Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anonyymi-ap

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se loukkasi sinua! Anna anteeksi!
Voitko antaa anteeksi?

48

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yök ja voi voi

      • Anonyymi

        Juuri.....anteeksipyyntö on mielestäsi yök?


      • Anonyymi

        Olet siis 🦄 voinut taas koko päivän pahoin näissä miehen provoissa tartuttamassa massap.ykoosiasi?


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­N­­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Voin ja olen antanut anteeksi kaikki.

    • Anonyymi

      Jos laitat viestiä suoraan niin voidaan tavata.

      • Anonyymi

        Mitä se muuttaa tilannetta, jos tapaisimme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se muuttaa tilannetta, jos tapaisimme?

        Riippuu tapaamisesta......


    • Anonyymi

      Kenelle viestisi osoitat?

      • Anonyymi

        Kerro sinä vaihteeksi 😊 sen nyt edes voisit kertoa ensin näin aluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä vaihteeksi 😊 sen nyt edes voisit kertoa ensin näin aluksi.

        Nämä sinun lukijat on todella mies sinua tyhmempiä ja viittä vaille lähtemässä messiin tietojen kalasteluusi


    • Anonyymi

      En rakasta sua painu helvettiin

      • Anonyymi

        Sama. Olit valehtelija.


    • Anonyymi

      Tämä ei ole oikea paikka hoitaa asioita.

      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan hoida mitään asioita olet hyvin lapsellinen jos kuvittelet noin suuria näistä miehen trollsuksista, ehkä et edes halua päästä pakkoajatuksista eroon etkä niin kiinnitä sisältöön huomiota, vaan kaikki natsaa


      • Anonyymi

        Miesten vessoissa voi hoidella asioita yksin ja keskenään.


    • Anonyymi

      On vaikea uskoa ihmiseen joka käyttäytyy noin toista kohtaan.
      Kohti uusia pettymyksiä.

      • Anonyymi

        Tuossa vaikuttaa siltä, että aloittajaa on loukattu ensin. Jotain ikävää on sattunut....
        Vaikuttaa myös siltä, että aloittajalle hän, jolle viesti on osoitettu, on todella tärkeä.
        Ei voi tietää, mitä kaikkea nämä viestit pitävät sisällään.
        -sivusta-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa vaikuttaa siltä, että aloittajaa on loukattu ensin. Jotain ikävää on sattunut....
        Vaikuttaa myös siltä, että aloittajalle hän, jolle viesti on osoitettu, on todella tärkeä.
        Ei voi tietää, mitä kaikkea nämä viestit pitävät sisällään.
        -sivusta-

        Juonna nyt ihmeessä tarinamies tämä feikkidraamas auki ns viimeisille hitaille


    • Anonyymi

      En nyt halua tavata, ketään moukkaa.

    • Anonyymi

      Kuka pyytää anteeksi?

    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Minä antaisin anteeksi, jos minulta niin pyydettäisiin. Antaisin tietenkin myös mahdollisuuden laittaa sanat oikeampiin paikkoihin, jos toinen niin haluaisi.

    • Anonyymi

      Kaksi sanaa: tuuli viiri. 👎

      • Anonyymi

        Jos tarkkoja ollaan niin tuuliviiri on yhdyssana ja yksi sana, mutta ei olla tänään. sivusta


      • Anonyymi

        Kaksi sanaa hyväuskoinen trollipalstalla vai oletko ehkä sittenkin vain maalittamassa tasaa miehen huuhaatarinoiden kirjoittajaksi🥱 Saatat olla tietysti joku muukin pöhkö, joka luulee nyt tuntevansa jonkun ihmisen kun lukee palstaa obsessiivisesti, täällä tätä epävakaata sakkia nääs ja notta piisaa


      • Anonyymi

        Pistä se peukkus nyt heti sinne ja rassaa siellä - on tilaus. Ollut aina.
        - nsmiehelle


    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet. Kirjoita niin että voin tunnistaa.

    • Anonyymi

      Eräs viesti jonka aikoinaan itse sain, sai aikaiseksi tunteen ettei toinen halua minua elämäänsä. Siitä sitten otin opikseni ja etäännyin, toivoisin vieläkin melkein vuoden jälkeenpäin että hän ilmaisisi asiat toisin ja pääsätisi lähelleen...

    • Anonyymi

      Et sinä tätä kautta saa anteeksi tai sovi tapaamista. Koita vähän rauhoittua välillä.-

      • Anonyymi

        Etkä sinä näiden trollausten kautta saa maalitettua ketään ihmistä rauhoitu välillä…


    • Anonyymi

      En kyllä yhtään tiedä voinko antaa anteeksi en tiedä enään mitä sinusta ajattelisin kun pelleilet joka kerta kansssani kaippa tää sit tässä oli ei pidetä enään mitään yhteyttä tai voidaan kunhan olet muuttunut niin ettet valehtele ja puhut mitä tarkoitat eli tuut näkemään jos niin sovitaan mut niin kauan saat olla musta kaukana kun olet oppinut

    • Anonyymi

      Mä olen niin monta kertaa antanut anteeksi ja luullut että nyt olet aikuinen ja osaat käyttäytyä mutta aina susta nousee se pieni lapsi sieltä jostain joka ei osaa kuin valehdella ja eikä pidä lupauksiaan

    • Anonyymi

      Kyllä, olen antanut anteeksi, kaiken. Joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.

      Olen kuitenkin myös oppinut menneistä. En ole enää rajaton ja elämässäni on nyt mies joka haluaa yhteisen tulevaisuuden ja kunnioittaa rajojani. En jaksa säätämistä, joten taitaa olla myöhäistä meidän kohdalla..... elämä on mennyt jo eteenpäin.

      Kaikkea hyvää sinulle.

      • Anonyymi

        Älä valehtele itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele itsellesi.

        Ei tuo naisena esiintyvä mies muuta teeekään kuin satuilee, mutta eikö sulla ollut joku fiktiivinen rakastava poikaystävä?


    • Anonyymi

      Saat anteeksi mutta sait minut todella varovaiseksi... Siksi en ole ottanut suoraa kontaktia... Mutta todellakin toivon, että tulisit hiukan lähemmäksi. Onhan meillä toistemme yhteystiedot. En varmaan torju enkä huutele ulkopuolisille. On todellakin niin paljon puhuttavaa ja suunnitelmia jotka haluan kanssasi toteuttaa... Sinulle

    • Anonyymi

      Juu. Tavataan vaan. Aika ja paikka ( jos olen oikea ) niin tulen paikalle.

    • Anonyymi

      Maksa velkasi.

      • Anonyymi

        Otan lisää 😂


    • Anonyymi

      Mitä siinä viestissä lukikaan. Mä en oikein muista enää. Kaikkea niin paljon. Unohtelen nykyään tosi paljon asioita.

    • Anonyymi

      Ansaitsin toki tuon purkauksen, se vaatii luonnetta. Itse olin silloin kovin toista maata. Toivottavasti nyt hieman jo kypsempi. Se miksi vaikutin noihin aikoihin niinkin epäluotettavalta oli monen tekijän summa. Siinä oli menneisyyskin tavallaan ottanut kiinni, ja muutakin elämän sivuraidetta. Valehtelemaan olin kuitenkin huono, jos se nyt jotain kertoo. Aseta kuitenkin itsesi etusijalle ja mieti mikä on parasta. Se miten en edelleenkään taida kyetä jakamaan itsestäni kuin osan hajottaisi ennenpitkää sinutkin palasiksi. Muu tuntuu kovin mahdottomalta.

    • Anonyymi

      Onko sinulla yhtä huonosti asiat kuin kaikilla tuhansilla poliisin rikolliduuden ja häirinnän uhreilla suomen läpeensä mädässä maassa?

    • Anonyymi

      Ei hyvä idea. Täysin turhaa.

      • Anonyymi

        Säälittää ihminen joka kommunikoi turhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittää ihminen joka kommunikoi turhaa

        Säälittää ihminen joka vatvoo provoja kaiket päivät


    • Anonyymi

      E... Saat todella anteeksi... Tule jo muuten hajoan

      • Anonyymi

        Laitahan suoraan tälle E viestiä... ei hän muuten tule ikinä...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe