6.12.2023 klo 11:00 - 15:00
Verstaan joulu
Karppinen - verstas Järjestän verstaallani joulumyyjäiset taas,kolmen vuoden tauon jälkeen.
Tänäkin vuonna on paikalla taitavat käsityöläiset, monilta eri osaamisaloilta.
Tervetuloa!
Verstaan joulu
10
282
Vastaukset
- Anonyymi
mukava tapahtuma pitkästä aikaa kiitos.
- Anonyymi
kiitos jari oli mukava tapahtuma.
- Anonyymi
Kävikö kauppa?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
mukava tapahtuma . kiitos
- Anonyymi
kiva kun oli siinä WERSO vieressä ja pysty samalla katsoo mitallistettua 48/123 sahatavaraa mukaan.
- Anonyymi
hyvä että järjestetään tälläisiäkin tapahtumia 👍🏻
- Anonyymi
Tänäkin vuonna oli paikalla taitavat käsityöläiset, monilta eri osaamisaloilta. ! kiitos.
- Anonyymi
Oma taitava käsityö on poikaa! Saa haluamallaan tavalla työt tehtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma taitava käsityö on poikaa! Saa haluamallaan tavalla työt tehtyä.
vitosen jussilta aika huonoa käytöstä muita yrittäjiä kohtaan jatkuvasti suomi24 keskusteluissa ,tarvii hoitoa tämä kaveri kiireesti.pitänee soittaa valkotakkisille
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892