Mieheni ystävät kutsuivat lapsensa Yo-juhliin. Mieheni ei ole juhlija tyyppiä eli siis vierastaa kaikenlaisia juhlia. Voinko minä mennä juhliin vai onko se epäkohteliasta? Kutsu oli koko perheelle. Vai lähetänkö postissa kortin ja rahaa? Haluaisin kuitenkin muistaa jollainlailla.
Yö-juhlat/Olenko epäkohtelias
6
1558
Vastaukset
- kirahvi21
Olisitko ystävällinen ja selkeyttäisit tuota ensimmäistä lausettasi, jotta etikettiongelmaasi osataan vastata?
Miehesi ystävät kutsuivat omat lapsensa kenen yo-juhliin?!! Yritätkö sanoa, että miehesi ystävät kutsuivat miehesi lapset yo-juhliin? En saa tuosta mitään tolkkua.
Ja ilmeisesti kysyt, voitko mennä juhliin ilman lapsia ja miestä, vai? - bubbeb
Siis saimme kutsun Yo-juhliin mieheni lapsuudenaikaisilta tuttavaperheeltä. Tunnen myös jotenkuten heidät. Onko epäkohteliasta minun mennä ilman miestäni niihin juhliin, kun mieheni ei lupaa tulla? Kutsu oli koko perheelle. En haluaisi kuitenkaan jättää huomioimatta ylioppilasta.
- iina
Mielestäni voit ihan hyvin mennä, myös ilman miestäsi. Voithan vaikka sanoa että miehelläsi on töitä ym, eikä hän valitettavasti pääse mutta lähettää mukanasi lämpimät terveiset. Itse olen tämän kevään ylioppilas, eikä minua ainakaan haittaisi jos jostain kusumastani perheestä tulee vain minulle vähemmän tuttu jäsen, pääasia että joku tulee.
- annina2
Minusta voit mennä juhliin, nimittäin ylioppilasjuhliin voi mennä myös kutsumattakin.
- sax
mevvaa
- peka
Ei sitä miestä kaikkiin tarvi raahata, ja ei yo-lahjaksi rahaa anneta. Lähetä ruusu ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117