Ollaan oltu jo useampi vuosi yhdessä ja vasta hiljattain se paljasti että pissaa aina wc pytyssä istualteen. Oon aina luullut että miehet pissaa seisten.🤔
Mun mies pissaa istualteen
49
1535
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ei ole pytty yltäpäältä ja taustaseinä kusessa, osa lattialla viime tiposta. Ihan hyvä homma.
- Anonyymi
Varmaan vuosikymmenet pissannut istuviltani minäkin (mies). Miksi roiskia pitkin ja poikin, kun homman voi hoitaa siistimminkin.
En tiedä kuinka yleistä muilla, mutta pesen bidellä peppuni aina isomman hädän jälkeen. Myös illalla aina ennen sänkyyn menoa.
- Anonyymi
Eihän tuo mitään, Nante se paskantaa seisaaltaan, eikä tätä tarvitse erikseen akalle kertoa. Se kyllä tietää.
- Anonyymi
Itsekin kusen istualtaan, vaikka olen mies.
- Anonyymi
Samoin, mutta jos saisin sen siivooja tiskaaja ruoanlaittaja panopuun voisin muuttaa tapojani.
- Anonyymi
Minä taas kusen kuin Koira ! Nostan jalkaa vessassa ja roiskin kunnon haju jäljet !
- Anonyymi
Minä olen taas niin rehellinen mies, että en kuseta edes koiraa🤣🤣🤣
- Anonyymi
...kuten jo aikaisemminkin on tiedoksi suurelle yleisölle saatettu , on tärkeille yhteiskunnallisille uutisille olemassa kanava nimeltä SUOMI24 ..
- Anonyymi
Aloittaja ei kyllä ole Hyryltä tai sen mies ei ainakaan ole paikallisia. Oikea Hyrynsalmen Mies kun ei kuse pönttöön ollenkaan. Mies kusee pöllipinoon, veneestä järveen, ojaan, rattorin renkaaseen, kännissä housuihin, puunjuureen tai saattohoidossa sorsaan. Sisätiloissa sijaitsevien saniteettitilojen käyttäminen on neitimäistä siinä missä lakanoiden käyttäminenkin.
- Anonyymi
Portailta tosimies jorkasee.
- Anonyymi
Pienipippeliset kusee istualtaan, hyvä niin, ei räpise mihin sattuu näin se on hyvä.
- Anonyymi
Emäntä saisi kansa opetella tuon tavan
- Anonyymi
Onkos sinun emännälläsi sitten pieni pippeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos sinun emännälläsi sitten pieni pippeli.
Soita Pekka Haavistolle ja kysy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita Pekka Haavistolle ja kysy!
HP:kö on sinun emäntäsi.
- Anonyymi
Pykylän vääntäminen on helpointa suorittaa kyykyllään. Itse käyn aina pimeän aikaan tonttini nurkalla puksauttamassa tortun.
Miksi pimeällä?
Noettei naapuri näe. - Anonyymi
Onneksi oot senverran viisas että omalle tontille paskot
- Anonyymi
Kerrostaloissa pitäs pissata näin, sillä siihen lorotukseen voi herätä yöllä naapurikin.
- Anonyymi
Minä kusen lavuaariin, samaan viemäriin se menee kuin vessanpytystäkin.
- Anonyymi
Sama vaikka kuset tiskialtaaseen omassa huushollissa
- Anonyymi
Nante meni ravintolaan missä luvattii ilmainen ilta, jos ei pystytä tilausta toimittamaan. Nante tilasi kossuvissyä ja sanoi, että tarjoilijalla pitää se paras tavara olla navan yläpuolella no kohtapa kannettiin tilaus pöytään ja tarjoilija käveli käsillään.
- Anonyymi
Minäkin pyysin mieheni pissimään istualtaan, kun aina oli niitä kusitippoja siinä pöntön edessä.
Mies kertoi kokeilevansa. Kokeilin jälkeen piti tapaa huonona, koska kullin kärki upposi sinne pöntön kylmään veteen.
Palasimme entiseen käytäntöön. - Anonyymi
Höpö höpö. Se mikään miehen mitta ole jos kusee vaikka päällään! Tutkituta pääsi jos tuollainen vaivaa mieltä ja pitää netissä itkeä! Olet oikeaa vanhapiika ainesta!
- Anonyymi
Käskin ukkoni kusta istualtaan.
Sitten näin oven raosta miten se istui vessan lattialla ja yritti suunnata kusta pönttöön. Ajattelin, että parempi kun antaa olla... - Anonyymi
Sitä tuo sukupuolen vaihto oikeus saa aikaiseksi.
- Anonyymi
Oottakaahan 70- kymppisisiä. Kusta saa silloin ootella tovin, joten kannattaa opetella istualtaan jo hyvissä ajoin. Luonnon laki, ei siitä kannata suurta numeoa tehdä.
- Anonyymi
Siinä ei ole mitään eroa miehen kakalla käyntiin. Kun mies käy kakalla siinä samallahan se pissaa kun kakkaa. Sitten jos pissataan istualteen nii se on ihan samanlainen istuma asento pytyssä kun kakkaisi. Vanhemmat opetti jo pienenä että pissaa istualteen ettei koko pytty ole siellä täynnä pisu roiskeita. Näin olen toiminut.
- Anonyymi
Minulla räjähtää aina pytyllä aluksi aivan jeesuksellinen pieru. Sitten tulee mahtava savikukko, tai jos olen ottanut vähän kuppia eilen, helevetinmoinen ripulinpärähdys pitkin pytyn reunoja. Kusta tulee siinä samalla enemmän taikka vähemmän hiljakseen.
Parhaana päivän pitää pytylle istahtaa jopa kymmenen kertaa. - Anonyymi
Roiskeet on pieni kullisten tuotoksia.
- Anonyymi
Nantella on kartanolla reki kyljellään ja siinä ylälalaksen päältä vääntää tortun.
- Anonyymi
Rys..ä meni kyykkypask..e pytyllekkin , eivät kait vielä ole sisäistäneet käyttöohjeita , että kaikenlaista porukkaa .....
- Anonyymi
Tapaan käydä aina naapurin tontin reunalla, mitäs kusettaa rakkiansa ohimennen meidän kohdassa. Odotan innolla hetkeä kun käy paskattamassa...
- Anonyymi
Piipikaa pönttöö alkaa naapurin tontille wc pönttö on keksitty sitä varten tai ulko huussi. Itellä on villeroy & boch wc pytty. Pikkusen luxusta arkeen ja wc käyntiin. 👍
- Anonyymi
Asiahan on niin että kun miehellä alkaa eturauhanen vaivata niin viimeistään silloin kannattaa ruveta pissimään istualtaan nimittäin rakko tyhjenee paremmin se on totta
- Anonyymi
Kerran, kokeilin istualtaan, oli muta pohja en toista kertaa
- Anonyymi
No onpahan aihe mistä aloittaa,jumaliste ,jokainen tietää miten kusee eikä tuota tarvinne ilmoittaa julkisesti,ne pöntönviereen ja seinille kusijat ovat ainakin yleisissä "huusseiisa" aina liikkeellä,hyi!
- Anonyymi
Taitaa tämä ketju kertoa paikallisesta porohenkilöstä
- Anonyymi
Sul on fiksu mies. Se ei roiski reunoille.
- Anonyymi
Nante sanoi kusevansa rabintolassa pöydänjalkaa myöten kokolattia matolle.
- Anonyymi
Miehenä pissailen kanssa istualteen. Vanhemmat valitti että kun sitä pissa roiskeita on ympäri WC, että voit yhtä hyvin pissaa istualteen. Näin olen tehnyt näihin päiviin asti. Kuitenkin jossain yleisö vessoissa nii silloin kyllä pissaan seisten.
- Anonyymi
On sulla ollu viisaat vanhemmat
- Anonyymi
Eukon kanssa löin vetoa, että pystyykö se kusemaan seisaaltaan. Sehän veteli kuin miehet viitostien levikkeellä hankeen.
Hävisin. - Anonyymi
Juu näinkin sen tuossa kylän raitilla pissalla, oli vähän oudon näköistä hommaa
- Anonyymi
2rxπk/cc=π6-
- Anonyymi
mn/c=q/a
- Anonyymi
Ite kusen istualleen mun broidi kusee seisten! Yleisissä wc kusen kanssa ite kyllä seisten.👍
- Anonyymi
Kyl mää tykkä nii kauhia pal siitä jos naine pissa naamapääl.
- Anonyymi
Venekissä kesällä rakkauden juna puksuttaa taas, seisten ja istumapaikkojakin on.
- Anonyymi
Nanten poika kyseli aamulla isältään oliko isällä eilen ripuli.
-Ei ollut, miksi tuollaista kysyt, vastasi Nante
-No kun äiti kuului eilen illalla sanovan, että eikö se paska vieläkään kovetu
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875