Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousseiden asiattomien ja seksuaalissävytteisten viestien takia. Hirviniemi on julkaissut julkisen anteeksipyynnön, jossa hän kertoi hakeneensa apua.

Uudessa tv-sarjassa Hirviniemi näyttelee aikansa kohujulkkista, Urpo Lahtista. Nähtäväksi jää, alkaako Hirviniemen tähdittämä Hymyä! suunnitellun aikataulun mukaisesti tammikuussa.

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/kohunayttelija-aku-hirviniemi-on-hymya-sarjassa-lehtikeisari-urpo-lahtinen-alkaako-sarja-tv-sta?s24

232

7104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näytti siltä että Erika Heliniäkin alkoi jo hieman säälittämään mitä Aku on hänen takiaan joutunut kokemaan. Myös Tukiainen sanoi että ei sentään olisi halunnut että ministeri joutuu eroamaan ministerin paikalta, vaikka Tukiainen Helinin tapaan kertoili näistä tekstiviesteistä, että itse saisi julkisuutta.

      • Anonyymi

        Kuka on Erika Helin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Erika Helin?

        Onlyfans tyrkky.


      • Anonyymi

        Joku muslimin näköinen naisoletettu. Henkilö.


      • Anonyymi

        Aku on Suomen paras kikkelikalle!!

        Onnittelut.

        Onneksi ei tullut Louhimiehen tuntematonta siinä kun Hirviniemi näyttelee Hietasta.. Hyi!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muslimin näköinen naisoletettu. Henkilö.

        Jotkut muslimit blondaa hiuksensa


    • Anonyymi

      Onko Akusta tehty rikosilmoitus vai aivan puheiden perusteellako mieheltä menee kaikki?

      • Anonyymi

        Toisin kuin noilla aiheettomasti ja perusteettomasti teilatuilla louhimiehillä sun muilla metsäkedoilla Akulla on oikein Hovioikeuden tuomio pikkutyttöjen vikittelystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin kuin noilla aiheettomasti ja perusteettomasti teilatuilla louhimiehillä sun muilla metsäkedoilla Akulla on oikein Hovioikeuden tuomio pikkutyttöjen vikittelystä.

        Aku ei saanut tuomiota tuosta tapauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aku ei saanut tuomiota tuosta tapauksesta.

        Hirviniemeä ei siis tuomittu rangaistukseen koska tekoa pidettiin vähäisenä. Nuo tytöthän eivät itse olisi edes halunneet tehdä mitään rikosilmoitusta. Nytkään ei ole kukaan tehnyt mitään rikosilmoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aku ei saanut tuomiota tuosta tapauksesta.

        Sai tuomion mutta ei rangaistusta.

        Turun hovioikeus: näyttelijä Aku Hirviniemi syyllistyi seksuaaliseen ahdisteluun, mutta hänelle ei tuomittu rangaistusta


      • Anonyymi

        Hirviniemi on vain ymmärtämättömyyttään astunut jonkun wokefeministin varpaille. Nyt saa täyslaidallisen niskaansa , niinkuin on jo moni miesoletettu aiemmin joutunut kokemaan. Turha kuvitellakaan näiltä wokettajilta löytyvän ymmärrystä tai sääliä saati katumusta aiheuttamastaan vahingosta. Ei ne Hirviniemenkään jutut aina niin asiallisia ole, mutta on ikäänkuin hänen tavaramerkkinsä. ( ja perinteisesti tilanteessa kuin tilanteessa pieru- ja alapäähuumorilla saadaan parhaat naurut)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin kuin noilla aiheettomasti ja perusteettomasti teilatuilla louhimiehillä sun muilla metsäkedoilla Akulla on oikein Hovioikeuden tuomio pikkutyttöjen vikittelystä.

        Ne ei olleet mitään pikkutyttöjä. Kuusitoistavuotiaat tytöt itse menivät ja Akin perässä ja vielä kaksi. Normaali teinit ei mene kenenkään miehen asunnolle muuten kuin viinan tuskissa. Yrittivät kyniä rahaa vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirviniemeä ei siis tuomittu rangaistukseen koska tekoa pidettiin vähäisenä. Nuo tytöthän eivät itse olisi edes halunneet tehdä mitään rikosilmoitusta. Nytkään ei ole kukaan tehnyt mitään rikosilmoitusta.

        Miks NUORET "TYTÖT" melkein täysikäsiä meni VANHAN Aku PAPPAN huusholliin myöhään illalla.

        Eikö naisilla ole näissä tapauksissa mitään vastuuta


      • Anonyymi

        En tiedä mutta ei ole ensimmäinen kerta kun mies on lähettänyt naiselle seksiviestin. NÄitä tapahtuu varmaan päivittäin maailmalla miljoonia. Olkoot vaikka miten ahdistavaa tai ei. Miehet kiinnostuu naisista. Se on luonnon laki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei olleet mitään pikkutyttöjä. Kuusitoistavuotiaat tytöt itse menivät ja Akin perässä ja vielä kaksi. Normaali teinit ei mene kenenkään miehen asunnolle muuten kuin viinan tuskissa. Yrittivät kyniä rahaa vielä.

        Kuusitositavuotias nainen saa ratsastaa vaikak 90-vuotiaan kyrvällä, jos molemmilla on nasta meno. Ja saa olla joko nainen taikka mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirviniemi on vain ymmärtämättömyyttään astunut jonkun wokefeministin varpaille. Nyt saa täyslaidallisen niskaansa , niinkuin on jo moni miesoletettu aiemmin joutunut kokemaan. Turha kuvitellakaan näiltä wokettajilta löytyvän ymmärrystä tai sääliä saati katumusta aiheuttamastaan vahingosta. Ei ne Hirviniemenkään jutut aina niin asiallisia ole, mutta on ikäänkuin hänen tavaramerkkinsä. ( ja perinteisesti tilanteessa kuin tilanteessa pieru- ja alapäähuumorilla saadaan parhaat naurut)

        aku päässyt näinkin vähällä lähestymiensä naisten arveluttavuuden vuoksi, jos kohteena olisivat olleet yhteiskunnan keraan kuuluvat diivat, olisi mökä ihan toinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei olleet mitään pikkutyttöjä. Kuusitoistavuotiaat tytöt itse menivät ja Akin perässä ja vielä kaksi. Normaali teinit ei mene kenenkään miehen asunnolle muuten kuin viinan tuskissa. Yrittivät kyniä rahaa vielä.

        ei voi tietää onko aku houkutellut filmialan kontakteillaan, oli miten hyvänsä, sen voi ajatella olevan sanomattomana kehikkona luomassa ilmapiiriä tällaiselle tyttöjen onnensa kokeilulle, verkostoitumisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei olleet mitään pikkutyttöjä. Kuusitoistavuotiaat tytöt itse menivät ja Akin perässä ja vielä kaksi. Normaali teinit ei mene kenenkään miehen asunnolle muuten kuin viinan tuskissa. Yrittivät kyniä rahaa vielä.

        16 vuotiaat kyllä menee tupakan perässä viinan ja julkkisten koska ovat vielä lapsellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusitositavuotias nainen saa ratsastaa vaikak 90-vuotiaan kyrvällä, jos molemmilla on nasta meno. Ja saa olla joko nainen taikka mies.

        16 vuotias on ihminen jolla oikeus valita itse onko vai ei ole ja missä tai kenen kanssa tai ei ole. Ihmisoikeus on sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16 vuotias on ihminen jolla oikeus valita itse onko vai ei ole ja missä tai kenen kanssa tai ei ole. Ihmisoikeus on sitä.

        Mitähän ihmisoikeuksia nykyään täällä Suomessa.


      • Anonyymi

        Suomessa on puheet useiden kohdalla riittäny, jopa keksityt. Ei oo niin tarkkaa, kunhan tulee klikkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisin kuin noilla aiheettomasti ja perusteettomasti teilatuilla louhimiehillä sun muilla metsäkedoilla Akulla on oikein Hovioikeuden tuomio pikkutyttöjen vikittelystä.

        Otappa selkoa, ei ole tuomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirviniemeä ei siis tuomittu rangaistukseen koska tekoa pidettiin vähäisenä. Nuo tytöthän eivät itse olisi edes halunneet tehdä mitään rikosilmoitusta. Nytkään ei ole kukaan tehnyt mitään rikosilmoitusta.

        Sekin viellä. Täysin turha juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai tuomion mutta ei rangaistusta.

        Turun hovioikeus: näyttelijä Aku Hirviniemi syyllistyi seksuaaliseen ahdisteluun, mutta hänelle ei tuomittu rangaistusta

        Ite kirjotat... EI Tuomittu rangaistusta. Eli, EI Tuomittu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei olleet mitään pikkutyttöjä. Kuusitoistavuotiaat tytöt itse menivät ja Akin perässä ja vielä kaksi. Normaali teinit ei mene kenenkään miehen asunnolle muuten kuin viinan tuskissa. Yrittivät kyniä rahaa vielä.

        Tuota teininä tehtiin. Viinaa juotiin ja kikateltiin. Hauskaa, halpaa ja uhkarohkeaa, sitähän se nuoruys on😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16 vuotiaat kyllä menee tupakan perässä viinan ja julkkisten koska ovat vielä lapsellisia.

        Minulla ei tullut tuossa iässä missään vaiheessa mieleen lähteä setämiesten matkaan vaikka olin teinipillu ja kännissä usein. Ilmeisesit nykyajan nuorisolla ei ole enää minkäänlaista itsesuojeluvaistoa kun koulu on käyty tik-tokin, facebookin ja youtuben maailmassa.

        N40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks NUORET "TYTÖT" melkein täysikäsiä meni VANHAN Aku PAPPAN huusholliin myöhään illalla.

        Eikö naisilla ole näissä tapauksissa mitään vastuuta

        Ihmettelen jos 17v työntyy toisen asuntoon kyllä pitäs jotain päässä liikkuu mitä voi tapahtua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks NUORET "TYTÖT" melkein täysikäsiä meni VANHAN Aku PAPPAN huusholliin myöhään illalla.

        Eikö naisilla ole näissä tapauksissa mitään vastuuta

        Ihan lapsia vielä, senkin P E D o ukko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta ei ole ensimmäinen kerta kun mies on lähettänyt naiselle seksiviestin. NÄitä tapahtuu varmaan päivittäin maailmalla miljoonia. Olkoot vaikka miten ahdistavaa tai ei. Miehet kiinnostuu naisista. Se on luonnon laki.

        Ja akat ei tee vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16 vuotias on ihminen jolla oikeus valita itse onko vai ei ole ja missä tai kenen kanssa tai ei ole. Ihmisoikeus on sitä.

        VALITTEE OVELLA. TAI JO ENNEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei olleet mitään pikkutyttöjä. Kuusitoistavuotiaat tytöt itse menivät ja Akin perässä ja vielä kaksi. Normaali teinit ei mene kenenkään miehen asunnolle muuten kuin viinan tuskissa. Yrittivät kyniä rahaa vielä.

        Ei ollu tyttöjä 17 vuotiaita nuoria naisia. Aku taputellu selästä ja takapuolesta.
        JUTTU ON TAPAHTUNU 2017.
        Oisko tytöille tullu riitaa kun Aku huomio toista enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta ei ole ensimmäinen kerta kun mies on lähettänyt naiselle seksiviestin. NÄitä tapahtuu varmaan päivittäin maailmalla miljoonia. Olkoot vaikka miten ahdistavaa tai ei. Miehet kiinnostuu naisista. Se on luonnon laki.

        Juuri noin ja nämä Onlyfans naistyrkyt, mitä ne muuta esittää ja näyttää paikkojaan kuin että miehet kuolaisi heidän peräänsä ja laittaisi rajattomasti rahaa tyrkkyjen tilille, on täyttä huoraamista sekin touhu ja sitten itketään, kun joku mies yrittää uskaltaa lähempää tuttavuutta. Pitäisi kieltää koko onlyfans touhu. MIksi ei meetoot ja feministit puutu tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei olleet mitään pikkutyttöjä. Kuusitoistavuotiaat tytöt itse menivät ja Akin perässä ja vielä kaksi. Normaali teinit ei mene kenenkään miehen asunnolle muuten kuin viinan tuskissa. Yrittivät kyniä rahaa vielä.

        Onneksi sentään 16 ,20 25 on avioitumis ikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei tullut tuossa iässä missään vaiheessa mieleen lähteä setämiesten matkaan vaikka olin teinipillu ja kännissä usein. Ilmeisesit nykyajan nuorisolla ei ole enää minkäänlaista itsesuojeluvaistoa kun koulu on käyty tik-tokin, facebookin ja youtuben maailmassa.

        N40

        Toisen suojatonta asemaa ei saa käyttää hyväkseen.


      • Anonyymi

        Kiimaiseetakat Akun perään,niin saavat mitä tilaavat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirviniemeä ei siis tuomittu rangaistukseen koska tekoa pidettiin vähäisenä. Nuo tytöthän eivät itse olisi edes halunneet tehdä mitään rikosilmoitusta. Nytkään ei ole kukaan tehnyt mitään rikosilmoitusta.

        Hirviniemi hyllylle kaikista hommista on liikaa esillä joka paikassa ja jos vielä jotain salattavaa - hyllyttäkää niin ehtii tekosensa tarkistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei olleet mitään pikkutyttöjä. Kuusitoistavuotiaat tytöt itse menivät ja Akin perässä ja vielä kaksi. Normaali teinit ei mene kenenkään miehen asunnolle muuten kuin viinan tuskissa. Yrittivät kyniä rahaa vielä.

        Hyvin sanottu, kyllä 16 vuotiaalla pitää jo sen verran älliä olla että ottaa vastuuta tekemisistään


    • Anonyymi

      Nämä naiset olisivat voineet puhaltaa pelin poikki jo paljon aiemmin.
      Akun (+omat ) tekstit julkisuuteen ja rikosilmoitus.

      • Anonyymi

        Aivan , puhelimissa on esto numeroille joista ei halua viestejä . Eivät estäneet vaan lukivat innoissaan ja sopivan paikan tullen ottivat yhteyden mediaan ja tienasivat taas sievoisen summan rahaa . On tämäkin pelleilyä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan , puhelimissa on esto numeroille joista ei halua viestejä . Eivät estäneet vaan lukivat innoissaan ja sopivan paikan tullen ottivat yhteyden mediaan ja tienasivat taas sievoisen summan rahaa . On tämäkin pelleilyä .

        Nykyajan ämmät on sitä mielensäpahoittaja ainesta.Kaikenlaiselle ehdottelulle voi antaa täyslaidallisen takaisin,niinkuin ennenvanhaan mies sai litsarin. Mutta kun ämmillä on niin ohut nahka ettei kestä mitään.


      • Anonyymi

        Turhaa on Akun kaltaisten naistenvihaajien puolustella. Aku ja ainoastaan Aku, on syyllinen soppaan, jota nyt lusikoi 🙃.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyajan ämmät on sitä mielensäpahoittaja ainesta.Kaikenlaiselle ehdottelulle voi antaa täyslaidallisen takaisin,niinkuin ennenvanhaan mies sai litsarin. Mutta kun ämmillä on niin ohut nahka ettei kestä mitään.

        materiaali voinut olla jo melkoisen tuhtia tavaraa jos työkseen tätä sietävät saaneet tarpeekseen


      • Anonyymi

        Onko Pakko Omatki julkaista😅😅😅


    • Anonyymi

      Feministit jahtaa Akua. Ei vaikuta. Aku sutaisee jatkossakin, mutta ei rumia feministejä.

      • Anonyymi

        Ei jahtaa feministit Akua. Feministit kun ovat pääosin vassareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jahtaa feministit Akua. Feministit kun ovat pääosin vassareita.

        Minä olen ymmärtänyt, että Aku on se joka jahtaa. Nuoria naisia, tyttösiä ja vähän vanhempia naisia.

        Käsittämätöntä on, että joku tuollaista käytöstä puolustaa. Se on vastenmielistä, eikä sitä tarvitse kenenkään sietää.. Ei, vaikka julkaisee mitä tahansa itsestään somessa.

        Ne kuvat eivät ole avoin kutsu kenellekään. Kuinka tollo pitää ihmisen olla, jos sitä ei ymmärrä? Naiset osaavat kyllä vinkata miehille, jos ovat kiinnostuneita. Ja hei, rivot puheet ja jutut on noloja ja kertoo kaiken lähettäjän mielenmaisemasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jahtaa feministit Akua. Feministit kun ovat pääosin vassareita.

        Akun siskohan on kommunisti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt, että Aku on se joka jahtaa. Nuoria naisia, tyttösiä ja vähän vanhempia naisia.

        Käsittämätöntä on, että joku tuollaista käytöstä puolustaa. Se on vastenmielistä, eikä sitä tarvitse kenenkään sietää.. Ei, vaikka julkaisee mitä tahansa itsestään somessa.

        Ne kuvat eivät ole avoin kutsu kenellekään. Kuinka tollo pitää ihmisen olla, jos sitä ei ymmärrä? Naiset osaavat kyllä vinkata miehille, jos ovat kiinnostuneita. Ja hei, rivot puheet ja jutut on noloja ja kertoo kaiken lähettäjän mielenmaisemasta!

        TOLLO? Tuosta tietää jo kuka kirjoittaja on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt, että Aku on se joka jahtaa. Nuoria naisia, tyttösiä ja vähän vanhempia naisia.

        Käsittämätöntä on, että joku tuollaista käytöstä puolustaa. Se on vastenmielistä, eikä sitä tarvitse kenenkään sietää.. Ei, vaikka julkaisee mitä tahansa itsestään somessa.

        Ne kuvat eivät ole avoin kutsu kenellekään. Kuinka tollo pitää ihmisen olla, jos sitä ei ymmärrä? Naiset osaavat kyllä vinkata miehille, jos ovat kiinnostuneita. Ja hei, rivot puheet ja jutut on noloja ja kertoo kaiken lähettäjän mielenmaisemasta!

        Ei ole kiellettyää jahdata pillua. Poliisitkon sitä tekee vapaa-ajallaan. Ihan normaalia. Jos nainen ei ymmärrä sanoa ei, niin se on hänen vikansa. Eihän nuo naiset edes puolustautuneet. Olisivat vastanneet viestiin että ei kiinnosta ja blokkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt, että Aku on se joka jahtaa. Nuoria naisia, tyttösiä ja vähän vanhempia naisia.

        Käsittämätöntä on, että joku tuollaista käytöstä puolustaa. Se on vastenmielistä, eikä sitä tarvitse kenenkään sietää.. Ei, vaikka julkaisee mitä tahansa itsestään somessa.

        Ne kuvat eivät ole avoin kutsu kenellekään. Kuinka tollo pitää ihmisen olla, jos sitä ei ymmärrä? Naiset osaavat kyllä vinkata miehille, jos ovat kiinnostuneita. Ja hei, rivot puheet ja jutut on noloja ja kertoo kaiken lähettäjän mielenmaisemasta!

        Elkää tupatko, jos ette tykkää😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akun siskohan on kommunisti....

        Kuka se on ?


    • Anonyymi

      Onnittelut, huumorimiehelle ja kuminen tekopimpero kaikilla herkuilla lahjaksi, pilke silmässä ;-D Kyllä Aku ymmärtää huumorin, hyvä että ehti tienata eninmäiset miljoonat vuosi pari kukaan ei muista tapausta töitä ja sitäkin taas saa, kyllä häntämiehelle aina kysyntään on onnea ja pilkettä;-D

      • Anonyymi

        Hyvähyvä, Aku on vihdoinkin tikun nokassa. Nyt kaikki tietävät että Aku on naisten ahdistelija ja naisten halveksija. Olisi edes työkaverinsa jättänyt rauhaan, ja kokaiinin 😳.


    • Anonyymi

      Onnea Aku! Tuleeko Sonjan vanhemmat synttäri kaffeelle. Samalla pääsisivät moikkaamaan pienokaista. Muista sitten Aku heittää pöydässä vähän läpändeerusta.

    • Anonyymi

      Voisi kuvitella, että tuon ikäinen ihminen ymmärtää mikä on sopivaa käytöstä ja mikä ei, mutta kun ei niin ei ja mitään puolustelemista asiassa ei ole. Sopimaton käytös on sopimatonta vaikkei rikoksesta tuomittaisi.

      • Anonyymi

        Miten niin sopimaton käytös. Kyllä YKSITYISESTI voi viestittää mitä vaan jos toinen vielä VASTAA.

        Kaikki naisten vastaukset JULKI myös.

        EN OO KUULLU ETTÄ KIRJOTUKSISTA TUOMITAAN AINAKAAN VANKILAAN....

        jos tämmösetkin Akun vitsikirjotukset menee KORKEIMPAAN OIKEUTEEN on oikeuslaitoksella sit vähän OIKEITA TÖITÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin sopimaton käytös. Kyllä YKSITYISESTI voi viestittää mitä vaan jos toinen vielä VASTAA.

        Kaikki naisten vastaukset JULKI myös.

        EN OO KUULLU ETTÄ KIRJOTUKSISTA TUOMITAAN AINAKAAN VANKILAAN....

        jos tämmösetkin Akun vitsikirjotukset menee KORKEIMPAAN OIKEUTEEN on oikeuslaitoksella sit vähän OIKEITA TÖITÄ

        Kyllä kikkelikuvien lähettäminen on nykyään rikos. Jos kuvat on tallessa ja syytteen haluaa nostaa, niin tuomio siitä napsahtaa.

        Mikäkän se Akun sairaus on? Paranisiko jos otetaan puhelimet ja läppärit pois? Ihan ei vaikuta seksiriippuvuudelta, se kun on pakonomainen tarve harjoittaa seksiä jatkuvasti. Yksin tai toisten kanssa. Siihen riippuvuuteen ei riitä, että kirjoittelee ja ehdottelee.

        Joku vika Akulla kyllä on, kun ihan pidäkkeettömästi pitää tekstailla. Ei riitä elämän sisällöksi, että on ihana puoliso ja ihan pieni lapsikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin sopimaton käytös. Kyllä YKSITYISESTI voi viestittää mitä vaan jos toinen vielä VASTAA.

        Kaikki naisten vastaukset JULKI myös.

        EN OO KUULLU ETTÄ KIRJOTUKSISTA TUOMITAAN AINAKAAN VANKILAAN....

        jos tämmösetkin Akun vitsikirjotukset menee KORKEIMPAAN OIKEUTEEN on oikeuslaitoksella sit vähän OIKEITA TÖITÄ

        sopimaton käytös on ihan ihan yhtä sopimatonta YKSITYISESTI kuin julkisestikin, ei mitään eroa.


      • Anonyymi

        Kehoittaa naisten ahdistelija 😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin sopimaton käytös. Kyllä YKSITYISESTI voi viestittää mitä vaan jos toinen vielä VASTAA.

        Kaikki naisten vastaukset JULKI myös.

        EN OO KUULLU ETTÄ KIRJOTUKSISTA TUOMITAAN AINAKAAN VANKILAAN....

        jos tämmösetkin Akun vitsikirjotukset menee KORKEIMPAAN OIKEUTEEN on oikeuslaitoksella sit vähän OIKEITA TÖITÄ

        Älä nyt hel*etti huuda! Aku on naisten ahdistelija, eikä vain näiden sometyttöjen, ihan tavallisetkin naiset saaneet osansa, myöskin teinitytöt 😐. Aku-setämon itse hommannut itsensä tuohon kuseen. Tämä ei nyt vaan selittelemällä, eikä naisia syyllistämällä muutu. Huumeet eivät varsinaisesti paranna asiaansa.


      • Anonyymi

        kuluneen vuoden alussa astui voimaan seksuaalirikoslain uudistus, ei-yhteisymmärryksessä tapahtunut räikeän seksuaalisen viestin tai kuvan lähettäjä voi syyllistyä seksuaaliseen ahdisteluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin sopimaton käytös. Kyllä YKSITYISESTI voi viestittää mitä vaan jos toinen vielä VASTAA.

        Kaikki naisten vastaukset JULKI myös.

        EN OO KUULLU ETTÄ KIRJOTUKSISTA TUOMITAAN AINAKAAN VANKILAAN....

        jos tämmösetkin Akun vitsikirjotukset menee KORKEIMPAAN OIKEUTEEN on oikeuslaitoksella sit vähän OIKEITA TÖITÄ

        Pitää nykyään ensin kysyä lupa saako nyt törkeillä laitteellaan arvon henkilön kanssa. Tai jos ehdoin tahdoin pyydetään lähettämään kuten jotkut onlyfansissa tehneet työnsä puolesta. Kun uusi laki kielsi omavaltaisen k-kuvapostauksen avautui ilmiselvä markkinarako. Kouriminenkaan omin luvin ole sallittua. Poliitikkojen saamaa palautetulvaa haluttu ilmeisesti kuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehoittaa naisten ahdistelija 😄.

        Tunnustus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kikkelikuvien lähettäminen on nykyään rikos. Jos kuvat on tallessa ja syytteen haluaa nostaa, niin tuomio siitä napsahtaa.

        Mikäkän se Akun sairaus on? Paranisiko jos otetaan puhelimet ja läppärit pois? Ihan ei vaikuta seksiriippuvuudelta, se kun on pakonomainen tarve harjoittaa seksiä jatkuvasti. Yksin tai toisten kanssa. Siihen riippuvuuteen ei riitä, että kirjoittelee ja ehdottelee.

        Joku vika Akulla kyllä on, kun ihan pidäkkeettömästi pitää tekstailla. Ei riitä elämän sisällöksi, että on ihana puoliso ja ihan pieni lapsikin.

        Sairas jotenkin. Ei se tauti parane. Ei Ikekään koskaan toipunut.

        Silti olisi kiva nähdä tuo Hymylehti-sarja!


    • Anonyymi

      Hyvää syntymäpäivää!
      Jokaisella meistä on ihmisarvo, vaikka kaikkia tekoja ei tarvitsekkaan hyväksyä.

    • Anonyymi

      "peace and love" vaan

      Karma is a bitch

    • Anonyymi

      Hän kuulemma kuvaa isoa kaluaan ja kohta tytöt ja pojatkin saavat kuvaa peilin kautta otettua kuvaa.

      Akulla on iso nenä turpea ja kauhea mela jalkojen välissä, hän tyykkäisi sillä tuikkia pieniä paikkoja, jos saisi.

      Tykkää pojistakin kun oli Espanjassa gay glubeilla!

      Tällaisia pervoja ja hän niin pilkkasi muita sketseissään eli sitä saa mitä tilaa, nyt vaan housuista ulos ori ja kuvailemaan ja lähettämään viestejä kuvien kera!

      • Anonyymi

        Olet selvästi kaluexpertti eli maailman vanhimman ammatinharjoittaja tai homo.


      • Anonyymi

        Niin mitä sitten? Kaikki tuo on laillista puuhaa. Olet vaan kateellinen kun sulla on pieni kalu, etkä uskalla panna ketään perseeseen.


    • Anonyymi

      ANTASIVAT AKUN OLLA, TURHAAN TAAS OMAA JULKISUUTTA HAKEVAT NAISET TAAS PILANNEET MIEHEN URAN JA ELÄMÄN. MITÄÄN RIKOLLISTA OLE EDES TAPAHTUNUT!
      AIKUISTEN VÄLISIÄ SEKSIVIESTEJÄ, JOTKA OLISI VOINUT BLOKATA ALKUUNSA.
      AIVAN NAURETTAVAA TÄMMÖINEN 2023 MEININKI. NAISET JOTKA OVAT JULKAISSEET AKUN VIESTIT SAISIVAT HÄVETÄ.
      MAAILMA TÄYTTÄ PASKAA TÄYNNÄ, NIIN SITTEN MUUTAMA IHMINEN LOUKAANTUU JOISTAIN VIESTEISTÄ. EI PERKELE, ETTÄ OSAA OLLA SURKEAA TOUHUA.

      • Olette oikeassa mutta kun ajojahti alkaa se ei lopu.


      • Anonyymi

        Että annettaisiin vaan homman jatkua? Ihan kuten ennenkin. Kultaisella 60-luvulla. Aika on nyt toinen ja miesten seksuaalinen häirintä naisia kohtaan loppu. On aika tajuta, että se ei ole ok! Vaikka kuinka tekis mieli. On aika ottaa ajatus sieltä pippelin päästä aivoihin ja alkaa käyttäytymään kuten fiksu ihminen eikä kuten apina.


      • Anonyymi
        palsta kirjoitti:

        Olette oikeassa mutta kun ajojahti alkaa se ei lopu.

        Toisaalta taas olisi niinkin että jos ei olisi kirjoitellut näitä viestejään niin mistään kohuviesteistä olisi tullut.
        Silti on kamalaa nähdä ihmisten tuomitseminen , koska oikeudenkäynti on ollut ja hän ei ole saanut vrangaistusta ,niin mielestäni väärin jos vielä kaksoismoralistit ottavat työnkin pois. On sellasiakin tapauksia ollut joissa miss on tuomittu työttömyyteen vaikka ei ole muuta kun ollut ainoastaan typerän vitsikäs.
        Ei ole oikein lähetellä seksistisiä viestejä kellekkään, eikä myöskään ole oikein että joltain otetaan elanto hänen typeryyksiensa vuoksi . Hän ei ole raiskannut ketään , ja aina tehnyt työnsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että annettaisiin vaan homman jatkua? Ihan kuten ennenkin. Kultaisella 60-luvulla. Aika on nyt toinen ja miesten seksuaalinen häirintä naisia kohtaan loppu. On aika tajuta, että se ei ole ok! Vaikka kuinka tekis mieli. On aika ottaa ajatus sieltä pippelin päästä aivoihin ja alkaa käyttäytymään kuten fiksu ihminen eikä kuten apina.

        Kakkosluokan akat vain saavat olla tyrkyllä jo ammattinsa vuoksi, eikö noita muoreja hävetä?


      • Anonyymi

        Älä huuda, vaikutat entistäkin tyhmemmältä 🙈.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakkosluokan akat vain saavat olla tyrkyllä jo ammattinsa vuoksi, eikö noita muoreja hävetä?

        miksei akukin aset tyrkylle objektiksi jolloin valinta jää häntä fanittavalle, haluaako katsella kuviaan


      • Anonyymi

        Tämä maailma on luojan luomaa ja naiset synnyttää miehiä eli naisten tekemää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että annettaisiin vaan homman jatkua? Ihan kuten ennenkin. Kultaisella 60-luvulla. Aika on nyt toinen ja miesten seksuaalinen häirintä naisia kohtaan loppu. On aika tajuta, että se ei ole ok! Vaikka kuinka tekis mieli. On aika ottaa ajatus sieltä pippelin päästä aivoihin ja alkaa käyttäytymään kuten fiksu ihminen eikä kuten apina.

        Juu, Kaikki on väärin. Lesbot ei lisäänny, ja hyvin nekin tukkanuottasilla keskenään ku ero tulee. Tsemppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä maailma on luojan luomaa ja naiset synnyttää miehiä eli naisten tekemää.

        Syntyvyys laskee, kun homous lisääntyy. Kemikaalit kai syynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä maailma on luojan luomaa ja naiset synnyttää miehiä eli naisten tekemää.

        Naiset on täällä synnytyskoneina. Jos miehet eivät olisi alkaneet käyttämään aivojaan niin elettäisiin yhä Afrikan savannilla ilman vaatteita. Arvaa oliko naisilla siellä oikeuksia 300000 vuotta sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että annettaisiin vaan homman jatkua? Ihan kuten ennenkin. Kultaisella 60-luvulla. Aika on nyt toinen ja miesten seksuaalinen häirintä naisia kohtaan loppu. On aika tajuta, että se ei ole ok! Vaikka kuinka tekis mieli. On aika ottaa ajatus sieltä pippelin päästä aivoihin ja alkaa käyttäytymään kuten fiksu ihminen eikä kuten apina.

        Ovatko Aku-sedän aivot valahtaneet haaroihin? Vai mistä tuo ahdistelun tarve tulee ja huumepuheet? 🤔


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Ihan paskaa touhua akoilta, julkisuutta vain hakevat.

      Tämä on samanlaista ajojahtia mitä Tomi Metsäketo sai osakseen.

      Tomin keikkojen peruuntuminen meni ihan älyttömäksi ja nyt näyttää tilanne menevän Akun kohdalla vähintään yhtä älyttömäksi.

      • Anonyymi

        Aku keskity ihanaan pikkupoikaasi.
        Toivotan Sinulle ja Sonjalle sekä vauvelille Hyvää joulun odotusta ja rauhallista joulua!!


      • Anonyymi

        Hirviniemessä vaan on se ero verrattuna Metsäketoon tai vaikkapa Louhimieheen, että Hirviniemi on saanut tuomion aiheesta, kun taas Metsäketo tai Louhimies eivät. Ja näiden kahden tapauksessa voi kyllä puhua ajojahdista.

        Metsäkedon jutun yhteydessä mm. neljä naista sai käräjäoikeudessa 25 päiväsakon tuomion kunnianloukkauksesta, yksi näistä vielä valitti hovioikeuteen, mutta ei auttanut, tuomio pysyi. Naiset olivat somessa esittäneet varsin härskejä väitteitä.

        Louhimiehen tapauksessa taas jopa Ylen virkavapaalla ollut toimittaja soitteli ja kirjoitteli Ylen nimissä tämän silloiselle työnantajalle BBC:lle ja esitti ”raskauttavia asioita” joiden ansiosta Louhimiehen työstämä historiallinen draamasarja laitettiin jäähylle.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005865506.html

        Molemmissa tapauksissa perusteltiin, että ei siitä tarvitse olla huolissaan, vaikka syyttömät miehet menettäisivät työpaikkansa väärien ahdistelusyytösten takia. Patriarkaatin tuhoaminen on niin hieno asia, että muutama syytön miesuhri sinne tai tänne ei haittaa.

        Vaan nyt kun #MeToo osuu omiin, niin kyllä alkavat vihervassaritkin olla huolissaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirviniemessä vaan on se ero verrattuna Metsäketoon tai vaikkapa Louhimieheen, että Hirviniemi on saanut tuomion aiheesta, kun taas Metsäketo tai Louhimies eivät. Ja näiden kahden tapauksessa voi kyllä puhua ajojahdista.

        Metsäkedon jutun yhteydessä mm. neljä naista sai käräjäoikeudessa 25 päiväsakon tuomion kunnianloukkauksesta, yksi näistä vielä valitti hovioikeuteen, mutta ei auttanut, tuomio pysyi. Naiset olivat somessa esittäneet varsin härskejä väitteitä.

        Louhimiehen tapauksessa taas jopa Ylen virkavapaalla ollut toimittaja soitteli ja kirjoitteli Ylen nimissä tämän silloiselle työnantajalle BBC:lle ja esitti ”raskauttavia asioita” joiden ansiosta Louhimiehen työstämä historiallinen draamasarja laitettiin jäähylle.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005865506.html

        Molemmissa tapauksissa perusteltiin, että ei siitä tarvitse olla huolissaan, vaikka syyttömät miehet menettäisivät työpaikkansa väärien ahdistelusyytösten takia. Patriarkaatin tuhoaminen on niin hieno asia, että muutama syytön miesuhri sinne tai tänne ei haittaa.

        Vaan nyt kun #MeToo osuu omiin, niin kyllä alkavat vihervassaritkin olla huolissaan...

        Siis miten saatte käännettyä poliittiseen kantaan sen, ettei suvaitse häiriköintiä ja ahdistelua? Tai no joo, eräässä puolueessa on tapana…


      • Anonyymi

        Ihmiseltä ei saa ottaa elantoa pois , jokaisella on oikeus tehdä työtä . Mutta samalla ei myöskään saa lähetellä sopimattomia viestejä. ei kai näiden viestien vuoksi tartte kenenkään olla työtön mielestäni. hän on tehnyt väärin ja pyytänyt anteeksi ja hakenut apua asiaan , siis se todistaa sitä että on nähnyt asiat muidenkin näkökulmasta .
        Kuinkahan monia ihmisiä aikojen alussa kivitettiin kansan tahdosta kuoliaaksi ilman mitään vakavampaa syytä. Niihin aikoihinkin ollaan palaamassa että kansa leikkiii tuomaria. Niin kauan kun meillä on oikeuslaitoksen ja tuomarit jotka tuomitsevat niin sen pitäisi riittää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten saatte käännettyä poliittiseen kantaan sen, ettei suvaitse häiriköintiä ja ahdistelua? Tai no joo, eräässä puolueessa on tapana…

        Hirviniemen sisko oli ministeri edellisessä hallituksessa, ja vielä oikeasta aatesuunnasta. Niinpä suvaisevaisella medialla oli ylivoimaisen korkea kynnys kertoa Hirviniemen teoista, ainoastaan Seiska niistä taisi kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten saatte käännettyä poliittiseen kantaan sen, ettei suvaitse häiriköintiä ja ahdistelua? Tai no joo, eräässä puolueessa on tapana…

        Ruotsalaisen laulaja-lauluntekijä Bianca Muratagicin mukaan #metoohon syyllistyvät eniten seuraavat ryhmät:

        – Sosiaalidemokraatit
        – ”Antirasistit”
        – Äärivasemmistolaiset ja vasemmistolaiset feministit
        – Islamistit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiseltä ei saa ottaa elantoa pois , jokaisella on oikeus tehdä työtä . Mutta samalla ei myöskään saa lähetellä sopimattomia viestejä. ei kai näiden viestien vuoksi tartte kenenkään olla työtön mielestäni. hän on tehnyt väärin ja pyytänyt anteeksi ja hakenut apua asiaan , siis se todistaa sitä että on nähnyt asiat muidenkin näkökulmasta .
        Kuinkahan monia ihmisiä aikojen alussa kivitettiin kansan tahdosta kuoliaaksi ilman mitään vakavampaa syytä. Niihin aikoihinkin ollaan palaamassa että kansa leikkiii tuomaria. Niin kauan kun meillä on oikeuslaitoksen ja tuomarit jotka tuomitsevat niin sen pitäisi riittää .

        Miksi nuo akat ottivat viestejä vastaan, mitä he laittoivat Akulle? Eikö nuo naiset ole kaikki työttömiä tyrkkyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiseltä ei saa ottaa elantoa pois , jokaisella on oikeus tehdä työtä . Mutta samalla ei myöskään saa lähetellä sopimattomia viestejä. ei kai näiden viestien vuoksi tartte kenenkään olla työtön mielestäni. hän on tehnyt väärin ja pyytänyt anteeksi ja hakenut apua asiaan , siis se todistaa sitä että on nähnyt asiat muidenkin näkökulmasta .
        Kuinkahan monia ihmisiä aikojen alussa kivitettiin kansan tahdosta kuoliaaksi ilman mitään vakavampaa syytä. Niihin aikoihinkin ollaan palaamassa että kansa leikkiii tuomaria. Niin kauan kun meillä on oikeuslaitoksen ja tuomarit jotka tuomitsevat niin sen pitäisi riittää .

        jos katsojakato käy akin toilailujen vuoksi siinä on vaara että moni muukin kärsii nahoissaan, siksi lentää kuin leppäkeihäs nyt produktioista, se on pelin henki, jonku speden irstailut pidettin vielä omana tietona kun oli uransa huipulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nuo akat ottivat viestejä vastaan, mitä he laittoivat Akulle? Eikö nuo naiset ole kaikki työttömiä tyrkkyjä.

        se on kai sometähden työ, luoda brändiä, verkostoitua mahdollisiin uransa edistäjiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nuo akat ottivat viestejä vastaan, mitä he laittoivat Akulle? Eikö nuo naiset ole kaikki työttömiä tyrkkyjä.

        Pientä leikkiä ei saa ottaa tosissaan nuoret flirttailee vain hauskan pitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiseltä ei saa ottaa elantoa pois , jokaisella on oikeus tehdä työtä . Mutta samalla ei myöskään saa lähetellä sopimattomia viestejä. ei kai näiden viestien vuoksi tartte kenenkään olla työtön mielestäni. hän on tehnyt väärin ja pyytänyt anteeksi ja hakenut apua asiaan , siis se todistaa sitä että on nähnyt asiat muidenkin näkökulmasta .
        Kuinkahan monia ihmisiä aikojen alussa kivitettiin kansan tahdosta kuoliaaksi ilman mitään vakavampaa syytä. Niihin aikoihinkin ollaan palaamassa että kansa leikkiii tuomaria. Niin kauan kun meillä on oikeuslaitoksen ja tuomarit jotka tuomitsevat niin sen pitäisi riittää .

        Hirviniemi on itse elämänsä pilannut naisten ahdistelija/ viivaveikko. Kukaan ei halua nähdä häntä tekemässä julkista työtä. Itse on työasiansa sotkenut ja mämmännyt 😳.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos katsojakato käy akin toilailujen vuoksi siinä on vaara että moni muukin kärsii nahoissaan, siksi lentää kuin leppäkeihäs nyt produktioista, se on pelin henki, jonku speden irstailut pidettin vielä omana tietona kun oli uransa huipulla

        Ja se on ihan oikein.


    • Anonyymi

      Voi kumpa te kivittäjät tietäisitte millaisia naisetkin voivat olla.
      Naistenkin joukosta löytyy todella irstaita tapauksia. Päälle käyviä kourijoita. Mutta, eihän heitä nykypäivänä saa arvostella.

      • Anonyymi

        Anna nimiä!


    • Anonyymi

      Niin tietysti voi käydä ilman ymmärrystä näin jos pästetään aku park itse ääneen säästämään sinulta rahaa. Kuvaten ja keräten sinesta satunaiset tiedot. Teidän ehtojen mukaisesti. Mutta joo annetaan sinun itse aluksi hetken miettiä

    • Anonyymi

      Joskus sen julkisen kivittämisen täytyy loppua. Etenkin jos syytetty parantaa tapansa.

    • Anonyymi

      no urpo lahtisestakin saanut härskin kuvan lehtensä perusteella, törkyaku sopii rooliin ku nappi päähän, kun ei ole näyttelijänlahjoilla pilattu

    • Anonyymi

      Sexisetä

    • Anonyymi

      Kenelle näitä tehdään, tuon Hymyn kulta-ajan nähneet puskee jo horsmaa. Kuten se speden leffan uudelleenfilmatisointi jonka katsoi muutama sata. Nuoremmille nuo ajat näyttäytyvät tunkkaisen sovinistisina, lapsuuden turhapurot joita katsoi kun ei paremmasta ollut tietoa. On vitsit jo aika vähissä. Ja akuparalla päällä ilmiselvä metodinäyttelemisen kierre. Soisi jo jätettävän nuo ajat omaan arvoonsa jos ei aikakaudelta mitään tuon kummoisempaa löydy muisteltavaksi.

    • Anonyymi

      jos akulla kerran on seksimania päällä olisi osoittanut järjen lahjoja modernimpi tulkinta teemassta, olisi laittanut onlyfans tiin pystyyn missä nakuilut sydämensä kyllyydestä ja mihin naiset tussunkuviaan arvioitaaviksi, olisi taatusti akonut rahaa enemmän kuin viimeaikaisilla puolivillaisilla filmin tekeleillään

    • Anonyymi

      Hoitoa tarvitsee, Aku raukka.

    • Anonyymi

      Pitäisi jossain vaiheessa antaa toipumisrauha,
      Kun oli Metsäkedon tapaus, eikö tuomion saanut keski-ikäinen naishenkilö. Oliko tämä henkilö M Veitola? Hyvin on salattu oikein median sopimuksella jos näin on.

    • Anonyymi

      Taitaa olla kilahtanut lopullisesti akuanckå.

    • Anonyymi

      Itsehän tuo on sössinyt omat asiansa. Mitä lie omnipotenssifantasioita pikkupäissään viihdytellyt.

    • Anonyymi

      On uskomatonta nähdä miten näille häiriköille löytyy aina puolustajia. Veikkaan että vanhempi sukupolvi heitä edelleen puolustaa. Aika on nyt toinen ja seksuaalinen häirintä ei ole ok. Sovinismin aika on ohi. On aika alkaa käyttäytymään kuten fiksu ihminen eikä apina.

      • Anonyymi

        Tiedätkö että sellainen takapuolen esittely, mitä naiset nykyään jokapuolella harrastavat, on apinoiden tapa. Ne pyllistelevät urosten edessä. Myös twerkkaaminen on matkittu jostain alkuasukkaiden rituaalista kun nainen pyörittää takapuolta ringissä istuvien miesten edessä ja sitten valitsee miehen ja sitten mennään telttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että sellainen takapuolen esittely, mitä naiset nykyään jokapuolella harrastavat, on apinoiden tapa. Ne pyllistelevät urosten edessä. Myös twerkkaaminen on matkittu jostain alkuasukkaiden rituaalista kun nainen pyörittää takapuolta ringissä istuvien miesten edessä ja sitten valitsee miehen ja sitten mennään telttaan.

        Alkuasukkailla ei ole tuollaista käytäntöä enää mutta jotkut matkatoimistot järjestävät sellaisia turisteille niissä maissa, joissa on ollut sellainen tapa. Toki se telttaan meneminen jää pois siitä jutusta.


      • Anonyymi

        En usko että voisi sanoa että on puolustajia ainoastaan moni voi olla eri mieltä siitä että joidenkin viestie; vuoksi menettää ihminen elantonsa. Hön ei saanut siis oikeudessa rangaistusta, sekin kertoo jotain asiasta mutta kansa on verenhimoinen kaksoismoralistien tuomitessaan , vaikka oikeuden käynti on käsitellyt asian. Siksihän meillä on oikeuslaitoksen että siellä päätetään rangaistukset, siis miksi ihmiseltä otetaan työkin . Jokainen tekee erehdyksiä elämässään , niin myös Aku on tehnyt, lähettelevälle asiattomia viestejä ihmisille. Se ei tietenkään ole missään oikein tehdä niin, mutta nyt on teko tehty, puitu oikeudessa ja sen pitäis kaiken tiedon mukaan olla asia joka jätetään taaksepäin ja aloitetaan uudestaan elämä hieman viisaampana .
        Joten puolustamisesta ei ole kyse ainoastaan realistisesta näkemyksistä asiaan.
        Työ on työtä ja jos hoitaa työnsä hyvin niin ei ole mitään asiaa ottaa sitä häneltä pois .
        Ihmiset jotka ovat istuneet vuosikausia vankilassa saavat aina uuden mahdollisuuden elämään, miksi eisiinäs ihminen jota jolla ei ole edes mitään rangaistusta oikeuden taholta


      • Anonyymi

        No onko se nyt ihme että mieht tulee häiriköimään pikku päissään kun naise kulkee pimppivako näkyvillä ja persekannikat keikkuen alusvaatteisilla julkisilla paikoilla voimaantumassa. 60-luvulla oli PALJON SIVISTYNEEMPÄÄ porukka ihan kummassakin sukupuolessa. Eikä ollut transsuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että sellainen takapuolen esittely, mitä naiset nykyään jokapuolella harrastavat, on apinoiden tapa. Ne pyllistelevät urosten edessä. Myös twerkkaaminen on matkittu jostain alkuasukkaiden rituaalista kun nainen pyörittää takapuolta ringissä istuvien miesten edessä ja sitten valitsee miehen ja sitten mennään telttaan.

        katoin ihmeissään kun ylioppilaskuvassa oli perse pääroolissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että voisi sanoa että on puolustajia ainoastaan moni voi olla eri mieltä siitä että joidenkin viestie; vuoksi menettää ihminen elantonsa. Hön ei saanut siis oikeudessa rangaistusta, sekin kertoo jotain asiasta mutta kansa on verenhimoinen kaksoismoralistien tuomitessaan , vaikka oikeuden käynti on käsitellyt asian. Siksihän meillä on oikeuslaitoksen että siellä päätetään rangaistukset, siis miksi ihmiseltä otetaan työkin . Jokainen tekee erehdyksiä elämässään , niin myös Aku on tehnyt, lähettelevälle asiattomia viestejä ihmisille. Se ei tietenkään ole missään oikein tehdä niin, mutta nyt on teko tehty, puitu oikeudessa ja sen pitäis kaiken tiedon mukaan olla asia joka jätetään taaksepäin ja aloitetaan uudestaan elämä hieman viisaampana .
        Joten puolustamisesta ei ole kyse ainoastaan realistisesta näkemyksistä asiaan.
        Työ on työtä ja jos hoitaa työnsä hyvin niin ei ole mitään asiaa ottaa sitä häneltä pois .
        Ihmiset jotka ovat istuneet vuosikausia vankilassa saavat aina uuden mahdollisuuden elämään, miksi eisiinäs ihminen jota jolla ei ole edes mitään rangaistusta oikeuden taholta

        oikeutta käytiin teinityttöjen vikittelystä, tämä rivoviestitulvansa on uusi asia ainakin julkisuudessa, vertautuu kai lähinnä kanervan viesteihin aikoinaan, potkuihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katoin ihmeissään kun ylioppilaskuvassa oli perse pääroolissa

        ihan yleistä, se otetaan nykyään takaapäin, paras asset, etu, valkolakin lukeneelle edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö että sellainen takapuolen esittely, mitä naiset nykyään jokapuolella harrastavat, on apinoiden tapa. Ne pyllistelevät urosten edessä. Myös twerkkaaminen on matkittu jostain alkuasukkaiden rituaalista kun nainen pyörittää takapuolta ringissä istuvien miesten edessä ja sitten valitsee miehen ja sitten mennään telttaan.

        Apua, Järkkyä ..... Eli, itsensä esittely/paöjastelu/ alastomuus/ on alkukantaista, ja alikehittynyttä🙈🙉🙊🐒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        katoin ihmeissään kun ylioppilaskuvassa oli perse pääroolissa

        Reps 😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Miksi nykynaiset paljastelevat takapuoltaan niin ahkeraan? Ihan korkean tason naisetkin.

      • Anonyymi

        Itsekin keski-ikäisenä, korkeastikoulutettuna naisena ihmettelen samaa asiaa. Ei tulisi pieneen mieleenikään lähteä julkisesti paljastelemaan itseäni, kyllä lähtisi ainakin ammattiuskottavuus saman tien. Ihan käsittämätön ilmiö.


      • Anonyymi

        Tasarvo on sellainen asia että naiset saavat pukeutua ihan miten heille sopii, siinähän ne erimielisyydet usein tulevat esiin. Naiset pukeutuvat muoti vaatteisiin, ja miehet luulevat että se pukeutuminen on ainoastaa sitä että heitä jotenkin vietettäisiin oli naisella minkälaiset vaatteet hyvänsä niin hän pukee oman itsensä vuoksi ei miesten vuoksi.
        Sitten en ole kenenkään nähnyt näyttelevän takapuolltansa mitenkään , saattaa olla lyhyitä hameita , koska joillekin ne vaan sopivat ihan hyvin. Yksi esimerkki oli Aira Samulin jolle sellaiset sopivat todella hienosti
        Joten nainen ei ole mitenkään vastuussa pukeutumisensa kanssa siitä miten miehet sen näkevät eikä naisten tarvitse rajoittaa pukeutumistaan mitenkään jos joku mies sen näkee vääränä.
        Joten asian ydin on katsoa saa mutta ei koskea , se on sitä tasarvoa .
        Ennenhän raiskatuilta naisiltakin kysyttiin oikeudessa käynnissä mitä hänellä oli yllään, ja jos oli ollut lyhyt hame niin raiskaus olikin yhtä äkkiä naisen vika. Onneksi siitä ajattelutavasta on päästy eroon, siis nainen ei vastaa mitenkään siitä miten miehen hormoonit hyrrää jos hänellä on kauniit vaatteet yllään , siis vastuu on miehen tunteista on ainoastaan miehellä , ei naisella joka ei ole tehnyt mitään rikollista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin keski-ikäisenä, korkeastikoulutettuna naisena ihmettelen samaa asiaa. Ei tulisi pieneen mieleenikään lähteä julkisesti paljastelemaan itseäni, kyllä lähtisi ainakin ammattiuskottavuus saman tien. Ihan käsittämätön ilmiö.

        Ei sinun tietenkään tulisi mieleenkään, mutta ykeensä esim uimarannoilla ollaan bikinit yllä joten mitäs vikaa siinä on.
        Suomessa on ihmeellinen käsitys näistä asioista aina vaan.muualla ei tälläisiin asioihin edes kiinnitetä huomiota..
        Enkä ole kenenkään nähnyt Suomessa paljastelevat itseään mitenkään .ja jos viittaan Sanna uimaranta kuvaan niin sitäkään hän ei ole itse mitenkään lähettänyt lehdistölle. Se kaisinun pitäisi korkeasti koulutettuna ehkä ymmärtää miten media toimii. Äitsekkin aina ulkomailla ollessani olen ollut rannoilla bikinit yllä ei kukaan ole mitenkään siitä ollut huolissaan kun rannat ovat täynnä naisia joilla on bikinit.
        Naisen tasa-arvoisuutta ei haukata heiltä pois moralisisilla sanoilla kuten ” paljastelu” ammatilla ei ole mitään tekemistä vapaa ajan vietin kanssa, joten ei kukaan ole ammattinsa m ammattia vaan harjoitetaan että saa palkan työstään
        Eikös siinä vanhassa kirjassasanota että ” älä tuomitse,ettei sinua tuomittaisi ” aiis kukin tyylillään saa elää ainoan elämänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin keski-ikäisenä, korkeastikoulutettuna naisena ihmettelen samaa asiaa. Ei tulisi pieneen mieleenikään lähteä julkisesti paljastelemaan itseäni, kyllä lähtisi ainakin ammattiuskottavuus saman tien. Ihan käsittämätön ilmiö.

        PaljasteluNaisten älykkyysosamäärä on keskivertoa huomattavasti alhaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasarvo on sellainen asia että naiset saavat pukeutua ihan miten heille sopii, siinähän ne erimielisyydet usein tulevat esiin. Naiset pukeutuvat muoti vaatteisiin, ja miehet luulevat että se pukeutuminen on ainoastaa sitä että heitä jotenkin vietettäisiin oli naisella minkälaiset vaatteet hyvänsä niin hän pukee oman itsensä vuoksi ei miesten vuoksi.
        Sitten en ole kenenkään nähnyt näyttelevän takapuolltansa mitenkään , saattaa olla lyhyitä hameita , koska joillekin ne vaan sopivat ihan hyvin. Yksi esimerkki oli Aira Samulin jolle sellaiset sopivat todella hienosti
        Joten nainen ei ole mitenkään vastuussa pukeutumisensa kanssa siitä miten miehet sen näkevät eikä naisten tarvitse rajoittaa pukeutumistaan mitenkään jos joku mies sen näkee vääränä.
        Joten asian ydin on katsoa saa mutta ei koskea , se on sitä tasarvoa .
        Ennenhän raiskatuilta naisiltakin kysyttiin oikeudessa käynnissä mitä hänellä oli yllään, ja jos oli ollut lyhyt hame niin raiskaus olikin yhtä äkkiä naisen vika. Onneksi siitä ajattelutavasta on päästy eroon, siis nainen ei vastaa mitenkään siitä miten miehen hormoonit hyrrää jos hänellä on kauniit vaatteet yllään , siis vastuu on miehen tunteista on ainoastaan miehellä , ei naisella joka ei ole tehnyt mitään rikollista .

        nykymuoti käyttää kalsonkeja päällysvaatteena on minihametta paljastavampaa


      • Anonyymi

        Siellä joku vika?
        Hiivaa?
        Tauti?

        Kannattas toki vilauttaa tohtorille, eikä kaikelle kansalle🙈


      • Anonyymi

        Se kertoo kulttuurin rappeutumisesta. Historiasta on varoittavia esimerkkejä tuhansista sivilisaatioista ja korkeakulttuureista, jotka tuhoutuivat kun sivistys ja oppineisuus katosi ja tilalle tuli rietastelu ja persereikäleikit.

        Kun Amerikka luhistuu, niin Aasia tulee nielaisemaan meidät kaikki. Brysselissä istuvat ovat aivan pihalla todellisuudesta ja tulevasta.


    • Anonyymi

      Oliko M Veitola nainen, joka valitti Metsäkedosta jopa hovioikeuteen, josta sittemmin myös sieltä tuli hylätty tuomio.

      • Anonyymi

        Metsäkedosta ei koskaan tehty rikosilmoitusta. Veitola torppasi Metsäkedon töitä joidenkin somepuheiden takia. Pyysi myös että hänelle lähetettäisiin tietoja jos Metsäketo on häirinnyt jotain. Myös Erika Helin pyysi että hänelle lähetetään tietoa jos Aku on viestitellyt heille. Neljä naista tuomittiin kunnianloukkaukseen Metsäketoa kohtaan heidän somekirjoittelustaan. Metäsketoa ei ole siis koskaan tuomittu mistään eikä ole koskaan tehty edes rikosilmoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metsäkedosta ei koskaan tehty rikosilmoitusta. Veitola torppasi Metsäkedon töitä joidenkin somepuheiden takia. Pyysi myös että hänelle lähetettäisiin tietoja jos Metsäketo on häirinnyt jotain. Myös Erika Helin pyysi että hänelle lähetetään tietoa jos Aku on viestitellyt heille. Neljä naista tuomittiin kunnianloukkaukseen Metsäketoa kohtaan heidän somekirjoittelustaan. Metäsketoa ei ole siis koskaan tuomittu mistään eikä ole koskaan tehty edes rikosilmoitusta.

        Ylellä oli kerran juttua jossa esitettiin erilaisia väittämiä että mitä mielikuvia ihmisillä on. Yksi oli se että niin kovin monella ihmisellä oli käsitys että Metsäketo olisi tuomittu seksuaalirikoksesta. Mediahan rummutti noita juttua kellon ympäri mutta sitä, että neljä naista tuomittiin jopa kunnianloukkausesta, ei enää rummutettu. Julkaisiko edes kaikki Metsäketoa pommittaneet mediat koko uutista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylellä oli kerran juttua jossa esitettiin erilaisia väittämiä että mitä mielikuvia ihmisillä on. Yksi oli se että niin kovin monella ihmisellä oli käsitys että Metsäketo olisi tuomittu seksuaalirikoksesta. Mediahan rummutti noita juttua kellon ympäri mutta sitä, että neljä naista tuomittiin jopa kunnianloukkausesta, ei enää rummutettu. Julkaisiko edes kaikki Metsäketoa pommittaneet mediat koko uutista?

        Kun joskus aikaisemmin kirjoitin tuon tänne että neljä naista tuomittiin Metsäkedon kunnianloukkauksesta, niin se kirjoitus poistettiin. Taatusti ei ollut mitään muuta syytä kuin tuo. Eikö olekin outoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joskus aikaisemmin kirjoitin tuon tänne että neljä naista tuomittiin Metsäkedon kunnianloukkauksesta, niin se kirjoitus poistettiin. Taatusti ei ollut mitään muuta syytä kuin tuo. Eikö olekin outoa?

        Tuo kommentti oli sille joka väitti Metsäketoa seksuaalirikolliseksi. Joko tämä väittäjä pystyi sen poistattamaan tai sitten muuten vain tuo asia kolahti johonkin täällä kirjoittelijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti oli sille joka väitti Metsäketoa seksuaalirikolliseksi. Joko tämä väittäjä pystyi sen poistattamaan tai sitten muuten vain tuo asia kolahti johonkin täällä kirjoittelijaan.

        Metsäkedon jutussa NAISET sai rangaistuksen jostain vääristetystä Tomin tekemisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylellä oli kerran juttua jossa esitettiin erilaisia väittämiä että mitä mielikuvia ihmisillä on. Yksi oli se että niin kovin monella ihmisellä oli käsitys että Metsäketo olisi tuomittu seksuaalirikoksesta. Mediahan rummutti noita juttua kellon ympäri mutta sitä, että neljä naista tuomittiin jopa kunnianloukkausesta, ei enää rummutettu. Julkaisiko edes kaikki Metsäketoa pommittaneet mediat koko uutista?

        Valitettavaa on, että ne ensimmäiset uutiset luetaan ja muistetaan Totena. Vaikka myöhemmin asiaa korjattaiskin.


    • Anonyymi

      Meillä täällä ihmetellään tiettyjen maiden tapaa kivittää julkisesti ihmisiä kaduilla.
      Mutta, samaan aikaan täällä kivitetään (henkisessä mielessä) joitain ihmisiä viikosta toiseen ja luetaan mitä ällöttävimpiä tuomioita, sen sijaan, että uhrit hakisivat apua tuomioistuimista.

      • Anonyymi

        Samaa olen ajatellut minäkin. Naurettavia mielipiteitä asioista mistä yleensä ei tiedetä yhtään mitään. Kun ottavat jonkun ottavat riepotettavakseen niin sitä jatkuu niin kauan kun uusi asia jostain tulee esille.
        Oikeastaan ei uusi asia suomen maassa. Ennenhän nämä kokoontuivat kylien kauppaan juoruamaan ja kehumaan itseään miten kunnollisia kansalaisia ovat , sitten tuli netti ja näille aukesi taivas , nyt saavat tuomita ihmisiä ja haukkua mielin määrin ja samalla korostaa omaa hyvyyttään. Yksikin nainen oikein sanoi että hänellä on korkea koulutus , ihan niinkuin se tekisi hönestä sen oikean ihmisen. Omaa hyvyyttään ollaan julistamassa näillä karmeilla kivenheitoilla muita ihmisiä kohtaan .silloin ollaan väärillä jäljillä


      • Anonyymi

        kyse on moraalista, ei voi esittää hyveellistä perheenisää ja näytellä romanttisia rooleja täysin palkein, myyvästi, jos kulissien takana on ihan muuta, tai voi mutta ei sovi ihmetellä että se on niin herkullista ruodittavaksi,


    • Anonyymi

      Miksi aina puolustetaan ihmistä joka ainaki moraalisesti on loukannut toisen koskemattomuuden?

      On totta että on naisia jotka haluaa julkisuuteen Keinolla millä hyvänsä, mutta on myös ihmisiä jotka eivät halua.

      On myös ihmisiä jotka reagoi hyvin voimakkaasti siihen että toinen kirjoittelee tai puhuu säädyttömiä.


      Miksi aina syytetään ihmisiä, jolle tuota tehdään?


      Suomessa jokaisella on on oikeus koskemattomuuteen oli mitä tahansa sukupuolta. Oli terve tai normaali tai vammainen tai seksuaalisen vähemmistöön kuuluva niin jokaisella on omat rajat , joita pitää muitten kunnioittaa.

      • Anonyymi

        Se joka saa vääriä tekstejä puhelimeensa tekee ilmoituksen välittömästi. Itse teen aina eston ihmisille jotka loukkaavat. Ei tulis mieleenkään säästää vuosikausia jonkun rumaa tekstiviestiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka saa vääriä tekstejä puhelimeensa tekee ilmoituksen välittömästi. Itse teen aina eston ihmisille jotka loukkaavat. Ei tulis mieleenkään säästää vuosikausia jonkun rumaa tekstiviestiä

        erottuu ajan mittaan käyttäytymiskaava hetken mielijohteesta, luonne


    • Anonyymi

      Miksi 2023 ei edelleenkään voi ymmärtää että jokaisella on oikeus koskemattomuuteen ja vaatteet ei tee kenestäkään helppoa ihmistä, jolle saa puhua tai kirjoittaa epäsopia härskiä juttuja

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä. Nämä, jotka alastomina pornosivuilla tekevät elantonsa, nimenomaan haluavat sitä huomiota siitä omasta kehostaan, eivätkä tunteistaan, koulutuksestaan, poliittisista suuntautumisistaan. Se on ammattihaitta, kun itsensä paljasteluun lähtee. Turha sitä on vinkua, kun netti täynnä omia tissejä ja tussuja.


      • Anonyymi

        Onhan se niin ja aivan vanhoista kotimaisista elokuvistakin sen näkee että entisaikaan naiset pukeutuivat siveellisesti ja nämä ns. löysän moraalin omaavat naiset sitten vähemmän siveellisesti. Eikä siitä nyt vielä niin pitkä aika ole kun näin on ollut. Aivan ravintoloissakin näitä oli ja niitä kutsuttiin houkutuslinnuiksi. Eli miesten houkuttelemiseksi pukeuduttiin paljastavasti. Miehet on heikkoja juuri tällaisten naisten edessä, ovat aina olleet ja uskon että aina tulevat olemaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se niin ja aivan vanhoista kotimaisista elokuvistakin sen näkee että entisaikaan naiset pukeutuivat siveellisesti ja nämä ns. löysän moraalin omaavat naiset sitten vähemmän siveellisesti. Eikä siitä nyt vielä niin pitkä aika ole kun näin on ollut. Aivan ravintoloissakin näitä oli ja niitä kutsuttiin houkutuslinnuiksi. Eli miesten houkuttelemiseksi pukeuduttiin paljastavasti. Miehet on heikkoja juuri tällaisten naisten edessä, ovat aina olleet ja uskon että aina tulevat olemaankin.

        Mitäs nämä puputytöt tarjoilijatkin olivat. Miesten houkuttelemiseksi niitäkin oli ravintoloissa. Vieläkin autoja, varsinkin kalliita sellaisia, mainostetaan sillä että auton vieressä seisoo vähäpukeinen nuori nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs nämä puputytöt tarjoilijatkin olivat. Miesten houkuttelemiseksi niitäkin oli ravintoloissa. Vieläkin autoja, varsinkin kalliita sellaisia, mainostetaan sillä että auton vieressä seisoo vähäpukeinen nuori nainen.

        Jääkiekko-otteluissa oli näitä cheerleadereita jotka siellä heiluivat ja juttujen mukaan jotkut kiekkoilijat pettivät jopa puolisoitaan joskus näiden kanssa. Nyt jotkut seurat ovat lopettaneet tuollaisen toiminnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääkiekko-otteluissa oli näitä cheerleadereita jotka siellä heiluivat ja juttujen mukaan jotkut kiekkoilijat pettivät jopa puolisoitaan joskus näiden kanssa. Nyt jotkut seurat ovat lopettaneet tuollaisen toiminnan.

        Niinkuin Jere petti vaimoaan 25-vuotiaan Nannan kanssa mutta sitten Jere petti Nannaa 25-vuotiaan kampaajan kanssa.


      • Anonyymi

        Ihan niin , vaatteet ovat jokaisen ihan oma valinta ja niistä ei oikeastaan olisi kenenkään tarvetta kuvitella että jos on esim avonainen kaula aukko että ollaan muka jotain pyydystämässä
        Kukin pukeutuu omaksi ilokseen ; ei siis koskaan miesten vuoksi. Naisen ei tarvitse ottaa mitenkään vastuuta siitä miten mies tulkitsee hänen vaatetuksensa . Katsoa saa mutta ei koskea .
        Itse en nuorempana edes tajunnut että mini hame teki minusta jotenkin jonkun mielipiteen jonkun miehen silmissä , mutta pikku hiljaa aloin ymmärtämään mitä he ajattelivat.
        Silloin päätin ettei minun pukeutumiseni ole mitenkään väärin, ainoa vääryys oli miesten tulkinnat. Siis en ollutkaan se ” helppo tappaus ” ainoastaan pidin kauniista vaatteista . Ja pidän edelleenkin, ja puen ylleni ihan sitä mistä pidän ilman pienintäkään ajatusta mitä joku seksistinen mies siitä ajattelee, en ole vastuussa kenenkään tunteista ainoastaan omistani.
        Miksi jonkun toisen pitäisi päättää mitä puen ylleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin , vaatteet ovat jokaisen ihan oma valinta ja niistä ei oikeastaan olisi kenenkään tarvetta kuvitella että jos on esim avonainen kaula aukko että ollaan muka jotain pyydystämässä
        Kukin pukeutuu omaksi ilokseen ; ei siis koskaan miesten vuoksi. Naisen ei tarvitse ottaa mitenkään vastuuta siitä miten mies tulkitsee hänen vaatetuksensa . Katsoa saa mutta ei koskea .
        Itse en nuorempana edes tajunnut että mini hame teki minusta jotenkin jonkun mielipiteen jonkun miehen silmissä , mutta pikku hiljaa aloin ymmärtämään mitä he ajattelivat.
        Silloin päätin ettei minun pukeutumiseni ole mitenkään väärin, ainoa vääryys oli miesten tulkinnat. Siis en ollutkaan se ” helppo tappaus ” ainoastaan pidin kauniista vaatteista . Ja pidän edelleenkin, ja puen ylleni ihan sitä mistä pidän ilman pienintäkään ajatusta mitä joku seksistinen mies siitä ajattelee, en ole vastuussa kenenkään tunteista ainoastaan omistani.
        Miksi jonkun toisen pitäisi päättää mitä puen ylleni

        Mitä ajattelet miehestä joka kävelisi kadulla uikkareissa, joissa on vain nyöri persvaossa? Tai vaikka kävelisi rannalla mutta tasapuolisuuden vuoksi myös kadulla, ainakin etelänmaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet miehestä joka kävelisi kadulla uikkareissa, joissa on vain nyöri persvaossa? Tai vaikka kävelisi rannalla mutta tasapuolisuuden vuoksi myös kadulla, ainakin etelänmaissa.

        Ainakin naiset saisivat olla rauhassa tuollaisilta miehiltä.


      • Anonyymi

        Onko Aku kosketellut näitä vanhempia naisia? En tarkoita nyt niitä nuorempia, joiden osalta asiaa on jo puitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin , vaatteet ovat jokaisen ihan oma valinta ja niistä ei oikeastaan olisi kenenkään tarvetta kuvitella että jos on esim avonainen kaula aukko että ollaan muka jotain pyydystämässä
        Kukin pukeutuu omaksi ilokseen ; ei siis koskaan miesten vuoksi. Naisen ei tarvitse ottaa mitenkään vastuuta siitä miten mies tulkitsee hänen vaatetuksensa . Katsoa saa mutta ei koskea .
        Itse en nuorempana edes tajunnut että mini hame teki minusta jotenkin jonkun mielipiteen jonkun miehen silmissä , mutta pikku hiljaa aloin ymmärtämään mitä he ajattelivat.
        Silloin päätin ettei minun pukeutumiseni ole mitenkään väärin, ainoa vääryys oli miesten tulkinnat. Siis en ollutkaan se ” helppo tappaus ” ainoastaan pidin kauniista vaatteista . Ja pidän edelleenkin, ja puen ylleni ihan sitä mistä pidän ilman pienintäkään ajatusta mitä joku seksistinen mies siitä ajattelee, en ole vastuussa kenenkään tunteista ainoastaan omistani.
        Miksi jonkun toisen pitäisi päättää mitä puen ylleni

        Itse en enää pukeudu naiselliseksi, koska miehet luulee että olen helppo.

        En voi muuta tehdä kun suojella itseäni turhilta moraalisesti ällöttäviltä vanhojen miesten jutuilta...

        Miksi miehet luulee edelleen että jos juuri hän ei ole kiinnostava ihminen, että nainen on lesbo?

        Voihan olla jo joku toinen mies, johon on jo ihastunut ja eikä sillo katso muita miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en enää pukeudu naiselliseksi, koska miehet luulee että olen helppo.

        En voi muuta tehdä kun suojella itseäni turhilta moraalisesti ällöttäviltä vanhojen miesten jutuilta...

        Miksi miehet luulee edelleen että jos juuri hän ei ole kiinnostava ihminen, että nainen on lesbo?

        Voihan olla jo joku toinen mies, johon on jo ihastunut ja eikä sillo katso muita miehiä.

        Silloin näkee vain yhden miehen mahdollisena puolisona jonka kanssa haluaa viettää tulevaisuudessa.

        Eikä muut miehet silloin kiinnosta lainkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääkiekko-otteluissa oli näitä cheerleadereita jotka siellä heiluivat ja juttujen mukaan jotkut kiekkoilijat pettivät jopa puolisoitaan joskus näiden kanssa. Nyt jotkut seurat ovat lopettaneet tuollaisen toiminnan.

        Pettämisessä ja parin vaihtamisessa ei ole mitään väärää tai pahaa. Kemia on kemiaa ja se on osa luontoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Nämä, jotka alastomina pornosivuilla tekevät elantonsa, nimenomaan haluavat sitä huomiota siitä omasta kehostaan, eivätkä tunteistaan, koulutuksestaan, poliittisista suuntautumisistaan. Se on ammattihaitta, kun itsensä paljasteluun lähtee. Turha sitä on vinkua, kun netti täynnä omia tissejä ja tussuja.

        pointti on että nämä naiset eivät toki heti hikeentyneet mutta kun aku ei toppuuttelusta huolimatta jo herjennyt lähettämästä näitä niin sitten tullut mitta täyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pointti on että nämä naiset eivät toki heti hikeentyneet mutta kun aku ei toppuuttelusta huolimatta jo herjennyt lähettämästä näitä niin sitten tullut mitta täyteen

        miksei aku lähettänyt k-kuviaan tälle onlyfans-susannalle joka niitä maksusta tsekkailee tämä ei ilmeisesti olisi kutkuttanut samoja hermoja, kyse on vallasta näissä pitkälti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet miehestä joka kävelisi kadulla uikkareissa, joissa on vain nyöri persvaossa? Tai vaikka kävelisi rannalla mutta tasapuolisuuden vuoksi myös kadulla, ainakin etelänmaissa.

        mies ei sitä tee koska kokisi sen arvoaan alentavana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet miehestä joka kävelisi kadulla uikkareissa, joissa on vain nyöri persvaossa? Tai vaikka kävelisi rannalla mutta tasapuolisuuden vuoksi myös kadulla, ainakin etelänmaissa.

        hänen ajattelisi korostavan sukupuoliominaisuuksiaan, eli olevan näytillä mahdollisile parittelukumppaneille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Nämä, jotka alastomina pornosivuilla tekevät elantonsa, nimenomaan haluavat sitä huomiota siitä omasta kehostaan, eivätkä tunteistaan, koulutuksestaan, poliittisista suuntautumisistaan. Se on ammattihaitta, kun itsensä paljasteluun lähtee. Turha sitä on vinkua, kun netti täynnä omia tissejä ja tussuja.

        maksoiko aku näille sitten huomiostaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Nämä, jotka alastomina pornosivuilla tekevät elantonsa, nimenomaan haluavat sitä huomiota siitä omasta kehostaan, eivätkä tunteistaan, koulutuksestaan, poliittisista suuntautumisistaan. Se on ammattihaitta, kun itsensä paljasteluun lähtee. Turha sitä on vinkua, kun netti täynnä omia tissejä ja tussuja.

        Tuokin kyllä. Itsensä paljastelu sivustoilla nykyään muka ok, ja hienoa. Ennen oli rikollista levitellä itseään muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelet miehestä joka kävelisi kadulla uikkareissa, joissa on vain nyöri persvaossa? Tai vaikka kävelisi rannalla mutta tasapuolisuuden vuoksi myös kadulla, ainakin etelänmaissa.

        Joku varmasti soittais poliisit. Miehille ei sallita samaa kun naisille.
        Naiset uhriutuu jos ei saa naruissa kekistellä voimaantumassa lapsiperheen vieressä. Siinäkin yhdessä jutussa vois miettiä, onko jo kyse lapsen häirinnästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Aku kosketellut näitä vanhempia naisia? En tarkoita nyt niitä nuorempia, joiden osalta asiaa on jo puitu.

        Olet siis iäkkäämpi, ja mietit mahdollisuuksiasi Akuun?


      • Anonyymi

        Koska kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Islaminuskoisille vain omat on tärkeitä. Ne näkee kristityt vihollisina.


    • Anonyymi

      Mies 40V.ANTAKAA JO OLLA A. Hirviniemen "törttöilyt". Lehdistö "repii" juttua kaikista rehvakkaista, suulaista julkkiksista juttua, joka myy. Mielensä loukanneita tai haluan huomiota, minäkin kirjoitan.. Tyyppejä riittää. Aku on vilkas, kokeileva näyttelijä-välillä rajat paukkuu-näyttelijöillä siviilis sä. APUA toki kuuluu hakea, vaik OLISIT-KUKA. Naiset luuriin kii, käsi ETEEN-KOSKETTELUILLE. Lukekaa psykologiksi-töitä riittää.

    • Anonyymi

      Onnea Aku.
      Huom.. jos Aku ois lähettäny näille hempukoille Erika,Elina, Marianne viestit HEIDÄN MAKSULLISILLE tileilleen olis viestejä saanu mennä vaikka kuinka paljon...

      VIELÄ IHMETTELEN MIKS NAISET VASTAS AKULLE

      Sonja älä anna periksi ei antanut Kanervan vaimokaan

      • Anonyymi

        Nämä naisethan oikein mainostavat että pääasiassa asiakkaansa ovat tavallisia perheenisiä ja myös julkisuuden henkilöitä. Sellaisen kertominen nostaa ilmeisesti heidän mielestään heidän statustaan jollain tavalla. Onhan se tärkeää naisille että varatut ja julkisuuden henkilöt ovat heistä kiinnostuneita ja tottakai se pitää tuoda myös esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä naisethan oikein mainostavat että pääasiassa asiakkaansa ovat tavallisia perheenisiä ja myös julkisuuden henkilöitä. Sellaisen kertominen nostaa ilmeisesti heidän mielestään heidän statustaan jollain tavalla. Onhan se tärkeää naisille että varatut ja julkisuuden henkilöt ovat heistä kiinnostuneita ja tottakai se pitää tuoda myös esille.

        Kenellekään ei tule mieleenkään paheksua "tavallisia perheenisiä".
        Kivahan se on, että isillä on hauskaa, kun joutuu lähtemään kotoa viihteelle, ja äiti siivoaa ja paimentaa lapsia sillä aikaa. Itsekäs nainen, joka ei osaa ottaa kevyesti elämää.


    • Anonyymi

      Kysykää Pertti Hönnöseltä se tietää ja Tyyne Hönttiseltä Tyyne ja Pertti tietää.

    • Anonyymi

      Kuten Kalle Päätalo-vainaa aikoinaan totesi: "Jos kyrpä ja järki seisoo yhtä aikaa, siitä ei hyvä seuraa"

      • Anonyymi

        Kalle Päätalo keksi 90% niistä jutuistaan kännipäissään. Ja oli myös homo.


    • Anonyymi

      Hyvää Syntymäpäivää, Aku!🌻

    • Anonyymi

      Aluksi oli vain SUO, KUOKKA ja AKU 😍😜😎😁🤣😉😊👌

    • Anonyymi

      Tyrkkyjulkkis naiset on taas olleet vauhdissa,arvottomia tyttöjä. Aku on hieno mies!

    • Anonyymi

      Kyse on myös siitä tuotannosta jossa Aku viimeksi oli mukana mikä näytettiin MTV3 kanavalla ja jo silloin tuotanto vaiheessa oli ollu ongelmia Akulla ymmärtää mikä on oikein.

      • Anonyymi

        Bileet oli menny Akulla yli siellä tuotanto vaiheessa, mutta Aku sai silloin jatkaa mukana vaikka monet siellä olevista vastustivat Akun jäämisen sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bileet oli menny Akulla yli siellä tuotanto vaiheessa, mutta Aku sai silloin jatkaa mukana vaikka monet siellä olevista vastustivat Akun jäämisen sinne.

        Löytyy varmasti se kyseisen tuotanto ja asiat netistä kun siitä on tänä vuonna tehty uutinen jossa siinä sarjan tuotannossa olevat ovat Kertoneet Akun käytöksen siellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy varmasti se kyseisen tuotanto ja asiat netistä kun siitä on tänä vuonna tehty uutinen jossa siinä sarjan tuotannossa olevat ovat Kertoneet Akun käytöksen siellä...

        Joten luultavasti ei vaan tämän vuotiset Akun sähläys ole syypää että Akun työtilanne on huono....

        Mutta se tuli vasta tänä vuonna julkisuuteen tietoon vaikka jo silloin tuotannosta tiedettiin asiasta ku ihmiset siellä oli kertoneet Akun käytöksestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten luultavasti ei vaan tämän vuotiset Akun sähläys ole syypää että Akun työtilanne on huono....

        Mutta se tuli vasta tänä vuonna julkisuuteen tietoon vaikka jo silloin tuotannosta tiedettiin asiasta ku ihmiset siellä oli kertoneet Akun käytöksestä

        Joten Akulla on ollut jo hyvin paljon aikaa muuttaa käytöstään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten Akulla on ollut jo hyvin paljon aikaa muuttaa käytöstään

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Naisetkin voivat reagoida nopeammin. Ei kannata miettiä ja vedättää loputtomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Naisetkin voivat reagoida nopeammin. Ei kannata miettiä ja vedättää loputtomiin.

        Aku on munannut totaalisesti vaatimattoman oloisen Sonjan, lapsensa, ex-vaimonsa, lähipiirinsä, työnsä, maineensa etc. Ainoastaan itseään saan syyttää, muut ovat uhreja, käännellään asiaa mitenpäin vaan. Kokaiini vie lä tuohon soppaan, niin kuka tuollaista häntäheikkiä enää jaksaa fanittaa…paitsi samanlaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Naisetkin voivat reagoida nopeammin. Ei kannata miettiä ja vedättää loputtomiin.

        muutaman törkeyden voi laittaa mielenhäiriön piiriin tai päihteiden, sitten olisi jo aika ottaa niskasta itseään kiinni, nämä naiset malttaneet mielensä


    • Anonyymi

      Akuhan on estynyt Linnan juhlistakkin ymmärettävistä syistä.
      -No en sinne pääsy minäkkään,
      ymmärrettävistä syistä.

    • Anonyymi

      Akat on pikkumaisia tolloja, jotka rahastaa tällaisilla typerillä jutuilla, jotka saavat sitten palstatilaa lehdissä. Miehet ei kehtaa nostaa tällaisista asioista juttua, vaikka heitäkin pommitetaan saman lailla!
      Kyllä miesten jo pitäis ymmärtää, että tekstiviestejä ei saa suomessa lähettää kellekään akoille. Kanervakin lähetti ihan yksityisiä viestejä hiukan pierussa ja sai maksaa siitä ministerin viralla!
      Mitä se kenellekään kuuluu jos Aku on lähettänyt ihan sallittuja tekstiviestejä joillekkin häntä vikitelleille likoille. Heidän asiansahan se on, eikä se kuulu muille. Media ottaa tällaisista kaiken irti eikä välitä mistään muusta. Typerät ihmiset menee tähän ansaan. Aku takas teatteriin ja heti. Jos ei, niin ei pitäis mennä teatteriin silloin.

    • Anonyymi

      Aki,jää vaan kotiin...ole vaan alasti ja syö jäätelöä.

    • Anonyymi

      Lajitoveri puhuu asiaa,näin natopäivänä.Anne kak.......puro on just tv,ssä

    • Anonyymi

      On se ihme kun joku täyttää vuosia,minäkin täytän joka vuos.

    • Anonyymi

      Eikä sitä huomioida mitenkään,toivon että muistetaan minuakin.Synttärit Huhtikuussa.Laittakaahan muistioon.Jip

    • Anonyymi

      Peter pan.täytti vasta vuosia...eipä hänestä puhuta.

    • Anonyymi

      Siitä tuotannossa jossa viimeks oliMTVmukana Aku oli mukana, ni lukekaa netistä uutiset mitä silloin tapahtui ja mitä mieltä muut olivat,että Aku sai sillo sinne jäädä...

      • Anonyymi

        eikö se nyt ole juuri tämä pornokeisari urpo lahtisesta kertova hymyä, rooliaan siinä vaan hionut, jotain kunnioitusta sentään näyttelijän työtä kohtaan, ihmiset tahdo enää erottaa toisistaan totta ja sen irvikuvaa


    • Anonyymi

      Akulla ollut synttärivastasnotto. Kaikki vieraat jonossa ja vuoron perään joutuneet runkkaamaan Akua 🤣

    • Anonyymi

      Ike Kanervakin käpälöi ja textasi kaikki vosut läpi ja eipä juuri kritiikkiä kuulunut.
      Näyttelijä- humoristi kieli poskessa tekee saman ja väki vaatii mestaajaa paikalle.
      Eihän tässä ole mitään logiikkaa.

      • Anonyymi

        Kyllä herra ministeri joutui eroamaan.


      • Anonyymi

        joutuihan kanerva eroamaan, oliko se nyt ulkoministerin pestistä, aika iso seuraamus, ja akua laitetaan nyt jäihin ihan markkinatalouden ehdoilla kun pelätään yleisökatoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joutuihan kanerva eroamaan, oliko se nyt ulkoministerin pestistä, aika iso seuraamus, ja akua laitetaan nyt jäihin ihan markkinatalouden ehdoilla kun pelätään yleisökatoa

        Ainakaan mitään perhe ohjelmaa ei voi juontaa.

        Voisi perustaa uuden uran joka liittyisi siihen että hän on lahjakas laittaa härskiä viestejä ja miksi ei tekisi sitä työkseen että kirjoittaisi luvan kanssa härskiä juttua K 18 lehdelle ja K 18 novelleja ja tarinoita ja ny en tarkoita mitään sekssityyötä vaan ihan kirjoittamisen ilosta ja mikä parasta hän saisi palkkaa ku luvan kanssa tekisi sellaisen näyttelijä roolin missä toi on luvallista ja kuuluu siihen rooliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan mitään perhe ohjelmaa ei voi juontaa.

        Voisi perustaa uuden uran joka liittyisi siihen että hän on lahjakas laittaa härskiä viestejä ja miksi ei tekisi sitä työkseen että kirjoittaisi luvan kanssa härskiä juttua K 18 lehdelle ja K 18 novelleja ja tarinoita ja ny en tarkoita mitään sekssityyötä vaan ihan kirjoittamisen ilosta ja mikä parasta hän saisi palkkaa ku luvan kanssa tekisi sellaisen näyttelijä roolin missä toi on luvallista ja kuuluu siihen rooliin

        perhe-ohjelmahan se on tämäkin missä marja tyrninä lateli rivouksiaan, tätä olleet aina nämä lauantai-iltojen ilot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        perhe-ohjelmahan se on tämäkin missä marja tyrninä lateli rivouksiaan, tätä olleet aina nämä lauantai-iltojen ilot

        erotuksena että nykynuoret painuu laitteineen omiin oloihinsa, ennen katsottiin koko perheen voimin törkyturvat viimeiseen asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erotuksena että nykynuoret painuu laitteineen omiin oloihinsa, ennen katsottiin koko perheen voimin törkyturvat viimeiseen asti

        Benny Hill Show, se oli vasta jotain se.


    • Anonyymi

      Hyvä Aku. Me miehet pidämme yhtä. Ei tuolaisista kannata välittää. Jatka samaan malliin Aku.

    • Anonyymi

      Gorilla videot on parhautta.

    • Anonyymi

      Urpo Lahtisen lempilapsia olivat Jallu, Ratto ja joku kolmas. Ehkä Akulle pitäisi seuraavaksi kirjoittaa kunnon pornostaran rooli niin tietäisi kaikki ainakin olevansa samalla kartalla.

      • Anonyymi

        Vanhat kunnon seksilehdet oli kova juttu!


      • Anonyymi

        Kalle, se oli paras.


    • Anonyymi

      Taitaa olla tuon sarjan mainosjuoni, kaikki haluavat katsoa mitä oli sovinismi Urpon aikaan verrattuna nykyiseen.

    • Anonyymi

      Akulle alkolukko puhelimeen ja akat lopettaa sen itsensäpaljastelun sekä menevät oikeisiin töihin, niin kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Niinkuin siskonsa,tyypillinen paskanjauhaja narsisti joka luuli,että voi tehdä ihan mitä tahansa kun nimeä.Siskohan oli terveysminesterinä ja kun muut tekivät töitä niin hän kutoi villapaitaa kotona.Molemmat patalaiskoja paskoja jotka pitäisi sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Joku kohtuus olisi hyvä näissä kohuissa. Joo on laittanut tuhmia viestejä naisille. Paha juttu, mutta aika moni tuon ikäinen mies on. Pitääkö koko uran mennä siinä sitten, ett on vongannut? Vain nykypäivään kuuluu se, että iso osa mieltää että joo.

      • Anonyymi

        Eihän tämä ole ensimmäinen kerta Akulle ja on hyllytetty jo aikaisemmin hommista. Kyllähän näitä on ollut kuten, Ilkka Kanerva joka sai potkut tai Matti Ahde sai potkut ja olihan se Spede Pasanen jonka jutut tuli julki.


    • Anonyymi

      Lähellä suomea raiskataan ja tapetaan ihmisiä sodassa ja täällä Suomessa muutama nainen kehtaa loukkaantua jostain hemmetin seksiviesteistä ä ja pilata miehen uran. Miettikää nyt oikeasti mikä on järkevää. Ne ovat olleet vain "viestejä" ei mitään vakavaa oikeasti, niin kannattaako noista nyt oikeasti tehdä noin iso asia???? Hävetkää naiset jotka akun uran PILANNEET ja maineen myös. Naurettavaa touhua 2023.

      • Anonyymi

        Täällä,Suomessa joutuu uhreiksi ihmisiä, sukupuolesta riippumatta Päivittäin?
        Siis tarkoitan Oikeita Uhreja, joukko raiskattuja, Jengien pahoinpitelemiä jne.

        Kyllä jonkun viestin kyttääminen on siinä todellakin pikkujuttu.
        Minulla on puhelimessani ominaisuus. Voin poistaa viestejä, ja Jopa Estää lähettäjän jos viestittely ei kiinnosta.
        Suosittelen Muillekkin.
        Viestittely on kahdenkauppa. Julki myös ne toisen osapuolen viestit, ni olis edes reilumpaa nähdä miten on innostettu toista reppanaa.


    • Anonyymi

      Tarjolla tänään keitettyä ankkaa hirviliemessä 🤣

    • Anonyymi

      Miksi Media, Uutiset lynkkaa Hirviniemeä?
      Ei ole Heidän lupa tuomita ketään.

      Tyomioistuin on sitävarten.

      Järkyttävää miten Suomessa alistetaan ja lynkataan ihminen julkisesti kaikki yhden kimpussa. Nimettömänä tietysti, ja mielipiteinä ja kolumneina.
      En arvosta tuollasta kiusaamista. Se on rankkaa kohteelle. Ja niitähän medialla riittää....

      • Anonyymi

        Onhan toi nyt typerää jos menettää työnsä, vaikka ei ole epäiltynä mistään! Onhan ne sen vuosia kestäneet viesttelyt törkeitä, mutta se on pyytänyt anteeksi ja luvannut hakea apua...mitä muuta se voi tehdä...? Se on sit eri asia jos se touhu vielä jatkuu....


    • Anonyymi

      Julkkiksilla vaikeaa. Jos torjut kylkeen tunkijat, olet uutisissa kiukkuamisesta/ agressiivisesta käytöksestä. Jos et, no sen voikin lukea lehdistä...

    • Anonyymi

      Julkkisten vanaveteen hakeutuu onnenonkijoita. Niin on ainaollut, ja tulee olemaan. Jokainen haluaa edes pienen palan julkkiksen julkisuudesta, jos ei hyvällä, ni sitten pahalla.
      Onhan se nähty. Matillaki oli se naikkonen. Ensin niin ihanaa oli.Mutta kun suhde ei toiminu, eikä hyödyn tavoittelija hyötyny. Ni alkoi herjaus ja paljastuskirjojen teko, jotta jonkun hyödyn sais.

      Ihmiset ovat häpeämättömiä, muista yrittävät hyötyä.
      Ja Media myös, hyi😜

    • Anonyymi

      Jos Aku olis Persuissa ehdolla, ni Äänestäisin😇

    • Anonyymi

      Uutisoinnin takana on Lehdistö/ media/ toimittelijat, ei yksityiset henkilöt.

    • Anonyymi

      Au Hirviniemi oli voinut täyttää.........tai näyttää jo 89 vuotiaalta, Riihimäkeläiseltä jätteeltä.

    • Anonyymi

      Aku sopisi hyvin lukemaan telkkariin Italialaisen Giovanni Boccaccion (1313–1375) sata novellitarinaa sisältävän Decamerone-teoksen, jossa katolilaisen kirkon papisto elelee erotiikkaa sisältävissä tarinoissa kuin selibaattilupausta ei olisi olemassakaan, eivätkä paavilliset säännöt tunnu koskevan paljon nunniakaan.

      Katsoisin ilomielin, koska siveellinen suomi saisi siitä oppia, miten hyvin asioista osattiin kertoa jo 1300-luvulla älykkäästi, realistisesti ja hauskasti.

    • Anonyymi

      Mitä väärää on kaksimielisissä vitseissä?
      Itse olen töissä miesvaltaisessa ammatissa,ainoana naisena.
      Voin kertoa että vitsejä kommentteja pukkaa jokaikinen päivä.
      Ehdotuksia ja aivan törkeitäkin sanamuunnoksia.
      Mutta sou watt?!
      Nauran jos jutut hyviä tai jos liian rasvaisia sanon vain ettei osunu eikä uponnut.
      Aivan järkytyin näiden naisten viestikohusta.
      Mitä mitä?
      Ovatko he jotain neitsyeitä alaluokilta?

    • Anonyymi

      Muistan kun katsoin eka jakson ensimmmäisestä putouksesta (se olikin eka ja vika. Typerä ohjelma) Sanoin silloin puolisolleni kun näin tämän iljanteen ruudussa, että onpas irstaan ja niljakkaan oloinen hyypiö. Tämä mielikuva on sittemmin vain voimistunut, kunnes limakkaan todellinen luonne tuli esille. Ällötys. Vaikka nämä julki tulleet tapaukset ovat kuitenkin vain jäävuoren huippu.

      Karma is the bitch 💩 😡

    • Anonyymi

      Hirviniemen olisi paras vetäytyä kokonaan julkisuudesta. tämä juttu mikä nyt on ollut on jo sen luokan moka että oisi parempi alkaa katselemaan sahan/ tehtaan liukuhihnalta uutta duunia

    • Anonyymi

      Joko Akulla Riihimäellä kunnanvaltuustosta varattu paikka?

    • Anonyymi

      Pelle haaveili Loirin tyyppisestä urasta. Nyt on sekin haave kuopattu.

    • Anonyymi

      Lueskelin noita pahennustaherättäneitä kohuviestejä ihmetellen mikä niissä on pointti . Jos kysyy suoraan että meille vai teille tai mennäänkö saunomaan tai olis kiva sun kaa seukata niin eihän reilumpaa ja avoimempaa voi olla .

    • Anonyymi

      Lahtinen myi alastonkuva lehtiä joten hyvin menee varsinainen sutenööri.

    • Anonyymi

      Joko on lähettänyt tekstareita misseille ja muille daameille?

    • Anonyymi

      Sorvankylän papille paljon onnea. Hän on suonut paljon iloa Suomen kansalle.

    • Anonyymi

      Jos minun mieheni vonkaisi muita naisia, kun odotan lasta, tulisi kyllä kenkää välittömästi. Vielä kun olisi niin hölmö, että tekee sitä tekstareilla ja munii samalla työasiansa. Kyllä on Aku kulkenut ala-aivon perässä kuin pikkuinen nulikka.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että ei tee niin....?


    • Anonyymi

      Onnea Akulle ! Kun ottaa huomioon sen että hän oli aikoinaan naimissa useita vuosia sen hirveän akan Niina Lahtisen kanssa niin ei ihme että kuuppa on joskus sekaisin. Aku voi olla ylipäätään tyytyväinen että on edes hengissä sen sekopään jäljiltä.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti! Tuosta olen kyllä täsmälleen samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Hirviniemi joutaisi kokonaan pois ruudusta ainakin muutamaksi vuodeksi ja HOITOON

    • Anonyymi

      Joillakin lapsuus kestää nykyään 45 ikävuoteen saakka. Näitä joitakuita on useampia ihan julkisuudessakin.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1708
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1049
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe