Olit sitten Luvian Laitakarin juhannustansseissa tai Porin PK:n yläkerrassa, niin aina löytyy iloluonteisia luviattaria valmiina pieneen seikkailuun. Edes kotona odottava mies ja perhe ei hidasta menoa, kun Luvian flikat pääsee vauhtiin!
Luvialaiset naiset ovat merkillepantavan kevytkenkäisiä
13
836
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha. Ja oliko muuta?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tainnut oma akka ollut asialla ja nyt ottaa päähän kun löysi paremman miehen.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Luvian naiset ei ole mitään kevytkenkäisiä. Niillä on kaikilla jotkut kolmen kilon maihinnoususaappaat jalassa.
- Anonyymi
Ja kahdenkymmenen kilon vatsamakkarat sekä Rapalan viimeinen mallisto niitattuna turpavärkkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kahdenkymmenen kilon vatsamakkarat sekä Rapalan viimeinen mallisto niitattuna turpavärkkiin.
Kehtaako sellainenkin käydä PK:ssa makkarankuori yllään?
- Anonyymi
Ei ne missään PK:ssa käy. Maalaistollot. Koiranrakkejaan päät painuksissa miehenpuutteessaan pitkin kylänraittia taluttelevat.
- Anonyymi
Pakkohan se on PK:n mennä kun Onnissa tarjoilu loppuu pilkkuun ja Tauskikin menee sinne jatkoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan se on PK:n mennä kun Onnissa tarjoilu loppuu pilkkuun ja Tauskikin menee sinne jatkoille.
Se valomerkkiepisodi ja postaukset Tauskin dildosta onkin ollut tämän kylän pohjanoteeraus. Nuoret naikkoset näköjään kykenevät sellaistakin tuottamaan.
- Anonyymi
Kevyt kenkäiset naiset on jees, ihan sama onko luvikko tai ihminen.
- Anonyymi
Vain jos käytät yhdyssanaa.
- Anonyymi
Siis kevyt kenkäiset naiset on jees, jos ovat ihmisiä eikä luvikkoja.
Kevyt kenkäiset . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kevyt kenkäiset naiset on jees, jos ovat ihmisiä eikä luvikkoja.
Kevyt kenkäiset .Sulla on raskas pää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797