Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se loukkasi sinua! Anna anteeksi!
Voitko antaa anteeksi?
471702
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 47

Vanhimmat

Yök ja voi voi

Äänestä
  • Juuri.....anteeksipyyntö on mielestäsi yök?

Äänestä

• Olet siis 🦄 voinut taas koko päivän pahoin näissä miehen provoissa tartuttamassa massap.ykoosiasi?

Äänestä

Voin ja olen antanut anteeksi kaikki.

Äänestä

Jos laitat viestiä suoraan niin voidaan tavata.

Äänestä
  • Mitä se muuttaa tilannetta, jos tapaisimme?

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Mitä se muuttaa tilannetta, jos tapaisimme?

Riippuu tapaamisesta......

Äänestä

Kenelle viestisi osoitat?

Äänestä
  • Kerro sinä vaihteeksi 😊 sen nyt edes voisit kertoa ensin näin aluksi.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Kerro sinä vaihteeksi 😊 sen nyt edes voisit kertoa ensin näin aluksi.

Nämä sinun lukijat on todella mies sinua tyhmempiä ja viittä vaille lähtemässä messiin tietojen kalasteluusi

Äänestä

En rakasta sua painu helvettiin

Äänestä
  • Sama. Olit valehtelija.

Äänestä

Tämä ei ole oikea paikka hoitaa asioita.

Äänestä
  • Ei täällä kukaan hoida mitään asioita olet hyvin lapsellinen jos kuvittelet noin suuria näistä miehen trollsuksista, ehkä et edes halua päästä pakkoajatuksista eroon etkä niin kiinnitä sisältöön huomiota, vaan kaikki natsaa

Äänestä

• Miesten vessoissa voi hoidella asioita yksin ja keskenään.

Äänestä

On vaikea uskoa ihmiseen joka käyttäytyy noin toista kohtaan.
Kohti uusia pettymyksiä.

Äänestä
  • Tuossa vaikuttaa siltä, että aloittajaa on loukattu ensin. Jotain ikävää on sattunut....
    Vaikuttaa myös siltä, että aloittajalle hän, jolle viesti on osoitettu, on todella tärkeä.
    Ei voi tietää, mitä kaikkea nämä viestit pitävät sisällään.
    -sivusta-

Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Tuossa vaikuttaa siltä, että aloittajaa on loukattu ensin. Jotain ikävää on sattunut....
    Vaikuttaa myös siltä, että aloittajalle hän, jolle viesti on osoitettu, on todella tärkeä.
    Ei voi tietää, mitä kaikkea nämä viestit pitävät sisällään.
    -sivusta-

Juonna nyt ihmeessä tarinamies tämä feikkidraamas auki ns viimeisille hitaille

Äänestä

En nyt halua tavata, ketään moukkaa.

Äänestä

Kuka pyytää anteeksi?

Äänestä

Joo

Äänestä

Minä antaisin anteeksi, jos minulta niin pyydettäisiin. Antaisin tietenkin myös mahdollisuuden laittaa sanat oikeampiin paikkoihin, jos toinen niin haluaisi.

Äänestä

Kaksi sanaa: tuuli viiri. 👎

Äänestä
  • Jos tarkkoja ollaan niin tuuliviiri on yhdyssana ja yksi sana, mutta ei olla tänään. sivusta

Äänestä

• Kaksi sanaa hyväuskoinen trollipalstalla vai oletko ehkä sittenkin vain maalittamassa tasaa miehen huuhaatarinoiden kirjoittajaksi🥱 Saatat olla tietysti joku muukin pöhkö, joka luulee nyt tuntevansa jonkun ihmisen kun lukee palstaa obsessiivisesti, täällä tätä epävakaata sakkia nääs ja notta piisaa

Äänestä

• Pistä se peukkus nyt heti sinne ja rassaa siellä - on tilaus. Ollut aina.
    - nsmiehelle

Äänestä

En tiedä kuka olet. Kirjoita niin että voin tunnistaa.

Äänestä

Eräs viesti jonka aikoinaan itse sain, sai aikaiseksi tunteen ettei toinen halua minua elämäänsä. Siitä sitten otin opikseni ja etäännyin, toivoisin vieläkin melkein vuoden jälkeenpäin että hän ilmaisisi asiat toisin ja pääsätisi lähelleen...

Äänestä

Et sinä tätä kautta saa anteeksi tai sovi tapaamista. Koita vähän rauhoittua välillä.-

Äänestä
  • Etkä sinä näiden trollausten kautta saa maalitettua ketään ihmistä rauhoitu välillä…

Äänestä

En kyllä yhtään tiedä voinko antaa anteeksi en tiedä enään mitä sinusta ajattelisin kun pelleilet joka kerta kansssani kaippa tää sit tässä oli ei pidetä enään mitään yhteyttä tai voidaan kunhan olet muuttunut niin ettet valehtele ja puhut mitä tarkoitat eli tuut näkemään jos niin sovitaan mut niin kauan saat olla musta kaukana kun olet oppinut

Äänestä

Mä olen niin monta kertaa antanut anteeksi ja luullut että nyt olet aikuinen ja osaat käyttäytyä mutta aina susta nousee se pieni lapsi sieltä jostain joka ei osaa kuin valehdella ja eikä pidä lupauksiaan

Äänestä

Kyllä, olen antanut anteeksi, kaiken. Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.

Olen kuitenkin myös oppinut menneistä. En ole enää rajaton ja elämässäni on nyt mies joka haluaa yhteisen tulevaisuuden ja kunnioittaa rajojani. En jaksa säätämistä, joten taitaa olla myöhäistä meidän kohdalla..... elämä on mennyt jo eteenpäin.

Kaikkea hyvää sinulle.

Äänestä
  • Älä valehtele itsellesi.

Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi.

Ei tuo naisena esiintyvä mies muuta teeekään kuin satuilee, mutta eikö sulla ollut joku fiktiivinen rakastava poikaystävä?

Äänestä

Saat anteeksi mutta sait minut todella varovaiseksi... Siksi en ole ottanut suoraa kontaktia... Mutta todellakin toivon, että tulisit hiukan lähemmäksi. Onhan meillä toistemme yhteystiedot. En varmaan torju enkä huutele ulkopuolisille. On todellakin niin paljon puhuttavaa ja suunnitelmia jotka haluan kanssasi toteuttaa... Sinulle

Äänestä

Juu. Tavataan vaan. Aika ja paikka ( jos olen oikea ) niin tulen paikalle.

Äänestä

Maksa velkasi.

Äänestä
  • Otan lisää 😂

Äänestä

Mitä siinä viestissä lukikaan. Mä en oikein muista enää. Kaikkea niin paljon. Unohtelen nykyään tosi paljon asioita.

Äänestä

Ansaitsin toki tuon purkauksen, se vaatii luonnetta. Itse olin silloin kovin toista maata. Toivottavasti nyt hieman jo kypsempi. Se miksi vaikutin noihin aikoihin niinkin epäluotettavalta oli monen tekijän summa. Siinä oli menneisyyskin tavallaan ottanut kiinni, ja muutakin elämän sivuraidetta. Valehtelemaan olin kuitenkin huono, jos se nyt jotain kertoo. Aseta kuitenkin itsesi etusijalle ja mieti mikä on parasta. Se miten en edelleenkään taida kyetä jakamaan itsestäni kuin osan hajottaisi ennenpitkää sinutkin palasiksi. Muu tuntuu kovin mahdottomalta.

Äänestä

Onko sinulla yhtä huonosti asiat kuin kaikilla tuhansilla poliisin rikolliduuden ja häirinnän uhreilla suomen läpeensä mädässä maassa?

Äänestä

Ei hyvä idea. Täysin turhaa.

Äänestä
  • Säälittää ihminen joka kommunikoi turhaa

Äänestä

• Anonyymi00047 kirjoitti:

Säälittää ihminen joka kommunikoi turhaa

Säälittää ihminen joka vatvoo provoja kaiket päivät

Äänestä

E... Saat todella anteeksi... Tule jo muuten hajoan

Äänestä
  • Laitahan suoraan tälle E viestiä... ei hän muuten tule ikinä...

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se loukkasi sinua! Anna anteeksi!
Voitko antaa anteeksi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu