Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Anonyymi-ap

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata sut mun Jumalattareksi. Herran Jumala sentään mikä kunnia on ollut saada tutustua sun kaltaiseen ihmiseen. Odotan sua hamaan loppuun asti.

59

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä ihmeen injf persoona

      • Anonyymi

        Mbti typologia, puolestapuhuja persoonallisuus.


    • Anonyymi

      Melko harvinainen persoonallisuus. Jouduitko kovankin työn tekemään että löysit tuon puolestapuhuja prersoonallisuuden

      • Anonyymi

        Käytitkö Googlea apuna? Eikö hän ole siis narsisti enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytitkö Googlea apuna? Eikö hän ole siis narsisti enää?

        Kukahan toi nainen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytitkö Googlea apuna? Eikö hän ole siis narsisti enää?

        Eipäs olla kateellisia siellä 😏


    • Anonyymi

      Minä oon ainakin ESFP ja ei tää aika varmasti mulle ole. Toivottavasti löydät timanttisi sillä kuulostaa siltä että olet niin laita taskuusi ja vie turvaasi ettei kukaan vain kähvellä.

    • Anonyymi

      Oho, läheltä liippasi. Minä olen INTJ testin mukaan.

      • Anonyymi

        Minäkin sain saman testistä.


      • Anonyymi

        oliko tää nyt se loogikko, varautunut tunkeilija


    • Anonyymi

      Mistä tiedät hänen persoonallisuuden?

      • Anonyymi

        Niinpä. Kun ei osaa erottaa asioita toisistaan tai tulkita toista ihmistä, jättäisin toista ihmistä monin tavoin ja jatkuvasti halventavat tekstit kirjoittamatta.


    • Anonyymi

      Olen aivan liian fiksu tuollaisiin. sorge.

    • Anonyymi

      V M P. VATTU MITÄ PASHAA.

      • Anonyymi

        Sinä se et ainakaan ole kovin kummoinen persoona. Suorastaan luotaantyöntävä 🤮


    • Anonyymi

      Mulle tuli siinä testissä joko INFJ tai INTJ.

    • Anonyymi

      Osu ja uppos

    • Anonyymi

      You know trollenpeikko it is just a little tuff love is what world needs right now

    • Anonyymi

      Fuck you too Persoonallisuus sopii kyllä ehkä muhun paremmin. Hyvää yötä

    • Anonyymi

      Pelottavaa että voisit tietää mutta kyllä. Tuo tyyppi olen, joillain pikku eroilla.

      • Anonyymi

        Vaikka en ole kovin välkky, niin ymmärrän kyllä lukemani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka en ole kovin välkky, niin ymmärrän kyllä lukemani.

        Ja tämänkin osasit yhdistää muhun?
        Aika välkky kyl oot. Mä en yhtään tiedä kuka oot.
        Vois vähän vihjailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka en ole kovin välkky, niin ymmärrän kyllä lukemani.

        Sinä huonoitsetuntoinen mies tykkäät performoida naiset itseäsi tyhmemmäksi vaikka sinua on narsistina tavattoman helppo vedättää etkä ymmärrä jos sinulle vinoillaan, otat kaiken kehuna ja kiittelet vuolaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä huonoitsetuntoinen mies tykkäät performoida naiset itseäsi tyhmemmäksi vaikka sinua on narsistina tavattoman helppo vedättää etkä ymmärrä jos sinulle vinoillaan, otat kaiken kehuna ja kiittelet vuolaasti

        Siinä taas yrität analysoida ihan kaikki täällä. Onko joku koulutus pohjalla vai haaveissako vaan?


    • Anonyymi

      Niin olen. Mistä arvasit? 🤔

    • Anonyymi

      Ihan päinvastoin kaikki. :D

      • Anonyymi

        Tein sen testin joskus aikaisemmin tehtynä persoona on muuttunut.


      • Anonyymi

        Tein pidemmän testin ja sainkin eri tuloksen lähempänä tuota vain yksi kirjain eri.


    • Anonyymi

      En ole kuin INTP-t

    • Anonyymi

      Kyllä, olen INFJ-A -persoonatyyppiä. Olen tuskin kuitenkaan aloituksessa kuvattu nainen. Kertoisitko jotain ulkoisia tuntomerkkejä hänestä?

    • Anonyymi

      Ap:lle tuhannesti kiitos tästä aloituksesta.
      Kokeilempa mikä olen näistä.
      T.💙
      Ps.Ainakin olen Introvertti.

      - Mukavaa alkanutta viikkoa.

      • Anonyymi

        Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja ennen kaikkea kaivatulle! Tän introverttiyden kyllä hänessä tunnistan ja jo siksi pidän häntä uniikilla tavalla erilaisena 💙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja ennen kaikkea kaivatulle! Tän introverttiyden kyllä hänessä tunnistan ja jo siksi pidän häntä uniikilla tavalla erilaisena 💙

        No eihän sitä voi noita muita tietää ilman testiä. Olen itsekin introvertti mutta en osaa ennustaa muiden persoonallisuustestien tuloksia.


    • Anonyymi

      Onkohan meissä jotain samaa. Olet luikas kuin leiro, ei sinusta saa oikein selvää, mutta minä saan.

      • Anonyymi

        Tämä ei ollut tarkoitettu negatiiviseksi, olisi voinut kauniimmin sanoa. Tarkoitan emotionaalisesti luovaa ihmistä, jonka vaikutus ei mene ennalta-arvattavan polun mukaisesti, sanojen kirjaintenkin välissä voi olla useita polkuja ja siksipä moni tippuu jo ajatuksellisesti pois herkästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ollut tarkoitettu negatiiviseksi, olisi voinut kauniimmin sanoa. Tarkoitan emotionaalisesti luovaa ihmistä, jonka vaikutus ei mene ennalta-arvattavan polun mukaisesti, sanojen kirjaintenkin välissä voi olla useita polkuja ja siksipä moni tippuu jo ajatuksellisesti pois herkästi.

        Sellainen mä oon. Kaaoottinen persoona (ISFP-T, AvPD eli estynyt/ujo).


    • Anonyymi

      Testien mukaan näköjään. Älä odota.

    • Anonyymi

      Aira Samulin on INFJ. Lepää rauhassa Aira💜

    • Anonyymi

      itseasiassa INFP :)

    • Anonyymi

      Nyt kun aloin taas miettimään, niin ehkä en sittenkään lyö mitään muuta sun persoonallisuuden piirteissä lukkoon kuin introverttiyden ja sovinnollisuuden. Näistä olen aika varma 🫠

      • Anonyymi

        Persoonallisuus hupenee ts. melkein kuka tahansa 😉


      • Anonyymi

        Olet väärässä. Et osaa tulkita persoonaa vs ympäristön terveydentilan tai muun ei normaalin elämän tilanteen tuomaa muutosta käytökseen.


    • Anonyymi

      Harkintakykysi, mitä loppuun asti odottamiseen tulee kokee kolauksen ennen pitkää.
      Koska asioilla on tapana mennä ohi, jos seilaa henkisillä alustoilla tietämättä uniikin kaltaisista pikkunikseistä. Olet oikealla polulla...:)

      • Anonyymi

        Hahahhahahahahahha en ikinä kirjoittaisi tällaisia viestejä mikähän sulla on


    • Anonyymi

      Kiva jos löytyi diagnoosi 👱🏼‍♀️ olen kuitenkin se sama nainen kuin silloin..

    • Anonyymi

      Jaaha! Mieheksiluulija kehuu nyt itseään .

    • Anonyymi

      Yhtäkkiä palstalla onkin kaikki tuon harvinaisen persoonallisuuden omaavia. Jännä kumma.

      • Anonyymi

        Eipä tuota kyseistä persoonatyyppiä näyttänyt juurikaan löytyvän.


    • Anonyymi

      Saakohan tähän vastata... 👀
      No toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu.

      Vitsi minä rakastan kaikkia testejä ja siksi halusin osallistua keskusteluun. Olen tehnyt tuon testin joskus ennenkin. Sain taas tulokseksi ENFJ-A:n.

      Mielestäni tähän voisi vielä linkata testilinkin, jos joku toinen haluaa tämän tehdä:

      https://www.16personalities.com/fi

      Tämä pitää kans tehdä joka vuosi, että onko oma värisilmä muuttunut huonompaan suuntaan:

      https://www.xrite.com/hue-test

      Ei muuta kuin testailemaan! 😊

      - Buddha ovenpielestä

      • Anonyymi

        Tein nyt toisen kerran kun kerran yllytettiin, ISFJ-A uudestaan. Silmät jätin testaamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein nyt toisen kerran kun kerran yllytettiin, ISFJ-A uudestaan. Silmät jätin testaamatta

        Onko tämä tuloksesi, arvon Empath Goddess Charu? Sama persoonallisuuden kuvaus kuin Charulla (ent. Sayaka). (⁠づ⁠ ̄⁠ ⁠³⁠ ̄⁠)⁠づ Mä oon ISFP-T eli Dandere (Aqua) Piposaru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein nyt toisen kerran kun kerran yllytettiin, ISFJ-A uudestaan. Silmät jätin testaamatta

        Ei niitä silmiä kannatakaan testata.

        Jos testaa silmiä, niin joskus voi joutua tamppaus-kaveriksi, jos pahasti käy. Nyt ei puhuta teknoreiveistä. Nyt puhutaan ihan muista asioista.

        Nimittäin silloin joutuisi tamppaamaan kolme kertaa maailman ympäri yhdessä. Tällaisia tyyppejä kutsutaan arvonimellä "Tamppooni"

        Kummeli / Tamppaajat

        https://youtu.be/Oo8GLFNWljM?si=mKD_K0TcwFPJRJSm


    • Anonyymi

      No nyt sain tuon saman testistä. Näköjään piti tehdä useamman kerran. Hyvin veikattu.

      • Anonyymi

        Ei kyllä pitäisi tulla joka kerta eri vastausta. 😊 Itse tehnyt useamman kerran, ja vuosia tekokertojen välissä. Silti tulos aina sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä pitäisi tulla joka kerta eri vastausta. 😊 Itse tehnyt useamman kerran, ja vuosia tekokertojen välissä. Silti tulos aina sama.

        Sain suurinpiirtein saman. Vain yksi kirjain muuttui. Alunperin olin ekstrovertti vuosia sitten mutta sitten nykyään introvertti. Ihmiset kun muuttuu ajan myötä.


    • Anonyymi

      Tietäjät ne tietää

    • Anonyymi

      Tuo kuvaus sopi minuun todella hyvin. ihan kuin olisin lukenut itsestäni..

    • Anonyymi

      Puolet suomalaisista on toi. Ei uutta.

    • Anonyymi

      Miten tämä sitten on ilmennyt, tämä maailmanparantamisensa. Ja eikö se tapaa iän myötä loppua kun valkenee asia jos toinenkin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe