Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata sut mun Jumalattareksi. Herran Jumala sentään mikä kunnia on ollut saada tutustua sun kaltaiseen ihmiseen. Odotan sua hamaan loppuun asti.
Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
59
2016
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihmeen injf persoona
- Anonyymi
Mbti typologia, puolestapuhuja persoonallisuus.
- Anonyymi
Melko harvinainen persoonallisuus. Jouduitko kovankin työn tekemään että löysit tuon puolestapuhuja prersoonallisuuden
- Anonyymi
Käytitkö Googlea apuna? Eikö hän ole siis narsisti enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan toi nainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs olla kateellisia siellä 😏
- Anonyymi
Minä oon ainakin ESFP ja ei tää aika varmasti mulle ole. Toivottavasti löydät timanttisi sillä kuulostaa siltä että olet niin laita taskuusi ja vie turvaasi ettei kukaan vain kähvellä.
- Anonyymi
Oho, läheltä liippasi. Minä olen INTJ testin mukaan.
- Anonyymi
Minäkin sain saman testistä.
- Anonyymi
oliko tää nyt se loogikko, varautunut tunkeilija
- Anonyymi
Mistä tiedät hänen persoonallisuuden?
- Anonyymi
Niinpä. Kun ei osaa erottaa asioita toisistaan tai tulkita toista ihmistä, jättäisin toista ihmistä monin tavoin ja jatkuvasti halventavat tekstit kirjoittamatta.
- Anonyymi
Olen aivan liian fiksu tuollaisiin. sorge.
- Anonyymi
V M P. VATTU MITÄ PASHAA.
- Anonyymi
Sinä se et ainakaan ole kovin kummoinen persoona. Suorastaan luotaantyöntävä 🤮
- Anonyymi
Mulle tuli siinä testissä joko INFJ tai INTJ.
- Anonyymi
Osu ja uppos
- Anonyymi
You know trollenpeikko it is just a little tuff love is what world needs right now
- Anonyymi
Fuck you too Persoonallisuus sopii kyllä ehkä muhun paremmin. Hyvää yötä
- Anonyymi
Pelottavaa että voisit tietää mutta kyllä. Tuo tyyppi olen, joillain pikku eroilla.
- Anonyymi
Vaikka en ole kovin välkky, niin ymmärrän kyllä lukemani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämänkin osasit yhdistää muhun?
Aika välkky kyl oot. Mä en yhtään tiedä kuka oot.
Vois vähän vihjailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä huonoitsetuntoinen mies tykkäät performoida naiset itseäsi tyhmemmäksi vaikka sinua on narsistina tavattoman helppo vedättää etkä ymmärrä jos sinulle vinoillaan, otat kaiken kehuna ja kiittelet vuolaasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä huonoitsetuntoinen mies tykkäät performoida naiset itseäsi tyhmemmäksi vaikka sinua on narsistina tavattoman helppo vedättää etkä ymmärrä jos sinulle vinoillaan, otat kaiken kehuna ja kiittelet vuolaasti
Siinä taas yrität analysoida ihan kaikki täällä. Onko joku koulutus pohjalla vai haaveissako vaan?
- Anonyymi
Niin olen. Mistä arvasit? 🤔
- Anonyymi
Ihan päinvastoin kaikki. :D
- Anonyymi
Tein sen testin joskus aikaisemmin tehtynä persoona on muuttunut.
- Anonyymi
Tein pidemmän testin ja sainkin eri tuloksen lähempänä tuota vain yksi kirjain eri.
- Anonyymi
En ole kuin INTP-t
- Anonyymi
Kyllä, olen INFJ-A -persoonatyyppiä. Olen tuskin kuitenkaan aloituksessa kuvattu nainen. Kertoisitko jotain ulkoisia tuntomerkkejä hänestä?
- Anonyymi
Ap:lle tuhannesti kiitos tästä aloituksesta.
Kokeilempa mikä olen näistä.
T.💙
Ps.Ainakin olen Introvertti.
- Mukavaa alkanutta viikkoa.- Anonyymi
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja ennen kaikkea kaivatulle! Tän introverttiyden kyllä hänessä tunnistan ja jo siksi pidän häntä uniikilla tavalla erilaisena 💙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja ennen kaikkea kaivatulle! Tän introverttiyden kyllä hänessä tunnistan ja jo siksi pidän häntä uniikilla tavalla erilaisena 💙
No eihän sitä voi noita muita tietää ilman testiä. Olen itsekin introvertti mutta en osaa ennustaa muiden persoonallisuustestien tuloksia.
- Anonyymi
Onkohan meissä jotain samaa. Olet luikas kuin leiro, ei sinusta saa oikein selvää, mutta minä saan.
- Anonyymi
Tämä ei ollut tarkoitettu negatiiviseksi, olisi voinut kauniimmin sanoa. Tarkoitan emotionaalisesti luovaa ihmistä, jonka vaikutus ei mene ennalta-arvattavan polun mukaisesti, sanojen kirjaintenkin välissä voi olla useita polkuja ja siksipä moni tippuu jo ajatuksellisesti pois herkästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ollut tarkoitettu negatiiviseksi, olisi voinut kauniimmin sanoa. Tarkoitan emotionaalisesti luovaa ihmistä, jonka vaikutus ei mene ennalta-arvattavan polun mukaisesti, sanojen kirjaintenkin välissä voi olla useita polkuja ja siksipä moni tippuu jo ajatuksellisesti pois herkästi.
Sellainen mä oon. Kaaoottinen persoona (ISFP-T, AvPD eli estynyt/ujo).
- Anonyymi
Testien mukaan näköjään. Älä odota.
- Anonyymi
Aira Samulin on INFJ. Lepää rauhassa Aira💜
- Anonyymi
itseasiassa INFP :)
- Anonyymi
Nyt kun aloin taas miettimään, niin ehkä en sittenkään lyö mitään muuta sun persoonallisuuden piirteissä lukkoon kuin introverttiyden ja sovinnollisuuden. Näistä olen aika varma 🫠
- Anonyymi
Persoonallisuus hupenee ts. melkein kuka tahansa 😉
- Anonyymi
Olet väärässä. Et osaa tulkita persoonaa vs ympäristön terveydentilan tai muun ei normaalin elämän tilanteen tuomaa muutosta käytökseen.
- Anonyymi
Harkintakykysi, mitä loppuun asti odottamiseen tulee kokee kolauksen ennen pitkää.
Koska asioilla on tapana mennä ohi, jos seilaa henkisillä alustoilla tietämättä uniikin kaltaisista pikkunikseistä. Olet oikealla polulla...:)- Anonyymi
Hahahhahahahahahha en ikinä kirjoittaisi tällaisia viestejä mikähän sulla on
- Anonyymi
Kiva jos löytyi diagnoosi 👱🏼♀️ olen kuitenkin se sama nainen kuin silloin..
- Anonyymi
Jaaha! Mieheksiluulija kehuu nyt itseään .
- Anonyymi
Yhtäkkiä palstalla onkin kaikki tuon harvinaisen persoonallisuuden omaavia. Jännä kumma.
- Anonyymi
Eipä tuota kyseistä persoonatyyppiä näyttänyt juurikaan löytyvän.
- Anonyymi
Saakohan tähän vastata... 👀
No toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu.
Vitsi minä rakastan kaikkia testejä ja siksi halusin osallistua keskusteluun. Olen tehnyt tuon testin joskus ennenkin. Sain taas tulokseksi ENFJ-A:n.
Mielestäni tähän voisi vielä linkata testilinkin, jos joku toinen haluaa tämän tehdä:
https://www.16personalities.com/fi
Tämä pitää kans tehdä joka vuosi, että onko oma värisilmä muuttunut huonompaan suuntaan:
https://www.xrite.com/hue-test
Ei muuta kuin testailemaan! 😊
- Buddha ovenpielestä- Anonyymi
Tein nyt toisen kerran kun kerran yllytettiin, ISFJ-A uudestaan. Silmät jätin testaamatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein nyt toisen kerran kun kerran yllytettiin, ISFJ-A uudestaan. Silmät jätin testaamatta
Onko tämä tuloksesi, arvon Empath Goddess Charu? Sama persoonallisuuden kuvaus kuin Charulla (ent. Sayaka). (づ ̄ ³ ̄)づ Mä oon ISFP-T eli Dandere (Aqua) Piposaru.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä silmiä kannatakaan testata.
Jos testaa silmiä, niin joskus voi joutua tamppaus-kaveriksi, jos pahasti käy. Nyt ei puhuta teknoreiveistä. Nyt puhutaan ihan muista asioista.
Nimittäin silloin joutuisi tamppaamaan kolme kertaa maailman ympäri yhdessä. Tällaisia tyyppejä kutsutaan arvonimellä "Tamppooni"
Kummeli / Tamppaajat
https://youtu.be/Oo8GLFNWljM?si=mKD_K0TcwFPJRJSm
- Anonyymi
No nyt sain tuon saman testistä. Näköjään piti tehdä useamman kerran. Hyvin veikattu.
- Anonyymi
Ei kyllä pitäisi tulla joka kerta eri vastausta. 😊 Itse tehnyt useamman kerran, ja vuosia tekokertojen välissä. Silti tulos aina sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä pitäisi tulla joka kerta eri vastausta. 😊 Itse tehnyt useamman kerran, ja vuosia tekokertojen välissä. Silti tulos aina sama.
Sain suurinpiirtein saman. Vain yksi kirjain muuttui. Alunperin olin ekstrovertti vuosia sitten mutta sitten nykyään introvertti. Ihmiset kun muuttuu ajan myötä.
- Anonyymi
Tietäjät ne tietää
- Anonyymi
Tuo kuvaus sopi minuun todella hyvin. ihan kuin olisin lukenut itsestäni..
- Anonyymi
Puolet suomalaisista on toi. Ei uutta.
- Anonyymi
Miten tämä sitten on ilmennyt, tämä maailmanparantamisensa. Ja eikö se tapaa iän myötä loppua kun valkenee asia jos toinenkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666