Mun mies pissaa istualteen

Anonyymi-ap

Ollaan oltu jo useampi vuosi yhdessä ja vasta hiljattain se paljasti että pissaa aina wc pytyssä istualteen. Oon aina luullut että miehet pissaa seisten.🤔

50

1326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ei ole pytty yltäpäältä ja taustaseinä kusessa, osa lattialla viime tiposta. Ihan hyvä homma.

      • Anonyymi

        Varmaan vuosikymmenet pissannut istuviltani minäkin (mies). Miksi roiskia pitkin ja poikin, kun homman voi hoitaa siistimminkin.
        En tiedä kuinka yleistä muilla, mutta pesen bidellä peppuni aina isomman hädän jälkeen. Myös illalla aina ennen sänkyyn menoa.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­­­y­­­m­f­­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Eihän tuo mitään, Nante se paskantaa seisaaltaan, eikä tätä tarvitse erikseen akalle kertoa. Se kyllä tietää.

    • Anonyymi

      Itsekin kusen istualtaan, vaikka olen mies.

      • Anonyymi

        Samoin, mutta jos saisin sen siivooja tiskaaja ruoanlaittaja panopuun voisin muuttaa tapojani.


    • Anonyymi

      Minä taas kusen kuin Koira ! Nostan jalkaa vessassa ja roiskin kunnon haju jäljet !

      • Anonyymi

        Minä olen taas niin rehellinen mies, että en kuseta edes koiraa🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      ...kuten jo aikaisemminkin on tiedoksi suurelle yleisölle saatettu , on tärkeille yhteiskunnallisille uutisille olemassa kanava nimeltä SUOMI24 ..

    • Anonyymi

      Aloittaja ei kyllä ole Hyryltä tai sen mies ei ainakaan ole paikallisia. Oikea Hyrynsalmen Mies kun ei kuse pönttöön ollenkaan. Mies kusee pöllipinoon, veneestä järveen, ojaan, rattorin renkaaseen, kännissä housuihin, puunjuureen tai saattohoidossa sorsaan. Sisätiloissa sijaitsevien saniteettitilojen käyttäminen on neitimäistä siinä missä lakanoiden käyttäminenkin.

      • Anonyymi

        Portailta tosimies jorkasee.


    • Anonyymi

      Pienipippeliset kusee istualtaan, hyvä niin, ei räpise mihin sattuu näin se on hyvä.

    • Anonyymi

      Emäntä saisi kansa opetella tuon tavan

      • Anonyymi

        Onkos sinun emännälläsi sitten pieni pippeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sinun emännälläsi sitten pieni pippeli.

        Soita Pekka Haavistolle ja kysy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita Pekka Haavistolle ja kysy!

        HP:kö on sinun emäntäsi.


    • Anonyymi

      Pykylän vääntäminen on helpointa suorittaa kyykyllään. Itse käyn aina pimeän aikaan tonttini nurkalla puksauttamassa tortun.
      Miksi pimeällä?
      Noettei naapuri näe.

    • Anonyymi

      Onneksi oot senverran viisas että omalle tontille paskot

    • Anonyymi

      Kerrostaloissa pitäs pissata näin, sillä siihen lorotukseen voi herätä yöllä naapurikin.

    • Anonyymi

      Minä kusen lavuaariin, samaan viemäriin se menee kuin vessanpytystäkin.

    • Anonyymi

      Sama vaikka kuset tiskialtaaseen omassa huushollissa

    • Anonyymi

      Nante meni ravintolaan missä luvattii ilmainen ilta, jos ei pystytä tilausta toimittamaan. Nante tilasi kossuvissyä ja sanoi, että tarjoilijalla pitää se paras tavara olla navan yläpuolella no kohtapa kannettiin tilaus pöytään ja tarjoilija käveli käsillään.

    • Anonyymi

      Minäkin pyysin mieheni pissimään istualtaan, kun aina oli niitä kusitippoja siinä pöntön edessä.
      Mies kertoi kokeilevansa. Kokeilin jälkeen piti tapaa huonona, koska kullin kärki upposi sinne pöntön kylmään veteen.
      Palasimme entiseen käytäntöön.

    • Anonyymi

      Höpö höpö. Se mikään miehen mitta ole jos kusee vaikka päällään! Tutkituta pääsi jos tuollainen vaivaa mieltä ja pitää netissä itkeä! Olet oikeaa vanhapiika ainesta!

    • Anonyymi

      Käskin ukkoni kusta istualtaan.
      Sitten näin oven raosta miten se istui vessan lattialla ja yritti suunnata kusta pönttöön. Ajattelin, että parempi kun antaa olla...

    • Anonyymi

      Sitä tuo sukupuolen vaihto oikeus saa aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Oottakaahan 70- kymppisisiä. Kusta saa silloin ootella tovin, joten kannattaa opetella istualtaan jo hyvissä ajoin. Luonnon laki, ei siitä kannata suurta numeoa tehdä.

    • Anonyymi

      Siinä ei ole mitään eroa miehen kakalla käyntiin. Kun mies käy kakalla siinä samallahan se pissaa kun kakkaa. Sitten jos pissataan istualteen nii se on ihan samanlainen istuma asento pytyssä kun kakkaisi. Vanhemmat opetti jo pienenä että pissaa istualteen ettei koko pytty ole siellä täynnä pisu roiskeita. Näin olen toiminut.

      • Anonyymi

        Minulla räjähtää aina pytyllä aluksi aivan jeesuksellinen pieru. Sitten tulee mahtava savikukko, tai jos olen ottanut vähän kuppia eilen, helevetinmoinen ripulinpärähdys pitkin pytyn reunoja. Kusta tulee siinä samalla enemmän taikka vähemmän hiljakseen.
        Parhaana päivän pitää pytylle istahtaa jopa kymmenen kertaa.


      • Anonyymi

        Roiskeet on pieni kullisten tuotoksia.


    • Anonyymi

      Nantella on kartanolla reki kyljellään ja siinä ylälalaksen päältä vääntää tortun.

    • Anonyymi

      Rys..ä meni kyykkypask..e pytyllekkin , eivät kait vielä ole sisäistäneet käyttöohjeita , että kaikenlaista porukkaa .....

    • Anonyymi

      Tapaan käydä aina naapurin tontin reunalla, mitäs kusettaa rakkiansa ohimennen meidän kohdassa. Odotan innolla hetkeä kun käy paskattamassa...

    • Anonyymi

      Piipikaa pönttöö alkaa naapurin tontille wc pönttö on keksitty sitä varten tai ulko huussi. Itellä on villeroy & boch wc pytty. Pikkusen luxusta arkeen ja wc käyntiin. 👍

    • Anonyymi

      Asiahan on niin että kun miehellä alkaa eturauhanen vaivata niin viimeistään silloin kannattaa ruveta pissimään istualtaan nimittäin rakko tyhjenee paremmin se on totta

    • Anonyymi

      Kerran, kokeilin istualtaan, oli muta pohja en toista kertaa

    • Anonyymi

      No onpahan aihe mistä aloittaa,jumaliste ,jokainen tietää miten kusee eikä tuota tarvinne ilmoittaa julkisesti,ne pöntönviereen ja seinille kusijat ovat ainakin yleisissä "huusseiisa" aina liikkeellä,hyi!

    • Anonyymi

      Taitaa tämä ketju kertoa paikallisesta porohenkilöstä

    • Anonyymi

      Sul on fiksu mies. Se ei roiski reunoille.

    • Anonyymi

      Nante sanoi kusevansa rabintolassa pöydänjalkaa myöten kokolattia matolle.

    • Anonyymi

      Miehenä pissailen kanssa istualteen. Vanhemmat valitti että kun sitä pissa roiskeita on ympäri WC, että voit yhtä hyvin pissaa istualteen. Näin olen tehnyt näihin päiviin asti. Kuitenkin jossain yleisö vessoissa nii silloin kyllä pissaan seisten.

    • Anonyymi

      On sulla ollu viisaat vanhemmat

    • Anonyymi

      Eukon kanssa löin vetoa, että pystyykö se kusemaan seisaaltaan. Sehän veteli kuin miehet viitostien levikkeellä hankeen.
      Hävisin.

    • Anonyymi

      Juu näinkin sen tuossa kylän raitilla pissalla, oli vähän oudon näköistä hommaa

    • Anonyymi

      2rxπk/cc=π6-

      • Anonyymi

        mn/c=q/a


    • Anonyymi

      Ite kusen istualleen mun broidi kusee seisten! Yleisissä wc kusen kanssa ite kyllä seisten.👍

    • Anonyymi

      Kyl mää tykkä nii kauhia pal siitä jos naine pissa naamapääl.

    • Anonyymi

      Venekissä kesällä rakkauden juna puksuttaa taas, seisten ja istumapaikkojakin on.

    • Anonyymi

      Nanten poika kyseli aamulla isältään oliko isällä eilen ripuli.
      -Ei ollut, miksi tuollaista kysyt, vastasi Nante
      -No kun äiti kuului eilen illalla sanovan, että eikö se paska vieläkään kovetu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe