On tullut aika äänestää vuoden loimaalainen. Onko hän naapurin pikkurouva, vuokraemäntä, pitkäaikaistyötön, leipäjonottaja, seurapiirikaunotar, mielensäpahoittaja, lajijasuris vai joku muu. Aikaa äänestämiselle on loppuvuosi.
Vuoden loimaalainen 2023
26
878
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestän lajijasurista; "mies, joka tietää kaikesta kaiken".
- Anonyymi
Kyllä hän on miehistä parhain!
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Voii kiitos paljon 🙏
Mut jos nyt joku muu kumminkin sentään.... Oikeesti, oliko joku, ketä sai itse jotain isosti aikaan omaksi iloksi tai loimaalaisten eduksi. Kyl varmaan joku sentään, mut niin huono muisti ettei yhtään nimee mielessä...
lajijasuris- Anonyymi
Ai niin, voittihan Pinja Kärhä kultaa, mihin ei täällä kovi moni pysty 👍💪
Koskahan viimeksi yksilölajissa tänne tullut vähintään sm-tasoinen kultamitali...?
lajijasuris
- Anonyymi
Lajijasuris!
- Anonyymi
Joulupukki
- Anonyymi
Propsit Pinja Kärhälle !
- Anonyymi
Propseista on keskusteltu ennenkin. https://keskustelu.suomi24.fi/t/8227652/mitka-ihmeen-quotpropsitquot
- Anonyymi
Eiks vuoden loimaalainen jo valittu
- Anonyymi
Kyllä kai niin, pistän nyt ulkomuistista, mut eikö se ollut Viljami Pajula ja vuoden yrittäjä Tiina Hautojärvi
lajijasuris
- Anonyymi
Jos äänestys on vuoden loppuun niin äänestän Pinja Kärhää.
- Anonyymi
Vuoden loimaalainen on jo valittu. Jutun alkuunlaittaja on hivenen myöhässä
- Anonyymi
Kuka on Pinja Kärhä?
- Anonyymi
Mitä mahtaa kuulua Loimaan seurapiirikaunottarelle. Vieläkö aerobikkaa korkokengät jalassa?
- Anonyymi
Olis kiva kanssa kuulla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai naapurin pikkurouvan saunareissuille poliisien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai naapurin pikkurouvan saunareissuille poliisien kanssa.
Ja mitä löytyy tänä vuonna leipäjonsota, oliko sitä sisäfileetä ja Presidenttikahvia, mitä siellä on toivottu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on pian selvitetty menkää katsomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä löytyy tänä vuonna leipäjonsota, oliko sitä sisäfileetä ja Presidenttikahvia, mitä siellä on toivottu?
No Turussa ja Kaarinassa voi olla , mutta ei loimaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on pian selvitetty menkää katsomaan
Mentäiskö yhdessä?
- Anonyymi
Onko vielä valittu "Loimaan Likkaa". Tällainen titteli on jostain tuttu!
- Anonyymi
Ehdotan lajijasurista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotan lajijasurista.
🙏 kiitos paljon tästä suosiosta!
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotan lajijasurista.
Ai Loimaan likaksi?
- Anonyymi
Laita kuvasi tänne niin mietitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559