Olen varmaan pohjasakkaa, mutta minua kiinnostaa nämä juorut mitä Paimiossa on jauhettu jo pitkään.
Missä yrityksessä on kavallettu jäätävät summat rahaa?
Kaikialla on kuullut puhetta siiitä puhetta siitä varmaan toista vuotta, mutta voisiko joku kertoa mikä yritys, kiitos
Ei jaksa nämä spelukaatioita enää. Siis mikä yritys?
Paimion juorut
15
3935
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko?
- Anonyymi
Pitkään jauhettu eikä vieläkään saada syyllisiä kiinni. Jo on jännä, missä mahtaa olla vika…?
- Anonyymi
Kyllä konnat jää kiinni, älä huoli.
- Anonyymi
Sitä toivon todella, että Paimion konnat jää kiinni
- Anonyymi
Suomi24:ssä keskustelee siis yksi ihminen :D ? Suomen suosituin keskustelupaikka kyseessä. Sä oot aika harhainen. Tämänkin keskustelun lukenut yli tuhat ihmistä... Aikamoista.
- Anonyymi
Ootte väärässä jantterissa. Taitaapi olla velimies, tämä velikulta.
- Anonyymi
Eihä Suomessa voi rikastua omin avuin. Vain lottoamalla, perimällä tai varastamalla. Heti jos jollain on rahaa, ni joku köyhä vinkuu XD
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721