Minulla oli kelkka 2000 luvun vaihteessa ja nyt kelkkailu on alkanut kiinnostamaan uudelleen. Kun olen katsellut 90 ja 2000 -luvun kelkkoja niin ihmettelen, miksi niin monessa on nostettu tankoa kuin jossakin custompyörissä? En halua ajaa sellaisella kainalonkuivaimella. Toinen asia on penkki johon on työnnetty fyllinkiä. Kelkka näyttää kuin olisi kahdeksannella kuulla raskaana. Miksi niitä ei voi pitää alkuperäisinä?
-90 ja 2000 -luvun kelkat
Anonyymi-ap
3
375
Vastaukset
Itsekin tykkäisin alkuperäisestä, siinä pääsee siihen fiilinkiin kunnolla kiinni.
- Anonyymi
Ja höpö höpö.
Tuollaiset ikäloput loppuunpiereskellyt kelkanraadot tulisi toimittaa
Kuusakoskelle romutettavaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpö höpö.
Tuollaiset ikäloput loppuunpiereskellyt kelkanraadot tulisi toimittaa
Kuusakoskelle romutettavaksi.Tai sitten tuo kelkkapurkaamo ainakin ottaa vastaan.
https://moottorikelkkapurkaamo.com/moottorikelkat/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455093
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2463086
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442638- 361814
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271595Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411556- 161447
- 231437
- 241337