Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se loukkasi sinua!  Anna anteeksi!
Voitko antaa anteeksi?
Ikävä sinua, voimmeko tavata?
47
1633
Vastaukset
- AnonyymiYök ja voi voi - AnonyymiJuuri.....anteeksipyyntö on mielestäsi yök? 
- AnonyymiOlet siis 🦄 voinut taas koko päivän pahoin näissä miehen provoissa tartuttamassa massap.ykoosiasi? 

- AnonyymiVoin ja olen antanut anteeksi kaikki. 
- AnonyymiJos laitat viestiä suoraan niin voidaan tavata. - AnonyymiMitä se muuttaa tilannetta, jos tapaisimme? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitä se muuttaa tilannetta, jos tapaisimme? Riippuu tapaamisesta...... 

- AnonyymiKenelle viestisi osoitat? - AnonyymiKerro sinä vaihteeksi 😊 sen nyt edes voisit kertoa ensin näin aluksi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kerro sinä vaihteeksi 😊 sen nyt edes voisit kertoa ensin näin aluksi. Nämä sinun lukijat on todella mies sinua tyhmempiä ja viittä vaille lähtemässä messiin tietojen kalasteluusi 

- AnonyymiEn rakasta sua painu helvettiin - AnonyymiSama. Olit valehtelija. 

- AnonyymiTämä ei ole oikea paikka hoitaa asioita. - AnonyymiEi täällä kukaan hoida mitään asioita olet hyvin lapsellinen jos kuvittelet noin suuria näistä miehen trollsuksista, ehkä et edes halua päästä pakkoajatuksista eroon etkä niin kiinnitä sisältöön huomiota, vaan kaikki natsaa 
- AnonyymiMiesten vessoissa voi hoidella asioita yksin ja keskenään. 

- AnonyymiOn vaikea uskoa ihmiseen joka käyttäytyy noin toista kohtaan. 
 Kohti uusia pettymyksiä.- AnonyymiTuossa vaikuttaa siltä, että aloittajaa on loukattu ensin. Jotain ikävää on sattunut.... 
 Vaikuttaa myös siltä, että aloittajalle hän, jolle viesti on osoitettu, on todella tärkeä.
 Ei voi tietää, mitä kaikkea nämä viestit pitävät sisällään.
 -sivusta-
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tuossa vaikuttaa siltä, että aloittajaa on loukattu ensin. Jotain ikävää on sattunut.... 
 Vaikuttaa myös siltä, että aloittajalle hän, jolle viesti on osoitettu, on todella tärkeä.
 Ei voi tietää, mitä kaikkea nämä viestit pitävät sisällään.
 -sivusta-Juonna nyt ihmeessä tarinamies tämä feikkidraamas auki ns viimeisille hitaille 

- AnonyymiEn nyt halua tavata, ketään moukkaa. 
- AnonyymiKuka pyytää anteeksi? 
- AnonyymiJoo 
- AnonyymiMinä antaisin anteeksi, jos minulta niin pyydettäisiin. Antaisin tietenkin myös mahdollisuuden laittaa sanat oikeampiin paikkoihin, jos toinen niin haluaisi. 
- AnonyymiKaksi sanaa: tuuli viiri. 👎 - AnonyymiJos tarkkoja ollaan niin tuuliviiri on yhdyssana ja yksi sana, mutta ei olla tänään. sivusta 
- AnonyymiKaksi sanaa hyväuskoinen trollipalstalla vai oletko ehkä sittenkin vain maalittamassa tasaa miehen huuhaatarinoiden kirjoittajaksi🥱 Saatat olla tietysti joku muukin pöhkö, joka luulee nyt tuntevansa jonkun ihmisen kun lukee palstaa obsessiivisesti, täällä tätä epävakaata sakkia nääs ja notta piisaa 
- AnonyymiPistä se peukkus nyt heti sinne ja rassaa siellä - on tilaus. Ollut aina. 
 - nsmiehelle

- AnonyymiEn tiedä kuka olet. Kirjoita niin että voin tunnistaa. 
- AnonyymiEräs viesti jonka aikoinaan itse sain, sai aikaiseksi tunteen ettei toinen halua minua elämäänsä. Siitä sitten otin opikseni ja etäännyin, toivoisin vieläkin melkein vuoden jälkeenpäin että hän ilmaisisi asiat toisin ja pääsätisi lähelleen... 
- AnonyymiEt sinä tätä kautta saa anteeksi tai sovi tapaamista. Koita vähän rauhoittua välillä.- - AnonyymiEtkä sinä näiden trollausten kautta saa maalitettua ketään ihmistä rauhoitu välillä… 

- AnonyymiEn kyllä yhtään tiedä voinko antaa anteeksi en tiedä enään mitä sinusta ajattelisin kun pelleilet joka kerta kansssani kaippa tää sit tässä oli ei pidetä enään mitään yhteyttä tai voidaan kunhan olet muuttunut niin ettet valehtele ja puhut mitä tarkoitat eli tuut näkemään jos niin sovitaan mut niin kauan saat olla musta kaukana kun olet oppinut 
- AnonyymiMä olen niin monta kertaa antanut anteeksi ja luullut että nyt olet aikuinen ja osaat käyttäytyä mutta aina susta nousee se pieni lapsi sieltä jostain joka ei osaa kuin valehdella ja eikä pidä lupauksiaan 
- AnonyymiKyllä, olen antanut anteeksi, kaiken. Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään. 
 Olen kuitenkin myös oppinut menneistä. En ole enää rajaton ja elämässäni on nyt mies joka haluaa yhteisen tulevaisuuden ja kunnioittaa rajojani. En jaksa säätämistä, joten taitaa olla myöhäistä meidän kohdalla..... elämä on mennyt jo eteenpäin.
 Kaikkea hyvää sinulle.- AnonyymiÄlä valehtele itsellesi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Älä valehtele itsellesi. Ei tuo naisena esiintyvä mies muuta teeekään kuin satuilee, mutta eikö sulla ollut joku fiktiivinen rakastava poikaystävä? 

- AnonyymiSaat anteeksi mutta sait minut todella varovaiseksi... Siksi en ole ottanut suoraa kontaktia... Mutta todellakin toivon, että tulisit hiukan lähemmäksi. Onhan meillä toistemme yhteystiedot. En varmaan torju enkä huutele ulkopuolisille. On todellakin niin paljon puhuttavaa ja suunnitelmia jotka haluan kanssasi toteuttaa... Sinulle 
- AnonyymiJuu. Tavataan vaan. Aika ja paikka ( jos olen oikea ) niin tulen paikalle. 
- AnonyymiMaksa velkasi. - AnonyymiOtan lisää 😂 

- AnonyymiMitä siinä viestissä lukikaan. Mä en oikein muista enää. Kaikkea niin paljon. Unohtelen nykyään tosi paljon asioita. 
- AnonyymiAnsaitsin toki tuon purkauksen, se vaatii luonnetta. Itse olin silloin kovin toista maata. Toivottavasti nyt hieman jo kypsempi. Se miksi vaikutin noihin aikoihin niinkin epäluotettavalta oli monen tekijän summa. Siinä oli menneisyyskin tavallaan ottanut kiinni, ja muutakin elämän sivuraidetta. Valehtelemaan olin kuitenkin huono, jos se nyt jotain kertoo. Aseta kuitenkin itsesi etusijalle ja mieti mikä on parasta. Se miten en edelleenkään taida kyetä jakamaan itsestäni kuin osan hajottaisi ennenpitkää sinutkin palasiksi. Muu tuntuu kovin mahdottomalta. 
- AnonyymiOnko sinulla yhtä huonosti asiat kuin kaikilla tuhansilla poliisin rikolliduuden ja häirinnän uhreilla suomen läpeensä mädässä maassa? 
- AnonyymiEi hyvä idea. Täysin turhaa. - AnonyymiSäälittää ihminen joka kommunikoi turhaa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Säälittää ihminen joka kommunikoi turhaa Säälittää ihminen joka vatvoo provoja kaiket päivät 

- AnonyymiE... Saat todella anteeksi... Tule jo muuten hajoan - AnonyymiLaitahan suoraan tälle E viestiä... ei hän muuten tule ikinä... 

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset819772
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1147000
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906017
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään514107
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi794015
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133070
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi573070
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73047