuka taas ei ansaitse.
        Siinäpä pohtimista jokaiselle pahaa jos toiselle toivot aiheetta, takaisin se tulee itsellesi
        tavalla tai toisella.


      • Anonyymi

        Ja nousta kaatumisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisiko vähän nyt miettiä, että mitä kirjoittaa tänne.
        Pahuutesi on tullut ilmi selkeästi palstalla AP?
        Kuka ansaitsee ja kuka taas ei ansaitse.
        Siinäpä pohtimista jokaiselle pahaa jos toiselle toivot aiheetta, takaisin se tulee itsellesi
        tavalla tai toisella.

        Mistäköhän syystä sinä jankutat jostain mystisestä aloittajasta joka kommentissa, etkö ymmärrä, että tarinasuutesi vaikuttaa uskomattomalta skeidalta jopa sinuun viimeisen saakka uskontojen keskuudessa, joku Iiris ym mikä sen bimbon nimi nyt oli ei ehkä voi perääntyä enää, koska on länkyttänyt niin paljon puppua puolestasi


    • Anonyymi

      Kyyneliin. Kuten aina.

      • Anonyymi

        Monesko kerta hänen kanssaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesko kerta hänen kanssaan?

        Lol, sinä se jaksat jos ei muuta ole pumpata trollimieheltä tällaista agendalle merkityksetöntä ja privaattielämän tarinaa, ikäänkuin haluaisit vaikuttaa tietyn ihmisen ihmiskuvaan myös ihan perinteisen pakkoajatuskateuden kautta ja muodostaa illuusioita, että paljon on kaikkea kuivassa pitäjässä meneilllään, ettei kannata


    • Anonyymi

      Herran haltuun.

      • Anonyymi

        He is here already man


    • Anonyymi

      Tämä päättyy niin etten laita sulle viestiä ja jos sulla on jotain asiaa niin en keskustele muulla tavoin kun kasvotusten

    • Anonyymi

      Siihen että toinen lähtee. Kun ei pystytty puhumaan. Ei mene enää kauan

      • Anonyymi

        En ainakaan oman käden kautta lähe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan oman käden kautta lähe.

        joku saattaakin noin. ei oikein kiinnostele kaiken jälkeen...


    • Anonyymi

      Jaa a sitä saat pohtia kuolemaasi asti niin se päättyy onneksi vuodet menevät nopeasti

    • Anonyymi

      Kaikki menee niinkuin tarkoitettu on.

      • Anonyymi

        Universumin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Universumin mukaan.

        Juuri niin.


    • Anonyymi

      Älä pelkää... Ei pääty

      • Anonyymi

        sivusta aika varmasti, kyllä pelkään, koska ei voi muutakaan olla tai tulla ku päättyminen. koska ei ole alkanutkaan mitään muuta ku yksipuolista. : ( siksi pitää turruttaa tunnottomaksi.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti tämä päättyi jo. Linja-autossa kun nähtiin niin sanottiin huomenta mutta matkan aikana eikä sen jälkeen puhuttu toisillemme mitään. Sitten kun nähtiin myöhemmin niin ei kumpikaan lähestynyt. P-naiselle menee T mieheltä. :(

    • Anonyymi

      Pohjattomaan ikävään

    • Anonyymi

      Elämä päättyy kuolemaan

    • Anonyymi

      Paskasti päättyy.

      Jo niin monta juttua mennyt elämän ajan vituiksi että ei yksi siihen päälle haittaa.
      Sitten ollaan yksin.

      Kukaan minua halua tai välitä. Sama etsiä vain tinderistä jotain pantavaa.

    • Anonyymi

      Hyvin päättyy! E

    • Anonyymi

      En tiedä. Sitä pelaa saamillaan korteilla ja uusi jako tekisi varmaan hulluksi. Me kaksi siinä huoneessa. Ei menneisyyttä, ei tulevaisuutta. Kaikki intensiivistä ja syvää vain tuossa hetkessä. Tunne, että kaiken täytyy loppua, musiikin, itsemme, kuun, kaiken. Jos pääsee asioiden ytimeen, löytää surua aina ja ikuisesti, kaikkialla. Hopeinen kuu, kuin surun kasvot. Se mikä alkaa sattumalta voi päättyä yhtä lailla johonkin pieneen nyrjähdykseen asioiden tilassa. Jakautumiseen päättyy moni asia. Ja siitäkin tulee osa itseä siinä missä kaikesta muustakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe