Iltalehdet nuori toimittaja Juuso Taipale on päässyt yrittämään pätemistä toimittajana ja heittää ajatuksen vanhemmasta versiosta tuntemattomasta sotilaasta jotta sen saisi jättää pois televisiosta.
Olisikohan toimittaja ajatellut että silloin sota oli samanlaista kuin nykyään. Molemmat versiot ovat hyviä ja kuuluvat televisioon.
Iltalehdet toimittajien taso on mitä sattuu.
Tuntematon sotilas
2
435
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnettu sotilas Toivo,taistelulähettinä sai käsky Talissa,mennä etulinjaan hakemaan joukot perääntymään,kun käsky huudettii aukean toiseltapuolen, jonne jo johto oli paennut !? Tämä oli jo liian myöhäistä ja 22 miehenjoukkue ryntäili sinne tänne, noi 3 päivä piirityksessä ,josta yritti ulos laukausten keraniin,että lopuksi jä 14 miestä !?
Ruuan ja asevähyydenkin vuoksi,kaikkipäätti antautua, mutta kellä siihen olisi rohkeutta !? Toivo jka osasi vähän Venjää,halusi pysyä hengissä, nuoren morsiammenskkin tähden,lupautui yrittämään1? Kun Toivo onnistui niin,että motista kaksi alipuseeri ei tullutkaa,jänisti kai tuomiota,mutta ne haeittiin turvallisesti !?
Monien kiemuroiden jälkeen ja sodan loputtua, Toivo joutui antautumisen jälkeen syytteeseen ja vammautumistaankaan ei hoidettu ja oliko kotiin tuotu niin pieksettynä ja jalkin turvoksissa,rttä piti saappaatkin leikata, mutta kuoli heti aamulla !? Häntä pidettiin Kirkon vajassa arkkuineen,eikä haudattu sotilaitten mukaan !?- Anonyymi
Tossa tarinassa ei ollut päätä ei häntää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565