Nettiriippuvuus vaivaa,

Anonyymi-ap

tässäkin iässä. Olen kuin nuori, selaan kännykkää ja saattaa mennä tuntejakin, aina löytyy jotain mielenkiintoista. Kaapit jää siivoamatta vaikka joulu lähestyy :)

19

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennen nettiä aika kului muutenkin, kirjallisuus täytti aukon.
      Netistä hyötyä, some sekoittaa todellisuuden.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Nojoo.

      Addiktio, mikä addiktio. Jos asia häiritsee, käsityksen mukaan olemassa kaikenlaista hoitoa kyllä saatavissa. Heh, netissä ihan varmasti vertaistukikerhoja:D

      Kaappien siivoaminen tarpeetonta, toisekseen, oletkos kuullut, ei joulupukkia ole olemassa? Skippaa joulu ja surfaile netissä ihan puhtaalla omallatunnolla. Paljon hyödyllisempääkin, aina voi oppia jotain, eikä aivotkaan niin nopeesti muutu kaurapuuroksi, kun jotain ajateltavaa.


      =DW=

    • Anonyymi

      Hyvä, no en huolestu kun ei kerran joulupukkiakaan oikeesti oo :)

    • Anonyymi

      Viikkoraportin mukaan päivittäinen käytetty aika 6 h 50 min.

    • Anonyymi

      No en ole ainoa ja jatkan entiseen malliin.

    • Aika jolloin ei ollu nettiä kyllä ajan sai kulumaan vaikka lukemalla kirjallisuutta.
      No miten kävi tyttäreni toi koneen jolla pääsin nettiin, en kiellä netti olisi pahasta mutta se vie ajan jostain muusta.
      Vanhat kui minä ei osaa enään rajoittaa, pitää pyöriä somessa turhan päisessä esittämässä köpsiä mielin piteitä minkä sille voi elämme ajassa.

    • Anonyymi

      Annetaan kaikkien kukkien kukkia!

    • Anonyymi

      Rahisevan savikiekon sanonta .......

    • Anonyymi

      Pahoitteluni osallistumisesta, kun olen vasta 47, mutta kyllähän tämä addiktio on. Aloitin netissä roikkumisen joskus nuorena miehenä 90-luvun lopulla. Tosin silloin saatoin myös lukea kirjoja jonnekin 04 asti aamuyöllä tai katsoa leffoja. Ehkä osalla ihmisistä on taipumusta moiseen... voin kyllä kuvitella itseni melkoisena virtuaalitodellisuuspappana pari vuosikymmenen päästä.

    • Anonyymi

      Onneks on muitakin, nytkin selaan ja en malta nukkua, tyhjä olo jos ei olis nettiä.

    • Onko netti riippuvuudella merkitystä yleissivistykseen joka tullut jo eletystä elämästä, somessa pyöriminen voi tylsityttää ajatusmaailmaa. Kiinnostus tietoihin netistä saa äkkiä tiedot, tiedon halu säilyy iästä riippumatta. Ennen joutui turvautumaan kirjallisuuteen joka oli vaivalloista, loppu päätelmä netti on mainio, riippuvuus enemmän missä pyörit, en luopuisi netistä varsinkaan vanhana. Vertaan elämää nuorena elämään sisältyi paljon muuta ei siihen tarvittu nettiä, en menny mökille että pyörisin netissä, nyt neljän seinän sisällä se käy mainiosti.

    • Anonyymi

      Ole ap onnellinen ,kun olet kiinnostunut niin monista asioista ja Luojan Kiitos, niitä netistä löytyy. On kaikkea maan ja taivaan välillä.
      Voi lukea/katsella kuvalehdet, aikakauslehdet ilmaiseksi, lukea/ kuunnella kirjat, spotifystä laittaa kuulumaan taustalle ei genrejä musiikkia,siis mitä vaan lempparia.

      Kaikkea sivistävää tietoa sieltä löytyy.
      Eikä niiden kaappien siivoamiseen kauaa mene. Laita mustaa jätesäkkiin se mitä et itse tarvitse ja lapsille sekä lapsenlapsille olet tarjonnut,mutteivät ole niiden makuun.

      Olen säilyttänyt pikantit tarjoiluastiat, kauniit käyttö/juhlavaatteet, paljon valkuvaalbumeja , ja upeatkiiltokuvajajoukukorttikokoelmat. Muuten on kaapit putipuhtaat.
      Okei, tietty on visusti arkistoidut testamentit ja muut tärkeät asiakirjat, ettei tarvi kenenkään etsiä ,kun ukon kanssa muutetaan tuonpuoleiseen.
      Sis ehtii tässä käyttää tablettia ja kuntoilla leppoisasti joka päivä.

    • Anonyymi

      Onneksi tuo kaappien siivous on mennyttä aikaa, eikä enää kuulu joulusiivoukseen.

      Minä tilaan siivoojat aina ennen joulua; tämä on itselleni joululahja ja voin näin keskittyä kaikkeen kivaan vaikka välillä siihen nettisuffailuun mutta kyllä keittiöpuuhastelut leipomisineen ja keittelemisineen vie netistä voiton, kuitenkin

    • Anonyymi

      Itse plus 70v. vanha nainen. Asun yksin.Syy suojelen itseäni: En ostanut älypuhelin.En lahjaksi vastaan ottanut. En littynyt some F.B/ instagram. Jotta en menetä oikeaa elämää yksin kun elän.Istuisn varmaan kaikalla ja somessa.Jäisi ilmaset senjori jumpat käymättä.Ulkoilut ymm.Kaikki mahdolisuudet olisi siloin kadotaa tosi elämä, Hyvää tätä päivää 6.12.23 Helsingistä

      • Anonyymi

        Olen itse 75, eikä todellakaan jää ulkoilut ,jumpat ym kuntosalit käymättä. Hereillä olen n 14 tuntia vrk. Kyllä siinä jää hulppeasti aikaa sivistää itseään netissä lukemalla kaikkea ect .
        Facebookissa en ole kyllä koskaan käynyt, kun ei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Samat sanat, itse myös huomaan et netistä saa tietoa paljon, en jaksa lukea kirjoja kun en näe kunnolla ja ovat painavia. Todella hyvä tämä nettielämä.

    • Anonyymi

      no joo, tässä iässä vanhat taidot kyllä muistaa jos ei tule dementiaa tai silloin voikin muistaa lapsuudesta kun ei ollut sähköä kodissa eli aikansa kutakin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe