Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se loukkasi sinua! Anna anteeksi! Voitko antaa anteeksi?
Olet siis 🦄 voinut taas koko päivän pahoin näissä miehen provoissa tartuttamassa massap.ykoosiasi?
0Äänestä
Anonyymi00002
Voin ja olen antanut anteeksi kaikki.
0Äänestä
Anonyymi00003
Jos laitat viestiä suoraan niin voidaan tavata.
0Äänestä
Anonyymi00008
Mitä se muuttaa tilannetta, jos tapaisimme?
0Äänestä
Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Riippuu tapaamisesta......
0Äänestä
Anonyymi00004
Kenelle viestisi osoitat?
0Äänestä
Anonyymi00005
Kerro sinä vaihteeksi 😊 sen nyt edes voisit kertoa ensin näin aluksi.
0Äänestä
Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nämä sinun lukijat on todella mies sinua tyhmempiä ja viittä vaille lähtemässä messiin tietojen kalasteluusi
0Äänestä
Anonyymi00010
En rakasta sua painu helvettiin
0Äänestä
Anonyymi00045
Sama. Olit valehtelija.
0Äänestä
Anonyymi00011
Tämä ei ole oikea paikka hoitaa asioita.
0Äänestä
Anonyymi00023
Ei täällä kukaan hoida mitään asioita olet hyvin lapsellinen jos kuvittelet noin suuria näistä miehen trollsuksista, ehkä et edes halua päästä pakkoajatuksista eroon etkä niin kiinnitä sisältöön huomiota, vaan kaikki natsaa
0Äänestä
Anonyymi00046
Miesten vessoissa voi hoidella asioita yksin ja keskenään.
0Äänestä
Anonyymi00012
On vaikea uskoa ihmiseen joka käyttäytyy noin toista kohtaan. Kohti uusia pettymyksiä.
0Äänestä
Anonyymi00015
Tuossa vaikuttaa siltä, että aloittajaa on loukattu ensin. Jotain ikävää on sattunut.... Vaikuttaa myös siltä, että aloittajalle hän, jolle viesti on osoitettu, on todella tärkeä. Ei voi tietää, mitä kaikkea nämä viestit pitävät sisällään. -sivusta-
0Äänestä
Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuossa vaikuttaa siltä, että aloittajaa on loukattu ensin. Jotain ikävää on sattunut.... Vaikuttaa myös siltä, että aloittajalle hän, jolle viesti on osoitettu, on todella tärkeä. Ei voi tietää, mitä kaikkea nämä viestit pitävät sisällään. -sivusta-
Juonna nyt ihmeessä tarinamies tämä feikkidraamas auki ns viimeisille hitaille
0Äänestä
Anonyymi00013
En nyt halua tavata, ketään moukkaa.
0Äänestä
Anonyymi00014
Kuka pyytää anteeksi?
0Äänestä
Anonyymi00016
Joo
0Äänestä
Anonyymi00017
Minä antaisin anteeksi, jos minulta niin pyydettäisiin. Antaisin tietenkin myös mahdollisuuden laittaa sanat oikeampiin paikkoihin, jos toinen niin haluaisi.
0Äänestä
Anonyymi00018
Kaksi sanaa: tuuli viiri. 👎
0Äänestä
Anonyymi00019
Jos tarkkoja ollaan niin tuuliviiri on yhdyssana ja yksi sana, mutta ei olla tänään. sivusta
0Äänestä
Anonyymi00022
Kaksi sanaa hyväuskoinen trollipalstalla vai oletko ehkä sittenkin vain maalittamassa tasaa miehen huuhaatarinoiden kirjoittajaksi🥱 Saatat olla tietysti joku muukin pöhkö, joka luulee nyt tuntevansa jonkun ihmisen kun lukee palstaa obsessiivisesti, täällä tätä epävakaata sakkia nääs ja notta piisaa
0Äänestä
Anonyymi00043
Pistä se peukkus nyt heti sinne ja rassaa siellä - on tilaus. Ollut aina. - nsmiehelle
0Äänestä
Anonyymi00020
En tiedä kuka olet. Kirjoita niin että voin tunnistaa.
0Äänestä
Anonyymi00027
Eräs viesti jonka aikoinaan itse sain, sai aikaiseksi tunteen ettei toinen halua minua elämäänsä. Siitä sitten otin opikseni ja etäännyin, toivoisin vieläkin melkein vuoden jälkeenpäin että hän ilmaisisi asiat toisin ja pääsätisi lähelleen...
0Äänestä
Anonyymi00028
Et sinä tätä kautta saa anteeksi tai sovi tapaamista. Koita vähän rauhoittua välillä.-
0Äänestä
Anonyymi00033
Etkä sinä näiden trollausten kautta saa maalitettua ketään ihmistä rauhoitu välillä…
0Äänestä
Anonyymi00029
En kyllä yhtään tiedä voinko antaa anteeksi en tiedä enään mitä sinusta ajattelisin kun pelleilet joka kerta kansssani kaippa tää sit tässä oli ei pidetä enään mitään yhteyttä tai voidaan kunhan olet muuttunut niin ettet valehtele ja puhut mitä tarkoitat eli tuut näkemään jos niin sovitaan mut niin kauan saat olla musta kaukana kun olet oppinut
0Äänestä
Anonyymi00030
Mä olen niin monta kertaa antanut anteeksi ja luullut että nyt olet aikuinen ja osaat käyttäytyä mutta aina susta nousee se pieni lapsi sieltä jostain joka ei osaa kuin valehdella ja eikä pidä lupauksiaan
0Äänestä
Anonyymi00031
Kyllä, olen antanut anteeksi, kaiken. Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
Olen kuitenkin myös oppinut menneistä. En ole enää rajaton ja elämässäni on nyt mies joka haluaa yhteisen tulevaisuuden ja kunnioittaa rajojani. En jaksa säätämistä, joten taitaa olla myöhäistä meidän kohdalla..... elämä on mennyt jo eteenpäin.
Kaikkea hyvää sinulle.
0Äänestä
Anonyymi00032
Älä valehtele itsellesi.
0Äänestä
Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Älä valehtele itsellesi.
Ei tuo naisena esiintyvä mies muuta teeekään kuin satuilee, mutta eikö sulla ollut joku fiktiivinen rakastava poikaystävä?
0Äänestä
Anonyymi00035
Saat anteeksi mutta sait minut todella varovaiseksi... Siksi en ole ottanut suoraa kontaktia... Mutta todellakin toivon, että tulisit hiukan lähemmäksi. Onhan meillä toistemme yhteystiedot. En varmaan torju enkä huutele ulkopuolisille. On todellakin niin paljon puhuttavaa ja suunnitelmia jotka haluan kanssasi toteuttaa... Sinulle
0Äänestä
Anonyymi00036
Juu. Tavataan vaan. Aika ja paikka ( jos olen oikea ) niin tulen paikalle.
0Äänestä
Anonyymi00037
Maksa velkasi.
0Äänestä
Anonyymi00042
Otan lisää 😂
0Äänestä
Anonyymi00039
Mitä siinä viestissä lukikaan. Mä en oikein muista enää. Kaikkea niin paljon. Unohtelen nykyään tosi paljon asioita.
0Äänestä
Anonyymi00040
Ansaitsin toki tuon purkauksen, se vaatii luonnetta. Itse olin silloin kovin toista maata. Toivottavasti nyt hieman jo kypsempi. Se miksi vaikutin noihin aikoihin niinkin epäluotettavalta oli monen tekijän summa. Siinä oli menneisyyskin tavallaan ottanut kiinni, ja muutakin elämän sivuraidetta. Valehtelemaan olin kuitenkin huono, jos se nyt jotain kertoo. Aseta kuitenkin itsesi etusijalle ja mieti mikä on parasta. Se miten en edelleenkään taida kyetä jakamaan itsestäni kuin osan hajottaisi ennenpitkää sinutkin palasiksi. Muu tuntuu kovin mahdottomalta.
0Äänestä
Anonyymi00041
Onko sinulla yhtä huonosti asiat kuin kaikilla tuhansilla poliisin rikolliduuden ja häirinnän uhreilla suomen läpeensä mädässä maassa?
0Äänestä
Anonyymi00044
Ei hyvä idea. Täysin turhaa.
0Äänestä
Anonyymi00047
Säälittää ihminen joka kommunikoi turhaa
0Äänestä
Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Säälittää ihminen joka vatvoo provoja kaiket päivät
0Äänestä
Anonyymi00048
E... Saat todella anteeksi... Tule jo muuten hajoan
0Äänestä
Anonyymi00050
Laitahan suoraan tälle E viestiä... ei hän muuten tule ikinä...
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 47
Vanhimmat
Yök ja voi voi
Juuri.....anteeksipyyntö on mielestäsi yök?
Olet siis 🦄 voinut taas koko päivän pahoin näissä miehen provoissa tartuttamassa massap.ykoosiasi?
Voin ja olen antanut anteeksi kaikki.
Jos laitat viestiä suoraan niin voidaan tavata.
Riippuu tapaamisesta......
Kenelle viestisi osoitat?
Nämä sinun lukijat on todella mies sinua tyhmempiä ja viittä vaille lähtemässä messiin tietojen kalasteluusi
En rakasta sua painu helvettiin
Sama. Olit valehtelija.
Tämä ei ole oikea paikka hoitaa asioita.
Ei täällä kukaan hoida mitään asioita olet hyvin lapsellinen jos kuvittelet noin suuria näistä miehen trollsuksista, ehkä et edes halua päästä pakkoajatuksista eroon etkä niin kiinnitä sisältöön huomiota, vaan kaikki natsaa
Miesten vessoissa voi hoidella asioita yksin ja keskenään.
On vaikea uskoa ihmiseen joka käyttäytyy noin toista kohtaan.
Kohti uusia pettymyksiä.
Tuossa vaikuttaa siltä, että aloittajaa on loukattu ensin. Jotain ikävää on sattunut....
Vaikuttaa myös siltä, että aloittajalle hän, jolle viesti on osoitettu, on todella tärkeä.
Ei voi tietää, mitä kaikkea nämä viestit pitävät sisällään.
-sivusta-
Juonna nyt ihmeessä tarinamies tämä feikkidraamas auki ns viimeisille hitaille
En nyt halua tavata, ketään moukkaa.
Kuka pyytää anteeksi?
Joo
Minä antaisin anteeksi, jos minulta niin pyydettäisiin. Antaisin tietenkin myös mahdollisuuden laittaa sanat oikeampiin paikkoihin, jos toinen niin haluaisi.
Kaksi sanaa: tuuli viiri. 👎
Jos tarkkoja ollaan niin tuuliviiri on yhdyssana ja yksi sana, mutta ei olla tänään. sivusta
Kaksi sanaa hyväuskoinen trollipalstalla vai oletko ehkä sittenkin vain maalittamassa tasaa miehen huuhaatarinoiden kirjoittajaksi🥱 Saatat olla tietysti joku muukin pöhkö, joka luulee nyt tuntevansa jonkun ihmisen kun lukee palstaa obsessiivisesti, täällä tätä epävakaata sakkia nääs ja notta piisaa
Pistä se peukkus nyt heti sinne ja rassaa siellä - on tilaus. Ollut aina.
- nsmiehelle
En tiedä kuka olet. Kirjoita niin että voin tunnistaa.
Eräs viesti jonka aikoinaan itse sain, sai aikaiseksi tunteen ettei toinen halua minua elämäänsä. Siitä sitten otin opikseni ja etäännyin, toivoisin vieläkin melkein vuoden jälkeenpäin että hän ilmaisisi asiat toisin ja pääsätisi lähelleen...
Et sinä tätä kautta saa anteeksi tai sovi tapaamista. Koita vähän rauhoittua välillä.-
Etkä sinä näiden trollausten kautta saa maalitettua ketään ihmistä rauhoitu välillä…
En kyllä yhtään tiedä voinko antaa anteeksi en tiedä enään mitä sinusta ajattelisin kun pelleilet joka kerta kansssani kaippa tää sit tässä oli ei pidetä enään mitään yhteyttä tai voidaan kunhan olet muuttunut niin ettet valehtele ja puhut mitä tarkoitat eli tuut näkemään jos niin sovitaan mut niin kauan saat olla musta kaukana kun olet oppinut
Mä olen niin monta kertaa antanut anteeksi ja luullut että nyt olet aikuinen ja osaat käyttäytyä mutta aina susta nousee se pieni lapsi sieltä jostain joka ei osaa kuin valehdella ja eikä pidä lupauksiaan
Kyllä, olen antanut anteeksi, kaiken. Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
Olen kuitenkin myös oppinut menneistä. En ole enää rajaton ja elämässäni on nyt mies joka haluaa yhteisen tulevaisuuden ja kunnioittaa rajojani. En jaksa säätämistä, joten taitaa olla myöhäistä meidän kohdalla..... elämä on mennyt jo eteenpäin.
Kaikkea hyvää sinulle.
Älä valehtele itsellesi.
Ei tuo naisena esiintyvä mies muuta teeekään kuin satuilee, mutta eikö sulla ollut joku fiktiivinen rakastava poikaystävä?
Saat anteeksi mutta sait minut todella varovaiseksi... Siksi en ole ottanut suoraa kontaktia... Mutta todellakin toivon, että tulisit hiukan lähemmäksi. Onhan meillä toistemme yhteystiedot. En varmaan torju enkä huutele ulkopuolisille. On todellakin niin paljon puhuttavaa ja suunnitelmia jotka haluan kanssasi toteuttaa... Sinulle
Juu. Tavataan vaan. Aika ja paikka ( jos olen oikea ) niin tulen paikalle.
Maksa velkasi.
Otan lisää 😂
Mitä siinä viestissä lukikaan. Mä en oikein muista enää. Kaikkea niin paljon. Unohtelen nykyään tosi paljon asioita.
Ansaitsin toki tuon purkauksen, se vaatii luonnetta. Itse olin silloin kovin toista maata. Toivottavasti nyt hieman jo kypsempi. Se miksi vaikutin noihin aikoihin niinkin epäluotettavalta oli monen tekijän summa. Siinä oli menneisyyskin tavallaan ottanut kiinni, ja muutakin elämän sivuraidetta. Valehtelemaan olin kuitenkin huono, jos se nyt jotain kertoo. Aseta kuitenkin itsesi etusijalle ja mieti mikä on parasta. Se miten en edelleenkään taida kyetä jakamaan itsestäni kuin osan hajottaisi ennenpitkää sinutkin palasiksi. Muu tuntuu kovin mahdottomalta.
Onko sinulla yhtä huonosti asiat kuin kaikilla tuhansilla poliisin rikolliduuden ja häirinnän uhreilla suomen läpeensä mädässä maassa?
Ei hyvä idea. Täysin turhaa.
Säälittää ihminen joka vatvoo provoja kaiket päivät
E... Saat todella anteeksi... Tule jo muuten hajoan
Laitahan suoraan tälle E viestiä... ei hän muuten tule ikinä...