Seolla on mukava palvelu eikä hinnatkaan päätä huimaa..pikkukahvi ja munkki 3,50 euroa. R-kioskilla kans mukava palvelu eikä hinnat pahat...ahdasta vaan kahvitella ja ukkoja yleensä istuu aamusta siellä penkit täynnä...Nurkkalassa kans tilaa mukavasti muttei tule käytyä eikä hinnat ole pahat..varmaan halvimmasta päästä...tiilikainen..halvat hinnat muttei huvita siinä kaikkien keskellä kahvitella...Kaivo...aina samat naamat pyörii siellä..mutta hinnat ei sielläkään päätä huimaa. Missä ite käytte mieluiten kahvilla?
Paras kahvilla käynti paikka??
8
725
Vastaukset
- Anonyymi
SEO on paras paikka... ;)
- Anonyymi
kaivolla on se yks juoruuja mikä kuuntelee korvat höröllään kaikkien puheet ja maalattuna kertoo eteenpäin nii sinne ei ainakaan.
- Anonyymi
Totta puhujan juttuja ei pie toista ottaa.
- Anonyymi
Ai se joka puhuu aina totta.
- Anonyymi
niin no Kaivon tietää kaikki...siellä istuu korvat höröllä yks jos toinen...ei pidä kertoa omista jutuistaan mitään...
- Anonyymi
yllättävän paljonhan täällä on hyviä kahvittelupaikkoja
- Anonyymi
kaivo paras saa koko rahan edestä kuuloo kuulumiset
- Anonyymi
Juurikin näin.saa juoru kaffeelle koko rahan etestä juttuja kuunnella ja santsi kupin ilmatteeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204994
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861782Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741605Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21451Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351217Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691121